-
Γεια χαρά σε όλους.
θα 'θελα να ρωτήσω, στις περιπτώσεις εκείνες, που στα πλαίσια μιας επισκευής η ενός γενικού Service,
ο Μηχανικός κρίνει,
ότι τα 'A', 'B' εξαρτήματα, έχουν υποστεί φθορές, και θα πρέπει να αντικατασταθούν.Μάλιστα, μας παραδίδει στο τέλος της όλης επισκευής,
τα 'παλιά', δικά μας εξαρτήματα,
δείχνοντάς μας τα 'εμφανή' σημεία φθοράς...Η απορία μου είναι,
πως πραγματικά,
μπορώ να είμαι βέβαιος ότι τα εξαρτήματα αυτά, ήταν όντως τα αληθή υλικά του οχήματος μου??θα μου πείς, ψαχουλεύοντάς τα, βλέπεις κάποιους κωδικούς...
Υπάρχει όμως,
κάποια 'Βάση Δεδομένων', ανά όχημα, που ανατρέχοντας σ’αυτήν,
βλέπεις αν το 'x' εξάρτημα, με τον 'y' κωδικό, έχει τοποθετηθεί, από το Εργοστάσιο (από τη μάνα του),
στο 'w' όχημα??Συγγνώμη για την ενδεχόμενη «μπερδεψούρα»…!
P.S. Για να αποφευχθούν συσχετισμοί και παρερμηνείες, 'καμμία σχέση' με το 'γνωστό' θέμα μου...
-
Γεια χαρά σε όλους.
θα 'θελα να ρωτήσω, στις περιπτώσεις εκείνες, που στα πλαίσια μιας επισκευής η ενός γενικού Service,
ο Μηχανικός κρίνει,
ότι τα 'A', 'B' εξαρτήματα, έχουν υποστεί φθορές, και θα πρέπει να αντικατασταθούν.Μάλιστα, μας παραδίδει στο τέλος της όλης επισκευής,
τα 'παλιά', δικά μας εξαρτήματα,
δείχνοντάς μας τα 'εμφανή' σημεία φθοράς...Η απορία μου είναι,
πως πραγματικά,
μπορώ να είμαι βέβαιος ότι τα εξαρτήματα αυτά, ήταν όντως τα αληθή υλικά του οχήματος μου??θα μου πείς, ψαχουλεύοντάς τα, βλέπεις κάποιους κωδικούς...
Υπάρχει όμως,
κάποια 'Βάση Δεδομένων', ανά όχημα, που ανατρέχοντας σ’αυτήν,
βλέπεις αν το 'x' εξάρτημα, με τον 'y' κωδικό, έχει τοποθετηθεί, από το Εργοστάσιο (από τη μάνα του),
στο 'w' όχημα??Συγγνώμη για την ενδεχόμενη «μπερδεψούρα»…!
P.S. Για να αποφευχθούν συσχετισμοί και παρερμηνείες, 'καμμία σχέση' με το 'γνωστό' θέμα μου...
-
Γεια χαρά σε όλους.
θα 'θελα να ρωτήσω, στις περιπτώσεις εκείνες, που στα πλαίσια μιας επισκευής η ενός γενικού Service,
ο Μηχανικός κρίνει,
ότι τα 'A', 'B' εξαρτήματα, έχουν υποστεί φθορές, και θα πρέπει να αντικατασταθούν.Μάλιστα, μας παραδίδει στο τέλος της όλης επισκευής,
τα 'παλιά', δικά μας εξαρτήματα,
δείχνοντάς μας τα 'εμφανή' σημεία φθοράς...Η απορία μου είναι,
πως πραγματικά,
μπορώ να είμαι βέβαιος ότι τα εξαρτήματα αυτά, ήταν όντως τα αληθή υλικά του οχήματος μου??θα μου πείς, ψαχουλεύοντάς τα, βλέπεις κάποιους κωδικούς...
Υπάρχει όμως,
κάποια 'Βάση Δεδομένων', ανά όχημα, που ανατρέχοντας σ’αυτήν,
βλέπεις αν το 'x' εξάρτημα, με τον 'y' κωδικό, έχει τοποθετηθεί, από το Εργοστάσιο (από τη μάνα του),
στο 'w' όχημα??Συγγνώμη για την ενδεχόμενη «μπερδεψούρα»…!
