Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    • 1
    • 2
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 121
    • 122
    • 80 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    2431
    8639
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      M'αυτό το Τουότα, που είναι και τούρμπο, θα ντριφτάρεις και με την 8η

      http://www.autoblog.com/2012/11/27/ls-with-an-attitude-toyota-motorsports-unleashes-sports-650/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης heras έγραψε:
        (για οποιον θελει και ξερει παντα)

        κίκιζας αλερτ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          heras last edited by

          ναι ηταν copy paste αυτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            (για οποιον θελει και ξερει παντα)

            κίκιζας αλερτ

            Τι εγινε, με φωναξε κανεις?

            Απ' ολα αυτα που γραφετε, η λεξη κλειδι που διαβασα ειναι στην παρακατω προταση του jmarr:

            'Αυτό που βγάζω εγώ σαν συμπέρασμα κοιτώντας/διαβάζοντας τις δοκιμές είναι οτι δεν γυρνάει με το γκάζι αλλά με τη φόρα. Και αυτό είναι, ίσως, που το κάνει διασκεδαστικό'.

            ...και συμφωνω απολυτως. Οσοι εμαθαν να οδηγουν με αργα αυτοκινητα, που ομως ειχαν ενα αξιοπρεπες στησιμο και δεν ηταν ψυγεια με ροδες, μπορουν καλλιστα περα απο το να εκτιμησουν το καταπληκτικο ζυγισμα σε καθε ειδους κατασταση, να
            ευχαριστηθουν και γκαζι, τοσο ακριβως ωστε να δωσει την δυνατοτητα για 'παιχνιδι', χωρις παραλληλα τα συνολικα χλμ να ειναι εξωφρενικα πολλα, και αρα δυσκολοτερος γενικοτερα ο ελεγχος, αλλα και μεγαλυτερος ο κινδυνος εξοδου.

            Φυσικα τα παραπανω τα βιωνεις με ενα καλο μτχ miata, ή και με ενα τελευταιο MR2, με το 1/10 εως 1/5 του Budget που χρειαζεσαι για το GT86/BRZ.
            Θα μου πειτε, -περα απο το οτι ειναι μτχ-' αυτα εχουν κουκουλα, δεν ειναι το ιδιο'. Υπαρχουν και καποια πολυ αξιολογα RX8
            στα οποια η τοποθετηση ενος μελετημενου συστηματος υγραεριου θα μειωνε κατα πολυ και το ουσιαστικο του μειονεκτημα, την υψηλη καταναλωση.
            Στην φαση που βρισκεται η αγορα μτχ αυτοκινητου στην Ελλαδα, βρισκεις ακομα και στο 1/3 περιπου του κοστους ενος Toyobaru, ενα καλομεταχειρισμενο 350Z, και κρατας το αλλο 1/3 για συντηρηση...
            Οσο για το οτι ειναι μτχ, αντιπαρερχομαι την συνειδητοποιημενη επιλογη του εκαστοτε Driftoμαγκα, στο οτι θελει πρωτιστως κατι καλοζυγισμενο -εννοειται πισωκινητο- με ικανοποιητικη ισχυ, και να ειναι αξιοπιστο μηχανικα.
            Καθοτι εφοσον μιλαμε για ουσιαστικη χρηση ενος τετοιου αυτοκινητου, τα ελεγχομενα Drift , οποτε και οπου οι συνθηκες το επιτρεπουν, θα αποτελουν τον πρωταρχικο τροπο μετακινησης...Αρα για την χωρα μας, imho αυτη την στιγμη το GT86, ειναι κατι αντιστοιχο με αυτο που ηταν το 350Ζ oταν πρωτοηρθε στην χωρα μας, σε επιπεδο αναλογικου κοστους, και ιδιαιτεροτητας αυτοκινητου, παροτι το τελευταιο ειναι σαφως ισχυροτερο-ταχυτερο αυτοκινητο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billopoulos last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Στην φαση που βρισκεται η αγορα μτχ αυτοκινητου στην Ελλαδα, βρισκεις ακομα και στο 1/3 περιπου του κοστους ενος Toyobaru, ενα καλομεταχειρισμενο 350Z, και κρατας το αλλο 1/3 για συντηρηση...

