-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι όντως στημένα ΥΠΟστροφικά για λόγους ασφαλείας νομίζω. Ο μέσος οδηγός θα δει ότι κάτι πάει στραβά και αμέσως θα αφήσει το πόδι από το γκάζι, έτσι θα διορθωθεί η υποστροφή.Δηλαδή να μην είναι νευρικό το αυτοκίνητο όπως ένα αγωνιστικό ώστε να έχεις και περιθώρια διόρθωσης, σα να σε προειδοποιεί ένα πράμα.
Εξαιρούνται τα Opel.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
κοψε τα μαθηματα μπας και σωθει κανας ανθρωποςγιατι αν θες να κανω και με εσενα μερικα μπορει να σε βοηθησει
-
για να το λήξω και με την ελπίδα να γυρίσουμε στα του Χατσιρόκου/μπουρτζου θα πω οτι δεν είναι θέμα αισθησης και υποκειμενικότητας η υπο/υπερστροφή -και δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο- αλλα ξεκάθαρες έννοιες με ορισμούς που μπορεί ο καθένας να βρει και ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ.
the truth/knowledge is out there
ΥΓ
Με τρώει το χέρι να σχολιάσω για Μέσους και Πραγματικούς Οδηγούς αλλα θα ξεφύγουμε πολύ -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
κοψε τα μαθηματα μπας και σωθει κανας ανθρωπος
γιατι αν θες να κανω και με εσενα μερικα μπορει να σε βοηθησει
...σε οσους προσπαθησα να τους μαθω οδηγηση (τη τους μαθαινα μη ρωτατε)...
ασε καλυτερα να μεινω ημιμαθης, μπορει να μας τυχει καμια απροσμενη υποστροφη και να μην μπορω να διορθωσω
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
για να το λήξω και με την ελπίδα να γυρίσουμε στα του Χατσιρόκου/μπουρτζου θα πω οτι δεν είναι θέμα αισθησης και υποκειμενικότητας η υπο/υπερστροφή -και δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο- αλλα ξεκάθαρες έννοιες με ορισμούς που μπορεί ο καθένας να βρει και ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ.+1
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
κοψε τα μαθηματα μπας και σωθει κανας ανθρωπος
γιατι αν θες να κανω και με εσενα μερικα μπορει να σε βοηθησει
...σε οσους προσπαθησα να τους μαθω οδηγηση (τη τους μαθαινα μη ρωτατε)...
ασε καλυτερα να μεινω ημιμαθης, μπορει να μας τυχει καμια απροσμενη υποστροφη και να μην μπορω να διορθωσω
εγω ισως δεν ειμαι ο καταλληλος για να σου εξηγησω τι σημβαινει αλλοι που καταλαβαινουν τι λεω θα σε βοηθησουν σιγουρα παντως θα καταλαβεις τι εννοω αν σου τυχει υποστροφη με πολλα χιλιομετρα και οχι με 50-60 τοτε να σε δω ποσο ευκολα θα την διαχειριστεις ελπιζω να μη σου συμβει ΠΟΤΕ
-
αλλοι που καταλαβαινουν γελανε ηδη...
με 140χαω (ισχυος οχι αδρανειας) μετραει ή ειναι λιγα;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αλλοι που καταλαβαινουν γελανε ηδη...με 140χαω (ισχυος οχι αδρανειας) μετραει ή ειναι λιγα;
μονο εσενα βλεπω να γελας
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
για να το λήξω και με την ελπίδα να γυρίσουμε στα του Χατσιρόκου/μπουρτζου θα πω οτι δεν είναι θέμα αισθησης και υποκειμενικότητας η υπο/υπερστροφή -και δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο- αλλα ξεκάθαρες έννοιες με ορισμούς που μπορεί ο καθένας να βρει και ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ.the truth/knowledge is out there
ΥΓ
Με τρώει το χέρι να σχολιάσω για Μέσους και Πραγματικούς Οδηγούς αλλα θα ξεφύγουμε πολύ(Τα δύο τελευταία bold δικά μου)
Και όπως θα συμπλήρωνε ένας άλλος διγράμματος+μονοψήφιος συνφορουμίστας αυτά είναι πράγματα που δεν γίνεται να εξηγηθούν στον κάθε άσχετο. Χρειάζεται μεταδιδακτορικό και τουλάχιστον 45 δημοσιεύσεις στο cv για να πιάσεις κουβέντα.Υ.Γ. : ο Καββαθάς της δεκαετίας του 80-90, που ανάφερα συμπεριλαμβάνεται στην knowledge βάση δεδομένων ή είναι Outdated?
