-
Παραθέτω δημοσίευμα από autotriti:
'Μικρές κάμερες έχουν τοποθετηθεί σε δεκάδες ταξί του Λεκανοπεδίου, τον τελευταίο χρόνο, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα λήψης φωτογραφιών των πελατών χωρίς να καταγράφουν ήχο. Οι κάμερες είναι συνδεδεμένες και με μία μικρή οθόνη, όπου διακρίνεται η πορεία που ακολουθεί το όχημα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή» ως επιχείρημα για την τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος σε ταξί ήταν η αύξηση των εγκληματικών ενεργειών και οι κίνδυνοι που διατρέχουν οι οδηγοί από επιτήδειους, κυρίως δε τοξικομανείς. '
Τώρα δηλαδή ο τοξικομανής θα 'σκεφτεί' ότι τον τραβάει η κάμερα και δεν θα ληστέψει προκειμένου να πάρει την δόση του....
Τί να πω... Ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου....
-
Παραθέτω δημοσίευμα από autotriti:
'Μικρές κάμερες έχουν τοποθετηθεί σε δεκάδες ταξί του Λεκανοπεδίου, τον τελευταίο χρόνο, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα λήψης φωτογραφιών των πελατών χωρίς να καταγράφουν ήχο. Οι κάμερες είναι συνδεδεμένες και με μία μικρή οθόνη, όπου διακρίνεται η πορεία που ακολουθεί το όχημα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή» ως επιχείρημα για την τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος σε ταξί ήταν η αύξηση των εγκληματικών ενεργειών και οι κίνδυνοι που διατρέχουν οι οδηγοί από επιτήδειους, κυρίως δε τοξικομανείς. '
Τώρα δηλαδή ο τοξικομανής θα 'σκεφτεί' ότι τον τραβάει η κάμερα και δεν θα ληστέψει προκειμένου να πάρει την δόση του....
Τί να πω... Ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου....
-
Παραθέτω δημοσίευμα από autotriti:
'Μικρές κάμερες έχουν τοποθετηθεί σε δεκάδες ταξί του Λεκανοπεδίου, τον τελευταίο χρόνο, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα λήψης φωτογραφιών των πελατών χωρίς να καταγράφουν ήχο. Οι κάμερες είναι συνδεδεμένες και με μία μικρή οθόνη, όπου διακρίνεται η πορεία που ακολουθεί το όχημα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή» ως επιχείρημα για την τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος σε ταξί ήταν η αύξηση των εγκληματικών ενεργειών και οι κίνδυνοι που διατρέχουν οι οδηγοί από επιτήδειους, κυρίως δε τοξικομανείς. '
Τώρα δηλαδή ο τοξικομανής θα 'σκεφτεί' ότι τον τραβάει η κάμερα και δεν θα ληστέψει προκειμένου να πάρει την δόση του....
Τί να πω... Ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου....
-
Ο χρήστης slivi έγραψε:
Παραθέτω δημοσίευμα από autotriti:'Μικρές κάμερες έχουν τοποθετηθεί σε δεκάδες ταξί του Λεκανοπεδίου, τον τελευταίο χρόνο, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα λήψης φωτογραφιών των πελατών χωρίς να καταγράφουν ήχο. Οι κάμερες είναι συνδεδεμένες και με μία μικρή οθόνη, όπου διακρίνεται η πορεία που ακολουθεί το όχημα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή» ως επιχείρημα για την τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος σε ταξί ήταν η αύξηση των εγκληματικών ενεργειών και οι κίνδυνοι που διατρέχουν οι οδηγοί από επιτήδειους, κυρίως δε τοξικομανείς. '
Τώρα δηλαδή ο τοξικομανής θα 'σκεφτεί' ότι τον τραβάει η κάμερα και δεν θα ληστέψει προκειμένου να πάρει την δόση του....
Τί να πω... Ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου....
Kαλα καναν... ειναι απο τα ελαχιστα που μπορουν να κανουν οι τριφες για να προφυλαχθουν απο τον καθε ειδους εγκληματια.... .τι αλλο να κανουν?? να τους δωσουν αδεια οπλοφοριας??
-
Συμφωνω με το μετρο υπο την προϋποθεση να μπει κ καμερα που θα βλεπει το ταξιμετρο. Κατα κανονα αλλοι ειναι οι κλεφτες, οχι οι επιβατες!
-
Να βαζανε προστατευτικό τζάμι που να χωρίζει τον ταρίφα απο τους επιβάτες.
-
Εχουν αναρτισει ταμπελιτσα που να λεει οτι υπαρχει καμερα;
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Να βαζανε προστατευτικό τζάμι που να χωρίζει τον ταρίφα απο τους επιβάτες.Τι λες τώρα? Και πώς θα βάζουν έτσι διπλο-τριπλο-κούρσες?
