-
Καταιγίδα μοντέλων!!!
Ολα αυτά τώρα τα σχεδιασανε??!! Δεν τα ήξερε η GM??!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Καταιγίδα μοντέλων!!!
Ολα αυτά τώρα τα σχεδιασανε??!! Δεν τα ήξερε η GM??!!!Οι μαφιόζοι τους τα έκρυβαν, τώρα που πήραν και το ρευστό μην τους είδατε!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Καταιγίδα μοντέλων!!!
Ολα αυτά τώρα τα σχεδιασανε??!! Δεν τα ήξερε η GM??!!!Οι μαφιόζοι τους τα έκρυβαν, τώρα που πήραν και το ρευστό μην τους είδατε!
Στα σοβαρά, καλά όλα τα μοντέλα (ιδίως αυτό το Trepiuno είναι έρωτας!!! ποιες Stratos και αηδίες... Το Trepiuno θέλω!!!), αλλά το νέο Stilo απομίμηση Golf μου φαίνεται και είναι κρίσιμο μοντέλο. Ας ελπίσουμε βέβαια, ότι αυτό είναι απλά μία πρώτη εντύπωση και ότι (το κυριότερο) κάτω από το δέρμα είναι ένα καλό αυτοκίνητο...
-
Βρε sakiss, στο ξανάπα: τα posts σου είναι... πορνογραφικά! Τι μας φτιάχνεις τώρα;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ιδίως αυτό το Trepiuno είναι έρωτας!!! ποιες Stratos και αηδίες... Το Trepiuno θέλω!!!δε λες τίποτα!
ιδού και η φωτό του Σάκη, να τη βλέπουμε να μας τρέχουν τα σάλια:
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
αλλά το νέο Stilo απομίμηση Golf μου φαίνεται και είναι κρίσιμο μοντέλο.Αν παρομοιάζοντας το με το golf θέλησεις να τονίσεις την άθλια σχεδίαση του (όπως φαίνεται τουλάχιστον στην φωτογραφία), συμφωνώ απολύτως!
Γενικά και το τωρινό 5θυρο stilo αποδείχτηκε μεγάλη πατάτα στις πωλήσεις. Πάλι καλά που τους ξελάσπωσε λίγο το 3θυρο.
Το Trepiuno πάντως μοιάζει φτιαγμένο για να πουλήσει. Ειδικά το λευκό εσωτερικό του αλα apple όλα τα λεφτά. -
Σχεδιαστικά τουλάχιστον, το Trepiuno έχει όλα τα φόντα για να κερδίσει πολύ μεγάλο μερίδιο της πίτας των πωλήσεων. Μ'αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
-
Το 500ράκι σε συσκευασία μάχης με το Smart!!!
Αν η τιμή είναι 'ιταλικά χαμηλή' προβλέπω πιένες πωλήσεων της FIAT!!
-
Και οι Ιταλοί είναι μανούλες στο να φτιάχνουν καλά και εμπορεύσιμα μικρά αυτοκίνητα.
-
http://www.in.gr/auto/parousiaseis/in_F ... 022004.htm
Το ξαναθυμήθηκαν το Trepiuno;
Θα στοιχειώσει έτσι όπως πάει
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το 500ράκι σε συσκευασία μάχης με το Smart!!!Αν η τιμή είναι 'ιταλικά χαμηλή' προβλέπω πιένες πωλήσεων της FIAT!!
και ανάλογη του smart να είναι, καλά θα πάει. Πλεονεκτεί ως προς τις 2 (αφαιρούμενες) πίσω θέσεις, και μάλλον και στα μοτέρ. Ακούγονται ένα χιλιάρι 16v και ένα ντίζελ 1,2. Αν ακουστεί και τούρμπο θα έχουμε μεγάλα γλέντια
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
αλλά το νέο Stilo απομίμηση Golf μου φαίνεται και είναι κρίσιμο μοντέλο.
Αν παρομοιάζοντας το με το golf θέλησεις να τονίσεις την άθλια σχεδίαση του (όπως φαίνεται τουλάχιστον στην φωτογραφία), συμφωνώ απολύτως!
Γενικά και το τωρινό 5θυρο stilo αποδείχτηκε μεγάλη πατάτα στις πωλήσεις. Πάλι καλά που τους ξελάσπωσε λίγο το 3θυρο.Πέρα από την κακή του σχεδίαση, θέλω να πω ότι αν η FIAT νομίζει ότι κατασκευάζοντας μία απομίμηση του Golf μπορεί να του κλέψει πωλήσεις, απατάται οικτρά... Το υπάρχον Stilo το απέδειξε... Αν με λίγα σχετικά χρήματα μπορείς να πάρεις το αυθεντικό, δεν θα πάρεις την απομίμηση... Ας κατασκευάσει ένα καλό ΙΤΑΛΙΚΟ μικρομεσαίο και τότε πιστεύω ότι θα πετύχει...
