-
η γνωμη μου ειναι, δεν αξιζει να ασχοληθεις καθολου.
αφου σκοπευεις να ριξεις προσωπικη δουλεια, σπρωξε λιγα λεφτα και βρες ενα 'παρταλι' πιο συγχρονο και αφιερωσε χρονο εκειπαντως:
- λαστιχα μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση για να κανεις τα γουστα σου, βρισκεις πολυ ευκολα
- θελει πολυ δουλεια για να δουλεψει.. λογικα ειναι καποιο τριβιδο... αν δεν εχεις εμπειρια, θα χρειαστεις βοηθεια
- ισως διορθωνεται
- προβλημα.. η εξατμιση (και η κατασταση της) παιζει σημαντικοτατο ρολο στις επιδοσεις του καρτ..
λαδι πρεπει να εισαι στο 5-6 %, λογικα δεν απαιτει πληρως συνθετικο. το μοτερ, ομως, θελει πολυ συχνα rebuilt. υπαρχουν ανταλλακτικα? οταν χρειαστεις πιστονι, θα βρεις?
-
Αρχικά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις..Χμ..προβληματίστηκα κάπως, ομολογώ..
Ο λόγος που τείνω προς το να ασχοληθώ είναι κυρίως επειδή ποτέ δε μου είχε βγάλει πρόβλημα .. 1 μπουζάκι μπορεί να λάδωνε κι αυτό από δική μου βλακεία.. συνηθίζοντας λίγο το 'παιχνίδι' με τη βίδα του καρμπυρατέρ πάντα έπαιρνε, καθώς όταν το είχα πρωτοπάρει είχε πάλι 3-4 χρόνια να δουλέψει από τον θείο μου.. Έχει σπρώξιμο, αλλά κι αυτό έχει τα καλά του, καθώς μειώνονται πολύ τα έξοδα.. βενζινούλα να είχες και όλα καλά.. Σε γκάζι δεν είχα παράπονο.. πλησίαζε σε επιδόσεις 125 'ρέματα'.. Ο θείος μου είχε πει ότι είχε κερδίσει και κάποιο πανελλήνιο παλαιότερα, αλλά απ'ό,τι κατάλαβα στη συνέχεια αυτό είναι το 'παραμύθι' για να πωλούνται τα καρτάκια (με αυτό έχει κάνει βόλτα ο πρωταθλητής.. και στο άλλο μπήκε μέσα.. το τρίτο το είχε για μία μέρα κ.ο.κ)Μελετώντας λίγο ακόμα είδα ότι το βάψιμο δεν αξίζει, καθώς για να γίνει δουλειά θέλει powdercoating και δεν έχει νόημα στην περίπτωσή μου.. θα τρίψω μόνο τοπικά τη σκουριά στα 2-3 σημεία(κυρίως στις κολλήσεις) θα τις περάσω ένα αντισκωριακό αστάρι και βερνίκι.. θα γίνει λιγάκι τσίρκο, αλλά αυτό είναι το λιγότερο.. κόστος..10 ευρώ
Επειδή μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις.. αυτό είναι το 'εργαλείο'..
Τώρα, για το καρμπυρατέρ, δεν ξέρω τί είναι.. είναι αυτό πάντως.. :
Δυστυχώς δεν είναι η κατάλληλη εποχή στο να ξεκινώ νέα χόμπυ δυναμικά, άρα το να πάω σε νέα αγορά, δε μπορώ να το υποστηρίξω στην παρούσα φάση..
Επομένως περιποιούμαι λίγο τα υπάρχοντα αλυσίδα-γρανάζι, καθαρίζω μία καρμπυρατέρ (θα ψάξω για οδηγίες στο ίντερνετ, ή θα πάω στον Ρομπέρτο στο καρτόδρομο, που πάντα με βοηθούσε, να βάλει ένα χεράκι) και κάνω μία προσπάθεια για να πάρει μπροστά.. Μάστορες παντώς είδους αποκλείονται.. (το ξέρω πως δε θα γίνουν κλέφτες οι άνθρωποι, αλλά είπαμε.. το budget είναι περιορισμένο).
Αν πάρει, ψιλομαζεύω και τα υπόλοιπα και τα λέμε στην πίστα..
Αν δεν πάρει...
Και θα βάλω το άλλο καρτ..
-
£12/μήνα φύλαξη καρτ σε αυτήν την πιστάρα!!!
Οι αγώνες είναι λίγο ακριβότεροι από αυτούς στο Λέστερ, αλλά δεν βαριέσαι...
-
Παρτο πανω και κλειδωσε το εκει..μονο ασε μου το αλφανο..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Παρτο πανω και κλειδωσε το εκει..μονο ασε μου το αλφανο..Το αλφάνο πάει πακέτο με το καρτ...
Άντε παρτάλι, κανονίσου να περάσεις μια βόλτα από εδώ να πάμε να μετακινήσουμε κανά μονοθέσιο...
-
Θα περασω συντομα,δε φανταζεσαι ποσο συντομα...
-
Ηρωας απ τα παλια το αρχαιο Tony
Καλο κουραγιο στο μαστορεμα σου, το πολυ πολυ να εχεις περασει την ωρα σου ευχαριστα και δημιουργικα!
Ρωτα τι γινεται με ανταλλακτικα μοτερ που σου ειπα
Ο μονος προβληματισμος για μενα, ειναι το ντιζατο φρενο για την σημερινη εποχη!
Οπως και να 'χει, ειναι πολυ ενδιαφερον!
Κρατα μας ενημερους! -
To καρμπιρατερ πρεπει ειναι walbro,και μαλλον ειναι αυτο https://www.pegasusautoracing.com/document.asp?DocID=TECH00038
Εμενα η γνωμη μου ειναι καλυτερα να του κανεις μια επισκευη γιατι λογικα οι μεμβρανες θα την εχουν ακουσει. Και με το σπρωχτο ειναι λιγο κουραστικο να το καταλαβεις στην πιστα...Το μοτερ τι γραφει επανω?
Μοιαζει με junior δεκαετιας 90..
Σε ενα παρομοιο που ειχα, το καρμπυρατερ ηταν αναποδα, οποτε μηπως το εχεις βαλει αναποδα?Τωρα, για το μηχανικο φρενο,ετσι οπως το βλεπω εαν εχει υδραυλικα αμφιβαλω εαν θα ειχε εστω και μια σταγονα μεσα
-
Ο χρήστης Blue shark έγραψε:
Τωρα, για το μηχανικο φρενο,ετσι οπως το βλεπω εαν εχει υδραυλικα αμφιβαλω εαν θα ειχε εστω και μια σταγονα μεσαTi stagwna koitas poy mporei na eixe mesa h kai na eixe me to prwto pathma den 8a emene tsimoyxaki gia tsimoyxaki?
Pantws xara sto koyragio soy.... Ama ksekinhseis na to kaneis restoration bgaze polles fwto kai baze tes kai edw.... Panta einai wraio na parakoloy8eis thn poreia ths anakataskeyhs poy kanei kapoios. -
Ο χρήστης iliaS2000 έγραψε:
Χαιρετώ την παρέα και μπαίνω κατ'ευθείαν στο ψητό..
Πριν αρκετά χρόνια, έφυγε ένας θείος μου στο εξωτερικό και μου άφησε ένα αερόψυκτο σκαστό Tony με 100άρη Vortex μοντέλο πρέπει να είναι γύρω στο 92-93 με κολλημένο σασί στη βάση του κινητήρα- άγνωστο σε εμένα το πως συνέβη.. (λεπτός άξονας πίσω, ντιζάτο φρένο κ.ο.κ)
Εγώ όσες φορές το έβαζα, περνούσα πάντα όμορφα..
Είχα πάει πριν 4-5 χρόνια 5-6 φορές και την τελευταία ένας φίλος μου που μου είχε ζαλίσει τα @@ να το πάει βόλτα, το έσκασε στις κερκίδες του καρτόδρομο με αποτέλεσμα η μία από τις δύο βίδες της εξάτμισης να κοπεί σύριζα μέσα στο μπλοκ.
Από τότε, αναβολή στην αναβολή δεν το έφτιαχνα και προτιμούσα να μπαίνω με το αυτοκίνητο..
Το καρτ στο πατρικό μου σπίτι, το έβγαλε έξω ο πατέρας μου γιατί του έπιανε χώρο στην αποθήκη, με αποτέλεσμα να τρώει τις βροχές τη μία μετά την άλλη μέχρι να το πάρω χαμπάρι..
Έχοντας πλέον το αυτοκίνητο παροπλισμένο, αρχικά σκεφτόμουν να πάω σε μεταχειρισμένο 125 rotax με ό,τι να'ναι σασί..
Μοιράζοντας τα κουκιά, είδα ότι κάτι τέτοιο θα με ζόριζε λίγο, συν το γεγονός ότι πλέον θα είχα κι άλλα έξοδα (βλ μπαταρίες, φυγοκεντρικά κ.λ.π) επομένως αποφάσισα να αφιερώσω λίγη προσωπική δουλειά και περιορισμένο budget απλά για να πάρει μπροστά και να περνώ όμορφα την ελεύθερη ώρα μου.. ούτε αγώνες μ'ενδιαφέρουν, ούτε ρεκόρ πίστας..Με μία πρόχειρη ματιά, τα προβλήματα που έχει το καρτάκι είναι τα παρακάτω
- Ελαστικά (μεταχειρισμένα φυσικά)
- Άγνωστη κατάσταση καρμπυρατέρ (μετά από 4 χρόνια που έχει να δουλέψει- προφανώς θα το ανοίξω)
- Τζόγος στην κολώνα του τιμονιού (έχει κάνει οβάλ η τρύπα στο τιμόνι)
- Αλυσίδα-γρανάζι (θα χρειαστώ καινούρια)
- Θα πρέπει να τρίψω τις σκουριές από ορισμένα σημεία και να το βάψω (έχω πιστόλι, οπότε δεν είναι πρόβλημα)
- Η εξάτμιση είναι σε κάπως περίεργη κατάσταση, αλλά δε νομίζω πως με επηρεάζει για τη χρήση που το θέλω..
- Σε τελευταίο στάδιο θα έπρεπε να περιποιηθώ λιγάκι το τιμόνι που έχει σκιστεί.Σκεφτόμουν grip από ρακέτα tennis..με 10 ευρώ θα γίνει σαν καινούριο..
8 ) Τα πλαστικά του είναι οκ, εκτός από ένα μικρό σπασιματάκι το οποίο θα επιδιορθώσω με ρητίνη. - Μπουζί (τί;) - Λαδάκι (τί ; και αναλογία ήταν 2 ή 5% ; - δε θυμάμαι )
Θέλω λοιπόν να μου πείτε, πώς βλέπετε το 'project' (αξίζει;) και οποιαδήποτε συμβουλή τόσο για τη διαδικασία όσο και για οικονομικά ανταλλακτικά, θα ήταν καλοδεχούμενη, επομένως όποιος έχει κάτι στο μυαλό του μιας και ασχολείστε αρκετά όπως έχω δει, ας μου στείλει ένα pm, αν δεν του κάνει κόπο.
Καλως ηρθες στην παρεα μας!!!
Εγω θα συμφωνισω με τον Νικο, και θα σου πω ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ να φτιαξεις τιποτα απο αυτο το καρτ για να κανεις, γιατι απλος δεν θα κανεις ΠΟΤΕ καρτ και ολο στην ταλαιπωρια και στο αδειασμα τις τσεπης θα εισαι.
Θα σου προτεινα να το καθαριζες να το γιαλιζες και να το αφηνες στην ακρη σαν ενα συλλεκτικο κομματι. Εαν τα οικονομικα σου δεν σου επιτρεπουν την αγορα ενος καθως πρεπει μεταχειρισμενου καρτ ΑΣΤΟ κανε ΥΠΟΜΟΝΗ μαζεψε χρηματα και κανε στο μελλον μια αγορα σωστη.
Εγω μια γνωμη απλως σου λεω και τιποτα αλλο, η τελικη επιλογη ειναι δικη σου. -
Καλά, μη φανταστείτε ότι θα παίξει κανένα τρελό restoration.. Η κατάστασή του όταν τελειώσει θα θυμίζει γιαπωνέζικο driftάμαξο.. δηλαδή παρτάλι, απλά να κάνει τη δουλειά του..
Μιά χαρά είναι τα φρένα.. άγκυρες Μη λέτε πολλά, μη μου τα ματιάσετε.. V-brakes.. σαν τα ποδηλατάκια..
Πρώτη φάση επισκευάζεται καρμπυρατέρ.. Η μεμβράνη δεν παίζει να έχει στον ήλιο μοίρα.. ( Blue Shark, ευχαριστώ πολύ για το link ) Όντως είναι walbro αλλά τα περί ανάποδου, δεν τα γνωρίζω.. εγώ πάντως δεν το έχω αγγίξει, παρά μόνο για να παίξω λιγάκι με τα μίγματα όταν μπούκωνε και δεν έπαιρνε μπροστά. Αυτό το service kit υπάρχει κάπου στην Αθήνα, ή πρέπει να το παραγγείλω ;
Για βοηθάτε λιγάκι, γιατί χωρίς αυτό δεν πάμε πουθενά..
Σας ζαλίζω, αλλά πραγματικά δεν έχω ιδέα από τέτοια καταστήματα.. ρωτήστε με για honda να σας πω ό,τι θέλετε ..Όταν και αν πάρει μπροστά το σβήνω A.S.A.P και πρέπει να βγάλω την κομμένη βίδα της εξάτμισης από το block.. επειδή το κόβω να έχει γίνει σώμα και να μη το βγάζει ούτε ο Σουγκλάκος, αν με κουράσει πολύ, θα κολλήσω πάνω της άλλο σπείρωμα και θα ασφαλίζω την εξάτμιση με παξιμάδι.
Όταν τελειώσει κι αυτό, θα πρέπει να κάνω πατέντα στην κολώνα του τιμονιού για να σταματήσει ο τζόγος.Όταν όλα αυτά συνεργαστούν αρμονικά και προκύψει το επιθυμητό αποτέλεσμα θα βγω προς αναζήτησην ελαστικών.
Είδηση της ημέρας..** Το μοτέρ είναι IAME τελικά και το μόνο που είδα είναι ένας αριθμός 18.. τίποτα άλλο..** Αν γράφει κάτι ακόμη, θα φανεί στην πορεία..
Τώρα περί ανταλλακτικών..Δεν ξέρω από τι διαστημικά κράμματα αποτελείται, αλλά το πιστόνι παίζει να έχει να δει φως καμία 10αριά χρόνια τουλάχιστον.. παρ'όλα αυτά δούλευε πάντα.. επομένως μάλλον είναι αργά για rebuild κλπ.. Λες να μου τσιμπήσει λαδάκι ;
Ευχαριστώ για την υποστήριξη.. !!
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Εγω θα συμφωνισω με τον Νικο, και θα σου πω ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ να φτιαξεις τιποτα απο αυτο το καρτ για να κανεις, γιατι απλος δεν θα κανεις ΠΟΤΕ καρτ και ολο στην ταλαιπωρια και στο αδειασμα τις τσεπης θα εισαι.
Θα σου προτεινα να το καθαριζες να το γιαλιζες και να το αφηνες στην ακρη σαν ενα συλλεκτικο κομματι. Εαν τα οικονομικα σου δεν σου επιτρεπουν την αγορα ενος καθως πρεπει μεταχειρισμενου καρτ ΑΣΤΟ κανε ΥΠΟΜΟΝΗ μαζεψε χρηματα και κανε στο μελλον μια αγορα σωστη.
Εγω μια γνωμη απλως σου λεω και τιποτα αλλο, η τελικη επιλογη ειναι δικη σου.Να σου πω.. ένας γνωστός μου είχε πάρει πριν λίγο καιρό ένα CRG rotax 125 και τη μία η μπαταρία, την άλλη φυγοκεντρικό, την παράλλη κάτι με τα ρεύματα.. είχε δώσει 2.000 και πήγαμε 2 φορές και δεν κάναμε μισή βόλτα..
Το παρτάλι μου, όταν έπαιρνε μπροστά γύριζε μέχρι να λιποθυμήσουμε από την κούραση..
ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα.. εκτός από μία φορά που απο δική μου απροσεξία το μοτέρ πήγε λιγάκι πιο πίσω και μου χάλασε μια αλυσίδα.. Και μιλάμε ότι έχει το χωράφι στο DNA του.. αυτό με παρηγορεί.. η διαδικασία που έχω στο μυαλό μου είναι 20 ευρώ για να πάρει μπροστά.. αν πάρει, θα δώσω άλλα 50-60 για λάστιχα και τέλος..Αν δεν πάρει.. να ζήσουμε να το θυμόμαστε..θα έχω χάσει 20 ευρώ..Απλά και μεταχειρισμένο να πάρεις πάλι μπορεί να σου βγάλει πρόβλημα..κι εκεί θα κοστίσει περισσότερο.. τουλάχιστον το παρτάλι δε σε νοιάζει..
-
Άλλος ένας λοιπόν
http://www.kartnews.gr/2012/09/pick-pic ... .html#more
-
Ο χρήστης iliaS2000 έγραψε:
Εγω θα συμφωνισω με τον Νικο, και θα σου πω ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ να φτιαξεις τιποτα απο αυτο το καρτ για να κανεις, γιατι απλος δεν θα κανεις ΠΟΤΕ καρτ και ολο στην ταλαιπωρια και στο αδειασμα τις τσεπης θα εισαι.
Θα σου προτεινα να το καθαριζες να το γιαλιζες και να το αφηνες στην ακρη σαν ενα συλλεκτικο κομματι. Εαν τα οικονομικα σου δεν σου επιτρεπουν την αγορα ενος καθως πρεπει μεταχειρισμενου καρτ ΑΣΤΟ κανε ΥΠΟΜΟΝΗ μαζεψε χρηματα και κανε στο μελλον μια αγορα σωστη.
Εγω μια γνωμη απλως σου λεω και τιποτα αλλο, η τελικη επιλογη ειναι δικη σου.Να σου πω.. ένας γνωστός μου είχε πάρει πριν λίγο καιρό ένα CRG rotax 125 και τη μία η μπαταρία, την άλλη φυγοκεντρικό, την παράλλη κάτι με τα ρεύματα.. είχε δώσει 2.000 και πήγαμε 2 φορές και δεν κάναμε μισή βόλτα..
Το παρτάλι μου, όταν έπαιρνε μπροστά γύριζε μέχρι να λιποθυμήσουμε από την κούραση..
ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα.. εκτός από μία φορά που απο δική μου απροσεξία το μοτέρ πήγε λιγάκι πιο πίσω και μου χάλασε μια αλυσίδα.. Και μιλάμε ότι έχει το χωράφι στο DNA του.. αυτό με παρηγορεί.. η διαδικασία που έχω στο μυαλό μου είναι 20 ευρώ για να πάρει μπροστά.. αν πάρει, θα δώσω άλλα 50-60 για λάστιχα και τέλος..Αν δεν πάρει.. να ζήσουμε να το θυμόμαστε..θα έχω χάσει 20 ευρώ..Απλά και μεταχειρισμένο να πάρεις πάλι μπορεί να σου βγάλει πρόβλημα..κι εκεί θα κοστίσει περισσότερο.. τουλάχιστον το παρτάλι δε σε νοιάζει..
OK.
Εσυ εισαι το αφεντικο !!! -
Ο χρήστης iliaS2000 έγραψε:
Καλά, μη φανταστείτε ότι θα παίξει κανένα τρελό restoration.. Η κατάστασή του όταν τελειώσει θα θυμίζει γιαπωνέζικο driftάμαξο.. δηλαδή παρτάλι, απλά να κάνει τη δουλειά του..Μιά χαρά είναι τα φρένα.. άγκυρες Μη λέτε πολλά, μη μου τα ματιάσετε.. V-brakes.. σαν τα ποδηλατάκια..
Πρώτη φάση επισκευάζεται καρμπυρατέρ.. Η μεμβράνη δεν παίζει να έχει στον ήλιο μοίρα.. ( Blue Shark, ευχαριστώ πολύ για το link ) Όντως είναι walbro αλλά τα περί ανάποδου, δεν τα γνωρίζω.. εγώ πάντως δεν το έχω αγγίξει, παρά μόνο για να παίξω λιγάκι με τα μίγματα όταν μπούκωνε και δεν έπαιρνε μπροστά. Αυτό το service kit υπάρχει κάπου στην Αθήνα, ή πρέπει να το παραγγείλω ;
Για βοηθάτε λιγάκι, γιατί χωρίς αυτό δεν πάμε πουθενά..
Σας ζαλίζω, αλλά πραγματικά δεν έχω ιδέα από τέτοια καταστήματα.. ρωτήστε με για honda να σας πω ό,τι θέλετε ..Όταν και αν πάρει μπροστά το σβήνω A.S.A.P και πρέπει να βγάλω την κομμένη βίδα της εξάτμισης από το block.. επειδή το κόβω να έχει γίνει σώμα και να μη το βγάζει ούτε ο Σουγκλάκος, αν με κουράσει πολύ, θα κολλήσω πάνω της άλλο σπείρωμα και θα ασφαλίζω την εξάτμιση με παξιμάδι.
Όταν τελειώσει κι αυτό, θα πρέπει να κάνω πατέντα στην κολώνα του τιμονιού για να σταματήσει ο τζόγος.Όταν όλα αυτά συνεργαστούν αρμονικά και προκύψει το επιθυμητό αποτέλεσμα θα βγω προς αναζήτησην ελαστικών.
Είδηση της ημέρας..** Το μοτέρ είναι IAME τελικά και το μόνο που είδα είναι ένας αριθμός 18.. τίποτα άλλο..** Αν γράφει κάτι ακόμη, θα φανεί στην πορεία..
Τώρα περί ανταλλακτικών..Δεν ξέρω από τι διαστημικά κράμματα αποτελείται, αλλά το πιστόνι παίζει να έχει να δει φως καμία 10αριά χρόνια τουλάχιστον.. παρ'όλα αυτά δούλευε πάντα.. επομένως μάλλον είναι αργά για rebuild κλπ.. Λες να μου τσιμπήσει λαδάκι ;
Ευχαριστώ για την υποστήριξη.. !!
- σιγουρα μπορεις να βρεις το κιτ,αλλα νομιζω οτι ειναι καλυτερα να πας στον αντιπροσωπο, να στο αλλαξει αυτος.Δεν νομιζω οτι θα δωσεις παραπανω λεφτα απο το κοστος μια προπονησης.Στο κατω κατω εξηγησε του την κατασταση,και ρωτα τον ποσο θελει.Αλλιως απλα παρε το κιτ με τις μεμβρανες.
Το μοτερ σου μαλλον ειναι αυτο http://www.iame.it/thumb.php?src=PARILLA PV92 - ok copia.jpg&x=640&y=430&f=0
pv92 η κατι αντίστοιχο.Τωρα για τα λαστιχα, και πιο φτηνα παιρνεις.Τα mg που τρεχουν τωρα,αντεχουν αρκετα!
Επισης,καλο θα ητανε να ανοιξεις το καπακι της εξατμισης και να την καθαρισεις.Αμφιβαλω εαν εχουν μεινει ανοιχτες τρυπες εκει μεσα.
Για τον τζογο δεν ξερω τι να σου πω,απλα κοιτα γτ μπορει να ειναι σοβαρο,και να μεινεις καποια στιγμη με το τιμονι στο χερι...
Τελος για το αν αξιζει,αυτο μονο εσυ το ξερεις...
Δλδ υπομονη εχεις?τα χερια σου ποιανουνε? κλπFor the recorδ ειχα ενα ιδιο. Μεγαλη αγαπη... δεν ελεγε να χαλασει,μονο αλυσιδες γραναζια αλλαζαμε.
οι βιδες να μαντεψω δουλευουν L1:35 H 0:15? -
Τα κοκκινα mg κανουν ενα 160αρι νομιζω.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Για μτχ πρεπει να μιλαει ο φιλος.
-
ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΙ αύριο ΠΥΡΟΒΟΛΑΜΕ στα Μέγαρα!
-
Ο χρήστης Blue shark έγραψε:
οι βιδες να μαντεψω δουλευουν L1:35 H 0:15?
Όλα καλά μέχρι το παραπάνω σημείο που με ρώτησες κινέζικα..
Τώρα, το αν πιάνουν τα χέρια μου, θα δείξει..Λόγω απασχόλησης , ασχολούμαι αρκετά με μακέτες και στο παρελθόν έφτιαξα με επιτυχία κάποια Custom εξαρτηματάκια για το Sάκι μου..
Πρώτο στάδιο_ λύσιμο..
Από κάπου έπρεπε να ξεκινήσω.. σήμερα το απογευματάκι ασχολήθηκα μία ωρίτσα κι έλυσα τα πράγματα..
Ξεκίνησα με την κολώνα του τιμονιού.. αφαιρέθηκε ο 'κώνος' για ν'ανακαλύψουμε το μέγεθος του προβλήματος..
Όπως φαίνεται παρακάτω, η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ μέχρι στιγμής, είναι κόψιμο του προβληματικού τελευταίου τμήματος και 'μάτισμα' με νέο ίδιας διαμέτρου + εσωτερική ενίσχυση (σκέφτομαι ηλεκτροσυγκόλληση αρχικά και βίδες για 'καβάτζα' σε περίπτωση αστοχίας της πρώτης (αν και χλωμό..just in case)Aouch....
Εξάτμιση (σαπίλα).. Έλυσα την τάπα και όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, all looks good... Μια χαρά ανοιχτές οι τρυπούλες και το διάτρυτο σωληνάκι στην απόληξη στη θέση του χωρίς τζόγους.. Αύριο, μαζί με όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα, θα κάνει ντουσάκι με WD και θα τριφτεί με σύρμα,να φύγει ό,τι περισσεύει.. Από τη φλάτζα σώθηκε ένα μόνο μέρος, αλλά οι αρχαιολόγοι είναι αισιόδοξοι πως κατόπιν μελέτης θα ανακαλυφθούν τα χαρακτηριστικά της..
Καρμπιρατέρ.. Πήρε δρόμο και αύριο θα κάνει κι εκείνο το μπανάκι του, ώστε η πεταλούδα να ξαναζήσει τις παλιές τις δόξες..
Όπως φαίνεται, από μέσα μόνο εγώ έλειπα..Για το λόγο αυτό, προσάρμωσα στην ηλεκτρική σκούπα ένα εύκαμπτο μαλακό σωληνάκι (σιλικόνης, σαν αυτά των αναθυμιάσεων στα αυτοκίνητα) και το τοποθέτησα μέσα στο μοτέρ να πάρω τυχόν σκουπιδάκια που θα μπορούσαν να με φέρουν σε δύσκολη θέση, πάνω και κάτω από το πιστόνι..
Στη φωτογραφία φαίνεται και η απουσία της 2ης βίδας στη βάση της εξάτμισης..
Και κάποιες από το μοτέρ, μπας και καταλάβουμε τί τελικά είναι..
Αυτά...
-
καλησπερα παιδια!
εχω μια ερωτησουλα..
μηπως γνωριζετε αν μπορω να βαλω καινουρια 'πλαστικα' (προφυλακτηρες κτλ.) στο παλιο καρτακι μου??
τα πλαστικα που φοραει τωρα ειναι σαν αυτα που εχει το καρτ του ilias2000.ευχαριστω
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