-
Υποθέτω πως όταν λέει 'σβήνει', εννοεί ότι ο Νίκος το σβήνει φτάνοντας στη δουλειά και το νερό έχει αυτή τη θερμοκρασία. Όχι ότι σβήνει μόνο του το αυτοκίνητο.
-
Ναι, αυτό εννοώ.
Θερμοκρασία λαδιού δεν υπάρχει τρόπος να δω.
Κωστή, δεν έχει κάποιο πρόβλημα, απλά στη συνέχεια των χθεσινών περί θερμοκρασίας λαδιού που (δεν) πρέπει να σβήνει ρωτάω.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
A!Οκ!Δε καταλαβα καλα...
Σε ατμοσφαιρικο μοτερ δε νομιζω οτι παιζει και τοσο ρολο η θερμοκρασια νερου-λαδιου κατα το σβησιμο.Τοσο οσο στα turbo σιγουρα οχι. -
Νίκο δεν πρόκειται να πάθει τίποτα το μοτέρ με τη χρήση που τού κάνεις, όσο τα λάδια του κινητήρα βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Είπαμε, τα λάδια φθείρονται περισσότερο με αυτού του είδους τη χρήση. Αν τα αφήνεις για πολύ καιρό χωρίς να τα αλλάζεις θα αρχίσει να έχει πρόβλημα και ο κινητήρας. Εσύ λες πως αλλάζεις κάθε 5000km, το οποίο είναι στο άλλο άκρο. Σίγουρα δεν έχεις θέμα, πάντως.
-
Τέλεια!
Λοιπόν...είδα το μαυρο με τα 30Κ κμ.
Το αυτοκινητο ειναι καινουριο. Καινουριο μυριζει μεσα, φαινονται πραγματικα τα χλμ.
Αυτος ομως θελει 10Κ στο χερι και το si, που δε παιζουν.
Κριμα, γιατι αξιζει.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Tα λάδια τους είναι πιο λεπτόρευστα, έτσι δεν είναι;
Οι βαλβολίνες είναι πιο παχύρευστες.
γι αυτό τον λόγο αλλά και άλλους κιβότιο και διαφορικά κάνουν περισσότερο χρόνο να 'ζεσταθούν'... γενικότερα οι ιδανικές θερμοκρασίες λειτουργίας πολλών εξαρτημάτων σπορ αυτοκινήτων δεν επιτυγχάνονται σχεδόν ποτέ μες την πόλη με βόλτα... έτσι καταπονούνται περισσότερο και παρουσιάζουν προβλήματα που λανθασμένα πολλές φορές θίγουν την ποιότητα του μοντέλου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τέλεια!Λοιπόν...είδα το μαυρο με τα 30Κ κμ.
Το αυτοκινητο ειναι καινουριο. Καινουριο μυριζει μεσα, φαινονται πραγματικα τα χλμ.
Αυτος ομως θελει 10Κ στο χερι και το si, που δε παιζουν.
Κριμα, γιατι αξιζει.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Δεν θυμάμαι τιμή της Μ3 αλλά αν σου δίνει 10.000 για το δικό σου δεν νομίζω να βρεις καλύτερο deal από μαντρά.
Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα επένδυση κάνεις, γιατί αν του χρόνου οι αγιογδύτες κάνουν το 600άρι-700άρι και βάλε για τα δίλιτρα adios le pidos που λέει και το άσμα.
Ενώ η Μ3 δεν θα χάσει την αξία της... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τέλεια!Λοιπόν...είδα το μαυρο με τα 30Κ κμ.
Το αυτοκινητο ειναι καινουριο. Καινουριο μυριζει μεσα, φαινονται πραγματικα τα χλμ.
Αυτος ομως θελει 10Κ στο χερι και το si, που δε παιζουν.
Κριμα, γιατι αξιζει.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Εαν ειναι σε τοσο καλη κατασταση λογικο να ζηταει 10Κ, τα οποια με παζαρι μπορουν να γινουν 8-9Κ. Ειναι προτιμωτερο αυτο, παρα να βρεις κανενα φθηνοτερο με 60000χλμ και να θελει 1-2Κ σε επισκευες/σερβις...
ιδιωτης ειναι;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τέλεια!
Λοιπόν...είδα το μαυρο με τα 30Κ κμ.
Το αυτοκινητο ειναι καινουριο. Καινουριο μυριζει μεσα, φαινονται πραγματικα τα χλμ.
Αυτος ομως θελει 10Κ στο χερι και το si, που δε παιζουν.