              Το αλλο 1/3 παρακαλω να δοθει σε εμενα

              Offtopic: ( ) ειναι αναγκαστικο να ντριφταρει σαν τρελο για να το θεωρησουμε καλο αμαξι δηλαδη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                joe-bar-team last edited by

                Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

                Στην φαση που βρισκεται η αγορα μτχ αυτοκινητου στην Ελλαδα, βρισκεις ακομα και στο 1/3 περιπου του κοστους ενος Toyobaru, ενα καλομεταχειρισμενο 350Z, και κρατας το αλλο 1/3 για συντηρηση...

                Το αλλο 1/3 παρακαλω να δοθει σε εμενα

                Offtopic: ( ) ειναι αναγκαστικο να ντριφταρει σαν τρελο για να το θεωρησουμε καλο αμαξι δηλαδη;

                απορώ γιατί ζεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Άμα είναι να μη ντριφτάρει με τα λεφτά αυτά παίρνουμε μια uber alles Γκολφάρα GTI και τελειώνει το θέμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    j-marr last edited by

                    Ξαναπιάσαμε τη μαλακισμένη συζήτηση 'με Χ παίρνεις το Ψ και σου μένουν και για Ζ'. Το αμάξι είναι αυτό που είναι κάποια συμπεράσματα βγάζεις απο τις δοκιμές και αν σε ενδιαφέρει πραγματικά πάς και για TD. Σ'αρέσει το παίρνεις δεν σ'αρεσει πάς αλλού. Δεν πρόκειται να το αλλάξει η toyota επειδή δεν βολεύει κάποιους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                      Ξαναπιάσαμε τη μαλακισμένη συζήτηση 'με Χ παίρνεις το Ψ και σου μένουν και για Ζ'. Το αμάξι είναι αυτό που είναι κάποια συμπεράσματα βγάζεις απο τις δοκιμές και αν σε ενδιαφέρει πραγματικά πάς και για TD. Σ'αρέσει το παίρνεις δεν σ'αρεσει πάς αλλού. Δεν πρόκειται να το αλλάξει η toyota επειδή δεν βολεύει κάποιους.

                      Sorry κιολας που επανεφερα την συγκεκριμενη συζητηση με ενα παραδειγμα, καθοτι βλεπεις, μονιμος κατοικος της Μπανανιας...
                      Η αναφορα εγινε ουσιαστικα με την εννοια οτι σε προσωπικο επιπεδο, περισσοτερο θεωρω οτι ειναι υπερτιμημενο, παρα αδυναμο, για αυτο ακριβως που ειναι.
                      Επιπλεον ακομα και Γερμανος υπηκοος να ημουν, οπου θα κοστιζε 30κ , και το εισοδημα μου να ηταν φυσικα πολυ υψηλοτερο απο αυτο του μεσου Ελληνα, δηλαδη στα 2κ ευρω αντι 500-700ευρω , και παλι θεωρω οτι ειναι υπεριμημενο.
                      Το παραδειγμα οτι αυτη την στιγμη ειναι το μονο κουπε πισωκινητο, και για αυτο δικαιολογουν καποιοι το κοστος, το θεωρω ατυχες.
                      Εκτος πλεον εαν πρεπει να ειμαστε τοσο 'θυματα' σε κατι καινουργιο που βγαζουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες, επειδη αυτη την χρονικη στιγμη ειναι το μονο 'προσιτο' πισωκινητο κουπε...
                      Εαν ειχε κοστολογηθει περιπου στα 25κ οπερ και αυτη ειναι η τιμη που ανατποκρινεται στα γκαζια (και οχι τα 'αναποδα' που μπορει να κανει ως πισωκινητο) κατα την ταπεινη μου αποψη, συμφωνα και με τον υπαρχον ανταγωνισμο, οκ σε επιπεδο
                      ογκου και οχι μεταδοσης, τοτε δεν νομιζω κανεις συνειδητοποιημενος να γκρινιαζε για την ελλειψη δυναμης...

                      Πλεον στα 35κ, υπαρχουν και πολλες καινουργιες μηχανες αδρεναλινης, προσθιοκινητες μεν, αλλα πολυ ταχυτερες, και εξισου ευχαριστες, εστω και με δυνατοτητα Lift off oversteer, και οχι power oversteer...

