-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Που ακριβώς είδατε την τηλεμετρία του Σουμάχερ (να τη δούμε κι εμείς δηλαδή που τη ψάχνουμε από το 1994 ).Δυστυχώς ούτε και εμείς την είδαμε, όμως διαβάσαμε άρθρα από δημοσιογράφους που περιέγραφαν την αντίδραση του Schumi μέσω των στοιχείων που είχαν από την τηλεμετρία. Δεν έχουμε κανένα λόγω να μην τους πιστέψουμε.
-
Φίλε predator,
το ποτέ που έγραψες εξαρχής δεν παραπέμπει στα τελευταία 5 χρόνια, αλλά σε όλη την ιστορία. Αλλά και στα τελευταία 5 χρόνια να εστιάσουμε, μόλις πέρυσι (αν το θυμάμαι καλά) ο Angelli ανγκάστηκε να πουλήσει και το υπόλοιπο 20-25% των μετοχών της Φεράρι (είχε ήδη πουλήσει άλλο ένα 25% προηγουμένως) στις γερμανικές τράπεζες. Αυτό επειδή η ΦΙΑΤ στην οποία ανήκε κατά 90% η Φεράρι αντιμετώπιζε (και αντιμετωπίζει) οικονομικά προβλήματα.
Σε γενικές γραμμές, η οικονομική εικόνα της Φεράρι (είτε ως ομάδα είτε ως επιχείρηση) δεν διαφέρει από την εικόνα των υπολοίπων, πολλές φορές μάλιστα (όπως στη σύγκριση με τις Μερσέντες και Τογιότα που ανέφερα) υστερεί κιόλας.
Φίλε LYBE,
Εξ' όσων γνωρίζω οι τηλεμετρίες των οδηγών, ειδικά των μεγάλων ομάδων, είναι επισφράγιστα μυστικά, σχεδόν εφάμιλλα των χαρκτηριστικών των κινητήρων. Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω από που είδανε αυτοί οι δημοσιογράφοι τη συγκεκριμένη τηλεμετρία του ΜΣ στην Αυστρία και ποιοι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι ήταν. Το μόνο που άκουσα πρόσφατα είναι πως το αγγλικό F1-Racing βρήκε πρόσβαση σε μια τηλεμετρία του ΜΣ και μάλιστα από δοκιμές εξέλιξης αν δεν κάνω λάθος (όχι από αγώνες ή προκριματικά) και το έχουν κάνει ολόκληρο θέμα, διαφημίζοντάς το όπου σταθούν κι όπου βρεθούν.
Σε οτι αφορά τα κονδύλια που επενδύει η Φεράρι στη Φ1, που είναι όντως τα μεγαλύτερα, είναι απολύτως φυσικό ανα αναλογιστέις ότι από τις μεγάλες ομάδες είναι η μοναδική που όλο το αγωνιστικό βάρος ως εργοστασιακή ομάδα το ρίχνει στη Φ1. Οι υπόλοιποι συμμετέχουν αγωνιστικά και εργοστασιακά σε πολλές περισσότερες μορφές αγώνων. Αν αθροίσεις λοιπόν τα συνολικά κονδύλια που επενδύουν ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ οι ομάδες σε όλες τις μορφές αγώνων θα δεις ότι η Φεράρι δεν επενδύει τελικά και τόσο εντυπωσιακά νούμερα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παιδιά sorry αλλά επιμένω:- Ο Χάκινεν ήθελε να σταματήσει από το 2000 (όταν έκανε και το... διάλειμμα των 15 ημερών), ενώ οριστικοποίησε την απόφασή του στις αρχές του 2001, όταν είχε εκέινο τα άσχημο ατύχημα στην Αυστραλία. Έμεινε μόνο & μόνο επειδή τον πίεζε ο Ντένις (εννοείται με το συμβόλαιό του).