Sorry για το , εγώ δεν ήμουν τόσο εγκρατής.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
για να το λήξω και με την ελπίδα να γυρίσουμε στα του Χατσιρόκου/μπουρτζου θα πω οτι δεν είναι θέμα αισθησης και υποκειμενικότητας η υπο/υπερστροφή - και δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο- αλλα ξεκάθαρες έννοιες με ορισμούς που μπορεί ο καθένας να βρει και ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ.Εννοείται
-
μια και ενδιαφέρεσαι λοιπόν και επειδή δεν είναι lyoness το θέμα. αμα κατέχεις και απο μαθηματικά δεν θα έχεις προβλημα
πας μέχρι τη wiki και καταλαβαίνεις τι είναι oversteer understeer κλπ. καταλαβαινεις επίσης τι είναι stability. αφού κάνεις αυτό ψάχνεις στο google για εξισώσεις που περιγράφουν την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου (γραμικά και μη γραμικά). λύνεις/εξομοιώνεις για να δείς τι γίνεται οταν μεταβάλεις διαφορες παραμέτρους και πως λειτουργούν γενικά, διαβάζεις/αγοράζεις κανα βιβλίο για vehicle dynamics για να δέσει ολο το θέμα. αφού κάνεις ολα τα παραπάνω δεν νομίζω να έχεις απορίες σχετικά με το γιατί στήνονται υποστροφικά τα αμαξια δρόμου, γιατί εχουμε lift-off oversteer και πιθανών θα σταματήσεις να χρησιμοποιείς εκφράσεις τύπου off-balance κλπ 'μπσαγμένα'
α ναί πάρε αν αντέχεις και κανένα για δυναμική συμπεριφορά των ελαστικών
η SAE έχει βιβλιοπωλειο νομίζω ψάξε
δεν είναι θέμα τρόπου. είναι θέμα **κόπου **
τωρα ως προς τον Καβαθα κλπ δημοσιογράφους θα σου πω απλά οτι ΔΕΝ είναι μηχανικοί και η πλειοψηφία αυτών (αν οχι ολοι) δεν μπορούν να καταλάβουν απο που προέρχεται και γιατί έχει την αίσθηση αυτη το αμάξι που δοκιμάζουν.
αυτό που σου μεταφέρουν είναι τι αισθάνονται.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δηλαδή να μην είναι νευρικό το αυτοκίνητο όπως ένα αγωνιστικό ώστε να έχεις και περιθώρια διόρθωσης, σα να σε προειδοποιεί ένα πράμα.
Εξαιρούνται τα Opel.
Προσοχη, οχι ειρωνικα υπονοουμενα για τα Opel, μην αρπαχτουμε...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
ΥΓ
Με τρώει το χέρι να σχολιάσω για Μέσους και Πραγματικούς Οδηγούς αλλα θα ξεφύγουμε πολύΟχι για πες, αν εχεις το κουραγιο... (στο αναλογο τοπικο, υπαρχει? απαντησε, ή στειλε και π.μ δεν εχω προβλημα...)
-
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι όντως στημένα ΥΠΟστροφικά για λόγους ασφαλείας νομίζω. Ο μέσος οδηγός θα δει ότι κάτι πάει στραβά και αμέσως θα αφήσει το πόδι από το γκάζι, έτσι θα διορθωθεί η υποστροφή.
μια χαζη παρατηρηση αν επιτρεπετε ,αφορα ολους οσους λενε οτι τα αυτοκινητα ειναι υποστροφικα για λογους ασφαλειας νομιζω οτι κανετε λαθος γιατι σε οσους εχω δει, σε οσους προσπαθησα να τους μαθω οδηγηση (τη τους μαθαινα μη ρωτατε)αλλα και σε μενα σαν οδηγο παρατηρησα οτι οταν εχω υπερστροφη τοτε απο ενστικτο κοβω αναποδα το τιμονι και μετα ειναι καθαρα στα χερια του οδηγου να παιξει με το γκαζι και το τιμονι για να επαναφερει το αμαξι ή να κανει ντριφτ ή αν δεν το εχει ή να τρακαρη ή να κανει τε-τα-κε αυτα οσων αφορα την υπερστροφη τωρα στην υποστροφη παρολο που εσεις το εχετε σαν ευκολη διαδικασια δηλαδη αφηνεις γκαζι και στριβεις οι περισσοτεροι απο αυτα που εχω παρατηρηση αφηνοντας το γκαζι πατουν και φρενο με αποτελεσμα μια μεγαλειωδεις τρακα με οτι βρουν μπροστα τους επομενως δεν μπορω να δεχθω οτι η υποστροφη γινεται για λογους ασφαλειας και οτι ειναι πιο ευκολα διαχειρησιμη απο ενα μεσο οδηγο αυτα που γραφω ισως να γινοταν λιγα χρονια πριν τωρα με το esp μπορει να εχει διορθωθει εκτος απο αυτο που ειναι απλα μια παρατηρηση για τα υπολοιπα συμφωνω απολυτα με τον προφεσορα
-
Κακιες...
