-
γεια σας. Ενδιαφέρομαι για αγορα μεταχειρισμένου του 2007/08 και εως 1300cc. Με ενδιαφερει να μην βγαζει ζημιες και να ειναι οικονομικο σε βενζινη και κοστος συντηρησης. Απο τα μοντελα που ειδα μου αρεσει το fiesta mk6/facelift και το yaris. Τα 2 μοντελα εχουν αρκετη χρηματικη διαφορά. Για το λογο αυτο σκεφτομαι το fiesta, δεν ξέρω όμως πως τα πάει απο αξιοπιστία. Μήπως το yaris έχει καποια πλεονεκτηματα που το κανουν να αξίζει αυτα τα 1500+ ευρώ παραπάνω? περιμένω γνώμες
-
γεια σας. Ενδιαφέρομαι για αγορα μεταχειρισμένου του 2007/08 και εως 1300cc. Με ενδιαφερει να μην βγαζει ζημιες και να ειναι οικονομικο σε βενζινη και κοστος συντηρησης. Απο τα μοντελα που ειδα μου αρεσει το fiesta mk6/facelift και το yaris. Τα 2 μοντελα εχουν αρκετη χρηματικη διαφορά. Για το λογο αυτο σκεφτομαι το fiesta, δεν ξέρω όμως πως τα πάει απο αξιοπιστία. Μήπως το yaris έχει καποια πλεονεκτηματα που το κανουν να αξίζει αυτα τα 1500+ ευρώ παραπάνω? περιμένω γνώμες
-
γεια σας. Ενδιαφέρομαι για αγορα μεταχειρισμένου του 2007/08 και εως 1300cc. Με ενδιαφερει να μην βγαζει ζημιες και να ειναι οικονομικο σε βενζινη και κοστος συντηρησης. Απο τα μοντελα που ειδα μου αρεσει το fiesta mk6/facelift και το yaris. Τα 2 μοντελα εχουν αρκετη χρηματικη διαφορά. Για το λογο αυτο σκεφτομαι το fiesta, δεν ξέρω όμως πως τα πάει απο αξιοπιστία. Μήπως το yaris έχει καποια πλεονεκτηματα που το κανουν να αξίζει αυτα τα 1500+ ευρώ παραπάνω? περιμένω γνώμες
-
Ο χρήστης novareg έγραψε:
γεια σας. Ενδιαφέρομαι για αγορα μεταχειρισμένου του 2007/08 και εως 1300cc. Με ενδιαφερει να μην βγαζει ζημιες και να ειναι οικονομικο σε βενζινη και κοστος συντηρησης. Απο τα μοντελα που ειδα μου αρεσει το fiesta mk6/facelift και το yaris. Τα 2 μοντελα εχουν αρκετη χρηματικη διαφορά. Για το λογο αυτο σκεφτομαι το fiesta, δεν ξέρω όμως πως τα πάει απο αξιοπιστία. Μήπως το yaris έχει καποια πλεονεκτηματα που το κανουν να αξίζει αυτα τα 1500+ ευρώ παραπάνω? περιμένω γνώμεςΕχω το mk6 f/l του 2007,αλλά το 1.6 S.Δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα σε θέματα αξιοπιστίας.Ειναι σκυλί μαύρο,εγώ έχω διανύσει μέχρι στιγμής 71500 χλμ και προβλημα 0.Πολυ δύσκολα θα ακούσεις κάτι αρνητικό για κάποιο ford της τελευταίας 10ετίας .Απλά επέλεξε το facelift μοντέλο(από το 2006 και μετά) που έχει και πολύ ποιοτικό εσωτερικό με μαλακά αφρώδη πλαστικά.Κοιτα για την έκδοση 1.25 με τα 75 άλογα,και όχι για το 1.3 με τα 70 άλογα(υπήρχε και τέτοιο,φορά ένα αρχαίο μοτέρ απέφυγέ το,έβγαινε στην έκδοση fun).