-
Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :') -
Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :') -
Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :') -
Απλά τα κουμπώνεις στις υποδοχές τους και μετά είσαι.. κύριος!!!
Να'σαι καλά -
Ο χρήστης jazzlover έγραψε:
Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :')Θέλεις τουρμπίνα εγκέφαλο πρόγραμμα ιντερκούλερ πιστόνια φλάτζες εξάτμιση δίσκο πλατό κ χίλια δυο άλλα πράγματα κ περίπου 5000 ευρώ κ κάθε μέρα θα σου παρουσιάζεται κ νέο πρόβλημα. Αν σου φαίνεται αργό σαν αμάξι για μένα πούλα το κ πάρε type r!! Λιγότερα θα σου βγει
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Απλά τα κουμπώνεις στις υποδοχές τους και μετά είσαι.. κύριος!!!
Να'σαι καλάΈτσι. Πουλάνε και στο Πλαίσιο μάρκας Turbo-X, αντί για επώνυμα, για να βγει πιο οικονομικά.
-
Βάλτου κινητήρα από τσι να γίνει φολκσβάγκεν τζαζ
-
Αντέχει τα παραπάνω άλογα και τη ροπή το αυτόματο; Γιατί έχουν όριο πόση ροπή δέχονται. Σίγουρα σε συμφέρει να πάρεις κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Αντέχει τα παραπάνω άλογα και τη ροπή το αυτόματο; Γιατί έχουν όριο πόση ροπή δέχονται. Σίγουρα σε συμφέρει να πάρεις κάτι άλλο.Μόνο το σασμάν σε πείραξε?? Όλα τα άλλα τα σκέφτηκες??
-
Πράγματι όσοι έχουν κάνει μετατροπές ξέρουν τι πίκρα είναι. Είχα κάνει μετατροπή Nissan cherry από 1000 σε 1500, δηλαδή από 50 σε 75 άλογα. Τι τράβηξα δε λέγεται, τα λεφτά που έδωσα, και τότε τα αυτοκίνητα δεν ήταν τόσο περίπλοκα. Και ο Βαγγέλης παραπάνω έχει κάνει μετατροπή, για αυτό είναι τόσο κάθετος.
Όμως για τα αυτόματα υπάρχει πρόβλημα σοβαρό πως δεν αντέχουν παρά μέχρι ένα όριο ροπής. Δηλαδή μερικοί δυνατότεροι κινητήρες δεν μπαίνουν με τίποτε. Τώρα αν βάλει κάποιος ένα συμβατό κινητήρα, μπορεί να μην το πατάει αρχικά μέχρι να του φτιάξει φρένα, αμορτισέρ, ελατήρια, λάστιχα, ζάντες κα.
Πολύ χρήμα, χρόνος, ταλαιπωρία για σίγουρα κακή αξιοπιστία. Να φανταστείς μετά τη μετατροπή έμεινα στον δρόμο και έσπρωχνα το Nissan των τεσσάρων ετών! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απλά τα κουμπώνεις στις υποδοχές τους και μετά είσαι.. κύριος!!!
Να'σαι καλάΈτσι. Πουλάνε και στο Πλαίσιο μάρκας Turbo-X, αντί για επώνυμα, για να βγει πιο οικονομικά.
Μπορείς να μπεις και στο φόρουμ της honda εκεί είναι ψαγμένοι
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Πράγματι όσοι έχουν κάνει μετατροπές ξέρουν τι πίκρα είναι. Είχα κάνει μετατροπή Nissan cherry από 1000 σε 1500, δηλαδή από 50 σε 75 άλογα. Τι τράβηξα δε λέγεται, τα λεφτά που έδωσα, και τότε τα αυτοκίνητα δεν ήταν τόσο περίπλοκα. Και ο Βαγγέλης παραπάνω έχει κάνει μετατροπή, για αυτό είναι τόσο κάθετος.
Όμως για τα αυτόματα υπάρχει πρόβλημα σοβαρό πως δεν αντέχουν παρά μέχρι ένα όριο ροπής. Δηλαδή μερικοί δυνατότεροι κινητήρες δεν μπαίνουν με τίποτε. Τώρα αν βάλει κάποιος ένα συμβατό κινητήρα, μπορεί να μην το πατάει αρχικά μέχρι να του φτιάξει φρένα, αμορτισέρ, ελατήρια, λάστιχα, ζάντες κα.
Πολύ χρήμα, χρόνος, ταλαιπωρία για σίγουρα κακή αξιοπιστία. Να φανταστείς μετά τη μετατροπή έμεινα στον δρόμο και έσπρωχνα το Nissan των τεσσάρων ετών!τους συγκεκριμενους κινητηρες Ε10,Ε13,Ε15 τους γνωριζα πολυ καλα,ηταν κοινα τα περισσοτερα αναλωσιμα και εξαρτηματα μπορουσες να κανεις οποιοδηποτε συνδυασμο απο τους 3 τους μονο ψυγειο νερου εβαζες μεγαλυτερο, ηταν πανευκολοι και ειχαν διαρκεια 120.000χλμ μετα εκαιγαν λαδι η με τη φουσκα νερου την 95-90 ηταν θεμα χρονου να κανει ρηγμα στον 3οκυλινδρο της κεφαλης
δεν μπορουσες να πας στον 1.6 επειδη ειχε διαφορετικη πολλαπλη εξαγωγης με 2πλο σωληνα με φαρδυτερα καζανια
σιγα το δυσκολο αυτοκινητο με τα αδυναμα ατμοσφαιρικα μοτερ καμια δυσκολια απο ατμοσφαιρικο 1.0-1.3-1.5 καλα το 1.5turbo ηθελε καποια πραγματα αλλα οχι σαν τα καινουρια που το σασι εχει περιορισμενο χωρο και εγκεφαλους -
Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..Ντροπη
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..ΝτροπηΚ πως θα τον βάλει τον 16αρη πάνω?? jazz είναι όχι civic αν διάβασες!! κ μην αρχίσεις να λες τίποτα για πατέντες γιατί ξέρουμε πως καταλήγουν
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..Ντροπη
Κ πως θα τον βάλει τον 16αρη πάνω?? jazz είναι όχι civic αν διάβασες!! κ μην αρχίσεις να λες τίποτα για πατέντες γιατί ξέρουμε πως καταλήγουν
Το πως θα βαλει turbo δεν σε πειραξε αλλα σε πειραξε ο 16αρης ,ας το πουλησει να παρει κανενα crx με 2 χιλιαρικα και με τα ρεστα ενα yaris 1.0
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..Ντροπη
Κ πως θα τον βάλει τον 16αρη πάνω?? jazz είναι όχι civic αν διάβασες!! κ μην αρχίσεις να λες τίποτα για πατέντες γιατί ξέρουμε πως καταλήγουν
Το πως θα βαλει turbo δεν σε πειραξε αλλα σε πειραξε ο 16αρης ,ας το πουλησει να παρει κανενα crx με 2 χιλιαρικα και με τα ρεστα ενα yaris 1.0
Διάβασε από την αρχή όλα τα ποστ μου αγορίνα να δεις τι έγραψα κ μετά σχολίασε
honda jazz turbo-γενικές βελτιώσεις