-
M'αυτό το Τουότα, που είναι και τούρμπο, θα ντριφτάρεις και με την 8η
http://www.autoblog.com/2012/11/27/ls-with-an-attitude-toyota-motorsports-unleashes-sports-650/
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
(για οποιον θελει και ξερει παντα)κίκιζας αλερτ
-
ναι ηταν copy paste αυτο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
(για οποιον θελει και ξερει παντα)
κίκιζας αλερτ
Τι εγινε, με φωναξε κανεις?
Απ' ολα αυτα που γραφετε, η λεξη κλειδι που διαβασα ειναι στην παρακατω προταση του jmarr:
'Αυτό που βγάζω εγώ σαν συμπέρασμα κοιτώντας/διαβάζοντας τις δοκιμές είναι οτι δεν γυρνάει με το γκάζι αλλά με τη φόρα. Και αυτό είναι, ίσως, που το κάνει διασκεδαστικό'.
...και συμφωνω απολυτως. Οσοι εμαθαν να οδηγουν με αργα αυτοκινητα, που ομως ειχαν ενα αξιοπρεπες στησιμο και δεν ηταν ψυγεια με ροδες, μπορουν καλλιστα περα απο το να εκτιμησουν το καταπληκτικο ζυγισμα σε καθε ειδους κατασταση, να
ευχαριστηθουν και γκαζι, τοσο ακριβως ωστε να δωσει την δυνατοτητα για 'παιχνιδι', χωρις παραλληλα τα συνολικα χλμ να ειναι εξωφρενικα πολλα, και αρα δυσκολοτερος γενικοτερα ο ελεγχος, αλλα και μεγαλυτερος ο κινδυνος εξοδου.Φυσικα τα παραπανω τα βιωνεις με ενα καλο μτχ miata, ή και με ενα τελευταιο MR2, με το 1/10 εως 1/5 του Budget που χρειαζεσαι για το GT86/BRZ.
Θα μου πειτε, -περα απο το οτι ειναι μτχ-' αυτα εχουν κουκουλα, δεν ειναι το ιδιο'. Υπαρχουν και καποια πολυ αξιολογα RX8
στα οποια η τοποθετηση ενος μελετημενου συστηματος υγραεριου θα μειωνε κατα πολυ και το ουσιαστικο του μειονεκτημα, την υψηλη καταναλωση.
Στην φαση που βρισκεται η αγορα μτχ αυτοκινητου στην Ελλαδα, βρισκεις ακομα και στο 1/3 περιπου του κοστους ενος Toyobaru, ενα καλομεταχειρισμενο 350Z, και κρατας το αλλο 1/3 για συντηρηση...
Οσο για το οτι ειναι μτχ, αντιπαρερχομαι την συνειδητοποιημενη επιλογη του εκαστοτε Driftoμαγκα, στο οτι θελει πρωτιστως κατι καλοζυγισμενο -εννοειται πισωκινητο- με ικανοποιητικη ισχυ, και να ειναι αξιοπιστο μηχανικα.
Καθοτι εφοσον μιλαμε για ουσιαστικη χρηση ενος τετοιου αυτοκινητου, τα ελεγχομενα Drift , οποτε και οπου οι συνθηκες το επιτρεπουν, θα αποτελουν τον πρωταρχικο τροπο μετακινησης...Αρα για την χωρα μας, imho αυτη την στιγμη το GT86, ειναι κατι αντιστοιχο με αυτο που ηταν το 350Ζ oταν πρωτοηρθε στην χωρα μας, σε επιπεδο αναλογικου κοστους, και ιδιαιτεροτητας αυτοκινητου, παροτι το τελευταιο ειναι σαφως ισχυροτερο-ταχυτερο αυτοκινητο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στην φαση που βρισκεται η αγορα μτχ αυτοκινητου στην Ελλαδα, βρισκεις ακομα και στο 1/3 περιπου του κοστους ενος Toyobaru, ενα καλομεταχειρισμενο 350Z, και κρατας το αλλο 1/3 για συντηρηση...Το αλλο 1/3 παρακαλω να δοθει σε εμενα
Offtopic: ( ) ειναι αναγκαστικο να ντριφταρει σαν τρελο για να το θεωρησουμε καλο αμαξι δηλαδη;
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Στην φαση που βρισκεται η αγορα μτχ αυτοκινητου στην Ελλαδα, βρισκεις ακομα και στο 1/3 περιπου του κοστους ενος Toyobaru, ενα καλομεταχειρισμενο 350Z, και κρατας το αλλο 1/3 για συντηρηση...