Από σέρβις εξουσιοδωτημένα οι τιμές είναι συνήθως πολύ προσιτές(γύρω στο 100άρι το μικρό σέρβις κάθε χρόνο,και γύρω στο 200άρι το μεγάλο κάθε 2 χρόνια).Καμια σχέση με τιμές vw που είναι φαρμακείο δηλαδή ή και άλλων εταιριών που στα μεγάλα κυρίως σέρβις βαράνε στο ψαχνό .Στο fiesta ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που δεν θα βρεις εύκολα σε άλλα μικρό είναι η ζωντανη αίσθηση οδήγησης με το πολύ καλό κράτημα και η εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού(υδραυλικό και όχι ηλεκτρικό )και το κορυφαίο σασμάν.Οι χώροι είναι ένα άλλο ατού,ενώ το μόνο ουσιώδες μείον είναι ο θόρυβος σε ανοιχτό δρόμο λόγω ελλειπής ηχομόνωσης και οι μόνο 2 αερόσακοι Το yaris είναι επίσης αξιοπιστο,με χαμηλή κατανάλωση,αλλά δεν μου αρέσει καθόλου στο mk2 2007-2008 η ποιοτητα υλικών του ταμπλό που τη θεωρώ επιεικώς μέτρια.Δείχνει φτήνια,ιδίως εν συγκρίσει με του fiesta f/l.Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου η θέση οδήγησης που είναι άβολη για ψηλά αναστήματα και η θέση του καντράν στο κέντρο που είναι αιτία για τρακάρισμα .Για μένα δεν αξίζει τα παραπάνω λεφτά.Από μικρό γιαπωνέζικα μτχ μου αρέσουν και τα θεωρώ πιο τίμιες επιλογές τα mitsubishi colt 1.3 cz3 invite(2006-2008) & mazda 2 1.3 το τελευταίο μοντέλο 2007 και μετά.Αν σε παίρνει χρηματικά δες και για clio 1.2 tce 2007 και μετά που είναι πολύ αξιόλογο αυτοκινητάκι και νομίζω και αξιόπιστη αυτή η γενιά.Οτι άλλο θες ρώτα.
-
σ' ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Οσον αφορά το fiesta έχω ακούσει για πρόβλημα με κρεμαγίερα, όπως και μια δυσκολία στο να κουμπώσει η όπισθεν. Σκεφτόμουν και το colt αλλά το fiesta μ αρεσει περισσότερο.Το Mazda 2 είναι ωραίο αλλά έχει πολύ ακριβά ανταλλάκτικά.
-
Ο χρήστης novareg έγραψε:
σ' ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Οσον αφορά το fiesta έχω ακούσει για πρόβλημα με κρεμαγίερα, όπως και μια δυσκολία στο να κουμπώσει η όπισθεν. Σκεφτόμουν και το colt αλλά το fiesta μ αρεσει περισσότερο.Το Mazda 2 είναι ωραίο αλλά έχει πολύ ακριβά ανταλλάκτικά.Nομίζω αυτό με την κρεμαγιέρα εμφανίστηκε μόνο στα focus mk2 και στο καινούριο fiesta mk7 λόγω ηλεκτρικής κρεμαγιέρας(αν και αντιμετωπίστηκαν εντός εγγύησης).Τα mk6 έχουν υδραυλικό τιμόνι και δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο.Για την όπισθεν ισχυει εν μέρει κάτι τέτοιο,ιδίως με κρύο σασμάν αλλά προσωπικά το έχω συναντήσει σε πολλά και διάφορα αυτοκίνητα.Δεν είναι πρόβλημα.Απλά πατάς καλά το συμπλέκτη .Γενικά το σασμάν του κουμπώνει πολύ ωραία εν αντιθέση με κάποια άλλα αυτοκίνητα που έχει τύχει να οδηγησω(όπως micra,i20,punto,corsa,ceed) και είχαν από μέτριο έως μάπα κούμπωμα.
