-
ΘΑ πάρεις ένα yugo , 300- 400 euro. Μετά μια 1500 - 1300 κανα 200αρι € , 200 ελατήρια αμορτισέρ, γδύσιμο και είσαι έτοιμος για πίστα. Φτηνό σε συντήρηση , φτηνό σε ανταλλακτικά , με τον 1500 πάει αέρα, κοντό μεταξόνια αρα με τα 4 ή το κώλο κατά βούληση και γενικά συμπεριφορά σαν καρτ. Μπόνους η διατήρηση της άδειας σαν 900άρι με χαμηλά τέλη και ασφάλεια....
-
Εχει δίκιο ο Γρηγόρης για το Starlet (θα έλεγα είτε πισωκίνητο είτε ακόμα και προσθιοκίνητο). O χρήστης του Forum που έχει φτιάξει με τα χεράκια του πισωκίνητο Starlet είναι ο platis. Σου προτείνω να απευθυνθείς σε αυτόν.
thymios η ιδέα του έτοιμου αγωνιστικού είναι καλή επειδή, παρότι ίσως ακριβότερο αρχικά, θα έχει βγάλει όσα προβλήματα είναι να βγάλει και θα πάρεις κάτι σχετικά απροβλημάτιστο (και αν δεν είναι εξελιγμένο στα όρια δεν έχει και τόσο ακριβή συντήρηση, εξάλλου αν μιλάμε για παλιό τι θέλει ? Λαδάκια, μπουζί κτλ.). Αντίθετα, αν πας να κάνεις μόνος σου το (ας πούμε) R&D προσπαθώντας πχ. να εξελίξεις χωμάτινη E36 (δηλαδή ένα αυτοκίνητο με μηδενική παρουσία στο χώμα0 θα πληρώσεις στην αρχή λίγα ('ε, τι θέλω 4 ελατήρια Χ και 4 αμορτισέρ Υ') αλλά σιγά-σιγά τα κόστη θα εκτοξεύοναι ('ουπς, σπασμένο αμορτισέρ, δεν κάνουν τα Υ, ας δοκιμάσω τα Ζ').
Πήγαινε στην ΑΛΑΚ και ρώτα Πήγαινε στον Λάμπη (χρήστης Lambis) και ρώτα. Τα έχουν περάσει όλα αυτά.
(Προς όλους: δεν πάτε ρε παιδιά εσύ με 2 φίλους και αυτοί να κλείνουν το δρόμο μόνο, εννοείται ότι οι ρόλοι εναλλάσσονται...)
-
Tην Ε36 ή καλύτερα Ε30 την πρότεινα για ασφάλτινη χρήση. Επίσης αν υπάρχει δυνατοτητα να κλεινει δρόμο ο ανθρωπος με ασυρμάτους και δυο αλλα ατομα όποτε αυτος θέλει ......οκ.
Μεγάλη ευκολία να εχεις δρομο και προσωπικό οποτε θέλεις!
Για χώμα νομιζω ότι ειναι πιο απαιτητικό σε χρημα το σπορ σε σχεση με ασφαλτο. -
Σαφώς και είναι σε σχέση με τα τρέχοντα έξοδα (λάστιχα, αναρτήσεις κτλ.) αλλά μπορείς να διασκεδάσεις χωρίς πολλά πάγια έξοδα, δηλ. με ένα σταρλετάκι μια χαρά θα διασκεδάσεις. Ενώ στην άσφαλτο γενικά θέλεις περισσότερα άλογα για να αρχίσει να γίνεται κάτι...
Μην υποτιμάτε και το κόστος του εξοπλισμού ασφάλειας, δηλ. ρολλ-κέιτζ+κάθισμα+ζώνες+χειροκίνητος πυροσβεστήρας+κράνος, μεταχειρισμένα αλλά σε καλή κατάσταση (κράνος καινούργιο μια χαρά μη ομολογκέ ανοιχτό κράνος από καλό προμηθευτή €100) δεν θα πάνε λιγότερο από €800 (και λίγα λέω ? ). Τα οποία €800 περιλαμβάνονται ήδη στο κόστος ενός αγωνιστικού.