Το αλλο 1/3 παρακαλω να δοθει σε εμενα
Offtopic: ( ) ειναι αναγκαστικο να ντριφταρει σαν τρελο για να το θεωρησουμε καλο αμαξι δηλαδη;
απορώ γιατί ζεις.
-
Άμα είναι να μη ντριφτάρει με τα λεφτά αυτά παίρνουμε μια uber alles Γκολφάρα GTI και τελειώνει το θέμα.
-
Ξαναπιάσαμε τη μαλακισμένη συζήτηση 'με Χ παίρνεις το Ψ και σου μένουν και για Ζ'. Το αμάξι είναι αυτό που είναι κάποια συμπεράσματα βγάζεις απο τις δοκιμές και αν σε ενδιαφέρει πραγματικά πάς και για TD. Σ'αρέσει το παίρνεις δεν σ'αρεσει πάς αλλού. Δεν πρόκειται να το αλλάξει η toyota επειδή δεν βολεύει κάποιους.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ξαναπιάσαμε τη μαλακισμένη συζήτηση 'με Χ παίρνεις το Ψ και σου μένουν και για Ζ'. Το αμάξι είναι αυτό που είναι κάποια συμπεράσματα βγάζεις απο τις δοκιμές και αν σε ενδιαφέρει πραγματικά πάς και για TD. Σ'αρέσει το παίρνεις δεν σ'αρεσει πάς αλλού. Δεν πρόκειται να το αλλάξει η toyota επειδή δεν βολεύει κάποιους.Sorry κιολας που επανεφερα την συγκεκριμενη συζητηση με ενα παραδειγμα, καθοτι βλεπεις, μονιμος κατοικος της Μπανανιας...
Η αναφορα εγινε ουσιαστικα με την εννοια οτι σε προσωπικο επιπεδο, περισσοτερο θεωρω οτι ειναι υπερτιμημενο, παρα αδυναμο, για αυτο ακριβως που ειναι.
Επιπλεον ακομα και Γερμανος υπηκοος να ημουν, οπου θα κοστιζε 30κ , και το εισοδημα μου να ηταν φυσικα πολυ υψηλοτερο απο αυτο του μεσου Ελληνα, δηλαδη στα 2κ ευρω αντι 500-700ευρω , και παλι θεωρω οτι ειναι υπεριμημενο.
Το παραδειγμα οτι αυτη την στιγμη ειναι το μονο κουπε πισωκινητο, και για αυτο δικαιολογουν καποιοι το κοστος, το θεωρω ατυχες.
Εκτος πλεον εαν πρεπει να ειμαστε τοσο 'θυματα' σε κατι καινουργιο που βγαζουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες, επειδη αυτη την χρονικη στιγμη ειναι το μονο 'προσιτο' πισωκινητο κουπε...
Εαν ειχε κοστολογηθει περιπου στα 25κ οπερ και αυτη ειναι η τιμη που ανατποκρινεται στα γκαζια (και οχι τα 'αναποδα' που μπορει να κανει ως πισωκινητο) κατα την ταπεινη μου αποψη, συμφωνα και με τον υπαρχον ανταγωνισμο, οκ σε επιπεδο
ογκου και οχι μεταδοσης, τοτε δεν νομιζω κανεις συνειδητοποιημενος να γκρινιαζε για την ελλειψη δυναμης...Πλεον στα 35κ, υπαρχουν και πολλες καινουργιες μηχανες αδρεναλινης, προσθιοκινητες μεν, αλλα πολυ ταχυτερες, και εξισου ευχαριστες, εστω και με δυνατοτητα Lift off oversteer, και οχι power oversteer...
