-
Xristo γιατί πάντα απέναντι στα ιαπωνικά βάζετε την Ferrari...?
Kι εγώ με μια φτερούγα μια χαρά θα ήμουν.Δεν το λυπάσαι στους ελληνικούς δρόμους. . . ?
-
Αντε παλί με τα δωρα! Αν μου χαριζανε οτι αυτοκινητο θελω, ακομα κ Ferrari, μονο γονος εφοπλιστη θα μπορουσα να ειμαι αρα ματαιοδοξος κατα πασα πιθανοτητα αρα θα διαλεγα ferrari ή porsche. Με τα λεφτα ομως που εχει μαζεψει καποιος με κοπο κ με δουλεια ετων, ποσοι θα τα διεθεταν σε ferrari; Εγω προσωπικα θα αρκουμουν σε ενα evoVIII, τι να κανουμε ισως ειμαι πολυ ολιγαρκης..
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εγω πάντος θα ήθελα να ακούσω ποιοί (με το χέρι στην καρδιά) θα διάλεγαν αν τους χαρίζανε, ενα οποιοδήποτε Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο, αντί αυτού http://www.rsportscars.com/foto/04/f43005_03.jpgΕνώ εσένα αν σου χάριζαν αυτό αντί οποιουδήποτε Ευρωπαϊκού θα σε χάλαγε
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Αντε παλί με τα δωρα! Αν μου χαριζανε οτι αυτοκινητο θελω, ακομα κ Ferrari, μονο γονος εφοπλιστη θα μπορουσα να ειμαι αρα ματαιοδοξος κατα πασα πιθανοτητα αρα θα διαλεγα ferrari ή porsche. Με τα λεφτα ομως που εχει μαζεψει καποιος με κοπο κ με δουλεια ετων, ποσοι θα τα διεθεταν σε ferrari; Εγω προσωπικα θα αρκουμουν σε ενα evoVIII, τι να κανουμε ισως ειμαι πολυ ολιγαρκης..Aν ομως το παρεις το Ενο8, μετα τι? Skyline ακουγεται καλα...Και μετα? ε, μια Μ3 η ενα RS4 δεν ειναι και ασχημα....Kαι μετα? Μαλλον μια Carrera, και μετα 430Μ...κτλ κτλ κτλ
Παντα θα θελεις κατι καλυτερο απο αυτο που εχεις μεχρι να φτασεις στο καλυτερο απο ολα....το οποιο φυσικα ειναι ανεφικτο
Αρα, δεν ειναι θεμα ματαιοδοξιας των ευφοπλιστων και των βιομηχανων, ειναι θεμα της φυσης του ανθρωπου
-
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Aν ομως το παρεις το Ενο8, μετα τι? Skyline ακουγεται καλα...Και μετα? ε, μια Μ3 η ενα RS4 δεν ειναι και ασχημα....Kαι μετα? Μαλλον μια Carrera, και μετα 430Μ...κτλ κτλ κτλΠαντα θα θελεις κατι καλυτερο απο αυτο που εχεις μεχρι να φτασεις στο καλυτερο απο ολα....το οποιο φυσικα ειναι ανεφικτο
Αρα, δεν ειναι θεμα ματαιοδοξιας των ευφοπλιστων και των βιομηχανων, ειναι θεμα της φυσης του ανθρωπου
Μπορει. Μπορει κ οχι ομως.. Μακαρι καποτε να αποκτησω την οικονομικη ευχερεια να το κανω το πειραμα. Αυτη τη στιγμη παντως το βλεπω λιγο υπερβολικο κ αντιθετο με τα πιστευω μου να εχω αυτοκινητο με 300 τελικη κ 0-100 4' κ να μην ειμαι ικανοποιημενος μεχρι να αποκτησω (με χρηματα απο τον ιδρωτα μου) αυτοκινητο πολλαπλασιου κοστους με 320 τελικη κ 0-100 3,7'...
