-
-
-
-
πανακριβο το μικρο παπαρι....
-
Σε ωραία πιστα τα βάλανε... Πόσα να έδωσε άραγε η Audi στο autocar?
-
δειξτε λαστιχα πρωτα και μετα μιλαμε
-
Τι να συζητήσουμε ρε Νίκο. Οι τύποι είναι για κλάμματα. Ωραία, ένα supercar θα 'δαγκώσει' σε βρεγμένη στροφοδιαδρομή. Ε ΚΑΙ; Είναι καλύτερα να πάρεις το Α1 με 40 χιλιαρικάκια λίρες και να νομίζεις ότι οδηγάς ένα killer of giants; Ότι να 'ναι.
-
+Brera 3,2 vs Golf R32
'Γιατί έτσι...'
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Discuss...ΕΓΚΥΡΟΙ
ΕΓΚΡΙΤΟΙ
-
τι ελαστικα φοραει το gtr?επειδη νομιζω οτι απο το εργοστασιο φορουν ημισλικ..
επισης,αναμενω συγκριτικο της αβενταδορ η της νεας παγκανι(σιγα μη θυμαμαι πως προφερεται) με το παλιο σμαρτακι στα στενα της αθηνας..τελος,κρινοντας μονο απο το βιντεο κ χωρις να γνωριζω τον οδηγο-δημοσιογραφο,μηπως πρεπει να αλλαξει τροπο οδηγησης για τετρακινητα?μου φαινεται οτι χρησιμοποιει πολυ τιμονι κ αργει να δωσει γκαζι στην εξοδο των στροφων.
μπορει απλως να εκανα λαθος,μπορει να φταινε τα ημισλικ(αν δεν εχουν βαλει κανονικα ελαστικα).. -
το αποτελεσμα ειναι αναμενομενο.
μια παρατηρηση μονο: η συνοδηγηση μου με το GTR στο βρεγμενο, δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτο που βλεπω στο βιντεο. Αυτο που ημουν εγω ειχε 'μαμα' ημισλικ σχεδον λαστιχα, αλλα ειχαν λιγα χλμ. Επομενως ειτε αυτο στο βιντεο ειχε λιωμενα λαστιχα ή η ασφαλτος ηταν τελειως γυαλι ή και τα δυο -
Mια μεγάλη ανατροπή που δικαιώνει τον υπερόμιλο, τις επιλογές του και τα φανμπόυς του.Το 4ο Ράιχ επελαύνει μεθ' ορμής ακαθέκτου.
-
Οι τύποι είναι για κλάματα,το ίδιο και όσοι ανοίγουν εδώ μέσα τέτοια θέματα...... .Προτείνω να το κλειδώσει άμεσα κάποιος mod πριν το δει ο ΓΚ και φτάσει τις 300 σελίδες!! .
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Discuss...Έλα πες την αλήθεια, για τα RFT λάστιχα το πόσταρες
Το χουν ξανακάνει (Focus RS vs GTR) και είναι αλήθεια, υπο πολύ πολύ συγκεκριμένες συνθήκες και με συγκεκριμένες οδηγικές προσεγγίσεις, αυτό μπορεί να γίνει.
Θυμίζει το test του Top Gear με Prius vs M3.
Δεν λεει απολύτως τίποτα για τις πραγματικές δυνατότητες του A1 ή του GTR.
ΥΓ περιμένω test G-wiz με ηλεκτροκίνητο μοτοποδήλατο στο Σύνταγμα εν ώρα αιχμής.
-
Απο την στιγμη που ενα Panda ειναι σχεδον το ιδιο γρηγορο με μια Ferrari, μου φαινεται λογικο το A1 να μαμαει το GT-R
======================================================================================
Back to reality:
Audi A1 Quattro
======================================================================================
Back to 'more real' reality
Τραγικο τουλαχιστον
-
Κι εμείς αυτό είχαμε δει τότε και πήραμε το 100άρι. Αλλιώς θα παίρναμε το Άλογο.
-
Φανερά κακοστημένο το υπερεκτιμημένο 'διαμάντι' της πρώην DATSUN (για να μη ξεχνιόμαστε), με ορατό δια γυμνού οφθαλμού λάθος συνδυασμό αμορτισέρ – ελατηρίων, κάτι που το κάνει νευρικό στο βρεγμένο.
Σύμφωνα δε με τα specs του δεν δύναται να συγκινεί ΤΟΣΟ πολύ όσο προβάλλεται, ειδικά όταν με τα περισσότερα premium μικρομεσαία Turbo της σειράς, έχεις τουλάχιστον παρόμοια, ή και ανώτερα γκάζια.
Επίσης φαίνεται ότι του είχαν βάλει απλή αμόλυβδη... Φαίνεται και από τα μούτρα του δοκιμαστή, που κάνει σαν κάτι να του βρωμάει. Προφανώς είναι η βενζίνη. Το λέω επειδή έχει αρκετά υψηλή συμπίεση, και με καλή, καθαρή 100άρα θα είχε μια αισθητή βελτίωση σε όλο το φάσμα στροφών... Όχι τίποτε τρελά πράγματα αλλά μια μικρή διάφορα θα υπήρχε...