P.S στην χωρα παραγωγης το κοστος διαθεσης ειναι γυρω στα 20κ, και φυσικα οι μισθοι πολυ υψηλοτεροι απο τους δικους μας...
Ειναι τελικα θεμα εαν βολευει καποιους ή οχι, ή μηπως εαν ειναι κοροιδια?
Γιατι ειλικρινα, ακομα και εαν ειχα 35κ ετοιμα στην τσεπη για νεο αυτοκινητο, ακομα και στην παρουσα φαση, που δεν 'παιζουν' παιδια-σκυλια, για το πρακτικο θεμα, πιθανοτατα ΔΕΝ θα τα εδινα, και πιστευω οτι το ιδιο θα εκανε και αρκετο
κοινο, ακομα και εαν γουσταρει αρκετα ενα καλοζυγισμενο πισωκινητο καινουργιο 'παιχνιδι'... -
καιρός να στείλεις παλι μέιλ
-
Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.
-
συμφωνω απολυτως με τον j.marr..με αυτο το σκεπτικο ρε γρηγορη ειναι σαν να ακυρωνεις το μχ5..ακου εκει να συγκρινουμε fwd hot hatch με rwd coupe-rwd roadster..
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.+1
Πολύ ωραίο είναι όπως είναι, κάτι διαφορετικό στα λεφτά του.
Επίσης ωραίο είναι οτι σιγά σιγά διαμορφώνεται (για τους βαφτισμένους με λήγοντα σε -άκινεν) μια πλήρη σειρά παραμετροποιήσεων που μπορεί να κάνει κάποιος και να το φέρει 100% στα μέτρα του,είτε κυνηγά τις πλατείες είτε τα χρονόμετρα.
Έτοιμο και το κιτάκι για τους αχόρταγους για drift με 5η στα 120 :
235 άλογα και 24.5 κιλα τροχό ναουμ, λέει η ΕιτςΚειΕς.
Στα 6000 ντάλαρς.
http://www.gtspirit.com/2012/11/26/hks- ... cion-fr-s/
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
, αυτό που θέλω να κάνω αλλά με αυτούς δε γίνεται είναι να το νοικιάσω για κανα ΣΚ όπως είχε κάνει ο ντιριντίνοςΓια δωσε περισσοτερο ινφο σχετικα. Αν συμφερει να το νοικιασω και εγω για το σ/κ.
-
Ο drdinos ειχε παρει για long test drive στην αγγλια, οχι τουοτα ομως, οποτε θεωρω οτι μπορει να παιζει και κατι τετοιο με το GT86.
Παντως test drive σαν αυτο που εκανα, περαν της χαρας να το γνωρισεις λιγο δε προσφερει τπτ
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.Πες το οπως θες, το συγκεκριμενο πακετο, εμενα δεν μου αρεσει τοσο, και δεν με πειθει ουσιαστικα σε τετοιο βαθμο ως προς την ευχαριστηση που θα προσφερει απο τα μεχρι στιγμης περισσοτερα δημοσιευματα τουλαχιστον, ωστε να γουσταρω να δωσω 35κ, ακομα και εαν τα ειχα τωρα ζεστα. Για εσενα ειναι 'δικαιολογια', για εμενα ειναι πολυς θορυβος για σαφως λιγοτερο 'παθος' απο αυτο που νομιζουν μερικοι οτι θα προσφερει, και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.
Ολα αυτα φυσικα σε ενα πρωτο θεωρητικο επιπεδο, και συμφωνα με το feedback που εχω και εγω οπως οι περισσοτεροι στο forum απο εμας που δεν το εχουν οδηγησει ακομα...@CLAB
Φυσικα και δεν συγκρινεται με κανενα προσθιοκινητο Hot-hatch, αλλα δεν μιλαμε και για τιποτε γκαζια επιπεδου S2000, αλλα για γκαζια επιπεδου MX5 2.0 RC, με ενα πιο εμφανισιμο-συγχρονο κουπε εξωτερικο 'καλυμμα'...
