-
Στο φιατακι μου (2001 punto) αρχιζε να βουιζει το δυναμό.πηγα σε μαστορα και λεει μεταχειρησμενο κανα 100ρικο..Ειναι καλη τιμη?επισης εαν το αφησω λιγο ακομα γιατι τα οικονομικα ειναι σε δυσκολη κατασταση υπαρχει καποιος κινδυνος να ξεμεινω πουθενα?
-
Στο φιατακι μου (2001 punto) αρχιζε να βουιζει το δυναμό.πηγα σε μαστορα και λεει μεταχειρησμενο κανα 100ρικο..Ειναι καλη τιμη?επισης εαν το αφησω λιγο ακομα γιατι τα οικονομικα ειναι σε δυσκολη κατασταση υπαρχει καποιος κινδυνος να ξεμεινω πουθενα?
-
Στο φιατακι μου (2001 punto) αρχιζε να βουιζει το δυναμό.πηγα σε μαστορα και λεει μεταχειρησμενο κανα 100ρικο..Ειναι καλη τιμη?επισης εαν το αφησω λιγο ακομα γιατι τα οικονομικα ειναι σε δυσκολη κατασταση υπαρχει καποιος κινδυνος να ξεμεινω πουθενα?
-
γιατι δεν αλλαζεις το - τα ρουλεμαν που προφανως αυτα σφυριζουν???
γιατι γι αυτο στο δινει το αλλο 100 ευρω - ειναι αναλλογα επισκευασμενο απο καποιον αλλο οπως θα γινει και με αυτο που θα βγαλει απο εσενα στον επομενο...
αν το αφησεις και παθει μονιμη ζημια δεν νομιζω οτι θα στο αφησει στα ιδια χρηματα μια που θα του ειναι αχρηστο... -
Πριν από κανένα χρόνο είχα ρωτήσει για service γεννήτριας (καρβουνάκια + ρουλεμαν) γιατί νόμιζα ότι σφύριζε αλλά τελικά ήταν από αλλού και μου είπανε σε καναδυο ηλεκτρολόγους που ρώτησα 70-80 € και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο για πολλά χρόνια. Δεν βλέπω τον λόγο να πας σε μεταχειρισμένο αγνώστου ποιότητας και αξιοπιστίας μιας που μπορείς να κάνεις τον δικό σου ουσιαστικά σαν καινούργιο με τα ίδια ή λιγότερα λεφτά εκτός και αν η δικιά σου γεννήτρια έχει καμιά τρελή παραξενιά και ανεβάζει την τιμή στο σέρβις του που δεν το νομίζω.
-
Το εμπρός ρουλεμάν που είναι αυτό που χαλάει 7ε . Ένας αυτόματος που έχει και τα καινούργια καρβουνάκια περιπου15ε. βαλε και το πίσω με 5ε . εργασία μια ώρα να πω 30ε?. σύνολο περίπου 60ε . +ΦΠΑ. Ορθά έγραψε ο gakost.
Α. -
δυστυχως δεν εχω εμπειρια στα τεχνικα θεματα και δν γνωριζα οτι μπορει να υπαρξει τετοια λυση..απο κει παντως προερχεται το προβλημα..στρυφογυρισαμε το δυναμο(με σβηστες μηχανες) και εκανε τον ιδιο θορυβο που μου κανει κ στην πορεια.μου ειπε οτι μεχρι να το επισκευασω ισως να ανεβει και η ενταση του θορυβου ωστοσο δν υπαρχει μεγαλο θεμα εαν επισκευαστει σε 10,15 μερες
-
Αν σφίξει πολύ, υπερθερμαίνεται το ρουλεμάν και μπορεί να κολλήσει, με αποτέλεσμα να σου σπάσει τον ιμάντα. Το έπαθα εγώ στο Sei μου που είναι σχεδόν το ίδιο με το Punto σου. Μην πας μακρυνές διαδρομές έτσι, αν μείνεις από δυναμό, έχεις έως 100 χιλιόμετρα αυτονομία, αναλόγως της κατάστασης της μπαταρίας σου. Εγώ όταν το έπαθα, με το ζόρι ακουγόταν το ρουλεμάν, δεν μου είχε δώσει ενδείξεις ότι είχε φτάσει στα τελευταία του.
