-
5θυρο τι?
Δεν τπαρχει θεμα όμως.Αυτο είναι έτοιμο δεν ειναι παραγγελια -
Οικονομικά αποτελεσματα για το 2012
Χωρις την πώληση του πακέτου μετοχών στην κοινοπραξία Renault-Volvo trucks απο τα 2 και κατι δις των περσινων κερδών θα ήταν σχεδον στα 800 εκατομυρια.Οριακά καλα αποτελεσματα αλλά αν συνεχισει έτσι θα παρει την κατω βόλτα παλι -
Τρομακτική εμπειρία με Laguna. Kόλλησε το γκάζι φουλ σε αναπηρικό αυτοκίνητο. Τι άραγε θα μπορούσε να έχει συμβεί. Προσωπικά δεν κατάλαβα. Πάντως το περιστατικό είναι αληθινό.
http://www.tanea.gr/news/world/article/ ... h-benzinh/
-
πέρασε από σταθμούς διοδίων με 200...
-
Κάτι βρωμάει εδώ... Πως είναι δυνατόν να μην ανταποκρίνονταν τα φρένα που έχουν 2 διαφορετικά υδραυλικά κυκλώματα, άσχετα με τον κινητήρα και το ηλεκτρόγκαζο; Ή έστω γιατί δεν έσβησε τον κινητήρα ή δεν έριξε το κιβώτιο στην νεκρά (είτε ήταν αυτόματο - το πιθανότερο -, ή χειροκίνητο;).
-
+1 για το σβησιμο του κινητηρα!
-
αν πηγαινεις με 200 για 1 ολοκληρη ωρα,
ακομα και με την τροχαια να ανοιγει τον δρομο,
δεν μπορει,
καποιος θα βρεθει μπροστα σου... -
μιλάμε για παπάτζα ολικής ...
-
Είχε ξανακουστεί το ίδιο παραμύθι, αλλά με Vel Satis, το 2004. Δείτε εδώ: viewtopic.php?f=6&t=9016
Μάλιστα τότε η Renault είχε κινηθεί νομικά εναντίον του οδηγού, αλλά δε μάθαμε ποτέ τι έγινε. -
Renault και αξιοπιστια, πανε μαζι;
In its February issue, L’Automobile Magazine published its Top 100 cars for reliability, chosen from over 100 models from 25 brands.
Seven Renault models were ranked in the Reliability Top 3 in their respective categories, with the other models placed in the Top 10 at least. These excellent results stem from the work Renault has carried out in recent years to produce vehicles with the highest levels of robustness and reliability as standard. L'Automobile Magazine classification recognises not just the performance results of specific models, but a general and sustained improvement in terms of quality and reliability across the whole Renault range.
Last May, the ADAC's benchmark Pannenstatistik report had already ranked the Twingo and Mégane as excellent among vehicles from the past four years.
L’Automobile Magazine Reliability Top 100 has confirmed this trend, with the Twingo awarded the top prize once again for its 'exceptional' level of reliability, and the Megane and Megane Coupé also joint first in their category.
Born with quality in their DNA, the Scenic, Grand Scenic, Laguna and Laguna Coupé all took 2nd place in their respective categories.
The Clio III was one of the first products of the renewed focus on quality that began in 2005, and it also gets a Top 3 rating.
Reliability has become an asset for Renault, and all models are now rising to the top of the quality ratings in independent studies, customer surveys and press reviews in a number of countries.
This is the direct result of the quality operation that Renault has carried out in recent years. It has been implemented across the board, in every factory and every territory. Renault production sites worldwide are now working to the same standards. Strict application of the Renault Production System (SPR) enables quality requirements to be implemented in mass production and across a range of models.
Renault has succeeded in making permanent improvements. And as a gauge of reliability, robustness in design and manufacturing are now at the core of every vehicle. Renault is already working hard to make these intrinsic qualities visible and effective for customers.