P.S. Για να αποφευχθούν συσχετισμοί και παρερμηνείες, 'καμμία σχέση' με το 'γνωστό' θέμα μου...
-
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν καταλαβαίνεις αν αλλάζει ;
Επειδή ψυλλιάζομαι πως νομίζεις πως την πάτησες, ρωτάς για κάποιο συγκεκριμένο ανταλλακτικό ;
Aν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε κάποιον που κάνει τον κόπο να τα κρατήσει για να στα δείξει, γιατί οι περισσότεροι απλά τα πετάνε, καλύτερα άλλαξε συνεργείο.100% σίγουρος μπορείς να είσαι μόνο αν είσαι πάνω από το κεφάλι του μάστορα όλη την ώρα που το αυτοκίνητο είναι μέσα στο συνεργείο.
-
Επειδη ειχα παλια και εγω αυτην την απορια,σε οσα πραγματα μπορουσα εκανα ενα μικρο αναιπεσθητο σημαδακι,οποτε οταν τα επαιρνα πισω μπορουσα να ελεγξω αν ηταν τα δικα μου.Αυτο ομως εχει εφαρμογη μονο σε ορισμενα εξαρτηματα πχ φιλτρα,μπουζι,τακακια,δισκους,ντιζες,ιμαντες,αμορτισερ κλπ.Δεν μπορω να το κανω ομως σε ενα γραναζι ταχυτητων ουτε σε εναν συμπλεκτη ,αλλα στα αλλα τα μικροεξαρτηματα δουλευει μια χαρα.
-
Υπάρχει μόνο μία λύση: είσαι από πάνω καθόλη τη διάρκεια του service ή όσο ο μηχανικός είναι στο αμάξι σου.
Δε λέω να κρέμεσαι από τον ώμο του*, μπορείς όμως διακριτικά από απόσταση 3 μέτρων να επιτηρείς τι κάνει. Μόλις βγάλει ένα εξάρτημα που είναι φθαρμένο, αμέσως μπορείς να το δεις, μιας και θα το αφήσει κάποια στιγμή στον πάγκο, όπως επίσης (είναι δικαιωμά σου) να ζητήσεις να το πάρεις.
Τουλάχιστον προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τυφλά κανέναν και θα ήθελα να είμαι μπροστά σε όλες τις εργασίες για τις οποίες πληρώνω (όχι μόνο για το αμάξι) ακόμα κι αν δεν ξέρω ακριβώς τι κάνει ο εκάστοτε τεχνικός. Κι αυτό γιατί τουλάχιστον δεν θα μπορεί ο άλλος να με κοροϊδέψει 'χοντρά'.
*και ο άλλος τη δουλειά του κάνει, οπότε λίγο σεβασμός επί του θέματος. Ούτε εσένα θα σου άρεσε να δουλεύεις και να κάθεται κάποιος πάνω από το κεφάλι σου.
ΥΓ: δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων.
-
Aυτο μπορει να γινει μονο σε μικρα συνεργεια,στα μεγαλα των αντιπροσωποιων αποσο ξερω, μεσα στον χωρο εργασιας δεν μπορει να ειναι ο οποιοσδηποτε,κυριως για λογους ασφαλειας.Μπορεις να εισαι στη αιθουσα αναμονης και αν αυτη εχει τζαμαρια με τον χωρο του service να βλεπεις απο εκει,επισης αν ο τεχνικος διαπιστωσει κατι και θελει να σου το δειξει, μπορει να ειδοποιησει και να σε παει ο ιδιος στον χωρο που ειναι το αυτοκινητο σου και να στο δειξει.Φαντασου ενα service αντιπρωσοποιας που μπορει να εχει μεχρι και 10-12 αμαξια ταυτοχρονα μεσα να τριγυρναναι απο εδω και απο εκει αλλοι 10-12 ιδιοκτητες,δεν ειναι σωστο ουτε μπορει να λειτουργησει ετσι ο αλλος.Αν γινει μια στραβη και σκονταψεις και γλιστρησεις η χτυπησεις μετα τι γινεται.Μπορει να χαλασει ενα ανυψωτικο και να εχουμε μια πτωση αυτοκινητου κλπ.
