-
Κάτι επίσης σημαντικό που αξίζει να έχουμε υπόψη μας, και που αν θυμάμαι καλά το αναφέρει και ο Μ.Κ. στο '0-100-0', είναι πως όταν η αλλαγή αμορτισέρ-ελατηρίων συνοδεύεται από χαμήλωμα του αμαξώματος [και συνεπώς μείωση της ωφέλιμης κατακόρυφης διαδρομής των τροχών] η ανάρτηση δεν έχει πλέον τη σωστή γεωμετρία, καθώς οι συνδέσμοι της βρίσκονται μονίμως σε 'φορτισμένη' θέση, οπότε καλό είναι να αποφεύγονται οι υπερβολές. Τώρα, αν κάποιος θεωρεί ότι π.χ. η Audi κακώς έδωσε ~75 mm διαδρομή στους τροχούς του S3, το οποίο μάλιστα δε σχεδιάστηκε έχοντας ως στόχο τους Ελληνικούς δρόμους (ο Θεός να τους κάνει...) και ότι καλύτερα να είχε δώσει τη μισή διαδρομή και μικρότερη απόσταση από το έδαφος... για να στρίβει το αυτοκίνητο 'όπως πρέπει'.... ΟΚ, αυτός ξέρει καλύτερα! Έχω δει και S3 με τρύπιους θόλους - όπου ο ιδιοκτήτης πιθανώς να νόμιζε ότι αν τα 'στάξει' για 'αγωνιστική ανάρτηση' ΚΑΙ θα γέρνει λιγότερο και θα κρατάει καλύτερα, ΚΑΙ θα καταπίνει τα σαμαράκια και τις τρύπες με τριψήφια νούμερα στο κοντέρ...
Δεν ξέρω πως νοιώθετε εσείς, αλλά αυτή τη μανία του Έλληνα οδηγού για χαμήλωμα και για τεράαααστιες ζάντες με 'αγωνιστικά' ελαστικά υπερ-χαμηλού προφίλ που φαίνεται να μας διακατέχει σε μια χώρα όπου οι δρόμοι κάθε άλλο παρά 'πίστες' μπορούν να χαρακτηρισθούν, τη βρίσκω το λιγότερο 'γραφική'....
Προβλέπω πάντως τα εξωτερικά ρεζερβουάρ αζώτου στα αμορτισέρ να γίνονται 'μόδα' όπως φαίνεται πως έχουν γίνει οι κόκκινες δαγκάνες στα φρένα και σε κάποιες περιπτώσεις [βαριάς ασθένειας] και τα κόκκινα ...ταμπούρα (και τώρα ο κυρ-Μήτσος τρέχει να βάψει τα δικά του, να τα κάνει 'αγωνιστικά'!)
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Δεν ξέρω πως νοιώθετε εσείς, αλλά αυτή τη μανία του Έλληνα οδηγού για χαμήλωμα και για τεράαααστιες ζάντες με 'αγωνιστικά' ελαστικά υπερ-χαμηλού προφίλ που φαίνεται να μας διακατέχει σε μια χώρα όπου οι δρόμοι κάθε άλλο παρά 'πίστες' μπορούν να χαρακτηρισθούν, τη βρίσκω το λιγότερο 'γραφική'....Η μόδα αυτή ξεκίνησε από το εξωτερικό και... όπως είναι φυσικό εμείς ακολουθούμε!
Δεν κατάλαβα δηλαδή, πιο μάγκας είναι ο γιαπωνέζος με το 6πόντους χαμηλωμένο S2000 από μένα?
Εντάξει, τί πειράζει που έχουμε 'λίγο' χειρότερους δρόμους....Έτσι σκέφτονται δυστυχώς οι συμπατριώτες μας και βλέπουμε αυτά που βλέπουμε...
Υ.Γ. Πολύ ευχαριστημένοι πάντως από την κατάσταση που επικρατεί πρέπει να είναι οι αναρτησάδες, οι ζαντολαστιχάδες και οι φαναρτζήδες.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Δεν κατάλαβα δηλαδή, πιο μάγκας είναι ο γιαπωνέζος με το 6πόντους χαμηλωμένο S2000 από μένα?Μα, αυτός το κάνει από αγνή ταπεινοφροσύνη! Ξέρεις - όπως όταν υποκλίνεσαι για να το χαιρετήσεις, κι αυτός υποκλίνεται πιο χαμηλά (κι αν είναι απαρραίτητο 'φιλάει' το πάτωμα!)... Κάπως έτσι δουλεύει και με το αμάξι.
-
'Best Motoring : The Touge Battles' όποιος τα έχει δει καταλαβαίνει...
Όταν τα πρωτοείδα έφαγα τρελλό κόλλημα....
Δεν κερδίζει ούτε το πιό τάβλα ούτε το πιό 'πιστάδικα' στημένο...
Edit! : Νόμιζα είναι γνωστά sorry!
