-
έλα μια βόλτα από το Alfa Romeo forum, να προσκυνήσεις μια το ναό, που όλα τα ιαπωνέζικα μας διαφημίζετε αυτό το Twin-Cam με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ πάνω στην μηχανή σας...ξέρεις ποιός εφήρμοσε την εν λόγω τεχνολογία έτσι? Όπως και άλλες πολλές που μάλλον αγνοείς.
Καλό διάβασμα και τα ξαναλέμε.και οχι μονο φιλε μου,καθως εχουμε γραψει οτι την τεχνολογια vtec που μετεπειτα εξελιξαν περισσοτερο οι Ιαπωνες ξεκινησε η Fiat!αγαπαμε την αυτοκινηση (τουλαχιστον σαν μαζνταιοι)και δεν εχουμε κανενα θεμα ποιος δημιουργησε τι!η καθε εταιρια εχει τα δικα της καλα η και αρνητικα αν θες!
απο εκει και περα προσκυνουμε σαν ανθρωποι μονο κανα εικονισμα και εγω μαλιστα εκτος αυτων ισως και τον Ολυμπιακο
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τα Twin Spark ξεφτυλίζουν ότι 16άρι 1.2** τόνων** υπάρχει, ατμοσφαιρικό πάντα. Οι γάλλοι να μην πεταχτούν...εδώ μιλάμε για αμάξι 1.2 τόνων.λέγαμε για ομοιότητες μεταξύ μαζντάκηδων κι ρομεάκηδων
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ας μην το συνεχίσουμε καλύτερα. Εγώ είπα 60-160 και έχει τα πάντα όλα μέσα.
Τα Twin Spark ξεφτυλίζουν ότι 16άρι υπάρχει, ατμοσφαιρικό πάντα. Οι γάλλοι να μην πεταχτούν...εδώ μιλάμε για αμάξι 1.2 τόνων.Έχω μια corolla για δοκιμή...
-
αρνουμαι να μπω σε αντιπαραθεση με το αντιπαλο δεος των μαζντακηδων παρολα τα επιχειρηματα που μπορω να αραδιασω...
a small hint for your info η καρινα με τα 115 για να πιασει τα 100 πραγματικα με vbox θελει 3 στο κιβωτιο...στα 96 εχει 9.6 sec. μονο με ανεβασμα κοφτη επιανε τα 100 με 2α (κοφτης στην 7.000... been there done that...με 1ο σταδιο βελτιωσης και μετρηση με vbox στα 100 ειχε 9.1)
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Είναι κάτι από όλα αυτά ψέματα? Όλοι μπορεί να πατάνε τα 6αρια γιατί είναι πολύ εύκολο εν έτη 2012 να έχει κάποιος πιο γρήγορο αμάξι.
Τα έβαλα γιατί αμφισβήτησε πως γράφτηκαν
Για παράδειγμα ένας φίλος μου αγόρασε το 2010 το 6άρι το 1.8 και είναι πολύ ευχαριστημένος από αυτό, τι θα έπρεπε να του πω ; πως είσαι βλάκας που το πήρες (γιατί δεν πιάνει τα 0-100 σε λίγότερα από 10’’ κλπ κλπ ; )
Δεν ξερω γιατι, αλλα δεν εχεις αντιληφθει τι γινετε ετσι?...Αν σου ελεγε οτι πηρε το 6 γιατι εχει 0-100 σε λιγοτερο απο 10 -ενω δεν εχει- και τελικη 240 -ενω δεν εχει- τι θα του ελεγες? Αν σου εδειχνε βιντεο που με το ζορι ανεβαζει πανω απο τα 180 με σχολια του τυπου 'ποσο γαματα ανεβαζει'? Αν σου ελεγε οτι τα 1.6 τουρμπο στο δρομο δεν ειναι τοσο καλα υπαινισσομενος οτι το 6 τα εχει? Και τελικα σε πια απο τις παραπανω κατηγοριες θα τον κατετασσες?
Αν, αν, αν, αν ..... sorry αλλά αντιλαμβάνεσαι τί λές ;
Ούτε βίντεο, ούτε 0-100 ούτε τις τελικές κοιτάζει γιατί δεν τον ενδιαφέρει καθόλου αν είναι κατά 1-2 ή 5 δευτερόλεπτα πιό γρήγορο ή αργό. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Λοιπόν επειδή μας τα πρήξατε ότι η Mazda ανακάλυψε τον τροχό, έλα μια βόλτα από το Alfa Romeo forum, να προσκυνήσεις μια το ναό, που όλα τα ιαπωνέζικα μας διαφημίζετε αυτό το Twin-Cam με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ πάνω στην μηχανή σας...ξέρεις ποιός εφήρμοσε την εν λόγω τεχνολογία έτσι?Μιλάμε για παραλήρημα!