Ομως πρεπει και καποιοι να γνωριζουν οτι ενα καλοστημενο πισωκινητο, με απλως καλες επιδοσεις δεν προσφερει παντα υπερτατη, ανωτερη σδρεναλινη αλλα και εμπειρια απο ενα ισχυροτερο, ικανοτερο και ιδιαιατερα καλοστημενο και 'ψαγμενο' Hot-hatch...Δεν ειναι by default δηλαδη ξαφνικα ο παραγοντας πισω κινηση και καλο ζυγισμα ΜΟΝΟ, ολα οσα ζηταει ο εκαστοτε ανησυχος...
Επισης σημερα στην χωρα που ζουμε τα 35κ δεν εχουν την αγοραστικη αξια που ειχαν οπως πριν 3-4 χρονια, αλλα σαφως μεγαλυτερη, ασχετως εαν μερικοι το 'φυσανε' γενικως... -
Κοιτά που εΦτασα να συμφωνώ με το Κικιζα ...
Όπως το βλέπω απο πλευρά επιδόσεων είναι σε χειρότερη μοίρα απο το Μικρο ρχ8...Χλιαρό πράγματα διαβάζω ... Και αυτο γιατι ειδικά αυτοκίνητα σε φτιάχνουν με το καλημερα...
Ep3 typeR -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.
Πες το οπως θες, το συγκεκριμενο πακετο, εμενα δεν μου αρεσει τοσο, και δεν με πειθει ουσιαστικα σε τετοιο βαθμο ως προς την ευχαριστηση που θα προσφερει απο τα μεχρι στιγμης περισσοτερα δημοσιευματα τουλαχιστον, ωστε να γουσταρω να δωσω 35κ, ακομα και εαν τα ειχα τωρα ζεστα. Για εσενα ειναι 'δικαιολογια', για εμενα ειναι πολυς θορυβος για σαφως λιγοτερο 'παθος' απο αυτο που νομιζουν μερικοι οτι θα προσφερει, και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.
Ολα αυτα φυσικα σε ενα πρωτο θεωρητικο επιπεδο, και συμφωνα με το feedback που εχω και εγω οπως οι περισσοτεροι στο forum απο εμας που δεν το εχουν οδηγησει ακομα...@CLAB
Φυσικα και δεν συγκρινεται με κανενα προσθιοκινητο Hot-hatch, αλλα δεν μιλαμε και για τιποτε γκαζια επιπεδου S2000, αλλα για γκαζια επιπεδου MX5 2.0 RC, με ενα πιο εμφανισιμο-συγχρονο κουπε εξωτερικο 'καλυμμα'...
Ομως πρεπει και καποιοι να γνωριζουν οτι ενα καλοστημενο πισωκινητο, με απλως καλες επιδοσεις δεν προσφερει παντα υπερτατη, ανωτερη σδρεναλινη αλλα και εμπειρια απο ενα ισχυροτερο, ικανοτερο και ιδιαιατερα καλοστημενο και 'ψαγμενο' Hot-hatch...Δεν ειναι by default δηλαδη ξαφνικα ο παραγοντας πισω κινηση και καλο ζυγισμα ΜΟΝΟ, ολα οσα ζηταει ο εκαστοτε ανησυχος...
Επισης σημερα στην χωρα που ζουμε τα 35κ δεν εχουν την αγοραστικη αξια που ειχαν οπως πριν 3-4 χρονια, αλλα σαφως μεγαλυτερη, ασχετως εαν μερικοι το 'φυσανε' γενικως...Αφορίζουμε δηλαδή ένα αυτοκίνητο που θα σε κερδίσει , αν είναι, με την οδήγηση και το κατηγορητήριο
συντάσσεται απο δημοσιεύματα και τα συναφή ,τόσο ώστε να φτάνει στην χρηματική απόρριψη και άμεση σύγκριση
με καυτά χοτ χάτσις επιδόσεων κλπα.Μάιστα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η αναφορα εγινε ουσιαστικα με την εννοια οτι σε προσωπικο επιπεδο, περισσοτερο θεωρω οτι ειναι υπερτιμημενο, παρα αδυναμο, για αυτο ακριβως που ειναι.