Μπροστά είσουν? Μη ξεχνάς ότι κανείς δεν ήξερε αν ο Hakkinen θα αποχωρούσε στο τέλος του 2001. Εδώ ακόμα και όταν είπε ότι θα ήταν εκτός αγώνων για 1 χρόνο, κάποιοι πίστευαν ότι θα επέστρεφε. Ο Denis ξέρει πολύ καλά ότι όταν ένας οδηγός του δεν πάει καλά (βλέπε hakkinen 2001 σε σχέση με Coulthard) ξέρει ότι το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να τον αφήσει να αποχωρήσει όποτε θέλει. Εσύ θα τον κράταγες με το ζόρι αν έβλεπες ότι δε πηγαίνει καλά?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Φίλε predator,το ποτέ που έγραψες εξαρχής δεν παραπέμπει στα τελευταία 5 χρόνια, αλλά σε όλη την ιστορία. Αλλά και στα τελευταία 5 χρόνια να εστιάσουμε, μόλις πέρυσι (αν το θυμάμαι καλά) ο Angelli ανγκάστηκε να πουλήσει και το υπόλοιπο 20-25% των μετοχών της Φεράρι (είχε ήδη πουλήσει άλλο ένα 25% προηγουμένως) στις γερμανικές τράπεζες. Αυτό επειδή η ΦΙΑΤ στην οποία ανήκε κατά 90% η Φεράρι αντιμετώπιζε (και αντιμετωπίζει) οικονομικά προβλήματα.
o angielli το εκανε προφανως αυτο για να μην επηρεαστει η καλη πορεια της φερραρι που ουδεποτε αλλαξε απο τοτε που υπαρχει ο γερμανος (απο εκει αρχισε το θεμα) απο την κακη πορεια της φιατ
αυτο κατα τη γνωμη σου δειχνει οτι η φερραρι ειχε οικονομικη κοιλια ?? -
Σε σχέση με τα διοικητικά της FIAT δεν είμαι και πολύ καταρτισμένος, αλλά έχω την εντύπωση ότι η Ferrari δεν ανήκει απευθείας στην αυτοκινητοβιομηχανία FIAT AUTO αλλά σε μια 'μητρική εταιρια, την FIAT S.p.a , που ελέγχει διάφορες εταιρείες όπως την FIAT AUTO(που με τη σειρά της ελέγχει τη Lancia και την Alfa Romeo), την IVECO με τα φορτηγά, την Maserati-Ferrari, κλπ.
Η Ferrari-Maserati λοιπόν όχι μόνο δεν έχει ζημιές, αλλά μετά την πολύ καλή διαχείρηση του Montizemolo είναι αρκετά κερδοφόρα, και το αγωνιστικό τμήμα δεν παίρνει ούτε ένα ευρώ από τη μητρική εταιρεία. Ο λόγος που αποφασίστηκε να μπει στο χρηματιστήριο ήταν η ανάγκη για να τροφοδοτηθεί η μαμά FIAT με χρήματα, ενώ ακριβώς επειδή οι ανάγκες για ρευστό ήταν πολύ μεγάλες η διαδικασία ολοκληρώθηκε νωρίτερα από το αναμενόμενο και την ανέλαβε ένα κοσόρτιουμ τραπεζών με προεξάρχουσα την Ιταλική Mediobanca, που κατέχουν το 30%.
Δεν ξέρω κατά πόσον είναι ακριβή τα παραπάνω, αλλά δε νομίζω να είναι και εξόφθαλμα λάθος
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Μπροστά είσουν?Ήμουν μπροστά όταν το εξομολογήθηκε ο Χάκινεν σε δηλώσεις του πέρυσι.
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
o angielli το εκανε προφανως αυτο για να μην επηρεαστει η καλη πορεια της φερραρι που ουδεποτε αλλαξε απο τοτε που υπαρχει ο γερμανος (απο εκει αρχισε το θεμα) απο την κακη πορεια της φιατ
αυτο κατα τη γνωμη σου δειχνει οτι η φερραρι ειχε οικονομικη κοιλια ??Δεν μιλάγαμε ούτε για τα τελευταία 5 χρόνια ούτε για τα χρόνια που είναι ο ΜΣ στη Φεράρι. Σε αυτό το διάστημα μετέτρεψες το 'ποτέ' εσύ εκ των υστέρων.
