-
Αυτό δεν το σχολιάσατε καθόλου.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πρέπει να ήταν υδραυλικός, αν κρίνω από τους χαλκοσωλήνες
Εγώ ξέρω πως χρησιμοποιούνται συνήθως στη θέρμανση κτηρίων για την μεταφορά των νερών απο τον καυστήρα
στα καλοριφέρ και πίσω.
Εκτός αν είναι τις FIAT κι εγώ είμαι τόσο μα τόσο πολύ άσχετος.
-
Δεν μας εδειξες που πανε και την χρησιμοτητα τους, εκτος και αν απλα ειναι περαστικοι....
-
της ΦΙΑΤ θα πρεπει να ειναι , και συγκεκριμενα απ'το καζανακι του Ανιελλη , καποιος που ηθελε να τον εκδικηθει τα πηρε και τα εβαλε στο συλλεκτικο αυτο χ1`9 .
Στο ραφι ....με προσοχη !Εισαι και χιουμοριστας ...μπαγασακο
-
-
Λοιπόν, τα συγχαρητήρια μου για την προσπάθεια και την επιλογή αυτοκινήτου, έστω και λίγο καθυστερημένα.... (μόλις 22 σελίδες).
Ο πολυεστέρας είναι μόνο στα πατώματα?
Το ίδιο έιχε κάνει ένας τύπος σε ένα χ 1/9 που είχα πάει να δω.
Όπου είχε σάπια τα είχε αντικαταστήσει με πολυεστέρα...
Δεν πιστεύω οι χαλκοσωλήνες που φαίνονται στις φωτογραφίες να είναι μια πατέντα για να αντικαταστήσουν αυτούς που έρχονται από το ψυγείο νερού και κανονικά περνάνε από το κεντρικό τούνελ. -
Ο χρήστης manos_amon έγραψε:
Λοιπόν, τα συγχαρητήρια μου για την προσπάθεια και την επιλογή αυτοκινήτου, έστω και λίγο καθυστερημένα.... (μόλις 22 σελίδες).Ο πολυεστέρας είναι μόνο στα πατώματα?
Το ίδιο έιχε κάνει ένας τύπος σε ένα χ 1/9 που είχα πάει να δω.
Όπου είχε σάπια τα είχε αντικαταστήσει με πολυεστέρα...
Δεν πιστεύω οι χαλκοσωλήνες που φαίνονται στις φωτογραφίες να είναι μια πατέντα για να αντικαταστήσουν αυτούς που έρχονται από το ψυγείο νερού και κανονικά περνάνε από το κεντρικό τούνελ.Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Πράγματι με αυτό το αυτοκίνητο με συνδέει ένας έρωταςΔυστυχώς θα πρέπει να το πιστέψουμε όλοι μας πως οι χαλκοσωλήνες που φαίνονται στις φωτογραφίες είναι μια πατέντα για να αντικαταστήσουν αυτούς που έρχονται από το δοχείο νερού, πάνε στο ψυγείο νερού και επιστρέφουν και κανονικά περνάνε από το κεντρικό τούνελ.
-
Ο χρήστης xoxos έγραψε:
Λοιπόν, τα συγχαρητήρια μου για την προσπάθεια και την επιλογή αυτοκινήτου, έστω και λίγο καθυστερημένα.... (μόλις 22 σελίδες).
Ο πολυεστέρας είναι μόνο στα πατώματα?
Το ίδιο έιχε κάνει ένας τύπος σε ένα χ 1/9 που είχα πάει να δω.
Όπου είχε σάπια τα είχε αντικαταστήσει με πολυεστέρα...
Δεν πιστεύω οι χαλκοσωλήνες που φαίνονται στις φωτογραφίες να είναι μια πατέντα για να αντικαταστήσουν αυτούς που έρχονται από το ψυγείο νερού και κανονικά περνάνε από το κεντρικό τούνελ.Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Πράγματι με αυτό το αυτοκίνητο με συνδέει ένας έρωταςΔυστυχώς θα πρέπει να το πιστέψουμε όλοι μας πως οι χαλκοσωλήνες που φαίνονται στις φωτογραφίες είναι μια πατέντα για να αντικαταστήσουν αυτούς που έρχονται από το δοχείο νερού, πάνε στο ψυγείο νερού και επιστρέφουν και κανονικά περνάνε από το κεντρικό τούνελ.