-
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
**Aυτο μπορει να γινει μονο σε μικρα συνεργεια,στα μεγαλα των αντιπροσωποιων αποσο ξερω, μεσα στον χωρο εργασιας δεν μπορει να ειναι ο οποιοσδηποτε,κυριως για λογους ασφαλειας.**Μπορεις να εισαι στη αιθουσα αναμονης και αν αυτη εχει τζαμαρια με τον χωρο του service να βλεπεις απο εκει,επισης αν ο τεχνικος διαπιστωσει κατι και θελει να σου το δειξει, μπορει να ειδοποιησει και να σε παει ο ιδιος στον χωρο που ειναι το αυτοκινητο σου και να στο δειξει.Φαντασου ενα service αντιπρωσοποιας που μπορει να εχει μεχρι και 10-12 αμαξια ταυτοχρονα μεσα να τριγυρναναι απο εδω και απο εκει αλλοι 10-12 ιδιοκτητες,δεν ειναι σωστο ουτε μπορει να λειτουργησει ετσι ο αλλος.Αν γινει μια στραβη και σκονταψεις και γλιστρησεις η χτυπησεις μετα τι γινεται.Μπορει να χαλασει ενα ανυψωτικο και να εχουμε μια πτωση αυτοκινητου κλπ.Χωρίς παρεξήγηση, δεν συμφωνώ μαζί σου φίλε μου.
Προσωπικά πηγαίνω εδώ και 10 χρόνια σε εξουσιοδοτημένα (όχι εξειδικευμένα) συνεργεία του ομίλου VW (audi και vw για την ακρίβεια) και ΠΟΤΕ δε μου έχουν αρνηθεί να κάθομαι δίπλα στο αμάξι. Ομοίως και όταν (σπανίως) πήγαινα για service το mercedes του πατέρα μου.Μπορεί να μου ζητάνε ευγενικά να πάω στο χώρο υποδοχής για να μην με έχουν στα πόδια τους, αλλά πάντα (επίσης πολύ ευγενικά) αναφέρω ότι θεωρώ αμετάκλητη υποχρέωσή μου να είμαι κοντά στο αμάξι και να έχω μία οπτική επαφή με το αυτοκίνητό μου, καθώς εκτελούνται εργασίες σε αυτό. 'Εξάλλου αν εσείς κάνετε τέλεια τη δουλειά σας, ποιό το άγχος να επιβλέπονται οι εργασίες που κάνετε? Εκτός αν δεν γίνονται σωστά και τέλεια οι εργασίες.'
Αλλά σίγουρα μπορεί να μην έχεις το πειστικό και πιεστικό ύφος μου (δε λέω ότι 'χέζονται' πάνω τους με το που τους μιλάω ) ή μπορεί να τύχει ο άλλος (πχ προϋστάμενος συνεργείου) να είναι υπερβολά πιεστικός και δεν μπορείς να 'περάσεις' αυτό που θέλεις. Ο.Κ., μπορείς πολύ εύκολα να πάρεις το αμάξι σου και να φύγεις.
Πολύ απλά και πολύ ξεκάθαρα: 'Ευχαριστώ για την σύντομη συνεργασία μας. Γειά σας!!'Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και ειδικά με την κρίση που υπάρχει σήμερα στα συνεργεία, θα κάνουν 'κωλοτούμπες' για να πας, έστω κι αν πρέπει να δεχτούν την 'παραξενιά' σου.
Επιπλέον, υπάρχουν συνεργεία εξουσιοδοτημένα που έχουν τζαμαρία και μπορείς να βλέπεις από κοντά το αμάξι σου ενώ γίνονται εργασίες πάνω σε αυτό και ταυτόχρονα να είσαι εκτός του χώρου του συνεργείου.
Τέλος, να σου πω ότι από τη στιγμή που αφήνεις το αμάξι σου χωρίς επίβλεψη, ουσιαστικά εμπιστεύεσαι ΤΥΦΛΑ το συνεργείο. Αν εσύ μπορείς να το κάνεις, ευχαρίστως συνέχισε να το κάνεις. Προσωπικά τουλάχιστον δεν εμπιστεύομαι κανέναν τυφλά και χωρίς έλεγχο. Ειδικά όταν πληρώνω ΑΔΡΑ γι' αυτή την εργασία (50€ την εργατοώρα!).