-
Ο χρήστης novareg έγραψε:
σ' ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Οσον αφορά το fiesta έχω ακούσει για πρόβλημα με κρεμαγίερα, όπως και μια δυσκολία στο να κουμπώσει η όπισθεν. Σκεφτόμουν και το colt αλλά το fiesta μ αρεσει περισσότερο.Το Mazda 2 είναι ωραίο αλλά έχει πολύ ακριβά ανταλλάκτικά.Το προβλημα με την οπισθεν υπαρχει ακομα και στα σημερινα Fiesta και δεν βλεπω φως στο τουνελ για αλλαγη..
Το προβλημα με την κρεμαγιερα (αν λαβω υποψιν μου αυτο που ειχε παρουσιαστει στο Focus) εμφανιζεται καπου στα 80 με 85 χιλιαδες χλμ. οποτε αν βρεις καποιο με παραπανω απ'αυτα τοτε ισως εχει επιλυθει.... Αν παλι βρεις καποιο με λιγοτερα, καλο θα ηταν να το ελεγξεις...Αν θες κατι ενδιαφερον οδηγικα παρε το Fiesta. Ειδαλλως το Yaris..
-
Δεν ειναι προβλημα σχεδον ολα τα αυτοκινητα το κανουν.Απλα αν δε σου κουμπωσει αφηνεις λιγο τον συμπλεκτη και σπρωχνεις τον λεβιε και θα μπει.Το yaris το εχει φιλος.Αν ψαχνεις ενα ποιο πολυ 'drivers car' παρε το fiesta αλλιως αν θες οικονομια και ενα καλο μοτερ παρε το yaris.Προσωπικα δε θα το προτιμουσα γιατι ειναι αθλιο αυτοκινητο και με κακη συναρμολογηση(πανω κατω σε τριγμους το yaris τριζει παραπανω απο το focus mk1) που το δικο μου συγκεκριμενα φοραει 17ρες και εχει και πολυ ποιο σκληρη αναρτηση σε σχεση με το yaris.
-
έχει κακή συναρμολόγηση το γιάρις μκ1 ??
θα πέσει φωτία να μας κάψει...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει κακή συναρμολόγηση το γιάρις μκ1 ??θα πέσει φωτία να μας κάψει...
Για yaris mk2 μιλάμε Eχεις επιχειρήσει να κλείσεις τα διπλά ντουλαπάκια στο συνοδηγό να δεις πως ακούγονται?
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
έχει κακή συναρμολόγηση το γιάρις μκ1 ??
θα πέσει φωτία να μας κάψει...
Για yaris mk2 μιλάμε Eχεις επιχειρήσει να κλείσεις τα διπλά ντουλαπάκια στο συνοδηγό να δεις πως ακούγονται?
την συναρμολόγηση την κρίνεις με βάση πως ακουγονται τα ντουλαπάκια όταν κλείνουν ???
άσε πως δείχνουν τα υλικά , και στο μκ1 έτσι δείχναν και αποδείχτηκαν ( σε βάθος χρόνου ) αλεξίσφαιρα... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει κακή συναρμολόγηση το γιάρις μκ1 ??
θα πέσει φωτία να μας κάψει...
Για yaris mk2 μιλάμε Eχεις επιχειρήσει να κλείσεις τα διπλά ντουλαπάκια στο συνοδηγό να δεις πως ακούγονται?
την συναρμολόγηση την κρίνεις με βάση πως ακουγονται τα ντουλαπάκια όταν κλείνουν ???
