-
Ε, αμα θες κατω απο 26.000 και να τα κανει ολα αυτα, σορρυ, αλλα δε νομιζω να υπαρχει κατι...
Εκτος και αν πας για κανενα μεταχειρο... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Fiesta ST 150Hp και value for money....μαζι σου
-
έρχεται στα λεφτά του mini το οποίο και προτιμώ καθαρά λόγω προσωπικού γούστου.
Δε με πιάνεις, εννοούσα ότι σε αυτά τα λεφτά θα προτιμήσω το mini επειδή το γουστάρω περισσότερο από το 206, έχει ένα κάτι πως να το κάνουμε...
Ωστόσο μάλλον έχεις δίκιο...
Παρόλα αυτά έχουν αναδειχθεί μοντέλα τα οποία δεν γνώριζα και είναι αρκετά ελκυστικά
:):)
-
Η ουσία είναι απλή.
Είμαι ένας φανατικός 'street-ας', τον οποίο πάτησε ένα τζιπάκι και δεν μπορεί πλέον να ανέβει στην αγαπημένη του μηχανή.
Οπότε ψάχνω για γκάζια σε τέσσερεις ρόδες αλλά και ένα σαλόνι που θα κάνει την, 2ωρη παραμονή μου καθημερινά, μέσα του τουλάχιστον υποφερτή...:):)
-
Μπορείς να σκεφτείς (με λίγη καλή θέληση) κι ένα Leon 20VT στα 4.18m. Πολλές δυνατότητες βελτίωσης (είναι τόσα χρόνια στην αγορά), και λίγο καλύτερο σαν βάση για να το δυναμώσεις σε σχέση μ'ένα Ibiza (βάρος, πόρτες, εσωτερικό, ευκολίες κλπ). Με περίπου 3000 γίνεται ψιλοπύραυλος εδάφους-εδάφους, με αξιώσεις να στρίψει και να φρενάρει...
Απλά θα πρέπει να βιαστείς, γιατί είναι πλέον μετρημένα τα κομμάτια που υπάρχουν στην αγορά, επειδή σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσει ο αντικαταστάτης του Leon.
Περί ορέξεως βέβαια...
-
Εγώ θα προτιμούσα το Ibiza απ΄το mini..
Ομως να σου ξεκαθαρίσω πως δε θα επαιρνα ΠΟΤΕ ένα αυτοκίνητο που δε μου αρέσει εμφανισιακα.. και απ΄ότι διάβασα πιο πάνω το ibiza δε σου αρέσει..
Τι θα΄λεγες για μια 147 2.0; -
Renault Clio 2.0, τραίνο!!
-
Ο χρήστης sparc έγραψε:
Το 206 RC είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, γρήγορο και όμορφο αλλά ακριβό , έρχεται στα λεφτά του mini το οποίο και προτιμώ καθαρά λόγω προσωπικού γούστου.
:):)Φίλε sparc γειά χαρά!
Έψαχνα για κάτι αντίστοιχο με εσένα, με υποψήφια τα :
ο Cooper S (ίσως το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά με έντονη προσωπικότητα και σίγουρα fun to drive, τώρα βγαίνει και με μπλοκέ, απορίφθηκε για λόγους που αναφέρθηκαν ήδη και άλλους που αναφέρονται και στα τεστ των 4Τ, συν το χρόνο παράδοσης)
ο 206RC (όχι τόσο 'καθαρόαιμο' όσο ένα Focus RS -που εξάλου ανήκει σε άλλη κατηγορία τιμής- αλλά υπόσχεται πολλά, 'εύπεπτο' εσωτερικά με αρκετά καλή εργονομία εκτός ίσως από τους διακόπτες για τα παράθυρα και τους καθρέπτες, τα μπάκετ καθίσματα αποτελούν μέτρο σύγκρισης, δεν φτάνει σε κόστος το Cooper S (*) λόγω και του ότι πέρα από ό,τι προσφέρει δέχεται ελάχιστο customisation, με σημαντικό μείον για τους δρόμους μας το 40άρι προφίλ ελαστικών (205R17) σε συνδιασμό με την αντικατάσταση της ρεζέρβας από 'quick fix' σπρέι κιτ και -γιά όσους τους τρομάζουν τα τέλη κυκλοφορίας- τα €200 παραπάνω το χρόνο που καλείσαι να πληρώσεις σε σχέση με 1.6 ή 1.
ο Ibiza Cupra R (αρκετά όμορφο απ' έξω, τίποτα το ιδιαίτερο από μέσα, θέλει αυτοσυγκράτηση σε ελληνικό τεραίν, δεν οδήγησα το ίδιο αλλά έπαψα να το σκέφτομαι μετά από μονοήμερη συμβίωση με την έκδοση FR με demo πρόγραμμα 180+ ίππων & πιο σφιχτή ανάρτηση)
ο **Clio RS182 **(κανόνι, ειδικά η έκδοση CUP, οι Άγγλοι του ειδικού τύπου πίνουν νερό στ' όνομά του, αλλά απορίφθηκε λόγω αισθητικής & έντονη επίθεσης κατά της αξιοπιστίας του από φίλο ιδιοκτήτη!)(*) Αν επιτρέπεται, πώς σκέφτεσαι να πληρώσεις?
EDIT: Δες και τα pm σου! -
Φίλε sparc αφού είσαι πρωην street ας θα σου πρότεινα την Corolla την TS. Έχει μοτεράκι που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα, ποιοτικό εσωτερικό ερεθιστικότατο ήχο. (Αυτό το λέει ο κολλητός μου που είναι κολλημένος με τις μηχανές). Είναι διακρτικό, γρήγορο, ατμοσφαιρικό, αξιόπιστο και πολύ άνετο.Το μόνο κακό του είναι ότι δεν ανήκει στην κατηγορία fun to drive. Είναι καθαρά ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Και κάτι ακόμα είναι και οικονομικό. Μπορείς άνετα να πετύχεις με ήρεμη οδήγηση σε μικτές συνθήκες μέση κατανάλωση γύρω στα 8 λ/100 χλμ.
-
Πέδες είσαστε φοβεροί. Η καλύτερη κίνηση που έκανα ήταν να μπω σε αυτό το forum...
Μοντέλα όπως 206RC και Corolla TS δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν...
Πραγματικά άλλαξα εντελώς κριτήρια αξιολόγησης. Το mini απορρίφθηκε ασυζητητή.
Μέχρι τώρα έχουμε...
206RC (πολύ όμορφο, πρέπει να το δω)
C4 Coupe 2.0 (καλούτσικο και θηρίο σε πολύ χαμηλή τιμή, φίλος μου το έχει οδηγήσει και όπως είπε είναι 'too fun too drive')
Corolla TS (μπορεί να μην είναι fun too drive αλλά είναι toyota... )
Ibiza Cupra (με χαλάει η αισθητική του εσωτερικού χώρου, είναι το μόνο που έχω δει από κοντά!!)
Clio 2.0 (ακριβούτσικο αλλά φαίνεται να τα έχει όλα, θα το δω)Από Δευτέρα λοιπόν ξεκινάω γύρες σε εκθέσεις και ψάχνω για test-drive...
thnx
:):) -
Εγω θα σου πρότεινα να διαλεξεις μεταξύ των RC και FR/Cupra.
Eπισης να εχεις υπόψην σου οτι τα εν λογω ibiza ανεβαίνουν σε άλογα πολυ ευκολα μεχρι τα 200. -
Eγώ θα σου πρότεινα είτε το Ιbiza Cupra R (το οποίο όμως με τα ζαντολάστιχα που φοράει δεν κάνει για τους greek roads) ή το σαφώς ολοκληρωμένο και value4money C4 2.0 VTS.
-
Καλησπέρα,
πιστεύω ότι στο νέο τεύχος που θα κυκλοφορήσει 1η Φεβρουαρίου έχει μια πολύ όμορφη 'Ειδική Διαδρομή' που θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε μια πιο ολοκληρωμενη άποψη στο δίλλημα που προέκυψε. Αναμείνατε, λοιπόν, όπως αναμένουμε και εμείς τα σχόλιά σας. -
Έχωντας το Κλιό 1.4, μπορώ να σου πω για το RS 'με κλειστά τα μάτια'..
Το αυτοκίνητο αυτό στρίβει (σε όλες τις εκδόσεις του..) με καταπληκτικό τρόπο, θα το ευχαριστηθείς απίστευτα.
Μόνο πλήν - για μένα - η θέση οδήγησης, είναι λίγο άβολη, ταιριάζει περισσότερο σε σωματότυπους με κοντά πόδια και μακριά χέρια.. αλλά αν δεν σε ξεβολεύει.. 'χτύπα' το. Θα με θυμηθείς!
-
Το clio από ότι έχω καταλάβει είναι το καλύτερο 'μικρό' GTi.
Όμως μου φαίνεται ότι είναι 'too much' τα 2000cc για μικρό αυτοκίνητο και εγώ προσωπικά θα προτιμούσα το Cooper S ή το ibiza Cupra...
Πολύ γρήγορα και καλοστημένα και τα δύο... Ειδικά το mini.
Πάντως το ibiza αποτελεί ορθολογικότερη επιλογή μιας και έχει καλύτερους χώρους. -
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
η θέση οδήγησης, είναι λίγο άβολη, ταιριάζει περισσότερο σε σωματότυπους με κοντά πόδια και μακριά χέρια.. -
-
Caterham
-
Τις τελευταίες μέρες σκέφτηκα αρκετά το θέμα και κατέληξα στο εξής...
Όσο και να ψάξω, με τα λεφτά που διαθέτω, ότι και να βρω θα είναι... 'λίγο', θέλω να πω πως όταν οδηγείς μηχανές στο όριο για χρόνια (ακόμη και ένα παπάκι όταν το πηγαίνεις κόφτες είναι πιο 'ανεβαστικό' από ένα αυτοκίνητο μέχρι 1,6lt-οτιδήποτε πιστεύω, τα γούστα βέβαια είναι πάντα υποκειμενικά) δεν υπάρχει τίποτα επίγειο που θα φέρει την ίδια χαρά και έξαρση αδρεναλίνης.
Οπότε...
Ανέβασα λιγάκι τον πύχη στο κριτήριο άνεση, έτσι κι αλλιώς όπως το πάνε με τα μέτρα μάλλον η αυτοκίνηση γίνεται μετά βίας ταυτόσημη της μετακίνησης!!!
Πρώτο στη λίστα λοιπόν το νέο C4 Coupe 2.0 VTS... αύριο θα το δω από κοντά και θα πω εντυπώσεις...Regards
:):) -
Ο χρήστης sparc έγραψε:
Οπότε...
Ανέβασα λιγάκι τον πύχη στο κριτήριο άνεση, έτσι κι αλλιώς όπως το πάνε με τα μέτρα μάλλον η αυτοκίνηση γίνεται μετά βίας ταυτόσημη της μετακίνησης!!!
Πρώτο στη λίστα λοιπόν το νέο C4 Coupe 2.0 VTS... αύριο θα το δω από κοντά και θα πω εντυπώσεις...Regards
:):)Και καλά θα κάνεις. Αφού μπορείς να πάρεις δίλιτρο, ανέβα τουλάχιστον κατηγορία. Είναι και coupe η C4 οπότε διπλό το όφελος. Εμένα πάντως αυτό το αυτοκίνητο μου φαίνεται κακοφτιαγμένο και όταν το είδα από κοντά με 'χάλασε'...
Οπότε ρίξε και μια ματιά στο δίλιτρο Golf, είναι πιο αργό μεν αλλά θα 'κρατήσει' περισσότερο και θα έχεις και καλύτερη μεταπώληση...
Υπάρχει και η corolla ΤS... Αλλά αυτό το κακορυθμισμένο ESP της...Εκεί πάντως στα 24-26Κ υπάρχουν πολλές επιλογές και χρειάζεται πολύ ψάξιμο... Θα πονοκεφαλιάσεις αλλά θα είναι σχετικά ευχάριστο...
Καλό ψάξιμο...
Mini Cooper S... αξίζει; Ibiza Cupra;