Απάντησα ήδη ότι ακόμα και για τα 5 τελευταία χρόνια η Φεράρι δεν υπερτερεί σε έσοδα (αλλά ούτε και σε επενδύσεις) από ομάδες όπως η Μερσεντές και η Τογιοτα. Ακόμα κι αν υπερτερεί (που το βλέπω παρα πολύ χλωμό), θα είνια τόσο ελάχιστο που δεν θα είνια καν άξιο αναφοράς.
Για τελευατάιο φορά από μένα επί του συγκεκριμένου θέματος, όπως όλες οι ομάδες έτσι και η Φεράρι έχει κάνει 'κοιλιές' στην ιστορία της σε όλα τα επίπεδα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
o angielli το εκανε προφανως αυτο για να μην επηρεαστει η καλη πορεια της φερραρι που ουδεποτε αλλαξε απο τοτε που υπαρχει ο γερμανος (απο εκει αρχισε το θεμα) απο την κακη πορεια της φιατ
αυτο κατα τη γνωμη σου δειχνει οτι η φερραρι ειχε οικονομικη κοιλια ??Δεν μιλάγαμε ούτε για τα τελευταία 5 χρόνια ούτε για τα χρόνια που είναι ο ΜΣ στη Φεράρι. Σε αυτό το διάστημα μετέτρεψες το 'ποτέ' εσύ εκ των υστέρων.
Απάντησα ήδη ότι ακόμα και για τα 5 τελευταία χρόνια η Φεράρι δεν υπερτερεί σε έσοδα (αλλά ούτε και σε επενδύσεις) από ομάδες όπως η Μερσεντές και η Τογιοτα. Ακόμα κι αν υπερτερεί (που το βλέπω παρα πολύ χλωμό), θα είνια τόσο ελάχιστο που δεν θα είνια καν άξιο αναφοράς.
Για τελευατάιο φορά από μένα επί του συγκεκριμένου θέματος, όπως όλες οι ομάδες έτσι και η Φεράρι έχει κάνει 'κοιλιές' στην ιστορία της σε όλα τα επίπεδα.
ειχα την εντυπωση οτι το θεμα κερδοφορια το ανοιξα εγω λεγοντας
αυτο που μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ειναι οτι ο γερμανος δεν πληρώνεται για να ειναι συμπαθής στους οπαδούς της mclaren αλλα για να ανεβαζει τα εσοδα και την αξία της ferrari
αρα ειτε ηξερε είτε δεν ηξερε για την team order η δουλεια του ηταν (και τυπικα και ουσιαστικα*) να τερματισει πρωτος ...*τα εσοδα και η αξια της φερραρι ουδεποτε εκαναν κοιλια...
αρα προφανως μιλαμε για τα χρονια που ειναι ο γερμανος στη φερραρι
τωρα πως ειναι δυνατο να θεωρεις οτι μια σερι προταθλητρια εχει τα ιδια οικονομικα οφελη με ενα δευτεραγωνιστη και ενα κομπαρσο...
ειδικα που η φερραρι πουλα μονο σπορ αμαξια των οποιων το ιματζ ειναι το πρωτο κριτηριο αγορας
στη φερραρι πειναγανε και τωρα εχουν χεστει στο ταληρο και δεν ειναι δικη μου εκτιμηση αυτη ειναι γεγονος που το δηλωνουν οι απομεσαδεν λεω οτι τρελαινομαι με την κατασταση στη F1 αλλα αυτη η κακια που ξεχειληζει απο μερικους Mclarenικους εναντια στην φερραρι (και την πραγματικοτητα) με εντυπωσιαζει
-
Φίλε predator,
κατ΄αρχήν τη δημόσια απολογία μου σε ότι αφορά τη χρονική διάρκεια του 'ουδέποτε', αφού όντως αποτελούσε επεξηγηματική φράση (αστερίσκος) και όχι αυτόνομη όπως λανθασμένα την εξέλαβα. ?ρα όντως μιλάμε για τα χρόνια που είναι ο ΜΣ στη Φεράρι και όχι για όλη την ιστορία της.