Ο πολυεστέρας είναι μόνο στα πατώματα! Ευτυχώς, αν και δεν ξέρω που αλλού είναι ικανά τα αστερια να βάλουν.
-
Να κάνω μια ερώτηση, από σασμάν τι επιλογές έχω (τι ταιριάζει);
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Δεν μας εδειξες που πανε και την χρησιμοτητα τους, εκτος και αν απλα ειναι περαστικοι....Να λοιπόν φίλε μου η διαδρομή των σωληνώσεων
Ξεπροβάλλουν αριστερά και κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, δίπλα από τον αριστερό διάδρομο του καθίσματος.
Συνεχίζουν, και διακλαδώνονται στην πλάτη του χ1/9
Ο ένας πάει κατευθείαν στον κινητήρα
Και ο άλλος στο δοχείο του ψυγείου που τραβάει το νερό.
-
τελεια εγκατασταση!!! μην την πειραζεις καθολου, τοσα χρονια εξελιξης ειναι αυτα.....λιγο μεγαλυτερη διαμετρο ναχε ο σωληνας.........
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
τελεια εγκατασταση!!! μην την πειραζεις καθολου, τοσα χρονια εξελιξης ειναι αυτα.....λιγο μεγαλυτερη διαμετρο ναχε ο σωληνας.........πολύ καλό.
-
αν ειναι δυνατον... Αδερφε μου πιασε και ξηλωσε τα, δεν ειναι εγκατασταση για καζανακι εδω περα. Κλεισε τις τρυπες και ξεχασε αυτες τις αθλιοτητες που επινοησε αυτος ο διεστραμενος που ασελγησε πανω σ αυτη την καυμενη καροτσα
Το πραγμα ειναι απλό... για να ψυχθει αυτος ο κινητηρας στο σημειο που βρισκεται, δεν γινεται με τετοιο ψιλο σωληνακι και μαλιστα απο μεσα στη καμπινα... Φαντασου τι θα γινεται το καλοκαιρι οταν κατω απο το καθισμα σου θα περναει βραστο νερο και συ με τον κουμπαρο (γιατι την γυναικα δεν την βλεπω να μπαινει για σαουνα) να κανεται αερα ο ενας στον αλλο!
Πρεπει να περασουν κανονικα οι σωληνες απο κατω, εστω και χαλκινοι (γιατι δεν νομιζω πως υπαρχουν στη διαμετρο των κολαρων που θελουμε) αλλα σ ο σ πρεπει να φυτεψεις μεσα τους και καμια αλουμινοβεργα για να μην σου δημιουργησει προβλημα στα υπολοιπα μεταλλικα μερη του κυκλωματος, γιατι με τον χαλκο, τη θερμοκρασια και τα διαφορετικα υλικα, παιζει να επιταχυνεται η ηλεκτρολυση-ψωριασμα στα υπολοιπα εξαρτηματα... ας μας διαφωτισουν παρακαλω οι ειδημονες τεχνικοι γιατι παιζει να λεω και κατι λαθος (πανε μερικα χρονια που τα εκανα) -
Φϊλε Xoxo είσαι ήρωας... Απελπίζομαι και μόνο που βλέπω τις φωτογραφίες του X1/9 σου... Καλό κουράγιο!
Υπάρχει ένα X1/9 στην Ν. Ερυθραία, σε ενδιαφέρει να το ψαξω?
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Φϊλε Xoxo είσαι ήρωας... Απελπίζομαι και μόνο που βλέπω τις φωτογραφίες του X1/9 σου... Καλό κουράγιο!Υπάρχει ένα X1/9 στην Ν. Ερυθραία, σε ενδιαφέρει να το ψαξω?