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εγω πάντος θα ήθελα να ακούσω ποιοί (με το χέρι στην καρδιά) θα διάλεγαν αν τους χαρίζανε, ενα οποιοδήποτε Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο, αντί αυτού http://www.rsportscars.com/foto/04/f43005_03.jpgΦυσικα και θα το επαιρνα αυτο που λες, αλλα το σεναριο σου δεν ειναι ρεαλιστικο... Σε λογικες συνθηκες κανεις δεν προκειται να σου χαρισει οτι αυτοκινητο γουσταρεις, και με τα 50.000 ευρω που θετω ως απολυτο ανωτατο οριο που μελλοντικα ισως ειμαι σε κατασταση να μπορω να ξοδεψω σε αυτοκινητο (αν πανε καλυτερα τα οικονομικα μου κλπ), φυσικα και θα προτιμησω Ιαπωνα γιατι θα μου δωσει πολυ περισσοτερα για τα λεφτα μου, και δεν θα με κλεψει οπως ο ευρωπαιος για το 'και καλα' μουρατο σηματακι...
Αν τα ειχα σημερα αυτα τα 50.000 να τα δωσω? Μαλλον S2000, ή κανενα Subaru WRC / Evo....ή ισως και το 350Z.
Αν τα εχω σε 10 χρονια, δεν ξερω τι θα υπαρχει...ας μου δωσει ο ευρωπαιος κατι πραγματικα καλυτερο σε ισαξια τιμη και αξιοπιστια και θα το παρω με κλειστα ματια...αλλα αν παει με τη λογικη του σημερα δεν προκειται να το κανει αυτο...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εγω πάντος θα ήθελα να ακούσω ποιοί (με το χέρι στην καρδιά) θα διάλεγαν αν τους χαρίζανε, ενα οποιοδήποτε Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο, αντί αυτού http://www.rsportscars.com/foto/04/f43005_03.jpg
Ενώ εσένα αν σου χάριζαν αυτό αντί οποιουδήποτε Ευρωπαϊκού θα σε χάλαγε
άλλο ένα κουτι σε ρόδες Βάλτε και λίγο 'χρώμα' στη ζωή σας. Λίγη φινέτσα δεν βλάπτει ακόμα και στην αυτοκίνηση.Δεν είναι όλα απλώς νούμερα (επιταχύνσεις, ίπποι κτλ)
Αλλα πραγματικά, θα είχα λασκάρει τελείως αν προτιμούσα το (πολύ καλό) skyline απο την Ferrari -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εγω πάντος θα ήθελα να ακούσω ποιοί (με το χέρι στην καρδιά) θα διάλεγαν αν τους χαρίζανε, ενα οποιοδήποτε Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο, αντί αυτού http://www.rsportscars.com/foto/04/f43005_03.jpg
Ενώ εσένα αν σου χάριζαν αυτό αντί οποιουδήποτε Ευρωπαϊκού θα σε χάλαγε
άλλο ένα κουτι σε ρόδες Βάλτε και λίγο 'χρώμα' στη ζωή σας. Λίγη φινέτσα δεν βλάπτει ακόμα και στην αυτοκίνηση.Δεν είναι όλα απλώς νούμερα (επιταχύνσεις, ίπποι κτλ)
Αλλα πραγματικά, θα είχα λασκάρει τελείως αν προτιμούσα το (πολύ καλό) skyline απο την FerrariΔηλαδή το πλεονέκτημα της Ferrari είναι πως είναι πιο όμορφη ? Διότι η επιχειρηματολογία σου αυτό λέει. Φυσικά και είναι πιο όμορφη. Υπάρχουν όμως και άνθρωποι για τους οποίους έχει μεγαλύτερη σημασία το form follows function
Η όλη συζήτηση πάντως δεν έχει κανένα νόημα. ΑΝ μου χάριζαν Ferrari θα την έπαιρνα ? ΠΡΟΦΑΝΩΣ, αυτό έλειπε. Και μόλις διαπίστωνα πόσο ακατάλληλο αυτοκίνητο είναι για κίνηση σε δημόσιους δρόμους, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, θα την πούλαγα για κάτι πιο 'γήινο', φθηνότερο, χρηστικότερο και, αν θέλεις, λιγότερο προκλητικό. Μπορεί να ήταν Ευρωπαϊκό (πχ. Μ3), μπορεί Γιαπωνέζικο (πχ. μια 'φτερούγα' ή ένα 350Ζ).
