-
Περίμενα πιο όμορφο εξωτερικό και πιο σύγχρονο εσωτερικό(ανετα βάζεις το σήμα της skoda στο τιμόνι).Συνολικά αδιάφορο.
-
Περίμενα πιο όμορφο εξωτερικό και πιο σύγχρονο εσωτερικό(ανετα βάζεις το σήμα της skoda στο τιμόνι).Συνολικά αδιάφορο.
-
Περίμενα πιο όμορφο εξωτερικό και πιο σύγχρονο εσωτερικό(ανετα βάζεις το σήμα της skoda στο τιμόνι).Συνολικά αδιάφορο.
-
Δεν έχουν το Θεο τους στο VAG
-
Και μας ενόχλησε το Exeo τελικά!
Το περίμενα πιο ... sport sedan! -
Κλώνος του jetta, ακόμα και εμφανισιακά...
-
Κρίμα γιατί το concept είχε δημιουργήσει προσδοκίες.
-
Το concept ήταν πολύ ωραίο για οικογενειακό sedan.
Το μοντέλο παραγωγής απλά ασχολίαστο. -
πανέμορφο, μοναδικό, πρωτότυπο, ασύλληπτο.
η επιτομή της πρωτοπορίας, η ανταμοιβή της ριζοσπαστικής σκέψης, η αποθέωση της σχεδιαστικής τόλμης. -
Κριμα κριμα κριμα. Εχασαν την ευκαιρια να ξαναμπουν στην κατηγορια με αξιωσεις. 1000 φορες προτιμω το πρωτοτυπο.
-
+1
σαν σεντάν στην Τουρκία το έκαναν.
-
Μήπως το προηγούμενο Toledo και γενικά τα προηγούμενα Seat κούρασαν με σχεδιαστικούς νεωτερισμούς
οπότε είπαν πλέον να σχεδιάζονται πιο toned down , μπας και οι πωλήσεις αυξηθούν? -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το concept ήταν πολύ ωραίο για οικογενειακό sedan.
Το μοντέλο παραγωγής απλά ασχολίαστο.Συμφωνώ απόλυτα.Απορώ πως από το υπέροχο πρωτότυπο,μας βγήκε αυτό .Το θετικό είναι από ότι διάβασα κάπου πως η πόρτα του πορτ-παγκαζ ανοίγει σαν 5πορτο(ακριβώς σαν το οκτάβια δηλαδή)οπότε θα είναι πολύ πρακτικό μιας και θα έχει 515 λίτρα πίσω.Θα πρέπει να τιμολογηθεί τότε χαμηλά.Π.χ 1.2 tsi 105 γύρω στα 15000€,1.4 tsi 160 γύρω στα 18000€.Αν το concept επαληθευόταν θα κοντράρονταν με c5,mondeo,insignia και θα έκανε πάνω από 20000€,ενώ έτσι θα ανταγωνιστεί αυτοκινητα τύπου aveo sendan,cruze,lancer,octavia(την παλιά).Συνεπώς το πάνε μια κατηγορία κάτω,αλλά σχεδιαστικά μετριότατο και άχρωμο.Αλήθεια γιατί δεν το λένε cordoba ?
-
Πίστευα ότι η ασχήμια του cordoba δεν μπορούσε να βρει συνεχιστή. Κι όμως...
-
Aπό την άλλη όχι ότι τα υπόλοιπα σεντάν της αγοράς είναι ομορφότερα. (πχ Fluence, Jetta κτλ)
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πίστευα ότι η ασχήμια του cordoba δεν μπορούσε να βρει συνεχιστή. Κι όμως...Καλά αυτό είναι υπερβολή. Σχόλια του στύλ : τι σκατά είναι αυτό σαν κουράδα , μια αηδία, ένα σίχαμα, αν μη τι άλλο είναι λίγο οφ. Το αμάξι δεν το λες σκατά , απλώς απορείς για πόσο λαλάκες μας περνάει του γκρουπ βαγκ και μας πλασάρουν τα ίδια αμάξια 20 χρόνια τώρα με διαφορετικά σήματα..
Το αμάξι είναι μια γελοία αντιγραφή που αν έβαζες το σήμα της σκόντα ή της vw, οκταβιάζει λίγο στα πλάγια και τζετίζει μπροστά.
Έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου οτι μόλις διώξω το ίμπιζα, γερμανικό αυτοκίνητο ( όλο το γκρουπ βαγκ και η οπελ μαζί) δεν ξαναγοράζω.
Μιλάμε για την επιτομή του μάρκετινγκ. -
Το πρτότυπο ήταν όνειρο άλλα και αυτό δεν είναι κακό. Βασισμένο προφανώς στο Jetta θα ενισχύσει τη γκάμα της Seat. Και το Jetta ωραίο όχημα είναι. Αν έχει 15000-18000 € τότε θα αποτελεί πολύ καλή επιλογή.
-
εγω γιατι νομιζω οτι αυτο θα ναι στη κατηγορια του cordoba(αναφερθηκε παραπανω) και το IBL θα ναι το επομενο exeo?
-
Ωραίο μέσα-έξω. Απλές οι γραμμές του χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες.
Το εσωτερικό θέλω να πιστεύω ότι θα βγει και σε σκουρόχρωμη απόχρωση.Και δεν το έκαναν σαν κάτι ALTEA και LEON που είναι σαν 'αυγά'. Καλή φάση.
Θυμίζει και το παλιό Toledo και το θεωρώ θετικό και αυτό. -
Το Exeo δεν είναι άσχημο ρε παιδιά. Βασισμένο στο παλιό Α4 είναι το οποίο δεν ήταν άσχημο.
Νεο SEAT TOLEDO