-
Ιδού το Megane II !!! Σε κάποιους θα αρέσει, σε άλλους όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό εμφανισιακά αμάξι. Στο τρέχον τεύχος των 4Τ περιλαμβάνεται η «γνωριμία» με το νέο Megane. Η πρώτη εντύπωση αναφορικά με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα διεύθυνσης, τον επιλογέα των ταχυτήτων και για τους κινητήρες (όπου δεν υπάρχουν εκπλήξεις). Βέβαια, μέχρι να πραγματοποιηθεί η πρώτη ολοκληρωμένη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Αυτό που περιμένω με ενδιαφέρον είναι η έκβαση της 'μονομαχίας' του με το αντίπαλο δέος: το Peugeot 307. Σημαντικό ρόλο σε αυτό τον τομέα θα παίξει και η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Renault. Σερφάροντας στα site της Renault ξένων χωρών, διαπίστωσα ότι σε ορισμένες έχουν ήδη ανακοινωθεί οι τιμές. Στη συνέχεια συνέκρινα την τιμή της βασικής έκδοσης του 3θ Megane 1.4 16V (98hp) με την αντίστοιχη του 3θ 307 1.4 (75hp) στην ίδια χώρα και διαπίστωσα ότι... είναι ίδιες! Αυτό ισχύει για όλες τις χώρες που κοίταξα. Ευελπιστώ η 'συνταγή' αυτή να εφαρμοστεί και στη χώρα μας.
Φυσικά άλλο να έχεις 98 άλογα και άλλο 75, οπότε το προβάδισμα του Megane στα 1400 κυβικά είναι προφανές. To ζήτημα που τίθεται είναι ποιο θα είναι το επίπεδο εξοπλισμού με το οποίο θα έρθει η βασική έκδοση του Megane στην Ελλάδα. Αν αναλογιστούμε την πολιτική που ακολουθεί η Renault σε αυτό τον τομέα, αναμένεται να είναι τουλάχιστον ικανοποιητικό. Λογικά θα περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού και πλευρικοί, ABS με EBD, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα και ποιος ξέρει τι άλλο. Ωστόσο, απλά εικάζω. Εντός του Οκτώβρη θα μάθουμε όλα τα σχετικά. Το Megane II αναμένεται στην Ελλάδα πριν από την έλευση του νέου έτους.
-
Ιδού το Megane II !!! Σε κάποιους θα αρέσει, σε άλλους όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό εμφανισιακά αμάξι. Στο τρέχον τεύχος των 4Τ περιλαμβάνεται η «γνωριμία» με το νέο Megane. Η πρώτη εντύπωση αναφορικά με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα διεύθυνσης, τον επιλογέα των ταχυτήτων και για τους κινητήρες (όπου δεν υπάρχουν εκπλήξεις). Βέβαια, μέχρι να πραγματοποιηθεί η πρώτη ολοκληρωμένη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Αυτό που περιμένω με ενδιαφέρον είναι η έκβαση της 'μονομαχίας' του με το αντίπαλο δέος: το Peugeot 307. Σημαντικό ρόλο σε αυτό τον τομέα θα παίξει και η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Renault. Σερφάροντας στα site της Renault ξένων χωρών, διαπίστωσα ότι σε ορισμένες έχουν ήδη ανακοινωθεί οι τιμές. Στη συνέχεια συνέκρινα την τιμή της βασικής έκδοσης του 3θ Megane 1.4 16V (98hp) με την αντίστοιχη του 3θ 307 1.4 (75hp) στην ίδια χώρα και διαπίστωσα ότι... είναι ίδιες! Αυτό ισχύει για όλες τις χώρες που κοίταξα. Ευελπιστώ η 'συνταγή' αυτή να εφαρμοστεί και στη χώρα μας.
Φυσικά άλλο να έχεις 98 άλογα και άλλο 75, οπότε το προβάδισμα του Megane στα 1400 κυβικά είναι προφανές. To ζήτημα που τίθεται είναι ποιο θα είναι το επίπεδο εξοπλισμού με το οποίο θα έρθει η βασική έκδοση του Megane στην Ελλάδα. Αν αναλογιστούμε την πολιτική που ακολουθεί η Renault σε αυτό τον τομέα, αναμένεται να είναι τουλάχιστον ικανοποιητικό. Λογικά θα περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού και πλευρικοί, ABS με EBD, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα και ποιος ξέρει τι άλλο. Ωστόσο, απλά εικάζω. Εντός του Οκτώβρη θα μάθουμε όλα τα σχετικά. Το Megane II αναμένεται στην Ελλάδα πριν από την έλευση του νέου έτους.