-
Το προβλημα αν σου σπασει ο ιμαντας δεν ειναι τοσο η αυτονομια,οσο το οτι συνηθως αυτος ο ιμαντας γυριζει και την αντλια νερου,οποτε αν συνεχισεις να το κινεις( το αυτοκινητο)υπαρχει πολυ μεγαλη περιπτωση να κολλησεις τον κινητηρα.
-
Όχι στα FIRE μας, την αντλία την γυρνάει ο ιμάντας μηχανής και για το δυναμό έχει δεύτερο ιμάντα. Ο οποίος στην περίπτωσή μου μάγκωσε και δεν άφηνε τίποτα να γυρίσει και το αμάξι δεν μπορούσε καν να μιζάρει. Ευτυχώς φαινόταν από πάνω, τον ξέμπλεξα και μετά γύρισα 70χλμ στην Θεσσαλονίκη με μπαταρία. Ούτε φρένο δεν πατούσα, να μην κάψουν ρεύμα τα πίσω φανάρια...
-
Εγω εχω μεινει στα uno, που ο ενας και μοναδικος ιμαντας τα γυριζε ολα.
-
Μα τα Uno ήταν F.I.R.E.
-
Φίλοι μου όλοι έχουμε, η τουλάχιστον πρέπει να έχουμε ένα βιβλιαράκι του service!!!. Σε αυτό ο συνάδελφος πρέπει να γράφει της εργασίες που κάνει, και πότε πρέπει να ξανά της κάνετε.
Σε μια ξέχωρη σελίδα γράφουμε ορισμένες εργασίες που αφορούν θέματα που όταν μας συμβούν διπλασιάζετε η τριπλασιάζετε το κόστος που αλλιώς θα είχαμε. Όπως ιμάντα χρονισμού, σέρβις δυναμό μίζας, διάκενο βαλβίδων κλπ.
Σίγουρα δεν κομίζω γλαύκα στας Αθήνας!. Μα πόσοι μια φορά τον μήνα το ξεφυλλίζετε?. Τότε δεν θα στραβώνατε βαλβίδες, δεν θα τρεχάτε στης ανακατασκευές για μίζα δυναμό κλπ.
Ελπίζω να σας έπεισα!. Την γυναίκα και της κόρες μου δεν το έχω καταφέρει!.....
Α. -
Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το σερβις σε τακτική βάση τον δυναμό; Όταν κάνει θόρυβο ή δεν παράγει σωστό ρεύμα του κάνεις σέρβις. Δεν του κάνεις σέρβις ανά χ χρόνια η χιλιόμετρα. Τα λουριά εννοείτε τα αλλάζεις χωρίς δεύτερη σκέψη όταν πρέπει αλλά και πάλι είναι παράγωντας να σου χαλάσει τον δυναμό αντί να κάνει καλό αν καλή ώρα όπως αναφέρθηκε παραπάνω τα σφίξουν 'όσο πάει' για να μην σφυρίζουν.