άσε πως δείχνουν τα υλικά , και στο μκ1 έτσι δείχναν και αποδείχτηκαν ( σε βάθος χρόνου ) αλεξίσφαιρα...Oλα μετράνε.Θα σου πω ένα παράδειγμα.Η θεια μου μέχρι πέρσυ είχε νισσάν μίκρα του 1999-2000 το οποίο είχε συναρμογή μπετό πραγματικά,δεν έτριζε τίποτα και ποτέ παρά τα σκληρά ελατήρια(το είχε πάρει από φοιτητή κύπριο μτχ ) .Ακόμα και το ντουλαπάκι έπειθε.Αντίθετα έχει τύχει να μπω 2 φορές στο επόμενο μίκρα(2005-2007) και η συναρμογή ήταν ένα χάλι,πολλά τριξίματα.Μάλιστα το ένα από αυτά δεν είχε ούτε 10000 χλμ και έκανε σα λατέρνα(ατρακάριστο,δε μιλάμε για στουκαρισμένο).Νομίζω οι ιάπωνες και αυτοί για λόγους κόστους ρίξανε τα στάνταρ ποιότητας-συναρμογής τα τελευταία χρόνια.Εγώ πάντως μια φορά στο fiesta s με 45άρι προφίλ και σπορ ανάρτηση δεν έχω τριγμούς σε ταμπλό και πόρτες,μόνο το παράθυρο του οδηγού κάνει κάτι τρελά τελευταία και φοβάμαι μην το χάσω
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει κακή συναρμολόγηση το γιάρις μκ1 ??
θα πέσει φωτία να μας κάψει...
Για yaris mk2 μιλάμε Eχεις επιχειρήσει να κλείσεις τα διπλά ντουλαπάκια στο συνοδηγό να δεις πως ακούγονται?
την συναρμολόγηση την κρίνεις με βάση πως ακουγονται τα ντουλαπάκια όταν κλείνουν ???
άσε πως δείχνουν τα υλικά , και στο μκ1 έτσι δείχναν και αποδείχτηκαν ( σε βάθος χρόνου ) αλεξίσφαιρα...Τι ειναι τα πλαστικα πυρινικη τεχνολογια για να ειναι τοσο περιεργα???
-
σας ευχαριστώ για τις απαντησεις σας! Από ότι βλέπω το fiesta είναι πιο καλά στημένο αλλά και η τιμη του yaris είναι περιπου 20% επιπλέον χωρίς κάποιο φανερο πλεονέκτημα( μοτερ?). Η μόνη σκέψη μου είναι αν το fiesta mk6 προσφέρει αυτά που υπόσχεται η toyota (αξιοπίστια), με απλά λογια αν βγηκε καλό το συγκεκριμένο μοντέλο. Η κατανάλωση από ότι είδα είναι πανω κατω η ιδια και για τα 2. όσοι εχετε fiesta ειστε ευχαριστημενοι απο το αμαξι?
-
Πάντως και στο γιάρις μερικές φορές έχει πρόβλημα να κουμπώσει η 1 και απλά αφήνεις τον συμπλέκτη και το ξαναπατάς!
-
οταν λετε για την oπiσθεν,εννοειτε το 'γκζζζζζζζ'
αν ναι τοτε αυτο δεν ειναι προβλημα,ουτε κατασκευαστικο λαθος,ετσι ειναι το σαζμαν,
για να μπαινει ομορφα κι ωραια απλα βαλτε 1η πριν βαλετε οπισθεν -
Λογω ελειψης συγχρονιζε νομιζω γινεται αυτο.
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
οταν λετε για την oπiσθεν,εννοειτε το 'γκζζζζζζζ'Welcome to the club!!
Και γω αυτο που αναφερεις, κανω αλλα ελεος... Απο το 2006 ακομα δεν το εχουν διορθωσει! -
Η όπισθεν στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ασυγχρόνιστη. Δεν είναι ίδιον του fiesta αυτό.
-
ναι ρε παιδια, πατηστε μια αλλη ταχυτητα πριν την οπισθεν και τελειωσε η υποθεση!!
μεταχειρισμενο fiesta ή yaris