ΥΓ: συν του ότι δεν το συζητώ ότι όταν δεν είμαι παρών, δεν πιστεύω ότι γίνεται το ίδιο καλά η δουλειά ή ότι δε μου χρεώνουν 'ό,τι-να-ναι' σε σχέση με το τι πραγματικά έγινε.
ΥΓ2: το τι θα γίνει αν συμβεί η στραβή είναι ένα 'πρόβλημα' που υφίσταται είτε είμαι εγώ παρών είτε όχι. Και γι' αυτό τα συνεργεία έχουν και ασφάλεια για (εργατικά) ατυχήματα. Συν του ότι αυτό είναι ένα δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου. Εγώ προσέχω όσο μπορώ, αλλά από κει και πέρα, αν το συνεργείο δεν είναι τακτοποιημένο και καθαρό (οπότε γλιστρήσεις, πέσεις, σκοντάψεις κτλ), πώς περιμένεις να γίνει τακτοποιημένη, καθαρή και σωστή δουλειά στο αμάξι σου???? -
Φίλε μου, μόνο για τον ποπό σου μπορείς να είσαι σίγουρος, και πάλι μόνο όσο είσαι ξύπνιος.
Καλώς ή κακώς αυτό που ζητάς βασίζεται μονάχα στην ευσυνηδησία του εκάστοτε μάστορα. Για την ιστορία πολλά έχουν ακουστεί και για μαστόρια, μα ακόμα και για εξουσιοδωτημένα, που σε service κάποια εξαρτήματα αλλάζονταν μόνο στα τιμολόγια.
-
@κάβουρα: καμία υποχρέωση η δικαίωμα δεν.εχεις να βρίσκεσαι δίπλα στο αμάξι σου. Κανονικά δεν πρέπει να βρίσκεσαι στο χώρο εργασίας, οτιδήποτε διαφορετικό γίνεται κατά παρέκκλιση.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
@κάβουρα: καμία υποχρέωση η δικαίωμα δεν.εχεις να βρίσκεσαι δίπλα στο αμάξι σου. Κανονικά δεν πρέπει να βρίσκεσαι στο χώρο εργασίας, οτιδήποτε διαφορετικό γίνεται κατά παρέκκλιση.Sent from my GNex using smoke signals.
Drdino,
μεγάλη συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα και νομίζω ότι το έχουμε αναλύσει ξανά στο παρελθόν (μπορεί όχι μαζί σου αλλά σίγουρα μέσα στο συγκεκριμένο forum).
Ευχαρίστως να το αναλύσουμε από κοντά σε κανα καφεδάκι.
Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει αποτέλεσμα αν το αναλύσουμε μέσα από το φόρουμ, ακόμα κι αν ανταλλάξουμε πραγματικά 'σεντόνια' (απλώς και μόνο γιατί μέσω γραπτού λόγου δεν μπορεί να γίνει πραγματική εποικοδομητική συζήτηση).Επαναλαμβάνω πάντως ότι αν δεν μπορώ να είμαι σε απόσταση max 3m από το αμάξι, φεύγω από το συγκεκριμένο συνεργείο. Πες το καπρίτσιο ρε παιδί μου. Κόλλημα στον εγκέφαλο.
Είναι προσωπικά απαράβατος κανόνας για να συνεργαστώ με κάποιο συνεργείο και τους το κάνω ξεκάθαρο από το πρώτο ραντεβού και πριν καν ανοίξουν 'καρτέλα' για το αμάξι μου.Συν του ότι αν το συνεργείο τα κάνει όλα ιδανικά, υπάρχει λόγος άγχους ή προβληματισμού αν βλέπω τι κάνουν?
Συν του ότι για το θέμα της ασφάλειας, επίσης δεν συμφωνώ για πολλούς λόγους (προφανώς έχεις το νού σου και δεν είσαι ξένοιαστος λες και πίνεις καφέ στην παραλία! και φυσικά προφανώς και δεν θα πας να ξαπλώσεις κάτω από το αμάξι σου ενώ είναι πάνω σε τετρακόλωνο - αν και θεωρητικά ούτε εκεί έχεις πρόβλημα γιατί ασφαλίζει με αρκετούς μηχανισμούς για να μπορεί να είναι ο μηχανικός από κάτω χωρίς άγχος για την σωματική του ακεραιότητα).Τυφλή εμπιστοσύνη δεν έχω σε κανένα άγνωστο και για κανένα λόγο. Πες με 'περίεργο' και 'λοξό'. Δε με πειράζει ούτε στο ελάχιστο.