Είναι από τα dvd του best motoring (με τους γιαπωνέζους που βάζουν σε πίστες και κάνουν test και αγώνες με evo-sti-nsx-bmw-prsche-ferarri ktl ktl) διοργανώνουν και τα 'touge batttles' τα οποία γίνονται σε απλό δρόμο στενό με πολλές κλειστές στροφές και normal ασφαλτο (με ανωμαλίες και τα σχετικά) και είναι σε initialD style! Δηλαδή ξεκινάει ο μπροστά και αν καταφέρει να ανοίξει την διαφορά κερδίζει, αν ο πίσω καταφέρει να τον ακολουθεί κερδίζει ο πίσω... και έχει uphill αλλά και downhill.. Το όλο νόημα είναι πως στον δρόμο δεν κερδίζει ούτε ο πιό δυνατός, ούτε ο πιό στημένος για πίστα...
o δρόμος είναι κλειστός και οι οδηγοί τρελλά τιμόνια
Τα αυτοκίνητα είναι από YARIS μέχρι SKYLINE και SYLVIA 300+hp
βελτιωμένα κυρίως στο θέμα ανάρτηση
Όποιος έχει καλή σύνδεση ας δοκιμάσει να κατεβάσει από το DC++
-
Θά μάς πείς τί είναι;
-
Εγω παντως κατεληξα υστερα απο ωριμη σκεψη νεα ανακατασκευη των Osrav και ενδεχομενως απλη αντικατασταση των ελατηριων που εχω-eibach 3ποντων με τα εργοστασιακα......
Το κοστος δεν ειναι υπερβολικο και δινεται και εγγυηση 4 ετων!!
Αν το αποτελεσμα ειναι αυτο που ειδα σε αυτοκινητο φιλου τοτε θα ειμαι πανευτυχης..... -
Η ανακατασκευή που λες θα γίνει στο αντιπρόσωπο της Osrav (Amorteam) ή αλλού?
Και πόσο θα κοστίσει? -
Εχω την TEIN TYPE Flex εδω και αρκετούς μήνες (σε Type-R) και πρέπει να σημειώσω οτι εκτός τον ελαστικών το σημαντικότερο όλων ίσως είναι το setup της ιδιας της ανάρτησης όπως και η ευθυγράμμιση. Στο Type-R τα πραγματα δεν είναι καθόλου ευκολα και χρειάζονται αρκετοί πειραματισμούς. Αρκετές ψιλοστάνταρ (π.χ. ανοιχτό μπροστά) είναι υπό ερώτηση στο Type-R!
-
kw3 για το πλοιαριο μου τι λεει? ξερει κανεις?
θελω να περασω τον marwax στα στροφιλικια -
Θέλε...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
kw3 για το πλοιαριο μου τι λεει? ξερει κανεις?
θελω να περασω τον marwax στα στροφιλικιαΕεεε καπετάνιο καλά είσαι;!!!
-
μια χαρα chief!!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
kw3 για το πλοιαριο μου τι λεει? ξερει κανεις?
θελω να περασω τον marwax στα στροφιλικιαδυσκολη στη ρυθμιση ή μαλλον να το πω αλλιως : θελει γνωσεις για να την ρυθμισεις σωστα και συμφωνα με τα δικα σου δεδομενα.......
πανε καλυτερα στη 2, που επιλεγεις μονο αναμεσα σε σκληροτητα.......
αλλα και παλι μιλαμε για ακριβες λυσεις (για να μην ξεχνιομαστε....) -
τις τιμες τις ξερω καλα
οπως και 1-2 ικανους να την ρυθμισουνε την 3
ηδη φοραω αλλη aftermarket οποτε με ενδιαφερει να υπαρχει μεγαλη συγκριτικη διαφορα -
Στο clio 1.4 16v εβαλα κονι κιτρινα και hr 3.5 ποντων. Δεν ξερω πολλα απο βελτιωση αναρτησης αλλα με τα 195-50 R15 που εβαλα ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ικονοποιημενος. Και τα 4 αμορτισερ τα εχω λιγο απο την μεση σε σκληρωτητα. Θεωρω τρομερο πλεοονεκτημα το οτι ρυθμιζεται η σκληρωτητα σε μορτισερ των 600 ευρω. Ειναι πολύ χρησιμο ειδικα αν ψαχνεσαι η πας στην πιστα ή Ε Οδο η απο παλιοδρομους η κτλ! Απο την πιο μαλακη μεχρι την πιο σκληρη ρυθμιση η αποσταση ειναι χαοτική (μιλαω παντα για κλειο ΙΙ γιατι μπορει τα κιτρινα σε αλλα αυτοκινητα να ειναι διαφορατικα-δεν ξερω)
Ας πουμε οτι με τον καιρο θα θελησω κατι καλύτερο. Δεν ξερω αν καλυτερα αμορτισερ θα εχει νοημα να τα βαλω σε αυτο το αμάξι γιατι:
- Φοβάμαι για την αντοχη των θόλων στις λακουβες κτλ (να φοβαμαι???)
- Δεν το πηγαινω (απλο αμαξακι ειναι...και σε δημοσιους δρομους κυκλοφορουμε) για μεγαλο χρονικο διαστημα κομματια οπωτε δεν με ενδιαφέρεο τοσο πολύ καλυτερη ποιοτητα και μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου στο αμορτισερ.
- Νομιζω οτι το αμαξωμα θα καταπονηθει πολύ, δεν μπαινει μπαρα θολων (μονο με τρυπημα - θεμα που δεν γνωριζω αν εχει αρνητικα.. εχει???) . τo αμαξωμα ειναι το απλο ενω αλλιως θα παμε για πλευρικές επιταχυνσεις επιπεδου RS
Κορυφαιες αναρτησεις