Επιδόσεις mazda6 από autotriti
Παράγκα -
Πάντως διάβασα πρόσφατα μια συνέντευξη του γενικού γαμάο της Μάζντα (ιάπωνα), και στην ερώτηση ποια εταιρεία έχετε για πρότυπο είπε της Άλφα Ρομέο. Επλίζω να μην της μοιάσει και στα οικονομικά μεγέθη, αν και μέχρι στιγμής έχουν και τα φαλιμέντα τους, και την πάνε από κοντά και εκεί.
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Είναι κάτι από όλα αυτά ψέματα? Όλοι μπορεί να πατάνε τα 6αρια γιατί είναι πολύ εύκολο εν έτη 2012 να έχει κάποιος πιο γρήγορο αμάξι.
Τα έβαλα γιατί αμφισβήτησε πως γράφτηκαν
Για παράδειγμα ένας φίλος μου αγόρασε το 2010 το 6άρι το 1.8 και είναι πολύ ευχαριστημένος από αυτό, τι θα έπρεπε να του πω ; πως είσαι βλάκας που το πήρες (γιατί δεν πιάνει τα 0-100 σε λίγότερα από 10’’ κλπ κλπ ; )
Δεν ξερω γιατι, αλλα δεν εχεις αντιληφθει τι γινετε ετσι?...Αν σου ελεγε οτι πηρε το 6 γιατι εχει 0-100 σε λιγοτερο απο 10 -ενω δεν εχει- και τελικη 240 -ενω δεν εχει- τι θα του ελεγες? Αν σου εδειχνε βιντεο που με το ζορι ανεβαζει πανω απο τα 180 με σχολια του τυπου 'ποσο γαματα ανεβαζει'? Αν σου ελεγε οτι τα 1.6 τουρμπο στο δρομο δεν ειναι τοσο καλα υπαινισσομενος οτι το 6 τα εχει? Και τελικα σε πια απο τις παραπανω κατηγοριες θα τον κατετασσες?
Αν, αν, αν, αν ..... sorry αλλά αντιλαμβάνεσαι τί λές ;
Ούτε βίντεο, ούτε 0-100 ούτε τις τελικές κοιτάζει γιατί δεν τον ενδιαφέρει καθόλου αν είναι κατά 1-2 ή 5 δευτερόλεπτα πιό γρήγορο ή αργό.έχεις διαβάσει καθόλου καμία απάντηση από το τοπικ ?
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Λοιπόν επειδή μας τα πρήξατε ότι η Mazda ανακάλυψε τον τροχό, έλα μια βόλτα από το Alfa Romeo forum, να προσκυνήσεις μια το ναό, που όλα τα ιαπωνέζικα μας διαφημίζετε αυτό το Twin-Cam με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ πάνω στην μηχανή σας...ξέρεις ποιός εφήρμοσε την εν λόγω τεχνολογία έτσι?
Μιλάμε για παραλήρημα!
Επιδόσεις mazda6 από autotriti
ΠαράγκαΜεταξύ μας τραγική φυλλάδα. Το Xedos μου δεν το είχε μετρήσει νομίζω (δεν πρέπει να έβγαινε τότε) αλλά το Focus μου το μέτρησε στα 109 άλογα και 0-100 στο 10,5 περίπου...
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
αρνουμαι να μπω σε αντιπαραθεση με το αντιπαλο δεος των μαζντακηδων παρολα τα επιχειρηματα που μπορω να αραδιασω...a small hint for your info η καρινα με τα 115 για να πιασει τα 100 πραγματικα με vbox θελει 3 στο κιβωτιο...στα 96 εχει 9.6 sec. μονο με ανεβασμα κοφτη επιανε τα 100 με 2α (κοφτης στην 7.000... been there done that...με 1ο σταδιο βελτιωσης και μετρηση με vbox στα 100 ειχε 9.1)
θυμάμαι με καρίνα φίλου κάναμε πλάκα σε πολλά κάρα της εποχής... χιτ για λουκουμάκι οι 'φτιαγμένες' (μπουρια, ποκεμον στικερς κλπ) 3αρες bmw...
