-
Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?
-
Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?
-
Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?
-
Κλάιν
Με ούριο άνεμο, αέρα πάω
-
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?Παλια ιδεα. Στην Ινδια αν δεν κανω λαθος, δοκιμασαν αποκλειστικα αεροκινητο πριν μερικα χρονια. Δεν ειχαν τα μεσα να το προχωρησουν ομως.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Εδώ το λινκ για την νέα τεχνολογία.
http://green.autoblog.com/2013/02/15/citroen-bringing-hybrid-air-powertrian-to-geneva-in-c3-vti-82/
Προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι. Πόση ενέργεια μπορείς να αποθηκεύσεις σε ένα ρεζερβουάρ πεπιεσμένου αέρα, σε τι πίεση, και σε τι όγκο και βάρος δοχείου?
-
Θα δείξει. Πάντως μιλάνε για 2016
Ένα πιο επεξηγηματικό άρθρο
http://blog.caranddriver.com/citroen-debuts-oddly-brilliant-hybrid-air-powertrain-production-version-coming-2013-geneva-auto-show/ -
Με κατανάλωση οσπρίων η αυτονομία μεγαλώνει .......
-
@dstou
Αποθηκεύεις ενέργεια παρόμοια με ίδιου βάρους μπαταρίες. -
Το μόνο που βρήκα σχετικό ήταν αυτό, και οι διαφορές που λέει είναι τεράστιες :
The big disadvantage here is energy density. The only numbers I have found on such systems is:
8KW-Sec/Kg, Which is only 2.2 Wh/Kg (note the decimal).
An average Lithium battery is over 110 Wh/Kg.
So typical Lithium's energy capacity is 50 Times greater. Which is why you don't see Hydraulic Accumulators used for energy storage
Και μου φαίνεται σωστό κατά βάση. Το μόνο σύστημα πεπιεσμένου αέρα που έχω δει συνδυασμένο με κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σε Η/Ζ ναυτικού τύπου που έχουν δοχείο πεπιεσμένου για την εκκίνηση και μόνο. Είναι τεράστιο σε όγκο, αλλά βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο η πίεση λετουργίας.
http://green.autoblog.com/2013/01/26/psa-peugeot-citroen-bosch-compressed-air-battery-free-hybrid/
Και ένα βίντεο από το Εσύσωλήνας.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το μόνο που βρήκα σχετικό ήταν αυτό, και οι διαφορές που λέει είναι τεράστιες :The big disadvantage here is energy density. The only numbers I have found on such systems is:
8KW-Sec/Kg, Which is only 2.2 Wh/Kg (note the decimal).
An average Lithium battery is over 110 Wh/Kg.
So typical Lithium's energy capacity is 50 Times greater. Which is why you don't see Hydraulic Accumulators used for energy storage
Και μου φαίνεται σωστό κατά βάση. Το μόνο σύστημα πεπιεσμένου αέρα που έχω δει συνδυασμένο με κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σε Η/Ζ ναυτικού τύπου που έχουν δοχείο πεπιεσμένου για την εκκίνηση και μόνο. Είναι τεράστιο σε όγκο, αλλά βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο η πίεση λετουργίας.
Όχι, είναι λάθος. Αν είχε 50 φορές λιγότερη ενέργεια δεν θα υπήρχε καν σκέψη για αυτοκίνητα με αέρα.
Είναι αυτό που έγραψα παραπάνω. Οι φιάλες έχουν το ίδιο περίπου βάρος με τις μπαταρίες.
http://cair.wikia.com/wiki/Compressed_air_energy_storage
A standard 200 bar 5 liter steel bottle has a mass of 7.5 kg, a superior one 5 kg. Bottles reinforced with or built from high-tensile fibers can be below 2 kg in this size, always regarding legal safety codes. Thus we get energy densities from roughly 75 up to 300 kJ/kg. Ordinary steel bottles thus have about the same energy density as lead-acid batteries and advanced fiber-reinforced bottles that of superior electrochemical storage batteries. However, modern batteries provide almost their full energy at a nearly constant voltage, whereas the pressure of compressed air storage varies greatly. It is technologically difficult for air engines to maintain high efficiency and sufficient power values over such pressure swings. -
Thus we get energy densities from roughly 75 up to 300 kJ/kg.
= 20 έως 83 Wh, με τις μπαταρίες λιθίου στα ήδη 110 Wh.
με τις οποίες μπαταρίες να καλυτερεύουν διαρκώς, σε 5 χρόνια που θα βγει το αέρας κοπανιστός της Σιτροέν μπορεί να είναι διπλάσια η ενεργειακή πυκνότητά τους.
Αλλά στο μυστικό είναι αλλού, σε πόσα Bar αέρα έχεις αυτή την ενέργεια? Αν είναι σε 200, έχει χαθεί η μπάλλα από την αρχή. -
Και οι μπαταρίες έχουν μειονεκτήματα.
Δεν μπορείς να τις αδειάζεις και να τις γεμίζεις εντελώς γιατί δεν θα αντέξουν πολλά χρόνια.
Έτσι μειώνεται η διαθέσιμη ενέργεια.Επίσης, οι μπαταρίες επιβαρύνουν πάρα πολύ το περιβάλλον.
Ένα από τα μειονεκτήματα του αέρα είναι ότι ζεσταίνεται όταν συμπιέζεται κι αυτή η ζέστη μειώνει την απόδοση της φόρτισης της δεξαμενής.
Τουλάχιστον μπορείς να έχεις ψύξη στο αμάξι κατά την αποσυμπίεση.Είναι πάρα πολύ εύκολο και γρήγορο να γεμίσεις αέρα σε βενζινάδικο αλλά και στο σπίτι.
Η μεγάλη διαφορά είναι στους κινητήρες, οι ηλεκτρικοί είναι σε άλλο επίπεδο..
-
ωχ βλέπω να φορολογούν και τον αέρα
ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Πέρα απο την πλάκα αρκετά φιλόδοξο μου φαίνεται. Άλλωστε η μαφία του πετρελαίου δεν μπορεί να επιτρέψει καμία άλλη τεχνολογία να αναπτυχθεί.
Citroen.Κινηση (και) με αερα!