Θέλω να επιβλέπω οτιδήποτε πληρώνω έστω και οπτικά (ίσως φταίει και το επάγγελμά μου σε αυτό). Πόσο μάλλον όταν καταλαβαίνω τι κάνει ο άλλος!Δε θες να ξέρεις τι έχουν δει τα μάτια μου (και δε θα τα γράψω δημόσια για ευνόητους λόγους - σε έναν καφέ ευχαρίστως), αν και είμαι σίγουρος πως αν είσαι μεγαλύτερός μου, έχεις περισσότερη εμπειρία επί του θέματος.
Τέλος, ξαναλέω ότι 10 χρόνια τώρα που πάω σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κανείς δεν μου αρνήθηκε να είμαι παρών στην επισκευή-συντήρηση του αυτοκινήτου μου (με εξαίρεση μόνο την Karenta που είναι κοντά στην Λ. Βουλιαγμένης η οποία όμως είχε τότε τζαμαρία όπου είχες -έστω και απομακρυσμένα- οπτική επαφή με το αμάξι σου). Απλά μου επισημαίνουν ευγενικά να μην απασχολώ ασκόπως το μάστορα (που προσωπικά προσπαθώ να είμαι όσο πιο διακριτικός μπορώ - ο 'άλλος' δουλεύει πραγματικά, δεν κάνει δουλειά στο συνεργείο για πλάκα!)
-
δηλαδη φιλε μου αν εκανες εγχειρηση σε καποιο δικο σου ατομο σου θα απαιτουσες να εμπαινες και στο χειρουργιο???
αν δεν εχεις εμπιστοσυνη δεν το πας....ειναι απλα τα πραγματα.....και ο λογος που δεν επιτρεπονται ειναι λογοι ασφαλειας....γιατι αν χτυπησεις κατα την διαρκεια οποιοσδηποτε εργασιας μεσα στο χωρο δεν σε καλυπτει καμια ασφαλεια και την παταει ο ιδιοκτητης του συνεργειου... -
Σεντόνια δεν συνηθίζω να γράφω για απλά ζητήματα, εσύ έχεις μια έφεση βέβαια.
Το πράγμα έχει ως εξής: μη εργαζόμενος στον χώρο εργασίας είναι liability και δεν καλύπτεται από ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος. Αν γίνει κάτι, οτιδήποτε, από flash fire σε κάτι που έπεσε και σου έλιωσε το πόδι ή ακούμπησες με την πλάτη σε δικόλωνο που κατέβαινε βρίσκεται το συνεργείο έκθετο. Κανονικά λοιπόν δεν επιτρέπεται και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να αξιώνεις την παρουσία σου εκεί. Οτιδήποτε διαφορετικό απο αυτό γίνεται καλή τη καρδία.
Και εγώ το ίδιο κάνω, παρατηρώ εξ αποστάσεως (κοντινής κάποιες φορές) κλπ αλλά δεν το θεωρώ και αναφαίρετο δικαίωμά μου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σεντόνια δεν συνηθίζω να γράφω για απλά ζητήματα, εσύ έχεις μια έφεση βέβαια.Έχω ένα πρόβλημα ρε παιδί μου. Θέλω να γίνομαι πλήρως κατανοητός. Κάποιες φορές όμως μάλλον το κουράζω.
Και εγώ το ίδιο κάνω, παρατηρώ εξ αποστάσεως (κοντινής κάποιες φορές) κλπ αλλά δεν το θεωρώ και αναφαίρετο δικαίωμά μου.
Αν δεν πιστέψεις (όταν μιλάς με τον άλλο) ότι μπορείς και πρέπει να είσαι εκεί, δεν πρόκειται να τον πείσεις να σε αφήσει (καλή τη πίστη/καρδία) να είσαι.