η 1.6 156 τνο έτρωγε παντού...
-
δεν μπορώ να μην κάνω καγκουροσυζήτηση...
από απλή περιέργια αλέξανδρε, το καρίνα ρίχνει στο χεντος???
-
η καρινα ε,τα εσπαγε..ακομα σκεφτομαι να την αγορασω απο τον θειο μου,στον οποιο την εχουμε πωλησει.. κ μου αρεσει παρα πολυ εμφανησιακα
συμφωνω οτι η 156 επινε τσαι απο την καρινα,νομιζω λογω βαρους κ λιγοτερης δυναμης χαμηλα ..κ το ξεντος 6(αλλο κορυφαιο) γιατι αν θυμαμαι καλα ειχε μακρυτερες σχεσεις μεταδοσης κ επισης για λιγοτερη δυναμη χαμηλα ..αυτα ηταν κ τα 3 οχηματα που κοιταζαμε εκεινη την εποχη..πηγαμε να δουμε κ την μπεμπα,αλλα συνειδητοποιησαμε αμεσως το λαθος μας κ εγκαταλειψαμε με ελαφρα. -
δεν το ειχα για τοσο γρηγορο
-
Όλα τα Τουότα από αρχές 90 μέχρι μέσα 2000 είναι διαολεμένα γρήγορα γι' αυτό που δηλώνουν. Κάτι παίζει με τα κιβώτια. Ότι έχω οδηγήσει έχει μια σταθερή συνεχόμενη ισχύ λες και είναι ηλεκτρικό. Τα δε κιβώτια όσο και άμπαλος να είσαι δεν ρίχνουν κάτω από 2000σαλ στην κάθε αλλαγή. Έχουν συνέχεια το μοτέρ μέσα στη ροπή του.
Όταν έρθουν οι στροφές βέβαια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μεταξύ μας τραγική φυλλάδα. Το Xedos μου δεν το είχε μετρήσει νομίζω (δεν πρέπει να έβγαινε τότε) αλλά το Focus μου το μέτρησε στα 109 άλογα και 0-100 στο 10,5 περίπου...Εδώ που τα λέμε δεν έχεις άδικο, έχει γράψει τραγικά πράγματα κατά καιρούς, σε σχέση όμως με τις δηλώσεις και το τρόπο γραφής του Giuseppe ακόμη και το autotriti φαντάζει ευαγγέλιο...
Το Focus σου είναι το mk1 να υποθέσω? Γύρω στο 11,5 το είχα αν και για την εποχή του το θέμα δεν ήταν αυτό αλλά το θεόμακρο κιβώτιό του.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
από απλή περιέργια αλέξανδρε, το καρίνα ρίχνει στο χεντος???Είχα ανοίξει με μια Carina Ε ενός γνωστού πριν χρόνια και πηγαίναμε σχεδόν κόπιες. Μόνο στα 140+ έφυγα λίγο, αλλά ίσως δεν το κυνήγησε τόσο αν και είπε ότι πίεζε. Και τα δύο πάντως είχαν γράψει 10αράκι για τα 100 και κοντά 31.5 για το χλμ.
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Το Focus σου είναι το mk1 να υποθέσω? Γύρω στο 11,5 το είχα αν και για την εποχή του το θέμα δεν ήταν αυτό αλλά το θεόμακρο κιβώτιό του.
Σωστά 11.6 μέτρησαν οι 4Τ και 11.7 το Drive. Το δε κιβώτιο είναι απλά αστείο... νομίζεις ότι το πήραν από superbike!
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
μην κανετε γενικευσεις οπως κανουν καποιοι αλλοι με 240 κμ τελικη...
μην γινει το τοπικ japan vs the rest of the worldεπισης οσο αφορα την 147 πιστεψε με δεν ισχυει αυτο που λες...το εχω δει να συμβαινει τοσο με carina e οσο με civic οσο και με xedos 6....
Η 'προσφορα' για το 1600αρη civic 20ετιας παντως, ισχυει...
-
Αν μιλάς για το 160άρι, κλέβεις εκκλησίες Γρηγόρη! Πάντως να σε δω πως θα στρίψεις όταν τελειώσει η ευθεία...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν μιλάς για το 160άρι, κλέβεις εκκλησίες Γρηγόρη! Πάντως να σε δω πως θα στρίψεις όταν τελειώσει η ευθεία...μαλλον δεν ξέρεις για ποιον μιλάς ...
MAZDA 6