-
Ιδού το Megane II !!! Σε κάποιους θα αρέσει, σε άλλους όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό εμφανισιακά αμάξι. Στο τρέχον τεύχος των 4Τ περιλαμβάνεται η «γνωριμία» με το νέο Megane. Η πρώτη εντύπωση αναφορικά με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα διεύθυνσης, τον επιλογέα των ταχυτήτων και για τους κινητήρες (όπου δεν υπάρχουν εκπλήξεις). Βέβαια, μέχρι να πραγματοποιηθεί η πρώτη ολοκληρωμένη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Αυτό που περιμένω με ενδιαφέρον είναι η έκβαση της 'μονομαχίας' του με το αντίπαλο δέος: το Peugeot 307. Σημαντικό ρόλο σε αυτό τον τομέα θα παίξει και η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Renault. Σερφάροντας στα site της Renault ξένων χωρών, διαπίστωσα ότι σε ορισμένες έχουν ήδη ανακοινωθεί οι τιμές. Στη συνέχεια συνέκρινα την τιμή της βασικής έκδοσης του 3θ Megane 1.4 16V (98hp) με την αντίστοιχη του 3θ 307 1.4 (75hp) στην ίδια χώρα και διαπίστωσα ότι... είναι ίδιες! Αυτό ισχύει για όλες τις χώρες που κοίταξα. Ευελπιστώ η 'συνταγή' αυτή να εφαρμοστεί και στη χώρα μας.
Φυσικά άλλο να έχεις 98 άλογα και άλλο 75, οπότε το προβάδισμα του Megane στα 1400 κυβικά είναι προφανές. To ζήτημα που τίθεται είναι ποιο θα είναι το επίπεδο εξοπλισμού με το οποίο θα έρθει η βασική έκδοση του Megane στην Ελλάδα. Αν αναλογιστούμε την πολιτική που ακολουθεί η Renault σε αυτό τον τομέα, αναμένεται να είναι τουλάχιστον ικανοποιητικό. Λογικά θα περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού και πλευρικοί, ABS με EBD, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα και ποιος ξέρει τι άλλο. Ωστόσο, απλά εικάζω. Εντός του Οκτώβρη θα μάθουμε όλα τα σχετικά. Το Megane II αναμένεται στην Ελλάδα πριν από την έλευση του νέου έτους.
-
Ίδωμεν! Φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον, όπως είδα κι από τη δοκιμή. Κρίμα που δεν μπορούμε να πάρουμε τη ντίζελ έκδοση...
Όμως, εγώ δεν παίρνω αυτοκίνητο που μόλις παρουσιάστηκε. Ας περάσουν πρώτα μερικοί μήνες, να βγουν τα προβλήματά του και να διορθωθούν... Όπως ακριβώς και με κάθε νέο αυτοκίνητο.
-
Στο δρόμο, αν κρίνω από το προηγούμενο μοντέλο, θα στέκεται καλά. Ομορφο μπροστά (θυμίζει Clio) αλλά εκείνο το πίσω σκέτη αηδία. Θα μου πείτε ότι όταν το οδηγάς δεν βλέπεις το πίσω του. Οχι ότι και το 307 είναι όμορφο σαν μπαούλο είναι. Τι έχει πιάσει όλους τους κατασκευαστές και βγάζουν τέτοια λίγο ή ποερισσότερο εκτρώματα? Σαν το άλλο το Vesaltis άχαρο. Από τα καινούρια 'μπαουλοειδή' εκείνο που κάπως τρώγεται είναι το Corolla.
-
To esoteriko toy einai poly omorfo.H moyri toy epishs.Ta einai omos eleeina.Genika epeidh oloi oi kataskeyastes akoloythoyn to reyma ths polimorfopoihshs as to paroyme apofasi oti ola ta amaksia apo edo kai pera tha einai kapos etsi.
Einai alloste kai thema synhtheias.
A kai logo toy aykshmenoy baroys mhn perimenoyme epidoseis.... -
Το πίσω μέρος είναι μια σαφής αναφορά στα Ρενώ των αρχών του '70 με την αρνητική δίεδρο γωνία στο πίσω παρμπρίζ. Εμένα μου αρέσει, και μάλιστα προτιμώ το 5θυρο από το 3θυρο στις φωτογραφίες.
Αντίθετα ποτέ δεν μου άρεσε το 307 σαν σχεδίαση. Είναι επιεικώς ανούσιο. Μάλιστα σε χρώμα μωβ μοιάζει εντελώς με μελιτζάνα.
-
Το σίγουρο είναι ότι θα πουλήσει. Ακριβώς γιατί είναι διαφορετικό.
Κι ας είναι κακάσχημο και υποκειμενικά και αντικειμενικά.
Ένας χορός που (ξαν)άνοιξε το C3 με την ασχήμια του. -
Παιδιά εμένα μ' αρέσει. Ακόμα και το πίσω μέρος. Μόνο και μόνο που φέρνει στο Avantime (τι αυτοκίνητο κι αυτό)...
Ποτέ δεν ήμουν Renaultικός αλλά τα τελευταία πονήματα της εταιρίας (Avantime, Velsatis και το Megane II) αισθητικά τουλάχιστον τα βρίσκω φοβερά! Αφήστε που και εκτός της αισθητικής είναι και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Αντικειμενική ασχήμια και αντικειμενική ομορφιά δεν υπάρχει... -
Ένα είναι σίγουρο: καλύτερα ένα αυτοκίνητο να δημιουργεί αμφιλεγόμενες απόψεις, όσο αφορά την αισθητική του, παρά να είναι 'αδιάφορο'. Όταν το πρωτοείδα πριν καιρό, δε μου άρεσε το πίσω μέρος του. Με μια δεύτερη ματιά διαπίστωσα ότι δεν είναι άσχημο αλλά απλώς διαφορετικό. Τώρα μου φαίνεται συμπαθητικό τουλάχιστον. Εξάλλου, αν είναι ποιοτικό, σωστά 'στημένο' και διατίθεται σε 'λογική' τιμή, οι όποιες ενστάσεις υπάρχουν για τη σχεδίασή του θα περάσουν σε δεύτερη μοίρα.
Αναρωτιέμαι αν όλες οι εκδόσεις του Megane II θα χρησιμοποιούν το σύστημα εκκίνησης με κάρτα αντί με κλειδί.
-
To MEGANE II θα αρχίσει να πουλιέται στην Ελλάδα από τον Νοέμβριο.Οι τιμές του θα ξεκινούν από 15290 ευρώ για το 3Π στα 1400cc για την βασική έκδοση.Θα υπαρχουν τρεις συνδυασμοί εξοπλισμών PACK, CONFORT,SPORT που θα είναι υπέρπληρεις.Είναι χαρακτηριστικό ό,τι το 3Π
θα έχει 10 αερόσακους.Οι αντιπροσωπείες της RENAULT ξέρουν ήδη τιμές και λεπτομέρειες και μπορείτε να μάθετε για όλα, γιατί είναι πάρα πολλά και θα μου πάρει πολύ χρόνο να τα γράφω.Αν κανένας θέλει κάτι ειδικό μπορεί να με ρωτήσει. -
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Αναρωτιέμαι αν όλες οι εκδόσεις του Megane II θα χρησιμοποιούν το σύστημα εκκίνησης με κάρτα αντί με κλειδί.
Τα MEGANE που θα έρθουν στην Ελλάδα θα έχουν όλα κάρτα.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Οι τιμές του θα ξεκινούν από 15290 ευρώ για το 3Π στα 1400cc για την βασική έκδοση.Είναι σίγουρα σωστό αυτό που έγραψες; Μήπως η τιμή αυτή ισχύει για τα 1600cc; Αν δεν έχεις κάνει λάθος, τότε το Megane II είναι πιο ακριβό από την 3θ 1.4 Corolla, η οποία θεωρείται αρκετά ακριβή!!!
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Οι τιμές του θα ξεκινούν από 15290 ευρώ για το 3Π στα 1400cc για την βασική έκδοση.
Είναι σίγουρα σωστό αυτό που έγραψες; Μήπως η τιμή αυτή ισχύει για τα 1600cc; Αν δεν έχεις κάνει λάθος, τότε το Megane II είναι πιο ακριβό από την 3θ 1.4 Corolla, η οποία θεωρείται αρκετά ακριβή!!!
Δεν κάνω λάθος αυτή είναι η τιμή.Έχω δίπλα μου το κατάλογο προτεινομένων τιμών.Αυτό που δεν ξέρω είναι αν στη αρχή στα πλαίσια της προώθησης του προ'ι'όντος υπάρξουν λίγο καλύτερες τιμές.
-
Παιδια αν αληθευουν αυτα που διαβασα για τις τιμες,τοτε ειναι οντως λιγο ακριβο.Βεβαια αν το καλοσκεφτουμε θα δουμε οτι και 10 αεροσακους εχει(Φιλοδοξια της Renault ειναι τα 5 αστερια στα τεστ προσκρουσης)και υπερπληρη εξοπλισμο που συμπεριλαμβανει κατα τη παγια τακτικη της εταιριας ηχοσυστημα,ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες και μην ξεχναμε και τη νοτα high tech με τη καρτα.Επισης θα εξοπλιζεται και με 4 δισκοφρενα ακομα και το 1400.Επομενως αξιζει τα λεφτα του.
Εγω παντως περιμενω να δω το νεο clio για να aποφασισω αν θα αγορασω το διλιτρο η το Type-R. -
Τα 5 αστέρια φυσικά για να επιτευχθούν χρειάζεται άριστης ποιότητας υλικά και χιλιάδες ώρες δοκιμών.Η LAGUNA που ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που πήρε αυτή την βαθμολογία χρησιμοποιεί χάλυβα αεροπορικού τύπου υψηλής ελαστικότητας για το σασί της.Το ίδιο θα χρησιμοποιεί και το MEGANE II. Αυτό αλλά και άλλα πολλές καινοτομίες που εφαρμόζονται ακόμη και για πρώτη φορά, έχουν σίγουρα αυξήσει το κόστος και τις τιμές του αυτοκινήτου που είναι λογικότατες αν δεις τι προσφέρει σε σχέση με τον συναγωνισμό.
-
Για να αξίζει τα λεφτά του το νέο Megane, δεν αρκεί μόνο να έχει πλούσιο εξοπλισμό. Ας δώσει η Renault 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και υψηλό επίπεδο 'after sales', όπως η Toyota, και μετά το συζητάμε.
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εγω παντως περιμενω να δω το νεο clio για να aποφασισω αν θα αγορασω το διλιτρο η το Type-R.Φωτογραφίες του νέου Clio υπάρχουν στο http://www.in.gr/auto/parousiaseis/in_Renault_Clio_042002.htm
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Για να αξίζει τα λεφτά του το νέο Megane, δεν αρκεί μόνο να έχει πλούσιο εξοπλισμό. Ας δώσει η Renault 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και υψηλό επίπεδο 'after sales', όπως η Toyota, και μετά το συζητάμε.Αγαπητέ φίλε δεν έχεις παρά να αγοράσεις COROLLA και άμα σου τύχει η κακιά ώρα και όχι μόνο, να επικαλεστείς τα 6 χρόνια εγγύησης τη TOYOTA και το όντως καλό after sales και μπορεί κάτι να γίνει.Αυτό που ξέρω εγώ είναι ό,τι γαι το MEGANE II μιλάει όλη η Ευρώπη, ενώ η COROLLA είναι σχεδον ανυπαρκτη.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Φωτογραφίες του νέου Clio υπάρχουν στο http://www.in.gr/auto/parousiaseis/in_Renault_Clio_042002.htmTHANKS με εφτιαξες τωρα....
-
Επειδή ακούω συνέχεια για το 'after sales' της Toyota, να σας πω εγώ πώς το 'Pre Sales' με έδιωξε από πελάτη.
Όταν πριν από τρία χρόνια σκεφτόμουν πάλι να πουλήσω το Rallye, κοίταξα και την καινούρια τότε G6 1.6. Πήγα λοιπόν στις εκθέσεις Χολαργού και Γέρακα της ΤΟΥΟΤΑ και στις δύο έτυχα της ίδιας αντιμετώπισης. Ο σινιαρισμένος πωλητής είχε το ύφος εκατό καρδιναλίων λες και πουλούσε Ρόλς Ρόυς. Όταν άρχισα τις πιο 'πονηρές' ερωτήσεις, πάντα το γύρναγε στο κλισέ, 'η ΤΟΥΟΤΑ κύριε έχει τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας'... 'ναι αλλά δε ρώτησα αυτό'... 'τι ψάχνετε κύριε η ΤΟΥΟΤΑ έχει τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα' κ.ο.κ.
Το κερασάκι ερχόταν όταν τους ζητούσα να μου αποτιμήσουν το Rallye μου (με 45.000 χλμ. τότε, και κάμποσα έξτρα). Ο ένας μου είπε 1,2 εκατ. ο άλλος 1 (και να σκεφτείτε ότι υπήρχε άνθρωπος που το αγόραζε την επομένη για 3!!!). Στην απορία μου και οι δύο μου απαντούσαν με το γνωστό απαξιωτικό ύφος 'μα αυτό είναι Peugeot. Αν ήταν ΤΟΥΟΤΑ θα δίναμε κάτι παραπάνω, για γαλλικό όμως 5ετίας δεν αξίζει'...Στον πρώτο κράτησα την ψυχραιμία μου. Στο δεύτερο του είπα ευθαρσώς 'μπορείτε να βάλετε την αξιοπιστία σας στον κ... σας' , κι από τότε έκλεισα την πόρτα στην ΤΟΥΟΤΑ. Τώρα πάλι αν φτάσω στα 40 μου, μπορεί και να αναθεωρήσω...
MEGANE II vs 307