Και επειδή το πετυχαίνω εγώ που πραγματικά αν με δεις από κοντά, δε σου γεμίζω το μάτι ( ), πιστεύω ότι ΟΛΟΙ μπορούν να είναι μπροστά αν το θέλουν.Τυχαίνει να δουλεύω σε σημεία που μόνο οι έχοντες εργασία πρέπει να είναι παρόντες και μάλιστα με τον κατάλληλο εξοπλισμό και όχι 'χύμα', οπότε καταλαβαίνω τι εννοείς. Υπάρχει όμως λύση και γι' αυτό (δες ΥΓ).
Το ορμητήριο του προηγούμενου post μου ήταν ότι καλώς ή κακώς (βασικά 'κακώς') οι περισσότεροι από εμάς έχουν μάθει στο 'άρπα-κόλλα': Άσε το αμάξι, πήγαινε στη δουλειά και στο τέλος πέρνα να το πάρεις και να το πληρώσεις. Όμως έτσι απλά εμπιστεύεσαι τυφλά ότι ο άλλος είναι σωστός επαγγελματίας, σου χρεώνει σωστά πράγματα, σου αλλάζει αυτά που σου χρεώνει, έχει φροντίσει το αμάξι σου και δεν κάνει 'μαγκιές' κατά τη διάρκεια της δοκιμής πριν την παράδοσή του (συνήθως γίνεται μία βόλτα μετά από service για παν ενδεχόμενο) σε σένα.
Αν έχεις άγνοια και τυφλή εμπιστοσύνη στον χ-ψ επαγγελματία, το αφήνεις και φεύγεις και στο τέλος της μέρας νιώσεις και 'γ@μ@τος' γιατί κέρδισες χρόνο και έκανες πολλά πράγματα μέσα σε μία μέρα. Αν όχι, δεν μπορείς να το αφήσεις το αμάξι σου. Πολύ απλά.Και για να τα λέμε όλα:
Φυσικά και αν μου στραβοβιδώσει ένα μπουλόνι στη ρόδα ίσως να μην μπορέσω να το δω (δεν έχω αυτή την ψευδαίσθηση ότι θα τα δω όλα επειδή είμαι παρών).
Τουλάχιστον όμως δε θα με χρεώσει 5 λίτρα λάδι δε θα μου τα έχει αλλάξει ή δε θα μου πει ότι άλλαξε μπουζί και έχω ακόμα τα ίδια 'πάνω' ή δε θα το βάζει μπροστά, θα το σκίζει για 5 μέτρα και θα το σβήνει ακαριαία.
Ούτε θα μου πει ότι έβαλε το διαγνωστικό να βρει σφάλματα και δε θα το έχει κουμπώσει κάν.
Ούτε θα μου πουν ότι έκαναν ένα σωρό ελέγχους που δεν έγιναν ποτέ.Ή πχ μου έχει τύχει να βάλουμε το αμάξι πάνω και ο μηχανικός που το έπιασε να μάθαινε (κυριολεκτικά) πάνω στο αμάξι μου (όπου εκεί φυσικά έγινε ολίγον της Κορέας και φυσικά δεν ξαναπάτησα εκεί).
Αν δεν είσαι μπροστά, άντε πάρτο πρέφαΜόνο να κερδίσεις έχεις, αν είσαι παρών. Αυτό προσπαθώ να πω.
ΥΓ: θα συμφωνήσω στα ενδιάμεσα περί ατυχήματος, αλλά αν το δούμε 'στεγνά' αυτό είναι πρόβλημά του και όχι πρόβλημά μου, μιας και μπορεί να κάνει ασφάλεια σχετική με αυτό (όπως έχουμε κάνει κι εμείς στη δουλειά για κάτι αντίστοιχο). Και καλυμμένος και τσάμπα, δεν γίνονται μαζί.
-
Ναι , και σε αυτό υπάρχει λύση. Δηλαδή οταν θες να βρίσκεσαι στον ίδιο χώρο με το αμάξι ή κοντά στην τέλεση των εργασιών , αυτό δεν σημαίνει και κάτω από το δικόλωνο να βαστάς το φως στον μηχανικό οταν σου αλλάζει ημιαξόνιο. Μπορείς κάλιστα να παρακολουθείς σε ασφαλή περιοχή με κάθισμα ή αν δεν υπάρχει χωροταξιοκα τέτοια δυνατότητα τουλάχιστον σε οριοθετημένη απόσταση από τον χώρο εργασιών.