Τέλος πάντων, είμαστε off topic. Το συμπέρασμά μου από το topic είναι πως φυσικά και έχουν οι Γιαπωνέζοι την τεχνογνωσία να φτιάξουν πολύπλοκους πολυκύλινδρους κινητήρες, το αποδεικνύει και η επιτυχημένη εμπλοκή τους στην F1, απλά δεν έχουν λόγο (και οικονομικό όφελος) να το κάνουν (όταν έβγαλαν το NSX ταρακούνησαν αρκετό χρόνο και πήρε μερικά χρόνια στους Ευρωπαίους να αντεπιτεθούν). Οπως δεν έχουν λόγο οι Ευρωπαίοι να φτιάξουν 'φτερούγες', παρότι έχουν την τεχνογνωσία (γιατί πχ. δεν έβγαλε ένα 4x4 Turbo η επί 5 χρόνια πρωταθλήτρια στο WRC Peugeot+Citroen ?)
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εγω πάντος θα ήθελα να ακούσω ποιοί (με το χέρι στην καρδιά) θα διάλεγαν αν τους χαρίζανε, ενα οποιοδήποτε Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο, αντί αυτού http://www.rsportscars.com/foto/04/f43005_03.jpgΜάλιστα!
Αυτό αποδεικνύει ότι τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι καλύτερα από τα Ιαπωνικά; Ή μάλλον οι Ευρωπαϊκοί κινητήρες είναι καλύτεροι από τους Ιαπωνικούς;
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
............Χωρις να θεωρηθω εμπαθης ο πολυσυζητημενος 2.0 JTS της αλφα αποδιδει 165hp 21κιλα ροπης σχεδον οσο του αγριεμενου διλιτρου του s2000 αλλα στις πιο ωφελημες στροφες δηλαδη στις 3250 και κοκκινιζει στις 6400.Φανταστειτε μια αγριεμενη εκδοχη αυτου του κινητηρα οπως και της honda...Βεβαια η αλφα δεν χρειαζεται να αγριεψει τον συγκεκριμενο κινητηρα..........χαχαχα!Να το βαλω στα ανεκδοτα???
.......Αλήθεια εβγαλε ποτε ο 2.0 JTS ποτε 165 αλογα????
Γιατι σε ολες τις δυναμομετρησεις που το εγιναν ήταν σταθερά κατω απο τους 150....Μιλαμε για τραγικη αποτυχια η οποια φαινεται και στις επιδοσεις των αμαξιων που τον φοράνε...... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Xristo γιατί πάντα απέναντι στα ιαπωνικά βάζετε την Ferrari...?Kι εγώ με μια φτερούγα μια χαρά θα ήμουν.Δεν το λυπάσαι στους ελληνικούς δρόμους. . . ?