Για βαλε κανα video (οχι εδω, στο αναλογο τοπικο) με Insignia OPC, Corsa OPC Nurburgring Edition, εκει σε θελω... -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
μια και ενδιαφέρεσαι λοιπόν και επειδή δεν είναι lyoness το θέμα. αμα κατέχεις και απο μαθηματικά δεν θα έχεις προβλημαπας μέχρι τη wiki και καταλαβαίνεις τι είναι oversteer understeer κλπ. καταλαβαινεις επίσης τι είναι stability. αφού κάνεις αυτό ψάχνεις στο google για εξισώσεις που περιγράφουν την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου (γραμικά και μη γραμικά). λύνεις/εξομοιώνεις για να δείς τι γίνεται οταν μεταβάλεις διαφορες παραμέτρους και πως λειτουργούν γενικά, διαβάζεις/αγοράζεις κανα βιβλίο για vehicle dynamics για να δέσει ολο το θέμα. αφού κάνεις ολα τα παραπάνω δεν νομίζω να έχεις απορίες σχετικά με το γιατί στήνονται υποστροφικά τα αμαξια δρόμου, γιατί εχουμε lift-off oversteer και πιθανών θα σταματήσεις να χρησιμοποιείς εκφράσεις τύπου off-balance κλπ 'μπσαγμένα'
α ναί πάρε αν αντέχεις και κανένα για δυναμική συμπεριφορά των ελαστικών
η SAE έχει βιβλιοπωλειο νομίζω ψάξε
δεν είναι θέμα τρόπου. είναι θέμα **κόπου **
τωρα ως προς τον Καβαθα κλπ δημοσιογράφους θα σου πω απλά οτι ΔΕΝ είναι μηχανικοί και η πλειοψηφία αυτών (αν οχι ολοι) δεν μπορούν να καταλάβουν απο που προέρχεται και γιατί έχει την αίσθηση αυτη το αμάξι που δοκιμάζουν.
αυτό που σου μεταφέρουν είναι τι αισθάνονται.
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις. Ίσως να μου ήταν χρήσιμες πριν ... 25 χρόνια.
Καταχωρώντας τον Καββαθά στους 'κλπ δημοσιογράφους' (προφανώς δεν γνωρίζεις τίποτα για εκείνον και τις γνώσεις του περί μηχανολογίας/αυτοκίνησης και απλά τον έχεις καταχωρήσει ως: γκρινιάρη δημοσιογράφο του 'εν λευκώ' και κάποιον που έκανε test drive στα νιάτα του) κατανοώ την ολιστική 'ορθότητα' των γραφόμενων σου.
Over & out, που θα έλεγε και ένας συνάδελφος του Καββαθά.. -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
για να το λήξω και με την ελπίδα να γυρίσουμε στα του Χατσιρόκου/μπουρτζου θα πω οτι δεν είναι θέμα αισθησης και υποκειμενικότητας η υπο/υπερστροφή - και δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο- αλλα ξεκάθαρες έννοιες με ορισμούς που μπορεί ο καθένας να βρει και ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ.
Εννοείται
Για πες. Με μοιρογνωμόνιο;
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Καταχωρώντας τον Καββαθά στους 'κλπ δημοσιογράφους' (προφανώς δεν γνωρίζεις τίποτα για εκείνον και τις γνώσεις του περί μηχανολογίας/αυτοκίνησης και απλά τον έχεις καταχωρήσει ως: γκρινιάρη δημοσιογράφο του 'εν λευκώ' και κάποιον που έκανε test drive στα νιάτα του) κατανοώ την ολιστική 'ορθότητα' των γραφόμενων σου.
Over & out, που θα έλεγε και ένας συνάδελφος του Καββαθά..+1 σε ολα, ειδικα στα περι Καββαθα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν τώρα με τις προηγούμενες δημοσιεύσεις υπονοείτε ότι οι αρχιμηχανικοί στησίματος της Boxster, του MR2, του S2000, της Μ3 Ε30/46, της 911 GT3 (καλά, εδώ μιλάμε για πάλη μηχανικού και φυσικής, αλλά τέλος πάντων), του Golf GTI 5 (εδώ οι περισσότεροι θα γελάτε αλλά δεν θα έχετε οδηγήσει ταυτόχρονα), όλων των EVO και αρκετών άλλων (εντάξει δεν αναφέρω Φεράρι/Λάμπο κλπ), στήσανε υποστροφικά τα οχήματα γιατί έτσι έπρεπε τότε η δεν γνωρίζετε ή κάτι έκαναν λάθος εκείνοι. Μπορεί να άφησαν μια 'προειδοποιητική' υποστροφή και μόνο αλλά την υποστροφή της Ε46 316 μην ψάχνετε να την βρείτε στην Ε46 Μ3.
Επιτέλους!
+1000
Περί "στησίματος"