The attractiveness of the New Clio is a prime example of this.
http://media.renault.com/global/en-gb/renault/Media/PressRelease.aspx?mediaid=43746
-
Ονομάζομαι Γιαγκιόζης Δημήτρης και διαμένω στο Ηράκλειο της Κρήτης. Αφού πούλησα ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, την προσοχή μου μαγνήτισε το Renault twingo και συγκεκριμένα η έκδοση initiale, ενα αρκετά αξιόπιστο και όμορφο μικρό αυτοκίνητο της Renault, την οποία και είχα άλλες δυο φορές στο παρελθόν εμπιστευτεί με τις αγορές δυο ακόμη αυτοκινήτων. Αφότου έχω ενημερώσει τον υπεύθυνο της αντιπροσωπίας στην Αθήνα, συγκεκριμένα τον Κο Μαρούδα, έχω αναμείνει για το συνολικό διάστημα του ενός μήνα και 20 ημερών χωρίς αυτοκίνητο, με την πεποίθηση οτι η ίδια η αντιπροσωπεία επρόκειτο να φέρει το αυτοκίνητο όπου και έψαχνα αγωνιωδώς και που ήταν εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί στην Ελλάδα. Έχοντας κοιτάξει για εναλλακτικά αυτοκίνητα και μάρκες, και έχοντας παγώσει άλλες τρεις σχετικά καλές ευκαιρίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η αντιπροσωπεία μου υποσχέθηκε αρχικά οτι το αμάξι θα βρισκόταν εκεί, στις 15 του Φλεβάρη (κατά την πρώτη μου συνομιλία με τον Κο Μαρούδα) , και εν τέλη στις 20 (κατά τη δεύτερη τηλεφωνική μας συνομιλία) ημέρα Τετάρτη. Δέχομαι ένα τηλεφώνημα στις 20 του Φλεβάρη απο πωλητή της Renault ΠΛΑΜΑΡ κατά το μεσημέρι πως το αυτοκίνητο έχει φτάσει και πως βρίσκεται στο κατάστημα της Μιχαλακοπούλου. Δεν έγινε καμία απολύτως αναφορά σε χρήματα και προκαταβολές. Ημέρα Τετάρτη επαναλαμβάνω, λίγο πριν κλείσουν οι αντιπροσωπείες. Ο κος που επικοινώνησε, δεν έκανε απολύτως καμία νύξη για προκαταβολή, αφήνοντας με, με την εντύπωση, πως εφόσον έχουν τα στοιχεία μου, λειτουργεί κάποιο σύστημα προτεραιότητας πελατών. Παραδόξως, την ίδια ημέρα και λίγο αργότερα από την τηλεφωνική μου συνομιλία με τον πωλητή της Renault, αναζητώ στο δίκτυο, συγκεκριμένα στο car.gr (όπως συνηθίζω αυτές τις μέρες), Renault twingo, αυτής της έκδοσης. Ανακαλύπτω το συγκεκριμένο αμάξι στο car.gr. Ήμουν πολύ χαρούμενος, διότι το αυτοκίνητο ήταν πράγματι σε καλή κατάσταση (όπως άλλωστε συνηθίζεται για αγορές από αντιπροσωπίες) οπότε και νωρίς το πρωί της Πέμπτης, τηλεφωνώ ξανά, για να διευκρινίσω τα διαδικαστικά με τα του αυτοκινήτου, θέλοντας να προτείνω αν ενδεχομένως η παράδοση μπορούσε να γίνει μέσω αντιπροσωπειών, από το Ηράκλειο της Κρήτης, καθώς και το οτι παραξενεύτηκα που υπήρχε ανάρτηση και στο διαδίκτυο. Η απάντηση του πωλητή υπήρξε αφοπλιστική. Το twingo είχε απλά πωληθεί, διότι κάποιος κύριος είχε δώσει ήδη προκαταβολή! Με έκπληξη προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον κύριο Μαρούδα εκ νέου, ζητώντας εξηγήσεις για ποιο ή ποιους λόγους η αντιπροσωπεία φέρθηκε κατά τη γνώμη μου με αυτή την ασυνέπεια έχοντας μου υποσχεθεί πως εφόσον ψάχνω το συγκεκριμένο αμάξι, θα μου το φέρουν. Εφόσον είχα επιμείνει τόσο, ήταν προφανές οτι διεκδικούσα το εν λόγω αμάξι, όμως μάταια. Τόσο ο πωλητής όσο και ο ίδιος ο αντιπρόσωπος ήταν αμετάκλητοι, στο να δώσουν προτεραιότητα σε μένα και όχι στον κύριο της προκαταβολής. Έπρεπε να είχα δώσει προκαταβολή. Δεν ισχύουν κανόνες προτεραιότητας, και προφανώς ένας πελάτης καλείται να «μυρίσει να τα νύχια του», γι αυτό. Εξαιρετικά απογοητευτικό για μια διαπραγμάτευση με μια αντιπροσωπεία και μάλιστα μια από αυτές την οποία έχω στο παρελθόν εμπιστευτεί (συγκεκριμένα τη Nival στο Ηράκλειο της Κρήτης). Τέλος αναρωτιέμαι, για το κατα πόσο ενδιαφέρεται μια εταιρία να κρατήσει το κύρος της και την συνέπεια της, η αν απλά ενδίδει αποκλειστικά και μάλιστα με μηχανισμούς θρησκευτικής ευλάβειας στους αντανακλαστικούς νόμους της αγοράς και της ζήτησης.