Έτσι πάει χαμένη μια θέση επιβάτη... -
Αυτο με το τζαμι(αλεξισφαιρο κιολας) θα ηταν οι καλυτερη λυση αλλ ειναι αυτο που λεει ο taurus. Παντως η καμερα ελπιζω να εχει καλα αποτελεσματα και να μη ζουμαρει πιο χαμηλα οπως καποιοι που εχουν 5-6 καθρεπτες πχ!...
-
Δεν βάζουν καμιά κάμερα πρώτα στις θέσεις των εξωτερικών καθρεπτών να μην σκοτώνουν αυτοί κόσμο όπως οδηγούν? και βλέπουμε μετά για το δικό μας το φακέλωμα. Ο εντοπισμός στίγματος του ταξί από μόνος του είναι υπέρ αρκετός πιστεύω. Σε τί παραπάνω θα βοηθήσει η κάμερα δηλαδή?
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Αυτο με το τζαμι(αλεξισφαιρο κιολας) θα ηταν οι καλυτερη λυση αλλ ειναι αυτο που λεει ο taurus. Παντως η καμερα ελπιζω να εχει καλα αποτελεσματα και να μη ζουμαρει πιο χαμηλα οπως καποιοι που εχουν 5-6 καθρεπτες πχ!...Συμφωνω κι εγω. Ενα προστατευτικο θα δωσει πολλες λυσεις, και δε χρειαζεται πολυ βαβουρα με το νομο, αν ειναι παρανομο, αντισυνταγματικο κλπ κλπ.
-
Θα βρουνε ρε οι ταρίφες άλλο τρόπο να βγάλουνε περισσότερα λεφτά....
Φανταστείτε πόσα παράνομα και μη ζευγαράκια θα δούμε στην Τατιάνα μετά....
-
Eμας να δω ποιος θα μας προστατευσει απο τους ταριφες...
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Συμφωνω με το μετρο υπο την προϋποθεση να μπει κ καμερα που θα βλεπει το ταξιμετρο. Κατα κανονα αλλοι ειναι οι κλεφτες, οχι οι επιβατες!...XEXE!!
Ετσι ακριβως! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Να βαζανε προστατευτικό τζάμι που να χωρίζει τον ταρίφα απο τους επιβάτες.
Τι λες τώρα? Και πώς θα βάζουν έτσι διπλο-τριπλο-κούρσες?
Έτσι πάει χαμένη μια θέση επιβάτη...Πέστα πέστα. Από τη μια φωνάζουν για την ασφάλεια τους και από την άλλη δεν κάνουν καμία παραχώρηση για να την εξασφαλίσουν.
-
Αύξηση στα τιμολόγια των ταξί. Οι ταρίφες γκρίνιαζαν γιατί δεν έχουν πελατεία, τώρα θα ρεφάρουν με τα υψηλότερα κόμιστρα και τη βελτίωση των ΜΜΜ; Σε λίγο θα αρχίσουν τα παράπονα για τα πολλά λεωφορεία που τους κόβουν τη δουλειά. Περαστικά τους.
Πληροφοριακά, έμαθα πρόσφατα για ένα εισιτήριο που κοστίζει 1 μόλις ευρώ και με το οποίο μπορείς να πας οπουδήποτε εντός 90+ λεπτών από την πρώτη ακύρωση. Το '+' γιατί μπορείς να το ακυρώσεις δεύτερη φορά όταν κοντεύει να τελειώσει το 90λεπτο και για όση ώρα μένεις στο τελευταίο ΜΜΜ όπου έγινε η ακύρωση. Ισχύει για ΟΛΑ τα ΜΜΜ (λεωφορεία, μετρό) πλην των ειδικών δρομολογίων και του προαστιακού. Άρα με 1 ευρώ μπορείς να πας σχεδόν οπουδήποτε μέσα στην Αθήνα από οπουδήποτε.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αύξηση στα τιμολόγια των ταξί. Οι ταρίφες γκρίνιαζαν γιατί δεν έχουν πελατεία, τώρα θα ρεφάρουν με τα υψηλότερα κόμιστρα και τη βελτίωση των ΜΜΜ; Σε λίγο θα αρχίσουν τα παράπονα για τα πολλά λεωφορεία που τους κόβουν τη δουλειά.Άμα δε τους συμφέρει ας αλλάξουν δουλειά και να μη δίνουν 35.000.000 δραχμές (συγνωμη που το γράφω σε δραχμές αλλά έτσι το είπαν σε συζητηση και έτσι το μεταφέρω)περίπου για μια άδεια.
Και για να μη ξεφέυγω από το θέμα με τις κάμερες , που είναι αυτός ο πρόεδρος της αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων να μας πει τα δικά του για να ξέρουμε κι εμείς πως θα πρέπει να αντιδράσουμε.
Big Brother?Παλιάάάάάά... Taxi Brother....