Γιατι μόνο με Ferrari συγκρίνονται
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
άλλο ένα κουτι σε ρόδες Βάλτε και λίγο 'χρώμα' στη ζωή σας. Λίγη φινέτσα δεν βλάπτει ακόμα και στην αυτοκίνηση.Δεν είναι όλα απλώς νούμερα (επιταχύνσεις, ίπποι κτλ)
Αλλα πραγματικά, θα είχα λασκάρει τελείως αν προτιμούσα το (πολύ καλό) skyline απο την FerrariΧρώμα μπορούμε να βάλουμε και με άλλους τρόπους στη ζωή μας. Πχ εσύ μπορεί να γράφεις από ένα απρόσωπο 'κουτί' χωρίς κανένα ίχνος desing κι άλλος μπορεί να γράφει από iMac
Βέβαια το PC (και το σπίτι) το βλέπουν ελάχιστοι, ενώ το αυτοκίνητο πολλοί και καθημερινά
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εγω πάντος θα ήθελα να ακούσω ποιοί (με το χέρι στην καρδιά) θα διάλεγαν αν τους χαρίζανε, ενα οποιοδήποτε Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο, αντί αυτού http://www.rsportscars.com/foto/04/f43005_03.jpgΜάλιστα, πολλές απαντήσεις αλλα δεν δήλωσε κάποιος ξεκάθαρα οτι 'ναι, προτιμώ ενα subaru (πχ) απο μια ferrari (πχ) γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο.' Μόνο ο φίλος Ikar δήλωσε οτι προτιμά μια 'φτερούγα'.Προφανώς την θεωρεί ανώτερη τεχνολογικά
Η ιδιαιτερότητα των άσχημων Ελληνικών δρόμων με βάση την οποία πολλοι θα διαλέγατε μια 'φτερούγα' απο ενα υπεραυτοκίνητο τι σχέση έχει πάλι με την σύγκριση τεχνολογίας που κάνουμε????
Φυσικά και θεωρώ 'καλύτερο' αυτοκίνητο ενα Sti απο την modena με βάση τον λόγο απόδοση/τιμή.Αλλα όταν συγκρίνουμε τεχνολογικά επιτεύματα κοιτάμε το αποτέλεσμα ανεξαρτήτως κόστους για να βγάλουμε αποτέλεσμα.Γι αυτό άλλωστε και ανέφερα το σενάριο 'να χαρίζανε τα αυτοκίνητα'
Άλλωστε τι είναι τα υπεραυτοκίνητα? Επίδειξη τεχνολογίας είναι.Ας κάνουν και οι Ιάπωνες την επίδειξη τεχνολογίας τους λοιπόν. Τι περιμένουν? Το αν το καλύτερο είναι και υπερτιμημένο καλά κάνει και είναι. Όταν πάιζεις μόνος σου σε μια κατηγορία κάνεις ότι θέλεις. Ας καταφέρουν κάποτε οι Ιάπωνες να βγάλουν αυτοκίνητα που να πάιξουν στα μεγάλα σαλόνια και να δείς πως θα πέσει η τιμή των ferrari lampo κτλ -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
............Χωρις να θεωρηθω εμπαθης ο πολυσυζητημενος 2.0 JTS της αλφα αποδιδει 165hp 21κιλα ροπης σχεδον οσο του αγριεμενου διλιτρου του s2000 αλλα στις πιο ωφελημες στροφες δηλαδη στις 3250 και κοκκινιζει στις 6400.Φανταστειτε μια αγριεμενη εκδοχη αυτου του κινητηρα οπως και της honda...Βεβαια η αλφα δεν χρειαζεται να αγριεψει τον συγκεκριμενο κινητηρα..........
χαχαχα!Να το βαλω στα ανεκδοτα???
.......Αλήθεια εβγαλε ποτε ο 2.0 JTS ποτε 165 αλογα????
Γιατι σε ολες τις δυναμομετρησεις που το εγιναν ήταν σταθερά κατω απο τους 150....Μιλαμε για τραγικη αποτυχια η οποια φαινεται και στις επιδοσεις των αμαξιων που τον φοράνε......και γιατί η δικιά μου GT 2.0 γιατί είναι παντού πιο γρήγορη απο την GTV 2.0 TS του κολλητού μου με τους 150 'πραγματικούς' ίππους?