-
Για μένα αν θέλει ο μάστορας να στην φέρει, ακόμα και μέσα στο μοτέρ να είσαι θα τα καταφέρει. Κι αυτό ισχύει για κάθε είδους μάστορα, όχι μόνο για το αυτοκίνητο.
@Κάβουρας,
με το να τριγυρνάς στα πόδια του μάστορα όσο και να έχεις το νου σου, παίρνεις ρίσκο.Ρίσκο που σε καμμία περίπτωση ένας σωστός επαγγελματίας δεν θα έπρεπε να δέχεται, όσο μυστήριος πελάτης κι αν είσαι, όσο μεγάλη κρίση κι αν περνάει.
Τέλος μόνο σε μένα φαίνεται περίεργο να πληρώνει κάποιος 50 ευρώ/ώρα για να περιποιηθεί το αυτοκίνητό του κάποιος (υποτίθεται) εξειδικευμένος μάστορας, κι όχι ο μάστρο-Μήτσος της γειτονιάς, και να νομίζει πως αυτός ο σούπερ εξειδικευμένος δεν μπορεί να τον κοροιδέψει ;
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Για μένα αν θέλει ο μάστορας να στην φέρει, ακόμα και μέσα στο μοτέρ να είσαι θα τα καταφέρει. Κι αυτό ισχύει για κάθε είδους μάστορα, όχι μόνο για το αυτοκίνητο.@Κάβουρας,
με το να τριγυρνάς στα πόδια του μάστορα όσο και να έχεις το νου σου, παίρνεις ρίσκο.Ρίσκο που σε καμμία περίπτωση ένας σωστός επαγγελματίας δεν θα έπρεπε να δέχεται, όσο μυστήριος πελάτης κι αν είσαι, όσο μεγάλη κρίση κι αν περνάει.
Τέλος μόνο σε μένα φαίνεται περίεργο να πληρώνει κάποιος 50 ευρώ/ώρα για να περιποιηθεί το αυτοκίνητό του κάποιος (υποτίθεται) εξειδικευμένος μάστορας, κι όχι ο μάστρο-Μήτσος της γειτονιάς, και να νομίζει πως αυτός ο σούπερ εξειδικευμένος δεν μπορεί να τον κοροιδέψει ;
Αν ο άλλος ξέρει ότι τον ελέγχεις θα κάνει πιο δύσκολα τη μλκια/'εξυπνάδα'. Αν νομίζει ότι είναι στο απυρόβλητο, κάνει ό,τι γουστάρει ή τελοσπάντων αυτό που ο ίδιος θεωρεί καλύτερο (μάλλον για τον εαυτό του όμως )
Ο Greek έγραψε σαφώς την κατάσταση που περιγράφω. Δεν χρειάζεται να βρίσκεσαι κάτω από το δικόλωνο/τετρακόλωνο/ανυψωτικό και να του κρατάς και το φως-κλειδί-κατσαβίδι-δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Κατά τα άλλα...Ανέλυσα το σκεπτικό μου στα προηγούμενα post μου και νομίζω 'με το παραπάνω'.
Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να γίνομαι κουραστικός και να ξαναγράφω τα ίδια. -
Υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος να είσαι 'εκεί' όταν γίνεται η επισκευή και αυτός είναι να μπορείς να δεις το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σου, που κανονικά δεν μπορείς. Αν καταλαβαίνεις τι βλέπεις μπορείς να δεις χτυπήματα κοκ.
Προσωπικά θεωρώ αυτονόητο μεν, σαφώς κατά παρέκλιση δε, να είμαι κοντά. Οχι δίπλα στον μάστορα, για όνομα, αλλά τόσο κοντά ώστε να βλέπω τι γίνεται.
-
To να πω οτι τον βοηθαω κι ολας μαλλον θα με θεωρησετε υπερβολικό ε?
Καλως ή κακως το αμαξι ΜΟΥ το ξερω ΟΣΟ καλα κι ο μαστρορας μια και αρκετες πατεντες πανω του ειναι απο τα χερακια μου.