Κριμα, γιατι αξιζει.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Δεν θυμάμαι τιμή της Μ3 αλλά αν σου δίνει 10.000 για το δικό σου δεν νομίζω να βρεις καλύτερο deal από μαντρά.
Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα επένδυση κάνεις, γιατί αν του χρόνου οι αγιογδύτες κάνουν το 600άρι-700άρι και βάλε για τα δίλιτρα adios le pidos που λέει και το άσμα.
Ενώ η Μ3 δεν θα χάσει την αξία της...Ντάξει...δεν πάει έτσι, γιατί αν αναλογικά φάει 100€ αύξηση το 2.0lt, την ίδια αναλογική αύξηση θα 'φάει' και το 3.2lt.
Προσωπικά το πρόβλημα που θα έβλεπα σε μία κίνηση τέτοια θα ήταν εστιασμένο για το τι μέλλει γενέσθαι 'αύριο-μεθαύριο', που υπολογίζεται ύφεση 20%.
Κατά τη γνώμη μου όσο πέφτει η Μ3, αναλογικά πέφτει και το Si ή στην πράξη στην ίδια διαφορά θα μείνουν.
Όσο περνά ο καιρός πάντως είναι καλό για τον Νίκο, κατά τη γνώμη μου.ΥΓ:10.000€ για το Si? Νίκο, πόσα km έχει το αμάξι και πόσων ετών είναι? (έστω και με pm για να μη χαλάμε το θέμα)
-
Η 320 θα είναι μια 320 και η Μ3 θα είναι μια Μ3.
Σε 2-3 χρόνια θα φανεί ακόμα περισσότερο, όσα και αν κάνει το σήμα της Μ3.Το 10.000 που λέω ότι είναι μια χαρά, ξαναλέω ότι είναι για μαντρά.
Ιδιώτης σαφώς και θα βρεθεί να δώσει κατιτίς παραπάνω. -
Το αυτοκίνητο είναι αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1557583/
Είναι μαντράς.
Το αυτοκίνητο είναι όντως σε τέλεια κατάσταση και λέει ότι άλλαζε λάδια κάθε 5.000κμ, περίπου κάθε χρόνο.
Τα θέματα είναι τα εξής:
- Δεν έχει πινακίδες. Άρα λέει το εξής ο θεός. Πληρώνω τέλη τώρα (αυτός δε τα πληρώνει)...και βεβαίως θα ξαπληρώσω 12/12. ...άρα ένα 1,000άκο φεύγει εκεί.
- Βόλτα δεν έχει, μόνο με ΔΟΚ στο δρόμο προς τον μηχανικό.
- Η ακινησία κάνει κακό. Δεν είναι πάντα καλό πιστεύω.
Μου έλεγε και κάτι κορυφαία, ότι δεν το έχει σκίσει ποτέ, δεν έχει βαρέσει κόφτες κλπ. Ντάξ, οκ
Αυτός παίρνει το δικό μου 13.000 στην ουσία. Θέλει 23.000 για το Μ3.
Η τιμή του Μ3 αν τη δει κάποιος μεμονωμένα δεν είναι άσχημη, αλλά με τέλη, μεταβίβαση κλπ πάει στα 24.500.
Υπερβολικό το νούμερο και χωρίς νόημα κατά την άποψή μου. Δε πρόκειται να βρει κάποιον να τα δώσει νομίζω.
Πάμε παρακάτω...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τέλεια!Λοιπόν...είδα το μαυρο με τα 30Κ κμ.
Το αυτοκινητο ειναι καινουριο. Καινουριο μυριζει μεσα, φαινονται πραγματικα τα χλμ.
Αυτος ομως θελει 10Κ στο χερι και το si, που δε παιζουν.
Κριμα, γιατι αξιζει.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Φαινότανε το άτιμο ότι είναι πένα, αλλά πολλά και τα 10.000€ ρε γμτ. Να ταν 5.000€ να το συζητάγαμε (λες και θα βάλω κι εγώ ακούστηκε ). Αλλά 10 είναι τα έξοδά της για μια 3ετια με φουλ συντήρηση, λαστιχάρες κτλ. Tough choice...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι αυτό:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1557583/
Είναι μαντράς.
Το αυτοκίνητο είναι όντως σε τέλεια κατάσταση και λέει ότι άλλαζε λάδια κάθε 5.000κμ, περίπου κάθε χρόνο.