                      P.S στην χωρα παραγωγης το κοστος διαθεσης ειναι γυρω στα 20κ, και φυσικα οι μισθοι πολυ υψηλοτεροι απο τους δικους μας...
                      Ειναι τελικα θεμα εαν βολευει καποιους ή οχι, ή μηπως εαν ειναι κοροιδια?
                      Γιατι ειλικρινα, ακομα και εαν ειχα 35κ ετοιμα στην τσεπη για νεο αυτοκινητο, ακομα και στην παρουσα φαση, που δεν 'παιζουν' παιδια-σκυλια, για το πρακτικο θεμα, πιθανοτατα ΔΕΝ θα τα εδινα, και πιστευω οτι το ιδιο θα εκανε και αρκετο
                      κοινο, ακομα και εαν γουσταρει αρκετα ενα καλοζυγισμενο πισωκινητο καινουργιο 'παιχνιδι'...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        joe-bar-team last edited by

                        καιρός να στείλεις παλι μέιλ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          j-marr last edited by

                          Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            συμφωνω απολυτως με τον j.marr..με αυτο το σκεπτικο ρε γρηγορη ειναι σαν να ακυρωνεις το μχ5..ακου εκει να συγκρινουμε fwd hot hatch με rwd coupe-rwd roadster..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetz last edited by

                              Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                              Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.

                              +1

                              Πολύ ωραίο είναι όπως είναι, κάτι διαφορετικό στα λεφτά του.

                              Επίσης ωραίο είναι οτι σιγά σιγά διαμορφώνεται (για τους βαφτισμένους με λήγοντα σε -άκινεν) μια πλήρη σειρά παραμετροποιήσεων που μπορεί να κάνει κάποιος και να το φέρει 100% στα μέτρα του,είτε κυνηγά τις πλατείες είτε τα χρονόμετρα.

                              Έτοιμο και το κιτάκι για τους αχόρταγους για drift με 5η στα 120 :

                              235 άλογα και 24.5 κιλα τροχό ναουμ, λέει η ΕιτςΚειΕς.

                              Στα 6000 ντάλαρς.

                              http://www.gtspirit.com/2012/11/26/hks- ... cion-fr-s/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone last edited by

                                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                , αυτό που θέλω να κάνω αλλά με αυτούς δε γίνεται είναι να το νοικιάσω για κανα ΣΚ όπως είχε κάνει ο ντιριντίνος

                                Για δωσε περισσοτερο ινφο σχετικα. Αν συμφερει να το νοικιασω και εγω για το σ/κ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  Ο drdinos ειχε παρει για long test drive στην αγγλια, οχι τουοτα ομως, οποτε θεωρω οτι μπορει να παιζει και κατι τετοιο με το GT86.

                                  Παντως test drive σαν αυτο που εκανα, περαν της χαρας να το γνωρισεις λιγο δε προσφερει τπτ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                    Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.

                                    Πες το οπως θες, το συγκεκριμενο πακετο, εμενα δεν μου αρεσει τοσο, και δεν με πειθει ουσιαστικα σε τετοιο βαθμο ως προς την ευχαριστηση που θα προσφερει απο τα μεχρι στιγμης περισσοτερα δημοσιευματα τουλαχιστον, ωστε να γουσταρω να δωσω 35κ, ακομα και εαν τα ειχα τωρα ζεστα. Για εσενα ειναι 'δικαιολογια', για εμενα ειναι πολυς θορυβος για σαφως λιγοτερο 'παθος' απο αυτο που νομιζουν μερικοι οτι θα προσφερει, και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.
                                    Ολα αυτα φυσικα σε ενα πρωτο θεωρητικο επιπεδο, και συμφωνα με το feedback που εχω και εγω οπως οι περισσοτεροι στο forum απο εμας που δεν το εχουν οδηγησει ακομα...