Στα υπόλοιπα τώρα, τα τελευταία 5 χρόνια (που έθιξες) η Μερσέντες δεν ήταν πάντα δευτεραγωνιστής: 1998, 1999, 2001, 2001, 2002. Τα δυο πρώτα ήταν πρωταγωνίστρια με δευτεραγωνίστρια τη Φεράρι.
Ένα το κρατούμενο. Το επόμενο κρατούμενο είναι ότι αν μιλάμε για τη Φ1 μόνο τότε έχω ήδη γράψει ότι η Φεράρι παρουσιάζεται ως η πλουσιότερη ομάδα. Αν όμως μιλάμε για όλες τις μορφές αγώνων (διότι αναφέρθηκε ο 'πλανήτης' όπως θα θυμάσαι), τότε η Φεράρι βρίσκεται αρκετά πίσω στη σχετική λίστα. Με τον 'κομπάρσο' Τογιότα να βρίσκεται ψηλότερα από τη Φεράρι (σε επίπεδο πλούτου & επενδύσεων).
Τέλος, όσο σε εντυτπωσιάζει εσένα η 'κακία' που ξεχειλίζει από ορισμένους ΜακΛαρενικούς ενάντια στη Φεράρι (και την πραγματικότητα), άλλο τόσο με εντυπωσιάζει εμένα η 'αρρωστημένη' εμμονή που ξεχειλίζει από πολλούς Φεραρικούς υπέρ της Φεράρι (και ενάντια της πραγματικότητας).
-
Πάντως, επειδή τέθηκε το οικονομικό, η Maserati-Ferrari to 2002 αύξησε κατά 14% της πωλήσεις της, αποδίδοντας 120 εκατομμυρια ευρώ στη μητρική εταιρεία. Το αγωνιστικό τμήμα είναι πλήρως αυτοχρηματοδοτούμενo και νομίζω ότι ούτε καν τα αυτοκόλλητα FIAT δεν μπαίνουν στα αυτοκίνητα.
Επίσης, επειδή γίνεται πολύς λόγος για τους προϋπολογισμούς και τα λεφτά της Ferrari, όλα τα στοιχεία μας δείχνουν τους Ιταλούς λίγο μπροστά από τους άλλους. Στην πραγματικότητα όμως η Φεράρι πληρώνει για κινητήρα από μόνη της, ενώ η Williams και η Mclaren τους παίρνουν δωρεάν.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πάντως, επειδή τέθηκε το οικονομικό, η Maserati-Ferrari to 2002 αύξησε κατά 14% της πωλήσεις της, αποδίδοντας 120 εκατομμυρια ευρώ στη μητρική εταιρεία. Το αγωνιστικό τμήμα είναι πλήρως αυτοχρηματοδοτούμενo και νομίζω ότι ούτε καν τα αυτοκόλλητα FIAT δεν μπαίνουν στα αυτοκίνητα.Αν τα θυμάμαι καλά, η Φεράρι είναι πλέον η πιο κερδοφόρος εταιρία του ομίλου. Θυμάμαι επίσης ότι το 2000 η BMW είχε ανακοινώσει μεγάλη άυξηση στις πωλήσεις της στην Ευρώπη, με επίσημη αιτιολογία (δηλώσεις δηλαδή) την εμπλοκή της στη Φ1. Μεγάλη αύξηση στα κέρδη νομίζω ανακοίνωσε και η Μερσέντες τόσο το 2002, όσο και το 2001.