και πλεον εχω 'κερδισει' την εμπιστοσυνη του ωστε να του λεω τι ΝΟΜΙΖΩ οτι εχει.απο κει και περα νομιζω οτι η κουβεντα ξεφυγε. το θεμα μας ειναι τα ανταλλακτικά,
ΑΛΛΑ
αν τιθεται θεμα εμπιστοσυνης συγνωμη αλλα εγω δεν θα ξαναπαταγα...
οπως κι εκανα με μια ..... βιτρινα στα Γλυκα Νερα...Βρητε ενα μαστορα οπου δεν σας τον πιανει και εχετε τοση εμπιστοσυνη ωστε χωρις καν να δειτε τα λαδια που λεει ο λογος να πατε στην Αλασκα...
γιατι δεν ειναι ηλιθιος καταλαβαινει οτι δεν του εχετε εμπιστισυνη και σε ποιον επαγγελματια αρεσει αυτο?? -
Ως προς το αρχικο ερωτημα του anasmzak ενας καλος τροπος να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ειναι να κρατας σε καποιο φακελλο τα τιμολογια. Περα απο το οτι θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο αν κατι παει στραβα μπορεις να προλαβεις διαφορες καταστασεις.
Προσωπικο παραδειγμα πριν απο καποια χρονια σε συνεργειο πανσιγνωστης αντιπροσωπειας VAG Group:
Πηγαινω αυτοκινητο για το μεγαλο service. Καποιες μερες πριν και περιπου 1000 χιλιομετρα νωριτερα ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ εχω αλλαξει τακακια. Λογω δουλειας δεν μπορω να ειμαι εκει και παω να το παραλαβω το μεσημερι. Τα τακακια ειναι αλλαγμενα (?) και τιμολογημενα και στη διαμαρτυρια μου μου δειχνουν ενα σετ 'τελειωμενα'. Ο υπευθυνος του service αρχικα επεμεινε οτι αυτα που μου εδειξαν ηταν αυτα που ειχα, οταν ομως του εδειξα το προηγουμενο τιμολογιο κατι ψελισε 'περι αναλωσιμων' και στην απειλη οτι θα το κυνηγησω τοσο δικαστικα οσο και στα κεντρικα της εταιριας το αποτελεσμα ηταν το συγκεκριμενο service (εργασια και ανταλλακτικα) να το κανουν δωρο. Ακραια περιπτωση μεν, συμβαν ομως δε.Τωρα για το αν ο πελατης επιτρεπεται ή οχι να βρισκεται στο χωρο του συνεργειου, ναι εχει καθε δικαιωμα. Για παραδειγμα, δεν υπαρχει καμια επισκευαστικη βαση (εξουσιοδοτημενη ή μη) οποιασδηποτε εταιριας βαρεων επαγγελματικων, παντου στον κοσμο η οποια να μην ενθαρρρυνει την πρακτικη αυτη. Μην βιαστειτε να θεωρησετε οτι ο νταλικερης ή ο λεωφορειατζης εχουν περισσοτερες γνωσεις οποτε ξερουν πως να συμπεριφερθουν στο χωρο - δεν ισχυει απαραιτητα. Η αιθουσα αναμονης ειναι προϊον μαρκετινγκ δεδομενου οτι για το μεσο κατοχο αυτοκινητου το να παρακολουθει τις εργασιες που γινονται στο αυτοκινητο του ειναι μια βαρετη διαδικασια. Του δινουμε λοιπον ενα χωρο να πιει τον καφε του και να περασει ευχαριστα οσο διαρκει το service, το περναμε κιολας μεσα στη διαδικασια προκειμενου να ξεφορτωθουμε και αυτον που ενδιαφερεται για να μη μας ζαλιζει και τελος. Ως προς το θεμα της ασφαλειας και της οποιας αποζημιωσης σε ενδεχομενο ατυχημα βεβαια, απλα κατι τετοιο δεν υφισταται. Η ασφαλιστικη θα καλυψει οποιον κινδυνο αναγραφεται στο συμβολαιο, συνεπως αν θελει να λεγεται σοβαρη μια επισκευαστικη μοναδα, ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ. Περαν αυτου βεβαια ελαχιστες ακομη και εξουσιοδοτημενες ειναι αυτες που εχουν ασφαλιστικη συμβαση.
Μας δείχνουν "φθαρμένο εξάρτημα", είναι όμως το δικό μας??