Mόνο σε επίπεδο κατάστασης αναζήτησης υπερστροφής ισχύος υπερτερεί το Nissan, κάτι που φυσικά λογω premium μετάδοσης δεν μπορεί να κάνει το A1. Προφανώς και σε επίπεδο μεγαλυτέρου φιλτραρίσματος ως προς την γενικότερη αίσθηση υπολείπεται το A1, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Κατά τα αλλά, πουθενά άλλου όμως. Σε επίπεδο αίσθησης ασφάλειας, αποτελεσματικότητας, φιλικότητας, πρακτικότητας, premium ποιότητας εσωτερικού, και premium αδρεναλίνης από τα γκάζια, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...
Επίσης, στην απλή καθημερινή μετακίνηση, σε λεωφόρους όπως πχ η Κηφισίας, όπου για να κινηθείς με το Nissan ως ένα τυπικό premium μικρομεσαίο turbo μέσα σε πυκνή κίνηση, θα πρέπει συνεχώς να κορνάρεις, και να χαλάς τον κόσμο σε θόρυβο, όταν οι υπόλοιποι, θα επιταχύνουν με μια σχέση πάνω, και θα φεύγουν το ίδιο ή και γρηγορότερα από εσένα με το νέο GT-R που χωράει μόνο στις λεωφορειολωρίδες, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...
Τέλος, εμφανισιακά το Α1 είναι ξεκάθαρα ένα ομορφότερο premium αυτοκίνητο, τουλάχιστον για τους περισσότερους, μιας και το Nissan είναι Γκοτζίλας στην όψη. Το εσωτερικό δε του Α1 είναι πολύ πιο προσεγμένο, πιο premium και πιο πολυτελές από του GT-R...
Απ' ότι βλέπω, όλο και περισσότερο μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις..... Άντε να δούμε και την επόμενη σύγκριση.
-
@ Γιουριπιντες: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
-
Ο χρήστης ΓΚ απήγγειλε έγραψε:
Φανερά κακοστημένο το υπερεκτιμημένο 'διαμάντι' της πρώην DATSUN (για να μη ξεχνιόμαστε), με ορατό δια γυμνού οφθαλμού λάθος συνδυασμό αμορτισέρ – ελατηρίων, κάτι που το κάνει νευρικό στο βρεγμένο.Σύμφωνα δε με τα specs του δεν δύναται να συγκινεί ΤΟΣΟ πολύ όσο προβάλλεται, ειδικά όταν με τα περισσότερα premium μικρομεσαία Turbo της σειράς, έχεις τουλάχιστον παρόμοια, ή και ανώτερα γκάζια.
Επίσης φαίνεται ότι του είχαν βάλει απλή αμόλυβδη... Φαίνεται και από τα μούτρα του δοκιμαστή, που κάνει σαν κάτι να του βρωμάει. Προφανώς είναι η βενζίνη. Το λέω επειδή έχει αρκετά υψηλή συμπίεση, και με καλή, καθαρή 100άρα θα είχε μια αισθητή βελτίωση σε όλο το φάσμα στροφών... Όχι τίποτε τρελά πράγματα αλλά μια μικρή διάφορα θα υπήρχε...
Mόνο σε επίπεδο κατάστασης αναζήτησης υπερστροφής ισχύος υπερτερεί το Nissan, κάτι που φυσικά λογω premium μετάδοσης δεν μπορεί να κάνει το A1. Προφανώς και σε επίπεδο μεγαλυτέρου φιλτραρίσματος ως προς την γενικότερη αίσθηση υπολείπεται το A1, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Κατά τα αλλά, πουθενά άλλου όμως. Σε επίπεδο αίσθησης ασφάλειας, αποτελεσματικότητας, φιλικότητας, πρακτικότητας, premium ποιότητας εσωτερικού, και premium αδρεναλίνης από τα γκάζια, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...
Επίσης, στην απλή καθημερινή μετακίνηση, σε λεωφόρους όπως πχ η Κηφισίας, όπου για να κινηθείς με το Nissan ως ένα τυπικό premium μικρομεσαίο turbo μέσα σε πυκνή κίνηση, θα πρέπει συνεχώς να κορνάρεις, και να χαλάς τον κόσμο σε θόρυβο, όταν οι υπόλοιποι, θα επιταχύνουν με μια σχέση πάνω, και θα φεύγουν το ίδιο ή και γρηγορότερα από εσένα με το νέο GT-R που χωράει μόνο στις λεωφορειολωρίδες, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...
Τέλος, εμφανισιακά το Α1 είναι ξεκάθαρα ένα ομορφότερο premium αυτοκίνητο, τουλάχιστον για τους περισσότερους, μιας και το Nissan είναι Γκοτζίλας στην όψη. Το εσωτερικό δε του Α1 είναι πολύ πιο προσεγμένο, πιο premium και πιο πολυτελές από του GT-R...
Απ' ότι βλέπω, όλο και περισσότερο μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις..... Άντε να δούμε και την επόμενη σύγκριση.
-
Meanwhile in Japan
Audi A1 vs Nissan GT-R