Επίσης, επειδή γίνεται πολύς λόγος για τους προϋπολογισμούς και τα λεφτά της Ferrari, όλα τα στοιχεία μας δείχνουν τους Ιταλούς λίγο μπροστά από τους άλλους. Στην πραγματικότητα όμως η Φεράρι πληρώνει για κινητήρα από μόνη της, ενώ η Williams και η Mclaren τους παίρνουν δωρεάν.
Χμμμ... θυμάμαι τον Μοντετζέμελο να δηλώνει πέρυσι (ή πρόπερσι) ότι ως Φεράρι έχουνε πλεονέκτημα έναντι της ΜακΛάρεν, διότι σε εντίθεση με τους Βρετανούς έχουν σημαντική έξτρα πηγή εσόδων τις πωλήσεις των supercars. Έσοδα τα οποία επενδύουν στη Φ1.
Για φέτος αν θυμάμαι καλά η Μερσέντες ανακοίνωσε αύξηση των επενδύσεων στο πρόγραμμα Φ1 της τάξης των 20.000.000 δολλαρίων (ας το τσεκάρει και κάποιος άλλος ομως για πιο σίγουρα). Από την άλλη μεριά η TAG McLaren Group του Ντένις που δραστηριοποιείται από προϊόντα τροφίμων μέχρι υψηλή τεχνολογία και Φόρμουλα-1, όλο και κάποια κεφάλαια θα σπρώχνει και στην ομάδα της Φ1 (υποθέτω).
Γενικώς, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα πια είναι αρκετά μπερδεμένα για όλες τις ομάδες.
-
Καλά οι 5 επιλογές ψήφου με έκαναν και κύλισα στο δάπεδο 10 χρόνια μετά. Γιάννη, you da man
-
Tales from the crypt.
Καποια απο τα παιδια ή γραφουν σπανια ή δεν γραφουν καθολου πια.
-
εδώ είμαι παιδιά απλά δεν γράφω συχνά πλέον μιας και από τότε που επέστρεψε ο Schumacher με έχει απογοητεύσει οι άλλοι οδηγοί δε μου λένε κάτι no offence! Έχουν αλλάξει και οι κανονισμοί και έχει φλορεψει η φ1 δε τολμάς ούτε να κλασεις χωρίς να φας ποινή χε χε. Χερετοισματα στη 'παλιό παρέα' they know who they are
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Καλά οι 5 επιλογές ψήφου με έκαναν και κύλισα στο δάπεδο 10 χρόνια μετά. Γιάννη, you da manέπεσα μέσα όμως όταν είχα γράψει:
Όπως και να χει, πιστεύω θα δούμε να εφαρμόζονται team orders αλλά θα 'καλύπτονται' από τους ίδιους τους οδηγούς ώστε να μην τιμωρηθεί η ομάδα τους.
στο 1ο ποστ
-
Αυτό που έκανε η φεραρι στο μασα με το κιβωτιο ξεπερασε καθε φαντασια. Πόσο πιο χαμηλά θα ξεπέσουν προκειμένουν να κερδίσουν;
-
Με κλειστά μάτια το 3
- 'προσπέρασμα' στον team mate σου για να κερδίσεις βαθμούς - δεν υφίσταται αλλοίωση του αποτελέσματος (η μήπως υπάρχει αλλοίωση?)
Δεν υπάρχει χειρότερος τρόποσ για να σκοτώσεις έναν team-mate απο το να τον διατάξεις να σηκώσει το πόδι από το γκάζι για να τον προσπεράσει ο δήθεν Νο1...
