-
-
-
-
Εμένα μ άρεσε!!! Το μοναδικό fail είναι που την προωθούν με αυτό το πορτοκαλοκεραμιδί χρώμα. Επίσης αυτό αντιπαθέστατο mirrored στροφόμετρο έχουν σκοπό να το αλλάξουν ποτέ ή είναι κάτι σαν ''must'' από την AM??
-
Βασικές γραμμές, πίσω μέρος και προφίλ ωραιότατα. Carbon καραγκιοζιλίκια, περίπλοκος εμπρός προφυλακτήρας, ψευτοδιαχύτες και λοιπά, περιττά σε μια εταιρία που θέλει να θεωρείται classy και uber premium.
-
Απογοητευτικές οι προδιαγραφές της. 170 ίπποι κάτω από τον κορυφαίο ανταγωνισμό (λέγε με F12) και 20 χ.α.ω. πιο αργή από την προηγούμενη Vanquish S. Το ξέρουμε ότι η Aston δεν κυνηγάει τις απόλυτες επιδόσεις (δεν θα μπορούσε άλλωστε) αλλά πηγαίνει σε gunfight με μαχαίρι. Επίσης αυτόματο αντί για ημιαυτόματο, καθότι είπαν ότι πρόκειται για GT και όχι για sportscar. Εννοείται όμως ότι είναι το κορυφαίο τους μοντέλο (εκτός από την 1-77). Σαλάτα τα έκαναν μου φαίνεται.
-
Tι εννοείς αυτόματο αντί για ημι-αυτόματο, δεν θα χεις επιλογή να τις αλλάζεις με paddles??
-
Εννοώ Πάνο ότι φοράει οχτάρι κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής αντί για το πιο σπορ ημιαυτόματο (robotised manual) που φοράνε κάποιες άλλες Aston.
-
Nτάξει αυτό δεν είναι και τόσο κακό άλλωστε είναι ένα πιο ''κυριλλέ'' κουπέ δεν στοχεύει σε απόλυτες επιδόσεις. Το μόνο που δεν μου κάθεται να ταιριάζει είναι τα carbon μπροστά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εννοώ Πάνο ότι φοράει οχτάρι κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής αντί για το πιο σπορ ημιαυτόματο (robotised manual) που φοράνε κάποιες άλλες Aston.Τώρα θα είναι μιά χαρά....με το ημιαυτόματο ήταν χάλια.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εννοώ Πάνο ότι φοράει οχτάρι κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής αντί για το πιο σπορ ημιαυτόματο (robotised manual) που φοράνε κάποιες άλλες Aston.
Τώρα θα είναι μιά χαρά....με το ημιαυτόματο ήταν χάλια.
Ήμουν βέβαιος ότι θα το έλεγες!
-
Μόνο εγώ έχω την εντύπωση ότι η vanquish ασχημαίνει συνεχώς από το αρχικό μοντέλο;
-
Αν εξαιρεσεις το πισω μερος της, μ'αρεσει... Ειδικα απο το πλάι. Τι κολπο ειναι αυτο, τωρα τελευταια, με τα μπουμερανγκ πισω φωτα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απογοητευτικές οι προδιαγραφές της. 170 ίπποι κάτω από τον κορυφαίο ανταγωνισμό (λέγε με F12) και 20 χ.α.ω. πιο αργή από την προηγούμενη Vanquish S. Το ξέρουμε ότι η Aston δεν κυνηγάει τις απόλυτες επιδόσεις (δεν θα μπορούσε άλλωστε) αλλά πηγαίνει σε gunfight με μαχαίρι. Επίσης αυτόματο αντί για ημιαυτόματο, καθότι είπαν ότι πρόκειται για GT και όχι για sportscar. Εννοείται όμως ότι είναι το κορυφαίο τους μοντέλο (εκτός από την 1-77). Σαλάτα τα έκαναν μου φαίνεται.Μηπως βιαζομαστε λιγο...? Εφοσον μιλανε για GT και το δειχνουν με βαση τις επιλογες πχ σε κιβωτιο, αλλα
με την γενικοτερη φιλοσοφια που προσδιδει, γιατι να την συγκρινουμε με supercars οπως την F12B?
Eγω βλεπω ενα ευπροσδεκτο γενικοτερο 'ραφιναρισμα' της -εσωτερικης κατηγοριας, λεγε με...- Vanquish, και τιποτε αλλο.
Για τις εντονοτερες 'ανησυχες' ορεξεις των υπολοιπων, υπαρχει χωρος για την επερχομενη DBS, και ισως -γιατι οχι?- και καποια πιο...προσγειωμενη εκδοση της 1-77... -
Ούτε δελτίο τύπου της Aston να ήταν το παραπάνω σχόλιο... δεν είναι απίθανο πάντως να είναι έτσι.
-
μουν@ρα είναι σε κοκκινο
Aston Martin Vanquish