                                    @CLAB
                                    Φυσικα και δεν συγκρινεται με κανενα προσθιοκινητο Hot-hatch, αλλα δεν μιλαμε και για τιποτε γκαζια επιπεδου S2000, αλλα για γκαζια επιπεδου MX5 2.0 RC, με ενα πιο εμφανισιμο-συγχρονο κουπε εξωτερικο 'καλυμμα'...
                                    Ομως πρεπει και καποιοι να γνωριζουν οτι ενα καλοστημενο πισωκινητο, με απλως καλες επιδοσεις δεν προσφερει παντα υπερτατη, ανωτερη σδρεναλινη αλλα και εμπειρια απο ενα ισχυροτερο, ικανοτερο και ιδιαιατερα καλοστημενο και 'ψαγμενο' Hot-hatch...Δεν ειναι by default δηλαδη ξαφνικα ο παραγοντας πισω κινηση και καλο ζυγισμα ΜΟΝΟ, ολα οσα ζηταει ο εκαστοτε ανησυχος...
                                    Επισης σημερα στην χωρα που ζουμε τα 35κ δεν εχουν την αγοραστικη αξια που ειχαν οπως πριν 3-4 χρονια, αλλα σαφως μεγαλυτερη, ασχετως εαν μερικοι το 'φυσανε' γενικως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Κοιτά που εΦτασα να συμφωνώ με το Κικιζα ...
                                      Όπως το βλέπω απο πλευρά επιδόσεων είναι σε χειρότερη μοίρα απο το Μικρο ρχ8...

                                      Χλιαρό πράγματα διαβάζω ... Και αυτο γιατι ειδικά αυτοκίνητα σε φτιάχνουν με το καλημερα...
                                      Ep3 typeR

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                        Οποιος το γουστάρει και έχει τα λεφτά θα το πάρει οι αλλοι απλά θα βρούν δικαιολογίες. Θεωρώ οτι είναι λάθος η αντιμετώπιση Χ κυβικά ή Ψ ιπποι τόσο έπρεπε να κοστίζει. Δεν αγοράζεις εναν κινητήρα ή μια ιπποδύναμη. Το αμάξι ειναι ενα 'πακέτο'. Σ'αρέσει το 'πακέτο' βγάζεις το χρήμα απο την τσέπα και το ακουμπάς ευλαβικά στον αντιπρόσωπο. Και το βρίσκω πιο ειδικό αυτοκίνητο απο ενα hot-hatch για να κοιτάξω και προς τα εκεί.

                                        Πες το οπως θες, το συγκεκριμενο πακετο, εμενα δεν μου αρεσει τοσο, και δεν με πειθει ουσιαστικα σε τετοιο βαθμο ως προς την ευχαριστηση που θα προσφερει απο τα μεχρι στιγμης περισσοτερα δημοσιευματα τουλαχιστον, ωστε να γουσταρω να δωσω 35κ, ακομα και εαν τα ειχα τωρα ζεστα. Για εσενα ειναι 'δικαιολογια', για εμενα ειναι πολυς θορυβος για σαφως λιγοτερο 'παθος' απο αυτο που νομιζουν μερικοι οτι θα προσφερει, και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.
                                        Ολα αυτα φυσικα σε ενα πρωτο θεωρητικο επιπεδο, και συμφωνα με το feedback που εχω και εγω οπως οι περισσοτεροι στο forum απο εμας που δεν το εχουν οδηγησει ακομα...

                                        @CLAB
                                        Φυσικα και δεν συγκρινεται με κανενα προσθιοκινητο Hot-hatch, αλλα δεν μιλαμε και για τιποτε γκαζια επιπεδου S2000, αλλα για γκαζια επιπεδου MX5 2.0 RC, με ενα πιο εμφανισιμο-συγχρονο κουπε εξωτερικο 'καλυμμα'...
                                        Ομως πρεπει και καποιοι να γνωριζουν οτι ενα καλοστημενο πισωκινητο, με απλως καλες επιδοσεις δεν προσφερει παντα υπερτατη, ανωτερη σδρεναλινη αλλα και εμπειρια απο ενα ισχυροτερο, ικανοτερο και ιδιαιατερα καλοστημενο και 'ψαγμενο' Hot-hatch...Δεν ειναι by default δηλαδη ξαφνικα ο παραγοντας πισω κινηση και καλο ζυγισμα ΜΟΝΟ, ολα οσα ζηταει ο εκαστοτε ανησυχος...
                                        Επισης σημερα στην χωρα που ζουμε τα 35κ δεν εχουν την αγοραστικη αξια που ειχαν οπως πριν 3-4 χρονια, αλλα σαφως μεγαλυτερη, ασχετως εαν μερικοι το 'φυσανε' γενικως...