(χμμμμ άλλος ένας που μιλάει με απόλυτο τρόπο για αυτοκίνητο που δεν έχει οδηγήσει)
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Μάλιστα, πολλές απαντήσεις αλλα δεν δήλωσε κάποιος ξεκάθαρα οτι 'ναι, προτιμώ ενα subaru (πχ) απο μια ferrari (πχ) γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο.' Μόνο ο φίλος Ikar δήλωσε οτι προτιμά μια 'φτερούγα'.Προφανώς την θεωρεί ανώτερη τεχνολογικά
Φυσικά και θεωρώ 'καλύτερο' αυτοκίνητο ενα Sti απο την modena με βάση τον λόγο απόδοση/τιμή.Αλλα όταν συγκρίνουμε τεχνολογικά επιτεύματα κοιτάμε το αποτέλεσμα ανεξαρτήτως κόστους για να βγάλουμε αποτέλεσμα.Γι αυτό άλλωστε και ανέφερα το σενάριο 'να χαρίζανε τα αυτοκίνητα'
Άλλωστε τι είναι τα υπεραυτοκίνητα? Επίδειξη τεχνολογίας είναι.Ας κάνουν και οι Ιάπωνες την επίδειξη τεχνολογίας τους λοιπόν. Τι περιμένουν? Το αν το καλύτερο είναι και υπερτιμημένο καλά κάνει και είναι. Όταν πάιζεις μόνος σου σε μια κατηγορία κάνεις ότι θέλεις. Ας καταφέρουν κάποτε οι Ιάπωνες να βγάλουν αυτοκίνητα που να πάιξουν στα μεγάλα σαλόνια και να δείς πως θα πέσει η τιμή των ferrari lampo κτλΔηλαδη εσυ θεωρεις οτι τα EVO ή τα STi ή τα Skyline ή τα NSX δεν παραδιδουν μαθηματα τεχνολογιας (ακομα και στην Ferrari) και μαλιστα στο 1/4 της τιμης μιας 360? Τι αλλο θελεις να κανουν, να ψηνουν και καφε?
Οταν τοσα και τοσα περιοδικα εχουν γραψει για το EVO (που για ορισμενους ειναι ενα 'φτηνιαρικο' πλαστικο sedan/taxi) οτι ειναι απο τα ταχυτερα (αν οχι το ταχυτερο) αυτοκινητα απο το Α στο Β τι αλλο να πουμε για την τεχνολογια των Γιαπωνεζων?
Μαγκια, κατα τη γνωμη μου παντα, ειναι να προσφερεις στον κοσμο ενα αυτοκινητο 50,000 ευρω το οποιο μπορει ανετα να περασει μια εξωτικη Porsche, Ferrari κτλ σε πραγματικες συνθηκες δρομου και ας εχει μονο 280 αλογα και πλαστικο ταμπλω.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
[...] Ας κάνουν και οι Ιάπωνες την επίδειξη τεχνολογίας τους λοιπόν. Τι περιμένουν?Να υπενθυμίσω λοιπόν..
- Η Χόντα το VTEC από πριν το 90 (οι Ευρωπαίοι τον ύπνο του δικαίου)
- Η Τογιότα τους 1600άρηδες με τα 115 άλογα, όταν οι 'δικοί μας' ήταν στα.. 75.
- Η Σουζούκι τα 100 άλογα από τα 1300 κ.εκ., όταν..
- Φυσικά, η Μάζντα με τον Βάνκελ
- Η Μιτσουμπίσι με το επαναστατικό (πραγματική επίδειξη τεχνολογίας) 300ΖΧ .
- Η Μάζντα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση στο 626!!
- Οι φτερούγες με τις καταπληκτικές μεταδόσεις, ιδίως τα ενεργητικά διαφορικά των EVO.. δείξε μου έναν αντίστοιχο Ευρωπαίο.
Και υπάρχουν και άλλα..
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Μάλιστα, πολλές απαντήσεις αλλα δεν δήλωσε κάποιος ξεκάθαρα οτι 'ναι, προτιμώ ενα subaru (πχ) απο μια ferrari (πχ) γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο.' Μόνο ο φίλος Ikar δήλωσε οτι προτιμά μια 'φτερούγα'.Προφανώς την θεωρεί ανώτερη τεχνολογικά
Έγραψα κάτι τέτοιο;
Ωστόσο, όταν μπορείς να κινηθείς εξίσου (λίγο πιο αργά, λίγο πιο γρήγορα, ανάλογα τις συνθήκες) γρήγορα με μία Ferrari, ενώ σίγουρα μπορείς να συντηρήσεις πιο εύκολα τη φτερούγα (είπες να μας χαρίσουν, όχι και να τη συντηρούν ), ε ναι θα την προτιμήσω.