Φυσικά και με ενδιαφέρει.
Σε τι κατάσταση είναι;
Είναι παρατημένο; -
Ο χρήστης ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΓΟΣ έγραψε:
αν ειναι δυνατον... Αδερφε μου πιασε και ξηλωσε τα, δεν ειναι εγκατασταση για καζανακι εδω περα. Κλεισε τις τρυπες και ξεχασε αυτες τις αθλιοτητες που επινοησε αυτος ο διεστραμενος που ασελγησε πανω σ αυτη την καυμενη καροτσα
Το πραγμα ειναι απλό... για να ψυχθει αυτος ο κινητηρας στο σημειο που βρισκεται, δεν γινεται με τετοιο ψιλο σωληνακι και μαλιστα απο μεσα στη καμπινα... Φαντασου τι θα γινεται το καλοκαιρι οταν κατω απο το καθισμα σου θα περναει βραστο νερο και συ με τον κουμπαρο (γιατι την γυναικα δεν την βλεπω να μπαινει για σαουνα) να κανεται αερα ο ενας στον αλλο!
Πρεπει να περασουν κανονικα οι σωληνες απο κατω, εστω και χαλκινοι (γιατι δεν νομιζω πως υπαρχουν στη διαμετρο των κολαρων που θελουμε) αλλα σ ο σ πρεπει να φυτεψεις μεσα τους και καμια αλουμινοβεργα για να μην σου δημιουργησει προβλημα στα υπολοιπα μεταλλικα μερη του κυκλωματος, γιατι με τον χαλκο, τη θερμοκρασια και τα διαφορετικα υλικα, παιζει να επιταχυνεται η ηλεκτρολυση-ψωριασμα στα υπολοιπα εξαρτηματα... ας μας διαφωτισουν παρακαλω οι ειδημονες τεχνικοι γιατι παιζει να λεω και κατι λαθος (πανε μερικα χρονια που τα εκανα)ΛΑΘΟΣ οχι αλουμινοβεργα αλλα καποιο ανοδιο απο αυτα που βαζουν πχ στους θερμοσιφονες (τον υδραυλικο δεν τον γλυτωνουμε χα χα) Ο κατασκευαστης λοιπον καλα το εφτιαξε το πραγμα μονο που σαπιζαν οι σιδεροσωληνες γρηγορα. Βαζοντας χαλκοσωληνες που ειναι ανθεκτικοι στην υλεκτρολυση σκεφτομαι πως κατι αλλο θα 'ζορισουμε' Καποια αυτοκινητα μαλιστα ειχαν θερμοστατη απο ευπαθες υλικο ωστε να διαβρωνεται πρωτο και να μην την 'ακουνε' τα υπολοιπα. Μιλατε βρε APR 7pass100
-
Για να μας διαφωτίσουν λίγο οι φίλοι!
Που είσαι Fiat Power; -
Αρκετά αυτοκίνητα του '60 είχαν χάλκινα ψυγεία ή ψυγεία καλοριφέρ αλλά ποτέ δεν είχαν ανόδια.
Νομίζω ότι με το παραφλού (στη σωστή αναλογία) δε θα υπάρχει πρόβλημα.
Για πες κι εσύ Διγέτιε, που τα δουλεύεις καθημερινά αυτά, γιατί ο Χόχος περιμένει να γεμίσει το κύκλωμα ψύξης και να το βγάλει δοκιμή -
Αναρωτιέμαι αν ο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήξερε για την εγκατάσταση του χαλκού, όταν το έδινε μόνο ένα χιλιάρικο. Εχει λεφτά ο χαλκός στην πιάτσα. Από αυτή την άποψη αν το δει κανείς, θα συμφωνήσετε όλοι ότι είναι τελικά καλή η αγορά.
-
Βοηθήστε βρε παιδιά.
-
Ο χρήστης xoxos έγραψε:
Βοηθήστε βρε παιδιά.Με ποιό από όλα?
Ανακατασκευή Fiat x1/9