-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ορέστη νομίζεις ότι ο οδηγός του RS θα πηγαίνει με μία πάνω και 3500-4000 ΣΑΛ;
καλα όχι 7500αρες θα πήγαινε αλλα με 5500 τη ροπή και το άλλο να την έχει πιασει απο τις 2500-3000
Ε όσο να το κανεις στην ανηφόρα πλεονεκτειΔεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Το 500 ess ειναι δυό δευτερα ταχυτερο απο το αμπαρθ στην αναβαση που λέτε.
Aσχολουμαστε με μια αναβαση η οποια περιεχει 5 ευθειες και 5 φουρκετες 1 στροφη που παιζεις με το γκαζι και αλλες 2-3 πατημενες καμπες... Ε ελεος δε μπορει να φανει διαφορα σε τετοιες συνθηκες. Προφανως τα περισσοτερα αλογα και κυβικα θα κερδισουν γιατι δε μπορεις να χασεις σε 5-6-7 στροφες οσο χρονο θα κερδισεις στις ευθειες με 20 και 30 αλογα περισσοτερο.
Για μενα αυτο το τεστ δε λεει κατι για το πως στριβουν αυτα τα αυτοκινητα. Για τον κινητηρα και τα φρενα τους ισως ναι!P.S. Τo opc της δοκιμης αυτης ειναι οντως το εξελιγμενο. Αρα μαλλον ισχυουν αυτα που λεει ο φιλτατος κυριος Κικιζας.
Σε μεγαλο βαθμο θα συμφωνησω εδω, καθοτι περα απο την μικρη αποσταση της διαδρομης, για να βγουν ασφαλη συμπερασματα, ο οδηγος (που φαινεται να ειναι ο ιδιος σε ολα τα αυτοκινητα) δεν θα επρεπε να μπερδευεται ή να πειραματιζεται ελαφρως με το DSG στο Polo πχ, ενω στα υπολοιπα που εχουν DSG να δινει την εντυπωση οτι ειναι περισσοτερο συντονισμενος στο αποτελεμα...
-
Αλέξανδρε, κι εγώ ατμοσφαιράκιας είμαι, αλλά το Κλιό σε ανωφέρεια, σαφώς λε πουλ απ' το Κόρσα.
Κι αυτό το επίθετο 'αγωνιστικός/ -ή/ -ό' όταν συνυπάρχει σε πρόταση με σύγχρονα γρήγορα σούπερ-μίνι προκαλεί τουλάχιστον γέλωτα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Αλέξανδρε, κι εγώ ατμοσφαιράκιας είμαι, αλλά το Κλιό σε ανωφέρεια, σαφώς λε πουλ απ' το Κόρσα.Κι αυτό το επίθετο 'αγωνιστικός/ -ή/ -ό' όταν συνυπάρχει σε πρόταση με σύγχρονα γρήγορα σούπερ-μίνι προκαλεί τουλάχιστον γέλωτα.
Συμφωνω σε ολα, εκτος απο την λεξη 'αγωνιστικη' τουλαχιστον σε οτι αφορα την αναρτηση του SS.
Αν και δεν ειναι φυσικα αγωνιστικη, πλησιαζει παρα πολυ τον ορο σε αισθηση-πληροφορηση, μαζι και με τα φρενα του... -
Προκαταληψη με τους ιταλους εχετε τελικά. Οι γαλλοι εβγαλαν το rc ,ενα εξαιρετικό hot hatch που ειναι το μονο που μπορεί να κάνει και τα δυο.Χρονους και ευκολη (οχι αγωνιστική) οδηγηση. Απο κει και πέρα το πουντο (και επιμενω) ειναι σε φρενα επιδοσεις (αγωνιστικες) καλυτερο απο ολα αφου σε αφηνει να πατησεις τελαυταιος το φρενο σε μια σφιχτή διαδρομή.Εκεί θα φανει και ο οδηγος που ξερει απο αγωνες (εστω και αν μιλάμε ακαδημαικά και οχι γιατι τρεχουμε σε αυτούς). Το opc εχει καλυτερο ζυγισμα στο γκαζι και βγαζει πιο ομαλα την δυναμη στο δρομο.(οχι αγωνιστικά ,ουτε καν πλησιαζει). Το τιμονι δεν ειναι οτι καλυτερο .
Θελετε μετα ρεπριζ? .....
οκ εβγαλε το Νurburgring edition η οπελ για να καλύψει το κενό της. Οκ πολύ καλό για 1,6. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Προκαταληψη με τους ιταλους εχετε τελικά. Οι γαλλοι εβγαλαν το rc ,ενα εξαιρετικό hot hatch που ειναι το μονο που μπορεί να κάνει και τα δυο.Χρονους και ευκολη (οχι αγωνιστική) οδηγηση. Απο κει και πέρα το πουντο (και επιμενω) ειναι σε φρενα επιδοσεις (αγωνιστικες) καλυτερο απο ολα αφου σε αφηνει να πατησεις τελαυταιος το φρενο σε μια σφιχτή διαδρομή.Εκεί θα φανει και ο οδηγος που ξερει απο αγωνες (εστω και αν μιλάμε ακαδημαικά και οχι γιατι τρεχουμε σε αυτούς). Το opc εχει καλυτερο ζυγισμα στο γκαζι και βγαζει πιο ομαλα την δυναμη στο δρομο .(οχι αγωνιστικά ,ουτε καν πλησιαζει). Το τιμονι δεν ειναι οτι καλυτερο .