-
Το Uno sting ειχε τον παλιο κινητηρα των 903cm
-
Σημερα το εφτιαξα παιδια..πηγα με ενα καλο μου φιλο ο οποιος κατεχει το αθλημα..πηγαμε σε γνωστο ηλεκτρολογο για αλλαγη ρουλεμαν και σταθηκαμε τυχεροι καθως αντικατασταθηκε και λειτουργει ρολοι πλεον..κοστος επισκευης 70+10(για ρουλεμαν το οποιο αγορασα εγω ο ιδιος)
-
Ο χρήστης nikosousan έγραψε:
Σημερα το εφτιαξα παιδια..πηγα με ενα καλο μου φιλο ο οποιος κατεχει το αθλημα..πηγαμε σε γνωστο ηλεκτρολογο για αλλαγη ρουλεμαν και σταθηκαμε τυχεροι καθως αντικατασταθηκε και λειτουργει ρολοι πλεον..κοστος επισκευης 70+10(για ρουλεμαν το οποιο αγορασα εγω ο ιδιος)
«…καλο μου φιλο…», και 70ε εργασία?.
Α. -
καλος φιλος ηταν αυτος που πηρα μαζι μου.'γνωστος¨ ο μαστορας πιο πανω καπου τοσα ειχαν πει και τα αλλα παιδια οτι παει το θεμα..Κ εμενα μου φανηκαν πολλα αλλα εκανε και ενα καθαρισμο στο aircondition
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το σερβις σε τακτική βάση τον δυναμό; Όταν κάνει θόρυβο ή δεν παράγει σωστό ρεύμα του κάνεις σέρβις. Δεν του κάνεις σέρβις ανά χ χρόνια η χιλιόμετρα. Τα λουριά εννοείτε τα αλλάζεις χωρίς δεύτερη σκέψη όταν πρέπει αλλά και πάλι είναι παράγωντας να σου χαλάσει τον δυναμό αντί να κάνει καλό αν καλή ώρα όπως αναφέρθηκε παραπάνω τα σφίξουν 'όσο πάει' για να μην σφυρίζουν.
Φίλε μου,
Όλα τα κινούμενα είναι και τριβόμενα άρα και φθειρόμενα!.
Πιστεύεις ότι πρέπει να μένουμε στον δρόμο για να τα επισκευάζουμε?. Δεν είναι καλύτερα να τα σερβάρουμε όταν κάνουμε και το σέρβις της μηχανής. Βέβαια όχι σε κάθε σέρβις!.
Σίγουρα θα ξέρεις ότι ένα σέρβις, κοστίζει λιγότερο από μια επισκευή!. Μάλιστα πρέπει να προσμετρήσεις και την ψυχολογική φόρτιση, και τον χρόνο καθυστέρησης!.
Για τα λουριά, έχουμε εξαντλήσει το θέμα αυτό. Εάν ο συνάδελφος δεν έχει το κατάλληλο εργαλείο για το τάνυσμα, τοτε δεν πιάνει το 100% ποτέ, στην ποιότητα αυτής της διεργασίας. Εξαιρέσει ορισμένα αυτοκίνητα, που έχουν ιδικό εντατίρα με ελατήριο, και στα εξωτερικά λουριά.
Και σίγουρα δεν μπορείς να πιστέψεις, ότι η κάθε ‘Κατίνα’ η ο κάθε ‘άσχετος’ μπορούν να προλάβουν τέτοιες βλάβες απλός με την ακοή!.
Φιλικά.
Α. -
Ο χρήστης nikosousan έγραψε:
καλος φιλος ηταν αυτος που πηρα μαζι μου.'γνωστος¨ ο μαστορας πιο πανω καπου τοσα ειχαν πει και τα αλλα παιδια οτι παει το θεμα..Κ εμενα μου φανηκαν πολλα αλλα εκανε και ενα καθαρισμο στο aircondition
Μα παρέθεσα και αναλυτική χρέωση!. Και το έκανα για να σε οπλίσω με διαπραγματευτική ικανότητα. «Ποσά θέλεις για την δουλειά αυτήν μάστορα?!». Και παίρνεις την απόφαση!.
Σε έστειλε εσένα να αγοράσεις το ρουλεμάν?.... άρα δεν είναι ούτε καν και ‘εκ πωλήσεως αγαθών’.
Υπάρχουν ακόμα τέτοια συνεργεία?.
Α.
Δυναμό