Τα θέματα είναι τα εξής:
- Δεν έχει πινακίδες. Άρα λέει το εξής ο θεός. Πληρώνω τέλη τώρα (αυτός δε τα πληρώνει)...και βεβαίως θα ξαπληρώσω 12/12. ...άρα ένα 1,000άκο φεύγει εκεί.
- Βόλτα δεν έχει, μόνο με ΔΟΚ στο δρόμο προς τον μηχανικό.
- Η ακινησία κάνει κακό. Δεν είναι πάντα καλό πιστεύω.
Μου έλεγε και κάτι κορυφαία, ότι δεν το έχει σκίσει ποτέ, δεν έχει βαρέσει κόφτες κλπ. Ντάξ, οκ
Αυτός παίρνει το δικό μου 13.000 στην ουσία. Θέλει 23.000 για το Μ3.
Η τιμή του Μ3 αν τη δει κάποιος μεμονωμένα δεν είναι άσχημη, αλλά με τέλη, μεταβίβαση κλπ πάει στα 24.500.
Υπερβολικό το νούμερο και χωρίς νόημα κατά την άποψή μου. Δε πρόκειται να βρει κάποιον να τα δώσει νομίζω.
Πάμε παρακάτω...
αμα παιρνει το δικο σου 13Κ ειναι παραπανω απο καλα νομιζω. Πολυ δυσκολα ιδιωτης ή αλλη μαντρα θα σου δωσει περισσοτερα.
η BMW ποσο κραταει το δικο σου για παραδειγμα σε ανταλλαγη;εαν ειναι σε καλη κατασταση ξαναλεω σκεψου το σοβαρα. Φθηνοτερη θα βρεις που μπορει να μην χρειαζεται ΤΚ, αλλα πχ μονο λαστιχα αν θελει, μιλαμε για 1200€ με το καλημερα...
-
Νίκο αν:
-ο μηχανικός σου δίνει το ΟΚ
-η τσέπη σου δίνει το ΟΚ (για τέλη-μέλι, λάδια-ξύδια, τζίτζιρι-μίτζιρι)πάρτη ΧΤΕΣ.
-
Σιγα μη δε σηκωνει παζαρι μωρε. ΒΟΥΡ με 8k κολαριστα
-
Αυτό ακριβώς που λέει ο Στεφ. Τα 5Κ με τα τέλη κλπ, τα δίνεις. Άλλωστε είναι πάνω από το αρχικό μου budget.
Τα 10+τέλη δε τα δίνω.
Σπύρο. Κι αυτή θα χρειαστεί του χρόνου λάστιχα, δεν είναι καινούρια. Αυτά που έχει πάνω είναι 4η εβδομάδα του 2009.
Όταν λες 'η BMW' τι εννοείς? Δεν το έχω επιχειρήσει, δεν έχει Μ3 ο Σπανός (αν εννοείς αυτό). Πάντως σίγουρα χαμηλότερα, ναι. Σε ανταλλαγή με μαντρά ή αντιπρόσωπο χάνεις. Γιαυτό κοιτάω ιδιώτη.
Επίσης, μη παίρνεις όρκο ότι δε θα βγάλει ζημιές. Έχει ναι μεν λίγα χιλιόμετρα, άλλα έχει μείνει πολύ καιρό ακίνητη. Εν τω μεταξύ σε κάποια φάση όταν δούλευε ρελαντί έπεσε λίγο η τάση στα όργανα στο ταμπλό (χωρίς να πέσει το ρελαντί).
Τέσπα, πάμε παρακάτω. Υπομονή, δε βιάζομαι.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτό ακριβώς που λέει ο Στεφ. Τα 5Κ με τα τέλη κλπ, τα δίνεις. Άλλωστε είναι πάνω από το αρχικό μου budget.Τα 10+τέλη δε τα δίνω.
Σπύρο. Κι αυτή θα χρειαστεί του χρόνου λάστιχα, δεν είναι καινούρια. Αυτά που έχει πάνω είναι 4η εβδομάδα του 2009.
Όταν λες 'η BMW' τι εννοείς? Δεν το έχω επιχειρήσει, δεν έχει Μ3 ο Σπανός (αν εννοείς αυτό). Πάντως σίγουρα χαμηλότερα, ναι. Σε ανταλλαγή με μαντρά ή αντιπρόσωπο χάνεις. Γιαυτό κοιτάω ιδιώτη.
Επίσης, μη παίρνεις όρκο ότι δε θα βγάλει ζημιές. Έχει ναι μεν λίγα χιλιόμετρα, άλλα έχει μείνει πολύ καιρό ακίνητη. Εν τω μεταξύ σε κάποια φάση όταν δούλευε ρελαντί έπεσε λίγο η τάση στα όργανα στο ταμπλό (χωρίς να πέσει το ρελαντί).
Τέσπα, πάμε παρακάτω. Υπομονή, δε βιάζομαι.
ναι θα θελει λαστιχα, αλλα στις πιο πολλες που θα βρεις θα θελουν αλλαγη, ειτε λογω φθορας ειτε λογω ακινησιας.
εννοω αν πας και πεις να παρεις μια 320 καινουργια, ποσο κραταει το δικο σου;
λεω οτι ειναι πιο πιθανο να μην βγαλει ζημιες, τουλαχιστον αμεσα, σε σχεση με μια αλλη που μπορει να εχει 60-80-100Κ χλμ. Η ακινησια δεν ειναι πολυ μεγαλο προβλημα με την προυποθεση να κανεις τυπικο σερβις αμεσως μετα την αγορα. Ποσο καιρο ειναι ακινητη;
λογικα εχει πεσμενη μπαταρια δεν ειναι κατι αυτο.
δεν ξερω, εαν ειναι στη κατασταση που φαινεται, μου ακουγεται καλη ευκαιρια γιατι παιρνει σε καλη τιμη το δικο σου.
-
Νικο δε μπορεις να τη τσεκαρεις με το κλειδι σε επισημο?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εννοω αν πας και πεις να παρεις μια 320 καινουργια, ποσο κραταει το δικο σου;
Ο Νίκος όμως θέλει ανταλλαγή του Si με μία Μ3 Ε46 ή να δώσει το Si, να πάρει 'ζεστά λεφτά' και να πάει να αγοράσει την Μ3 Ε46 που βρήκε.
Κάθε άλλη επιλογή, από ό,τι έχω καταλάβει, απορρίπτεται (αν και μία 328 θα ήταν τέλεια επιλογή αυτή τη στιγμή, δεν είναι όπως 'παλιά' Μ3 που είναι απωθημένο του Νίκου).δεν ξερω, εαν ειναι στη κατασταση που φαινεται, μου ακουγεται καλη ευκαιρια** γιατι παιρνει σε καλη τιμη το δικο σου. **
Προσωπικά μου φαίνονται λίγα τα 13.000€ για το Si του Νίκου? (αν και έχω αποκοπεί από την αγορά αυτοκινήτων εδώ και 2 χρόνια περίπου και δεν ξέρω τι παίζει με όλα τα μοντέλα)
Τα οποία 13.000€ δεν είναι 'ζεστά', αλλά υπολογισμός για ανταλλαγή. Για πες του να στο αγοράσει χωρίς να πάρεις τίποτα από τη μάντρα του. Θα σου πει ακόμα λιγότερα.@Νίκο,
Φίλε αν είναι το κόλλημά σου τα 2000€ που ΙΣΩΣ βρεις σε ιδιώτη (πουλώντας το δικό σου), ίσως καλύτερα να πιέσεις να βρεις από μαντρά και να δώσεις απευθείας το δικό σου με ανταλλαγή (χωρίς λεφτά ή με 3-4k αν είναι σε πολύ καλή κατάσταση η Μ3).
Οι τιμές γενικά που δίνουν οι μαντράδες είναι πολύ αναλογικές (πώς θα σε κόψουν, αν θα τους πάρεις τον 'αέρα' από την αρχή κτλ), οπότε μπορείς πολύ απλά να κάνεις μία προσφορά που εσύ θεωρείς σωστή και συμφέρουσα και ΑΝ συμφωνήσει, έχει καλώς. Αλλιώς, κι αλλού υπάρχουν πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
εννοω αν πας και πεις να παρεις μια 320 καινουργια, ποσο κραταει το δικο σου;
Ο Νίκος όμως θέλει ανταλλαγή του Si με μία Μ3 Ε46 ή να δώσει το Si, να πάρει 'ζεστά λεφτά' και να πάει να αγοράσει την Μ3 Ε46 που βρήκε.
Κάθε άλλη επιλογή, από ό,τι έχω καταλάβει, απορρίπτεται (αν και μία 328 θα ήταν τέλεια επιλογή αυτή τη στιγμή, δεν είναι όπως 'παλιά' Μ3 που είναι απωθημένο του Νίκου).δεν εννοω να παει να αγορασει καινουργια, αλλα να παρει μια ιδεα πόσα λεφτα πιανει το δικό του.
BMW FORUM