-
Αν το κοστος ενος αγωνιστικού ειναι στα ιδια παγια εξοδα με την ετοιμασία ενος κοινού αυτοκινήτου, συμφέρει το έτοιμο αγωνιστικό. Τον κυριο λόγο τον ανέφερες πιο πάνω.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σαφώς και είναι σε σχέση με τα τρέχοντα έξοδα (λάστιχα, αναρτήσεις κτλ.) αλλά μπορείς να διασκεδάσεις χωρίς πολλά πάγια έξοδα, δηλ. με ένα σταρλετάκι μια χαρά θα διασκεδάσεις. Ενώ στην άσφαλτο γενικά θέλεις περισσότερα άλογα για να αρχίσει να γίνεται κάτι...Μην υποτιμάτε και το κόστος του εξοπλισμού ασφάλειας, δηλ. ρολλ-κέιτζ+κάθισμα+ζώνες+χειροκίνητος πυροσβεστήρας+κράνος, μεταχειρισμένα αλλά σε καλή κατάσταση (κράνος καινούργιο μια χαρά μη ομολογκέ ανοιχτό κράνος από καλό προμηθευτή €100) δεν θα πάνε λιγότερο από €800 (και λίγα λέω ? ). Τα οποία €800 περιλαμβάνονται ήδη στο κόστος ενός αγωνιστικού.
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Το αγωνιστικό έχει όλη αυτή την 'προίκα', οπότε γλιτώνω κάποια χρήματα. Ειδικά αν είναι ένα απλό και ταπεινό Ν, τα πράγματα θα είναι εύκολα.
Εδώ έρχεται όμως το θέμα της μετακίνησης, αφού ένα αγωνιστικό με χρώματα κτλ θα τραβάει την προσοχή. Φυσικά και δε θα το βγάλω και στον αυτοκινητόδρομο, αλλά καλό είναι να είναι πιο διακριτική η παρουσία μου...
Πιστεύω οτι με ένα συνολικό κόστος περίπου 2500 € μπορώ να βρω κάτι διασκεδαστικό, να του βάλω μια 4άδα αμορτισέρ και λάστιχα, ένα ψήλωμα, μια προστασία των μερών από κάτω, εξοπλισμό ασφαλείας (κλωβό, κράνος, πυροσβεστήρα κτλ) και να κάνω το κέφι μου. Άσε που υπάρχουν πάρα πολλά πισωκίνητα στην περιοχή που είναι φτιαγμένα για τα δύσκολα (λέγε με hilux )
Από κει και πέρα υπάρχουν πάρα πολλές διαδρομές απόλυτα ελεγχόμενες (σε περιοχές όπως η Στυμφαλία, τα Τρίκαλα κτλ) σε απόσταση από 30 ως 70 χλμ απ το σπίτι μου. Πρακτικά αυτό σημαίνει οτι με 2 τρελούς ακόμα (υπάρχουν ήδη ) εξασφαλίζουμε τον έλεγχο της διαδρομής και κάνουμε το κέφι μας.
Θέλει πολλή σκέψη και ψάξιμο φυσικά. Είμαι στην αρχή ακόμα. Θα δούμε...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(Προς όλους: δεν πάτε ρε παιδιά εσύ με 2 φίλους και αυτοί να κλείνουν το δρόμο μόνο, εννοείται ότι οι ρόλοι εναλλάσσονται...)
αν είναι να δίνει τσάμπα οδηγηση, κανονίζουμε να κατεβαίνω κ εγώ να τον βοηθάω
-
Εσύ είσαι καρτίστας, τι σχέση έχεις με τα βουνά ?
-
Όλοι οι καλοί χωράνε!
Το αυτοκίνητο θα είναι αυτό που λέει ο τίτλος: της πλάκας. Αυτός είναι ο σκοπός του και γι αυτό πρέπει το μπάτζετ να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Ώστε να το πάρει ο κάθε άσχετος (συμπεριλαμβανομένης και της αφεντιάς μου φυσικά ), να παίξει κι αν το....τσακίσει, να μη σκάσουμε κιόλας!
-
Φτιάξε ένα trailer και είσαι οκ!
-
Οχι δεν είναι ΟΚ, δεν επιτρέπεται αυτοκίνητο να ρυμουλκεί ή με τρέιλερ άλλο αυτοκίνητο
Ενα απλό μονόχρωμο αγωνιστικό με πινακίδες δεν προκαλεί περισσότερο από τον τελευταίο κάγκουρα εκεί έξω... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι δεν είναι ΟΚ, δεν επιτρέπεται αυτοκίνητο να ρυμουλκεί ή με τρέιλερ άλλο αυτοκίνητο
Ενα απλό μονόχρωμο αγωνιστικό με πινακίδες δεν προκαλεί περισσότερο από τον τελευταίο κάγκουρα εκεί έξω...Από τέτοιους η περιοχή...γεμάτη !
Με χεις βάλει σε σκέψεις για αγωνιστικό είναι η αλήθεια...απλά τα χρήματα σίγουρα πάνε πιο ψηλά...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άλλο πράγμα εντελώς.Θυμιο, εγώ στηρίζω. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και εγώ με έναν φίλο μου στην Αγγλία. Ε30 ή E36.
Sent from my GNex using smoke signals.
190E
-
θυμιο, τις σκεψεις σου τις εχω κι εγω εδω και ....χρονια
Τελικα κατεληξα ή ασφαλτινο ραλλακι ή χωματινο κορολλακι.
Πιστευω για χωμα η ΑΕ 86 ειναι must.
Αν βρεις μια καροτσα,ολα τα αλλα θα ειναι πολυ ευκολα να τα φτιαξεις.
Μεχρι και μοτερ σελικα ts παιρνει το ατιμο!
βεβαια θελει πολυ προσοχη το κοστος γιατι ξεφευγει για πλακα.
-Αν θυμαμαι καλα ο stelios ormas πουλα rallye 16v N2 στα 3000€
-κατα τα αλλα συμφωνω με nass γεικως και ειδικως! -
παίδες... το χώμα θελει άπειρο χρημα. μη λέμε ό,τι θεμε κυριακάτικα τωρα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εσύ είσαι καρτίστας, τι σχέση έχεις με τα βουνά ?LAMPIS+PARALILODROMIO κύριε, θυμάσαι? (ή δεν ερχόσουν? )
ίσως αυτό να ακουστεί τελείως off topic ως πρόταση, αλλά πολλοί στην επαρχία πάνε εντρουροβόλτες κ μάλιστα το κιάτο έχει αρκετούς εντουράδες. αυτό πως σου φαίνεται ως ιδέα?
-
πατριώτη θύμιο,αν βρεθείς καμια μέρα στον Ισθμό.κάνε μια στάση στη nissan.Έχει κάτι παλιά micra ex cup,escort mk ii και τα favorit απο το παραληλοδρόμιο αν δεν κάνω λάθος.Μίλα με τον Γιώργο κάτι μπορεί να σου βρεί,απο αυτοκίνητο,αλλα και απο διαδρομές ειδικά γύρω απο τα Τρίκαλα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι δεν είναι ΟΚ, δεν επιτρέπεται αυτοκίνητο να ρυμουλκεί ή με τρέιλερ άλλο αυτοκίνητο
Ενα απλό μονόχρωμο αγωνιστικό με πινακίδες δεν προκαλεί περισσότερο από τον τελευταίο κάγκουρα εκεί έξω...Mα γιατί κατα καιρούς και ειδικά σε αγωνες πανελληνιους βλέπω βαν να ρυμουλκούν αγωνιστικά!...
Πάντως σε τοπικό επίπεδο όλοι πηγαινουν οδηγωντας. Σε αγωνες και μη. -
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
πατριώτη θύμιο,αν βρεθείς καμια μέρα στον Ισθμό.κάνε μια στάση στη nissan.Έχει κάτι παλιά micra ex cup,escort mk ii και τα favorit απο το παραληλοδρόμιο αν δεν κάνω λάθος.Μίλα με τον Γιώργο κάτι μπορεί να σου βρεί,απο αυτοκίνητο,αλλα και απο διαδρομές ειδικά γύρω απο τα Τρίκαλα -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Οχι δεν είναι ΟΚ, δεν επιτρέπεται αυτοκίνητο να ρυμουλκεί ή με τρέιλερ άλλο αυτοκίνητο
Ενα απλό μονόχρωμο αγωνιστικό με πινακίδες δεν προκαλεί περισσότερο από τον τελευταίο κάγκουρα εκεί έξω...Mα γιατί κατα καιρούς και ειδικά σε αγωνες πανελληνιους βλέπω βαν να ρυμουλκούν αγωνιστικά!...
Πάντως σε τοπικό επίπεδο όλοι πηγαινουν οδηγωντας. Σε αγωνες και μη.Ναι, βαν επιτρέπεται (υπό κάποιες προϋποθέσεις) να ρυμουλκούν τρέιλερ, αυτοκίνητα (εννοούσα επιβατικά, δεν ήμουν σαφής ) όχι.
Αλλη μία από τις μαλακίες του ελληνικού κράτους, μπορείς να ρυμουλκείς τη βάρκα σου αλλά όχι το ίδιου βάρους αυτοκίνητό σου (υποθέτω κάποια συντεχνία γερανατζήδων ή ΕΛΠΑ-Express Service το 'πέρασε' αυτό).
Αυτοκίνητο...της πλάκας!