Το Trepiuno πάντως μοιάζει φτιαγμένο για να πουλήσει. Ειδικά το λευκό εσωτερικό του αλα apple όλα τα λεφτά.
Είναι φτιαγμένο για να κλέψει καρδιές!!!!!! Κάτι ανάλογο στο Stilo δεν μπορούνε να κάνουνε;;;
-
Φαντάζεστε Trepiuno Sporting ή GT;
Τα σάλια μου τρέχουν από τώρα...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν ακουστεί και τούρμπο θα έχουμε μεγάλα γλέντιαΚάτι μου θυμίζει αυτό... κάποιον κύριο ΑΒΑΡΤΗ...
Προτείνω να αρχίσουμε όλοι τα βουντού, μπας και προλάβει η FIAT να το βγάλει...
-
Χίλιες φορές μακάρι να το βγάλει!
Αλλά να ενισχυθεί και η παρουσία της Lancia!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πέρα από την κακή του σχεδίαση, θέλω να πω ότι αν η FIAT νομίζει ότι κατασκευάζοντας μία απομίμηση του Golf μπορεί να του κλέψει πωλήσεις, απατάται οικτρά... Το υπάρχον Stilo το απέδειξε... Αν με λίγα σχετικά χρήματα μπορείς να πάρεις το αυθεντικό, δεν θα πάρεις την απομίμηση... Ας κατασκευάσει ένα καλό ΙΤΑΛΙΚΟ μικρομεσαίο και τότε πιστεύω ότι θα πετύχει...Μάρκο το μεγάλο πρόβλημα του Stilo (πέρα πό τα αμέτρητα ηλεκτρονικά προβλήματα στα πρώτα μοντέλα που μετά όμως μηδενίστηκαν), ήταν ο σχεδιασμός του 5θυρου μοντέλου. Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ήταν αρκετά καλά, γι' αυτό άλλωστε και το 3θυρο υπερέβη σε πωλήσεις τους αρχικούς στόχους κατά πολύ μεγάλο βαθμό. Απλά στην μικρομεσαία κατηγορία χωρίς καλό 5θυρο απλά δεν βγαίνεις.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Πέρα από την κακή του σχεδίαση, θέλω να πω ότι αν η FIAT νομίζει ότι κατασκευάζοντας μία απομίμηση του Golf μπορεί να του κλέψει πωλήσεις, απατάται οικτρά... Το υπάρχον Stilo το απέδειξε... Αν με λίγα σχετικά χρήματα μπορείς να πάρεις το αυθεντικό, δεν θα πάρεις την απομίμηση... Ας κατασκευάσει ένα καλό ΙΤΑΛΙΚΟ μικρομεσαίο και τότε πιστεύω ότι θα πετύχει...
Μάρκο το μεγάλο πρόβλημα του Stilo (πέρα πό τα αμέτρητα ηλεκτρονικά προβλήματα στα πρώτα μοντέλα που μετά όμως μηδενίστηκαν), ήταν ο σχεδιασμός του 5θυρου μοντέλου. Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ήταν αρκετά καλά, γι' αυτό άλλωστε και το 3θυρο υπερέβη σε πωλήσεις τους αρχικούς στόχους κατά πολύ μεγάλο βαθμό. Απλά στην μικρομεσαία κατηγορία χωρίς καλό 5θυρο απλά δεν βγαίνεις.
Μπορεί να έχεις δίκιο, όμως η άποψή μου είναι 'Γιατί να αγοράσεις το αντίγραφο, όταν μπορείς να αγοράσεις το αυθεντικό, χωρίς μεγάλη επιβάρυνση και χωρίς το αντίγραφο να προσφέρει και κάτι το ιδιαίτερο;;;'
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σχεδιαστικά τουλάχιστον, το Trepiuno έχει όλα τα φόντα για να κερδίσει πολύ μεγάλο μερίδιο της πίτας των πωλήσεων. Μ'αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!Και σε 'μένα μου αρέσει πολυ!
-
Mε μια Lancia υπο την σκέπη της η Fiat μπορεί να κάνει «παπάδες» αρκεί να αναβιώσει 3 μοντελάκια της, την Stratos, την Fulvia (axx) και την Delta!
Ας σταματήσει να την απαξιώνει έτσι επιτέλους πια, δεν θέλουμε άλλες Lymbres...
Oσο για την ίδια την Fiat ένα καλό Punto να βγάλει (με εκείνους τους 1600άρηδες που ακούγεται) και ένα 500αράκι και είναι μια χαρά!
Αλλωστε μπορεί και ξέρει να δουλεύει καλά το «μικρό» αμάξι... -
[quote='elteo']Mε μια Lancia υπο την σκέπη της η Fiat μπορεί να κάνει «παπάδες» αρκεί να αναβιώσει 3 μοντελάκια της, την Stratos, την Fulvia (axx) και την Delta![quote]Κατι ακουγεται και για delta...
Η ακμή της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας