-
Ε στα πρότυπα της Audi. S-M-L-XL κτλ. Το τιμόνι της είναι κ@ύλα και γενικά δεν κακή...
-
To νέο τιμονάκι του m-packet είναι λίγο
Το παλιό ήταν
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ε στα πρότυπα της Audi. S-M-L-XL κτλ. Το τιμόνι της είναι κ@ύλα και γενικά δεν κακή...Αυτό δεν το αντέγραψαν από την 5άρα αλλά από την Alfa Romeo 159.
-
Εμένα μου κάνει για εξέλιξη αυτού:

-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εμένα μου κάνει για εξέλιξη αυτού:
http://www.desktopmachine.com/pics/Alfa ... 24x768.jpg
-
Κάτι μπρίκια Audi μου βγάζει το λινκ. Απροπόνητος είσαι στα λινκ...
-
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εμένα μου κάνει για εξέλιξη αυτού:
Κι αυτού:

-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κάτι μπρίκια Audi μου βγάζει το λινκ. Απροπόνητος είσαι στα λινκ...
-
Έσκασε μύτη και ο Γρηγόρης πάω στο τόπικ με τα κινητά.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
**Έσκασε μύτη **και ο Γρηγόρης πάω στο τόπικ με τα κινητά.Για εσενα ισχυει αυτο, οχι για μενα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eίναι τραγικό το πόσο μοιάζει με την 5αραΚατά τα άλλα
Αυτό ακριβώς παρατήρησα και εγώ.Ειδικά τα φώτα είναι πανομοιότυπα
Πίσω, ναι...είναι ολόιδια.
+10000,είναι κούκλα όμως η άτιμη
-
Από έξω κούκλα είναι... το d τα σκατώνει όλα όμως!
ΥΓ: Το τεμον ειναι απ' Άλφα!
-
Σε εμφάνιση σίγουρα όχι.
-
-
Παιδια σε αυτο το μοντελο τα τελη υπολογιζονται με τους ρυπους?Αν ναι πως?
-
Αδειούλα σήμερα...και είπα να πάω μια βόλτα να τη δω από κοντά με την ησυχία μου. Να πάρω και μια προσφορά ( ) για να έχουμε μια συνολική, τελική άποψη.
Test drive μόνο σε 320d και κατόπιν ραντεβού. Κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό.
Ποιοτικές διαφορές με τη δική μου δε βλέπω, πάνω-κάτω τα ίδια είναι. Πίσω έχει μεγαλώσει το κατώφλι, είναι λίγο πιο ευρύχωρη και κάθεσαι αισθητά πιο ψηλά από τους μπροστά. Η θέση οδήγησης δεν έχει δεχθεί δραματικές βελτιώσεις, απλά το ταμπλό έχει υιοθετήσει το σχεδιασμό της 1 κι έτσι έχει γίνει πιο οδηγοκεντρικό από της Ε90. Το καλό είναι ότι η οθόνη που θυμίζει μισό iPad είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Μέγα εργονομικό φάουλ το γεγονός ότι όπως κι αν ρυθμίσεις το τιμόνι και το κάθισμα, δεν μπορείς να δεις το κάτω μέρος του πίνακα οργάνων. Δε ξέρω αν με τα σπορ καθίσματα αλλάζει κάτι γιατί έχουν μια επιπλέον ρύθμιση στη κλήση. Θέση οδήγησης, το ίδιο 'χωστή' με τα πάντα γύρω σου και το κεντρικό τούνελ εκεί που το έχεις συνηθίσει. Γενικώς δεν βλέπεις κάτι το τραγικά διαφορετικό ερχόμενος από μια Ε90 πέρα από τη σχεδίαση. Δηλαδή χωροταξικά τα πράγματα είναι στο ίδιο σημείο, εκεί που τα περιμένεις.
Τώρα...από πλευράς τιμής
Η 320i (36K) όπως τη θέλω εγώ με:
-Μ-Pack (4.800)
-Sport αυτόματο σασμάν (2.800)
-Xenon (1.200)
-Μεταλλικό μπλε (1.000)
-Φρένα Μ (850)
-Servotronic (280)
-Πακέτο καθρεπτών (650)
-Πίσω κάθισμα 40/20/40 (580) (FAIL! )
-Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος (600)
-Αισθητήρας βροχής και φώτων (130)
-Πακέτο φωτισμού (280)
-Bluetooth (330)
Σύνολο έξτρα εξοπλισμού: 13.500
Σύνολο 49.500 ...με απόσυρση και έκπτωση το πάει 45.000Και χωρίς φόρο πολυτελείας.
Το si το παίρνει 8-9Κ.
To καλό είναι ότι επιβεβαιώθηκα κι ΟΥΤΕ κατά διάνοια δεν αξίζει τέτοια κίνηση.
-
Ωραία την έφτιαξες. Μόνο ηλιοροφή και νάβι δεν βλέπω αλλά ας πούμε ότι είμαστε στο πνεύμα της εποχής.
Κατά τα άλλα η τιμή της είναι νορμάλ, απλά είναι εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ωραία την έφτιαξες. Μόνο ηλιοροφή και νάβι δεν βλέπω αλλά ας πούμε ότι είμαστε στο πνεύμα της εποχής.Ακριβώς...κρίση.
Μετά περνούσε τα 50Κ. Δεν έλεγε.
Κατά τα άλλα η τιμή της είναι νορμάλ, απλά είναι ΠΛΕΟΝ εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
φιξντ.
Αυτή η τιμή πριν 5 χρόνια ήταν σκάνδαλο.
Με 45Κ 320i με M-Pack, γαμάτο εξοπλισμό κι αυτόματο σασμάν?
-
Φιλε nikos! μηπως ξερεις αρχικη τιμη της 328i?Τα εξτρα εχουν ιδια τιμη με την 320 ε?
BMW 3-Series 2012 - F30/F32



