-
Nαι μωρέ σιγά, εδώ έχουνε γραφτεί τέρατα και απολογείσαι εσύ;
-
Ποιο ήταν εκείνο το σωτήριο έτος όπου το 3.2 μοτέρ παρουσίαζε θεματάκια?
Ψιλοθεματάρες δηλαδή , γιατί χρειάστηκε ανάκληση.
Κάτι για 2001-2002 θυμάμαι...
-
1999 - 02/2001
Tου 2002 είχανε τα υπόλοιπα θεματάκια, με πιο σημαντικό τη μη επαρκή στήριξη του διαφορικού πίσω. Κάποια στιγμή (νομίζω 2003 ή 2004) βάλανε ένα επιπλέον δέσιμο εκεί πίσω και λύθηκε το θέμα δια παντός. Αυτό μπορεί να μπει και στα παλιότερα αυτοκίνητα, αλλά πριν την αγορά τέτοιου πρέπει οπωσδήποτε να τσεκαριστεί πως δεν έχει σπάσει το υποπλαίσιο στήριξης του διαφορικού πίσω στο πάτωμα και εννοείται άμεσα να μπει η ενίσχυση. Για να έχει κάποιος το κεφάλι του 100% ήσυχο, πιστεύω πρέπει να ψάξει αυτοκίνητο που να είχε την ενίσχυση στο υποπλαίσιο από το εργοστάσιο. Αυτά δεν ξέρω πότε βγήκανε, αν υπήρχε δηλαδή αυτή η εργοστασιακή ενίσχυση στο υποπλαίσιο από το facelift του 2003 ή αν άρχισαν να τη βάζουν μέσα στο 2004. Κάπου είχα βρει από πότε το φτιάξανε, αλλά δεν το βρίσκω τώρα. Λύσεις πάντως υπάρχουν και για τις παλιότερες.
http://www.redish-motorsport.com/E46M3FloorSubframeCrackRepairReinforcement.html
http://www.turnermotorsport.com/p-91-e46-rear-chassissubframe-reinforcement-kit.aspx -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
1999 - 02/2001υπήρχε απο το 99 η 46 Μ3...?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Ποιο ήταν εκείνο το σωτήριο έτος όπου το 3.2 μοτέρ παρουσίαζε θεματάκια?Ψιλοθεματάρες δηλαδή , γιατί χρειάστηκε ανάκληση.
Κάτι για 2001-2002 θυμάμαι...
Μεταλλα μπιελας εννοεις.
Αυτο που λεει ο Μανος.
Υπαρχει και σαν ανταλλακτικο αν θελει να τα αλλαξει καποιος προληπτικα. Κοστος 400 ευρω τοποθετημενα.
Το πρωτο πραγμα που θα κανω ειναι αυτο.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Πάντως το 2013 θα πιεστούν ακόμη περισσότερο τα πράγματα , οικονομικώς εννοώ. Αυτό βέβαια είναι δίκοπο μαχαίρι όταν πρέπει να δώσεις αμάξι για να πάρεις άλλο. Σίγουρα ο Νίκος με το 2λιτρο θα έχει μικρότερη χασούρα .
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
1999 - 02/2001
υπήρχε απο το 99 η 46 Μ3...?
Δίκιο έχεις, υπολόγισα και τα πρωτότυπα προπαραγωγής που φυσικά δεν πήγαν για πούλημα (αλλά το πρόβλημα το είχαν ). Από 9/2000 βγήκαν σε κανονική παραγωγή.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Πάντως το 2013 θα πιεστούν ακόμη περισσότερο τα πράγματα , οικονομικώς εννοώ. Αυτό βέβαια είναι δίκοπο μαχαίρι όταν πρέπει να δώσεις αμάξι για να πάρεις άλλο. Σίγουρα ο Νίκος με το 2λιτρο θα έχει μικρότερη χασούρα .Οσο και να παει πιο κατω οι τιμες δεν θα πεσουν και πολυ πιστευω γιατι υπαρχουν και οι αγοραστες στη Γερμανια. Αντιθετα σε κανα 2 χρονακια που θα χουν φυγει τα καλα κομματια εξω και θα μεινουν εδω τα σκουπιδια, ισως κρατησουν και τιμες παραλληλα με την καταργηση των τεκμηριων
-
Νίκο σε χέρι την 320si πόσο θέλεις να την δώσεις?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Νίκο σε χέρι την 320si πόσο θέλεις να την δώσεις?Με ΡΜ ή τηλ αυτά
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Όχι εδώ θα τα πεις όλα!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νίκο σε χέρι την 320si πόσο θέλεις να την δώσεις?
Με ΡΜ ή τηλ αυτά
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Τον έχω ψυχολογήσει στα 18,5 , το αμάξι στην Ελλάδα του 2012 μάλλον αξίζει 14,5 και εγώ έχοντας σα νταβαντζή το ελλ.κράτος πάνω από το κεφάλι μου δε θα έδινα πάνω από 13.
-
Για να έχει την ευθέως ανταλλαγή στο μυαλό του στα 17,5+ το κοστολογει...
Λογικό σενάριο
Να ρίξει το μιτριον στα 20000
, 320 + την BMW του ταυρουλι -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Νίκο σε χέρι την 320si πόσο θέλεις να την δώσεις?
Με ΡΜ ή τηλ αυτά
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Τον έχω ψυχολογήσει στα 18,5 , το αμάξι στην Ελλάδα του 2012 μάλλον αξίζει 14,5 και εγώ έχοντας σα νταβαντζή το ελλ.κράτος πάνω από το κεφάλι μου δε θα έδινα πάνω από 13.
Και θα έπερνες τα...
(sorry, δε κρατήθηκα γιατι κάνει ρήμα)
Με 13Κ υπάρχουν εξαιρετικά, καινουρια, μικρά diesel που δε πληρώνουν τέλη και δε καίνε κιόλας
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Στην παρούσα φάση και 1 σεντ πάνω από τα 13-14 χιλιάρικα να σου έδιναν θα ήταν θαύμα πιστεύω...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νίκο σε χέρι την 320si πόσο θέλεις να την δώσεις?
Με ΡΜ ή τηλ αυτά
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Τον έχω ψυχολογήσει στα 18,5 , το αμάξι στην Ελλάδα του 2012 μάλλον αξίζει 14,5 και εγώ έχοντας σα νταβαντζή το ελλ.κράτος πάνω από το κεφάλι μου δε θα έδινα πάνω από 13.
Και θα έπερνες τα...
(sorry, δε κρατήθηκα γιατι κάνει ρήμα)
Με 13Κ υπάρχουν εξαιρετικά, καινουρια, μικρά diesel που δε πληρώνουν τέλη και δε καίνε κιόλας
Ή μπορεί με λιγότερα από 10Κ να πάρει μια εξακύλινδρη 320Ci Ε46 και να έχει αρκετά ρέστα για βενζίνη.
Δε θα έχει και οικογενειακό. -
Ή να πάρει με τα 13κ μια Μ3 Ε46...
-
Mέχρι πρότινος ο Νίκος δεν έπρεπε να πάρει 316 με πρόγραμμα και να δώσει το Si για απόσυρση; Τώρα πώς προέκυψε πως καλύτερα να το κρατήσει αντί να πάρει Μ3; 316 με πρόγραμμα>320 Si>M3
Nίκο, ακόμα; Ακολουθείτε τον δρόμο του Μάνου, ξέρει αυτός.
-
Πως φαινεται ο μαθηματικος
-
1
BMW FORUM