Η ίδια αντιπροσωπεία προσφέρθηκε εκ νέου να με βοηθήσει, και αναρωτιέμαι ακόμη, αν πράγματι αξίζει να την εμπιστευτώ.Με εκτίμηση και καμία διάθεση προσβολής
Γιαγκιόζης Δημητρης
Κλινικός Νευρο-Ψυχολογος -
Να υποθέσω αναφέρεσαι στην αγορά κάποιου μεταχειρισμένου Twingo i? Γιατί το νέο δεν έχει εισαχθεί ποτέ σε Initiale.
-
Φίλε dgiagiozis καταλαβαίνω την απογοήτευση σου και το θυμό σου αλλά…..χωρίς παρεξήγηση έχεις και κάποιο άδικο. ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται με προκαταβολή! Συμφωνώ το ήθελες, αλλά γιατί δεν έδινες έστω μια μικρή προκαταβολή τότε για να το κλείσεις;;;; Με τα λόγια;;;;; (τα λόγια είναι λόγια του αέρα όπως λένε….)
Δηλαδή αν εσύ μετάνιωνες αργότερα, τι θα το έκανε ο άλλος αφού ο δεύτερος αγοραστής θα λάμβανε ότι «αμάξι έχει κρατηθεί από κάποιον προηγούμενο με προκαταβολή»;;;; συμφωνώ ότι έπρεπε να σου ζητήσουν προκαταβολή στην αρχή με πλήρη στοιχεία αφού είναι εταιρία για να έχεις κάθε λόγο να κάνεις και φασαρία σε περίπτωση που σου το πάρει άλλος……..
Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια (την καλή εποχή… ) ήθελα να αγοράσω μια τηλεόραση ακριβή τότε (τώρα απλά ούτε ύπαρχε σαν μοντέλο….) έδωσα προκαταβολή, και όταν ήρθε μετά από 1 και μήνα….με πήραν τηλ και πήγα και την πήρα δίνοντας τα υπόλοιπα……..
Το ίδιο συμβαίνει σε όλα….
Πάντα φιλικά σου τα λέω και ούτε έχω και ξέρω και γνωρίζω από αυτούς τους ανθρώπους που λες, ούτε και είμαι στο χώρο του αυτοκίνητου…… -
Ανεβηκα προχθες σε renault clio 1.5dci. Μονο θετικες εντυπωσεις. Μου αρεσαν αρκετα τα πλαστικα του μεσα και η εξωτερικη εμφανιση.
-
Πιο clio? το ΙΙΙ ή το IV?
-
IV!
-
-
Kανα αστειατοριο σκεφτηκες να ανοιξεις να τρωμε κανα κρυο πιατακι;;
-
Τα κερνάω τσάμπα.
-
Πήγα το πρωί στη Renault να πληρώσω την ασφάλεια του megane. Έχει μέσα στην έκθεση ένα κόκκινο Clio Tce σκέτη απόλαυση.
Το κοίταζα απ έξω και ήθελα να πάω να το φιλήσω. Δεν βρήκα το κουράγιο να μπω μέσα. Άπιαστο όνειρο το καινούργιο αμάξι!!!
RENAULT FORUM