Όπως σωστά έγραψε κι ο Lefos, δεν είναι τεχνολογία να μπορείς να προσφέρεις τις ίδιες περίπου επιδόσεις με υποπολλαπλάσιο κόστος;
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Μάλιστα, πολλές απαντήσεις αλλα δεν δήλωσε κάποιος ξεκάθαρα οτι 'ναι, προτιμώ ενα subaru (πχ) απο μια ferrari (πχ) γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο.' Μόνο ο φίλος Ikar δήλωσε οτι προτιμά μια 'φτερούγα'.Προφανώς την θεωρεί ανώτερη τεχνολογικάΠρόσεξε: 'καλύτερο αυτοκίνητο' δεν είναι το ίδιο με 'ανώτερο τεχνολογικά'. Εσύ ο ίδιος έχει θέσει σαν κριτήριο την ομορφιά, και εκεί παραδέχομαι πως οι Γιαπωνέζοι υστερούν. Αλλά υπάρχουν 1002 σημεία όπου η ολική ποιότητα του αυτοκινήτου δεν εξαρτάται από την τεχνολογία του.
Και επιτέλους, πες μας τι έχουν οι Ferrari που τις κάνει ανώτερες τεχνολογικά από καλά Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα στυλ Skyline ? Θέλω σαφείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις, όχι 'επειδή είναι πιο όμορφες' ή 'επειδή είναι Ferrari'
(Εγώ ξέρω 2 σημεία μόνο και θα τα πω αφού πεις εσύ τα δικά σου, γιατί θέλω να δω τι έχεις στο μυαλό σου σαν 'τεχνολογική υπεροχή')
Ας καταφέρουν κάποτε οι Ιάπωνες να βγάλουν αυτοκίνητα που να πάιξουν στα μεγάλα σαλόνια και να δείς πως θα πέσει η τιμή των ferrari lampo κτλ
Αυτό που λες έχει ήδη συμβεί (διάβασε Ιστορία!) αρχές δεκαετίας του '90: το NSX ήταν θεαματικά καλύτερο από την F355 της εποχής.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Να υπενθυμίσω λοιπόν..- Η Χόντα το VTEC από πριν το 90 (οι Ευρωπαίοι τον ύπνο του δικαίου)
- Η Τογιότα τους 1600άρηδες με τα 115 άλογα, όταν οι 'δικοί μας' ήταν στα.. 75.
- Η Σουζούκι τα 100 άλογα από τα 1300 κ.εκ., όταν..
- Φυσικά, η Μάζντα με τον Βάνκελ
- Η Μιτσουμπίσι με το επαναστατικό (πραγματική επίδειξη τεχνολογίας) 300ΖΧ .
- Η Μάζντα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση στο 626!!
- Οι φτερούγες με τις καταπληκτικές μεταδόσεις, ιδίως τα ενεργητικά διαφορικά των EVO.. δείξε μου έναν αντίστοιχο Ευρωπαίο.
Και υπάρχουν και άλλα..
κάποιες διορθώσεις:
- Η τογιότα με τους 1600άρηδες με τα 125, εννοείς (Celica και ΑΕ86)
- ατμοσφαιρικά άλογα. Τουρμπάτα έβγαζε η Daihatsu 100 άλογα από 1000 κ.ε.
- Το 300ΖΧ ήταν της Nissan. Εκπληκτικό για την εποχή όχημα, αλλά εσύ μάλλον αναφέρεσαι στο Mitsu 3000GT
-
Όχι, δίκιο έχεις, στο Νισσάν 300ΖΧ αναφερόμουν.. thx!
Περί Ιαπωνικών κινητήρων