                                        Αφορίζουμε δηλαδή ένα αυτοκίνητο που θα σε κερδίσει , αν είναι, με την οδήγηση και το κατηγορητήριο
                                        συντάσσεται απο δημοσιεύματα και τα συναφή ,τόσο ώστε να φτάνει στην χρηματική απόρριψη και άμεση σύγκριση
                                        με καυτά χοτ χάτσις επιδόσεων κλπα.

                                        Μάιστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 0
                                          007 last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Η αναφορα εγινε ουσιαστικα με την εννοια οτι σε προσωπικο επιπεδο, περισσοτερο θεωρω οτι ειναι υπερτιμημενο, παρα αδυναμο, για αυτο ακριβως που ειναι.
                                          Επιπλεον ακομα και Γερμανος υπηκοος να ημουν, οπου θα κοστιζε 30κ , και το εισοδημα μου να ηταν φυσικα πολυ υψηλοτερο απο αυτο του μεσου Ελληνα, δηλαδη στα 2κ ευρω αντι 500-700ευρω , και παλι θεωρω οτι ειναι υπεριμημενο.
                                          Το παραδειγμα οτι αυτη την στιγμη ειναι το μονο κουπε πισωκινητο, και για αυτο δικαιολογουν καποιοι το κοστος, το θεωρω ατυχες.

                                          Για εσενα ειναι 'δικαιολογια', για εμενα ειναι πολυς θορυβος για σαφως λιγοτερο 'παθος' απο αυτο που νομιζουν μερικοι οτι θα προσφερει, και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.

                                          Ομως πρεπει και καποιοι να γνωριζουν οτι ενα καλοστημενο πισωκινητο, με απλως καλες επιδοσεις δεν προσφερει παντα υπερτατη, ανωτερη σδρεναλινη αλλα και εμπειρια απο ενα ισχυροτερο, ικανοτερο και ιδιαιατερα καλοστημενο και 'ψαγμενο' Hot-hatch...Δεν ειναι by default δηλαδη ξαφνικα ο παραγοντας πισω κινηση και καλο ζυγισμα ΜΟΝΟ, ολα οσα ζηταει ο εκαστοτε ανησυχος...

                                          Χρηστη Κικιζα Γρηγορη μονος σου δεν απαντας ? Και μαλιστα με αντιφαση. Τελικα για πιο λογο ειναι υπερτιμημενο?

                                          Εν πασει περιπτωση το αμαξακι εχει ηδη το κοινο του και για μενα καποιος ο οποιος θελει ενα balanced ''entry level'' (ας πουμε) πισωκινητο θα μεινει απολυτα ικανοποιημενος απο το αμαξι εαν και εφοσον προερχεται απο το οποιοδηποτε προσθιοκινητο hot hatch.
                                          Μη ξεχναμε επισης και το γεγονος οτι το κοστος εξελιξης, κατασκευης και παραγωγης πισω κινησης σε αμαξι ειναι προφανως ανωτερο σε σχεση με ενα μπροστα...Σε αυτη την εξισωση βαζω και τον ανταγωνισμο εννοειται (ο οποιος παιζει μεγαλο ρολο), βαζεις και το ονομα της Toyota με οτι συνεπαγεται αυτο και δε θελει και πολυ να καταλαβεις για ποιο λογο η τιμη του ειναι αυτη που ειναι.
                                          Ποιος ειπε επισης οτι επειδη πληρωνεις ενα σεβαστο ποσο πρεπει απαραιτητα να παιρνεις και το αμαξι με τα περισοτερα αλογα? (που οπως ειπε και ο stefan μια χαρα ειναι τα 200). Τωρα αν καποιος θελει οντως ακομα περισσοτερα αλογα, ροπες κλπ ας περιμενει τη καινουργια Supra η οποια ειναι στα σκαρια (να δουμε ομως και ποσο θα κοστιζει....)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            ερωτηση προς τους κλινικα βλακες που κρινουν το 86 με βαση τη τιμη του στην ελλαδα...

                                            Αν ειχε 31 τελικη τιμη θα το αγοραζατε??????

                                            ΟΧΙ

                                            Αν ειχε 28 τελικη τιμη θα το αγοραζατε????

                                            ΟΧΙ

                                            ε χεσε με ρε μεγαλε τι θες να στο χαρισουν???
                                            αφου και παλι δε θα το παρεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 80 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr