-
Εχει σχέση στο ότι κλειστό κοκπιτ δεν εμπόδισε θανάτους απο κρανιακές κακώσεις. Γενικά οι περιπτώσεις είναι τόσες που είναι αδύνατον να προβλεφτούν όλες.
-
Είδαμε και τον θάνατο του Briscoe με ανοιχτό κόκπιτ. Άλλα τα επίπεδα ασφαλείας στην F1 γενικότερα. Επίσης ο μικρός Surtees θα ζούσε σήμερα με κλειστά κόκπιτ και ο Αλόνσο δεν θα χρειάζονταν να ευχαριστεί την Μαντόνα που έχει το κεφάλι του στους ώμους του. Δε θα με χαλούσε ένα canopy στυλ F16 (απαλαγμένο από pillars). Θα πρέπει να είναι πυροτεχνικά εκτινασσόμενο όμως για ταχύ απεγκλωβισμό.
-
Briscoe; Wheldon μήπως εννοείς;
-
Σωστά, δικό μου λάθος.
-
Και μάλιστα σε canopy F16 και σε roll hoop έγιναν δοκιμές:
Το canopy μου φαίνεται καλύτερη λύση, γιατί προστατεύει τον οδηγό και από αντικείμενα (π.χ. Massa 2009 Ουγγαρία).
-
...δηλαδή στούκες με 'χίλια' χωρίς, ουσιαστικά, 'συνέπειες'!.. (όπως στις παιχνιδομηχανές...).
Μήπως θά 'ταν προτιμότερο (και πιο οικονομικό), νά ΄βρισκαν τρόπο να υποχρεώσουν τους διάφορους χοντρογιάννηδες και μαντολάτους να κόψουν τις... χοντρομαλακίες?... -
όσον αφορά τον Dale, οι κακώσεις προήλθαν απο το γεγονός πως δεν φορούσε full casket κράνος - άλλα μια light εκδοχή όπως αυτή που φοράνε οι οδηγοί σκούτερρρ - ποιος είπε ότι οι οδηγοί αγώνων συμβατικών ατυχημάτων δεν παθαίνουν αναποδιές όπως αυτή του Κούμπιτσα ?
Τελευταία συμβαίνουν πολλα ατυχήματα που θα μπορούσαν να αποφευχθούν άμα υπήρχε μια επιπρόσθετη προστασία του κεφαλιού του οδηγού - είτε αυτή θα έχει την μορφή μπαρών ή ειδικού καλλύματος απο πλεξιγκλας όπως αυτά που είχε η pegeuot στο leman
Σε μια τέτοια περίπτωση θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθει οι θάνατοι των Weldon και Henry Surtees, ο τραυματισμός του Μάσσα στην Ουγγαρια ίσως και ο χαμός του DEUS......
Βέβαια τι ενδιαφέρον θα είχαν οι αγώνες open-wheel και open-cockpit σε αντίθετη περίπτωση?
οι αγώνες αυτοκινήτων ανέκαθεν ήταν επικύνδυνοι για την σωματική ακεραιότητα των οδηγών και όσα μέτρα κι αν παρθούν - κουφά ατυχήματα όπως αυτά του Μάσσα και του Κούμπιτσα είναι πιθανόν να συμβούν....μηπως καταντήσουμε σε λίγα χρόνια να βάζουμε τους οδηγούς να τρέχουνε στο playstation για να τος προσφέρεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια ?
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Δλδ η μακλαρεν και οι υπόλοιποι τις πρώτες χρονιες που τρέχανε ήταν λιγότερο διαφημιστικές πινακίδες...
για τρίτη χρονιά. Η McLaren πχ την τρίτη της χρονιά βγήκε δεύτερη. Μη μπερδεούμε τις βουρτσες με τις @$%#^@.
Συμφωνώ ότι καλώς τρέχουν, αλλά ότι είναι για μπάτσες είναι.
άλλες εποχές τότε - και άλλες τεχνολογίες
Μαρούσια και HRT τρέχουν και θα τρέχουν χωρίς ουσιαστική εξέλιξη απλά επειδή κάποιοι βάζουν το χέρι στην τσέπη για να δηλώνουν έξοδα στην εφορίακαι η μακλαρεν όμως ρίππερρρρ όταν προτοξεκίνησε σαν βούρτσα αντιμετωπίζοταν....
Μόνο ο Δάσκαλος του Σκι παινέυοταν για την BRITISH AMERICAN RACING πως θα χτυπάει νίκες από την πρώτη σεζον και τον πηρανε με τις ντομάτες.... κυριολεκτικάΩστόσο δε διαφωνώ ότι ειναι για μπάτσες - θα μπορούσαν όμως κάλλιστα να έχουν τον ρόλο φυτωρίων νέων οδηγών καλή ώρα όπως η TORRO ROSSO - MINARDI ....
υ.γ. Να σημειώσω πως ο Αμπρόσιο μετά το αγροτικό του πέρσυ στην Μαρούσια, ενδέχεται να οδηγήσει στην Μόνζα με την Λοτους-Ρενω
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
κουφά ατυχήματα όπως αυτά του Μάσσα και του Κούμπιτσα είναι πιθανόν να συμβούν....San toy Kubica ksanaegine kai htan 8anathfro ayth thn fora.... Opws exoyn kai diafora alla se rally sthn Italia (kai oxi mono) fetos.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Toν θάνατο του Ντέιλ Ερνχαρντ τον έχουν δει;Ο οποίος ήταν από τις βασικές αιτίες της καθιέρωσης του HANS και των άλλων FHR (Frontal Head Restraint, το 'επιστημονικό' όνομα καθώς το HANS είναι εμπορικό σήμα) συσκευών. Είναι εξαιρετικά πιθανό ότι αν το ίδιο ακριβώς ατύχημα συνέβαινε σήμερα το αποτέλεσμα θα ήταν τελείως διαφορετικό.
Αλλά σίγουρα έχεις δίκιο ότι το κλειστό cockpit δε διασφαλίζει τη σωματική ακεραιότητα πχ. ατυχήματα των Winkelhock και Bellof με Group C Porsche 962 το 1985.
-
ισως δεν πρεπει να συγκρινουμε το 1985 με το σημερα μια και υλικά σχεδιασμός κι ενα σορο αλλα εχουν εξελιχτει τρομακτικά
-
Εγώ μετά το ατύχημα του Kubica (το φορμουλικό στον Καναδά) έχω πειστεί ότι κινδυνεύουν μόνο στο κεφάλι.
Γι' αυτό και θεωρώ το κλειστό κοκπιτ καλή ιδέα (από πλευράς ασφάλειας και μόνο). -
Θα βοηθούσε βέβαια ο Ντέιλ Ερνχαρντ να μην είχε χαλαρώσει από μόνος του τις ζώνες του
@ ripper είναι πολύ σχετικό αυτό, πχ τον Wheldon δε θα τον έσωζε κανένα κλειστό κοκπιτ. Ούτε τον Alonso αν έπεφτε επάνω του ολόκληρο μονοθέσιο.
-
Tov Μασσα όμως θα τον έσωζε.
Και εννοείται ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο. -
Ναι όντως. Πχ ένα ερώτημα που δε θα απαντήσει καμία προσομοίωση είναι τι θα γίνει σε περίπτωση φωτιάς.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Tov Μασσα όμως θα τον έσωζε.
Και εννοείται ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο.Συμφωνώ και επαυξάνω.
-
Ναι αλλά near misses από ιπτάμενα μονοθέσια ή εξαρτήματα είχαμε κάμποσα πρόσφατα (πχ. προχτες και του Kubica στον Καναδά, ελπίζω να συνεχίσει η καλή τύχη...) ενώ η φωτιά είναι ένα μισοξεχασμένο πρόβλημα στη σύγχρονη F1.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ναι όντως. Πχ ένα ερώτημα που δε θα απαντήσει καμία προσομοίωση είναι τι θα γίνει σε περίπτωση φωτιάς.Θα μπένει στο κόκπιτ η φωτιά;
-
Ο χρήστης sigman1998 έγραψε:
Ναι όντως. Πχ ένα ερώτημα που δε θα απαντήσει καμία προσομοίωση είναι τι θα γίνει σε περίπτωση φωτιάς.
Θα μπένει στο κόκπιτ η φωτιά;
Kαι να πιασει φωτια μεσα στο κοκπιτ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ναι όντως. Πχ ένα ερώτημα που δε θα απαντήσει καμία προσομοίωση είναι τι θα γίνει σε περίπτωση φωτιάς.
Θα μπένει στο κόκπιτ η φωτιά;
Kαι να πιασει φωτια μεσα στο κοκπιτ;
Από πού;
Aλλαγές κανονισμών - Ανακοινώσεις/Συζητήσεις/Φήμες