Επιπλεον ακομα και Γερμανος υπηκοος να ημουν, οπου θα κοστιζε 30κ , και το εισοδημα μου να ηταν φυσικα πολυ υψηλοτερο απο αυτο του μεσου Ελληνα, δηλαδη στα 2κ ευρω αντι 500-700ευρω , και παλι θεωρω οτι ειναι υπεριμημενο.
Το παραδειγμα οτι αυτη την στιγμη ειναι το μονο κουπε πισωκινητο, και για αυτο δικαιολογουν καποιοι το κοστος, το θεωρω ατυχες.Για εσενα ειναι 'δικαιολογια', για εμενα ειναι πολυς θορυβος για σαφως λιγοτερο 'παθος' απο αυτο που νομιζουν μερικοι οτι θα προσφερει, και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.
Ομως πρεπει και καποιοι να γνωριζουν οτι ενα καλοστημενο πισωκινητο, με απλως καλες επιδοσεις δεν προσφερει παντα υπερτατη, ανωτερη σδρεναλινη αλλα και εμπειρια απο ενα ισχυροτερο, ικανοτερο και ιδιαιατερα καλοστημενο και 'ψαγμενο' Hot-hatch...Δεν ειναι by default δηλαδη ξαφνικα ο παραγοντας πισω κινηση και καλο ζυγισμα ΜΟΝΟ, ολα οσα ζηταει ο εκαστοτε ανησυχος...
Χρηστη Κικιζα Γρηγορη μονος σου δεν απαντας ? Και μαλιστα με αντιφαση. Τελικα για πιο λογο ειναι υπερτιμημενο?
Εν πασει περιπτωση το αμαξακι εχει ηδη το κοινο του και για μενα καποιος ο οποιος θελει ενα balanced ''entry level'' (ας πουμε) πισωκινητο θα μεινει απολυτα ικανοποιημενος απο το αμαξι εαν και εφοσον προερχεται απο το οποιοδηποτε προσθιοκινητο hot hatch.
Μη ξεχναμε επισης και το γεγονος οτι το κοστος εξελιξης, κατασκευης και παραγωγης πισω κινησης σε αμαξι ειναι προφανως ανωτερο σε σχεση με ενα μπροστα...Σε αυτη την εξισωση βαζω και τον ανταγωνισμο εννοειται (ο οποιος παιζει μεγαλο ρολο), βαζεις και το ονομα της Toyota με οτι συνεπαγεται αυτο και δε θελει και πολυ να καταλαβεις για ποιο λογο η τιμη του ειναι αυτη που ειναι.
Ποιος ειπε επισης οτι επειδη πληρωνεις ενα σεβαστο ποσο πρεπει απαραιτητα να παιρνεις και το αμαξι με τα περισοτερα αλογα? (που οπως ειπε και ο stefan μια χαρα ειναι τα 200). Τωρα αν καποιος θελει οντως ακομα περισσοτερα αλογα, ροπες κλπ ας περιμενει τη καινουργια Supra η οποια ειναι στα σκαρια (να δουμε ομως και ποσο θα κοστιζει....) -
ερωτηση προς τους κλινικα βλακες που κρινουν το 86 με βαση τη τιμη του στην ελλαδα...
Αν ειχε 31 τελικη τιμη θα το αγοραζατε??????
ΟΧΙ
Αν ειχε 28 τελικη τιμη θα το αγοραζατε????
ΟΧΙ
ε χεσε με ρε μεγαλε τι θες να στο χαρισουν???
αφου και παλι δε θα το παρεις
Toyota GT-86 / Subaru BRZ