- Δε νομιζω να έχει συμβεί ποτέ να διατάξεις έναν οδηγό να τραβήξει χειρόφρενο και να επικαλεστεί 'μηχανικό' προβλημα εκτός κι αν εχει 'στήσει' το μονοθέσιο η ίδια του η ομάδα που είναι αδύνατο να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα - Το μονο που μπορείς να κάνεις είναι να τον φωνάξεις για πιτστοπ και να του βάλεις λάθος λάστιχα εξ΄επίτηδες
Περιπτώσεις
Ραικονεν - Φερράρι (αν κ νομιζω πωσ δεν έγινε εξ' επητιδες)
Μπαρικέλο Μπρον Βραζιλία (ο μπρον είναι μετρ σάυτά)
Ντριβεν Μπλοκ Πιτ Στοπ του Σταλλόνε για να βει μπροστά από τον αντίπαλο
και εδώ κολλάει το 2
Απλά ζητάς από τον ομοσταυλο να συνεργαστεί τίποτα παραπανω
Βρώμικο αλλά συμβαίνει κατα κόρον τόσο σε IRL όσο και στην Φ1 (δεν βάζεις τον ομοσταυλο αλλά τους οδηγούς της ομάδας δορυφόρος)Το 4 δεν ισχύει
δε νομιζω κανεις οδηγός εκούσια κ ηθελημενα να σηκώσει το πόδι απο το γκάζι εκτός κι αν αυτο θα οδηγήσει σε ατύχημα (Τουρκία Ρεδμπουλ) ή ειναι εκτός διεκδίκησης οποτε ειναι στην κρίση του αμα θελει να βοηθήσει ή όχι - κατι που συμβαίνει ΜΟΝΟ στους τελευταίους αγώνες- Προτίμηση οδηγού στις αναβαθμίσεις του μονοθεσίου όταν τα ανταλλακτικά δεν περισεύουν για τον Νο2 ομόσταυλο οποτε (Το είδαμε με την μπροστινή πτέρυγα της Ρεδμπουλ)
Προτίμηση οδηγού για το εφεδρικό μονοθέσιο?
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Δηλαδή θες να μας πεις πως ο Barichelo στην Αυστρία το 2002 διεκδικούσε το πρωτάθλημα και του το στέρησε η Ferrari??? Να θυμίσω πως ο Βραζιλιάνος πέρυσι πριν το Grand Prix της Αυστρίας είχε μόλις 6 βαθμούς, ενώ ο Schumi είχε 44 βαθμούς. Άρα ήταν ξεκάθαρο πως αν κάποιος πιλότος της Ferrari διεκδικούσε το πρωτάθλημα το 2002, αυτός θα ήταν χωρίς καμία αμφιβολία ο Γερμανός. Και προσωπικά πιστεύω πως η Ferrari τότε λειτούργησε πολύ σωστά, με σκοπό να πάρει όσο το δυνατόν πιο σύντομα και τα δύο πρωταθλήματα (οδηγών, κατασκευαστών) για να αρχίσει η εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2003 όσο το δυνατόν πιο γρήγορα (προς αποφυγήν των φετινών αθλιοτήτων της ''ομάδας'' της McLaren).
Και δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα: Γιατί πέρυσι έπεσαν όλοι πάνω στον Jean Todt από την στιγμή που έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν και από άλλες ομάδες παρόμοια φαινόμενα.δε μπορείς από τον 5-6 αγώνα της χρονιάς να σκοτώνεις τον ομόσταυλο..... επειδη ΦΟΒΑΣΑΙ ότι δε θα φτάσουν τα κουκια μετά απο 17 αγώνες !
Μήπως ήθελε ο Σουμάχερ να το σηκώσει απο τον αγώνα στο Νούρμπουργκρινγκ ελεος! -
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Αυτό που έκανε η φεραρι στο μασα με το κιβωτιο ξεπερασε καθε φαντασια. Πόσο πιο χαμηλά θα ξεπέσουν προκειμένουν να κερδίσουν;+2012
ΙΤΣ ΤΡΑΤΖΙΚ !
-
Είμαι 100% αντιθέτως με τα team orders (ακόμη κι αν κρίνετε το πρωτάθλημα) για αυτό και ψήφησα το τελευταίο
-
Ψηφίστε την καλύτερη team order!