Θελετε μετα ρεπριζ? .....
οκ εβγαλε το Νurburgring edition η οπελ για να καλύψει το κενό της. Οκ πολύ καλό για 1,6.αν απο ολα αυτα που γραφτηκαν αυτο συμπερανες, τι να πω...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Old school χαρακτηριστικα, και κ@υλα με την εννοια που λες, 'να το πας εσυ, και οχι να σε παει', εχει το Abarth SS και οχι τοσο πολυ το Corsa.
To oποιο Abarth (ιδιαιτερα το SS) εχει αναρτηση η οποια πλησιαζει πολυ στην αγωνιστικη, ειναι οσο σφιχτη πρεπει, με γρηγορο rebound, αλλα οχι ξερη και ουτε υπερευαισθητη. Σε συνδυασμο με το εντονοτερο turbo-lag, αλλα και την ωμη δυναμη
ειναι ξεκαθαρα το πλεον old school της παρεας με αυτη την εννοια και σιγουρα, απο τα πλεον ανταποδωτικα γρηγορα μικρομεσαια, σε 'κυνηγι'.Εντάξει τώρα ή με κοροϊδεύεις ή μιλάμε για διαφορετικό αυτοκίνητο. Το Abarth (όχι Esse esse) ξαναλέω ότι το ζω καθημερινά αφού είναι αυτοκίνητο της οικογένειας (του αδελφού συγκεκριμένα).
Αγωνιστική ανάρτηση; Το 'warm hatch';;;; Σε σχέση με το δικό μου είναι ΑΝΕΤΟ και ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ! Και από ήχο εντελώς αδιάφορο.
Έντονο turbo lag;;; Το ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ που τελειώνει στις 4.500 βαριά 5.000 rpm και λαχανιάζει μετά;;;; Ωμή δύναμη;;; Αυτό είναι old school;;; Και από turbo lag με το Sport πατημένο δεν υπάρχει ΟΥΤΕ για δείγμα! Και old school με ESP ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΤΑΤΟ KAI ENOXΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟ που ΔΕΝ απενεργοποιείται;;;;;;
Ένα σαφές δείγμα του πώς δουλεύουν οι απόψεις για τα αυτοκίνητα στην αγορά... Όταν το οδηγήσεις έλα και ξαναπες μου γιατί προφανώς δε συνεννοούμαστε.Edit: στη δε ψηφοφορία οι 'αντικειμενικοί και όχι κολλημένοι με ιταλούς' έχουν ψηφίσει το MiTo QV που δεν είναι καν αντίστοιχο των καθαρόαιμων GTi, Punto Evo που είναι ακόμα πιο warm hatch κι από το παλιό αν δεν το πάρεις SS, και DS3 ΟΧΙ το RACING το ειδικό αλλά το 156άρι το cruiser!! Προφανώς υπάρχει άπειρη άγνοια ή προκατάληψη γιατί αυτά τα 3 είναι σε διαφορετική (πιο soft) κατηγορία από τα υπόλοιπα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Προκαταληψη με τους ιταλους εχετε τελικά. Οι γαλλοι εβγαλαν το rc ,ενα εξαιρετικό hot hatch που ειναι το μονο που μπορεί να κάνει και τα δυο.Χρονους και ευκολη (οχι αγωνιστική) οδηγηση. Απο κει και πέρα το πουντο (και επιμενω) ειναι σε φρενα επιδοσεις (αγωνιστικες) καλυτερο απο ολα αφου σε αφηνει να πατησεις τελαυταιος το φρενο σε μια σφιχτή διαδρομή.Εκεί θα φανει και ο οδηγος που ξερει απο αγωνες (εστω και αν μιλάμε ακαδημαικά και οχι γιατι τρεχουμε σε αυτούς). Το opc εχει καλυτερο ζυγισμα στο γκαζι και βγαζει πιο ομαλα την δυναμη στο δρομο .(οχι αγωνιστικά ,ουτε καν πλησιαζει). Το τιμονι δεν ειναι οτι καλυτερο .
Θελετε μετα ρεπριζ? .....
οκ εβγαλε το Νurburgring edition η οπελ για να καλύψει το κενό της. Οκ πολύ καλό για 1,6.αν απο ολα αυτα που γραφτηκαν αυτο συμπερανες, τι να πω...
Εσύ γιατί τσιμπισες?
Αλλά ενταξει τα 1,6lt και τα στησιματα πίστας ειναι καλυτερα και ευκολότερα απο τα 1,4 και σκετα σκληρη αναρτηση. -
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Και από turbo lag με το Sport πατημένο δεν υπάρχει ΟΥΤΕ για δείγμα!Αυτό απλά δεν παίζει.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και από turbo lag με το Sport πατημένο δεν υπάρχει ΟΥΤΕ για δείγμα!
Αυτό απλά δεν παίζει.
Για πες;
-
Το οπελ εχει το λιγοτερο lag απο το μικρα αυτά.
-
Επειδή τυχαίνει να οδηγώ το Corsa και το Abarth, το Corsa έχει αισθητά περισσότερο lag από το Abarth. Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να ξέρω, δεν τα έχω οδηγήσει οπότε δεν εκφέρω άποψη (σε αντίθεση με άλλους)
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Το οπελ εχει το λιγοτερο lag απο το μικρα αυτά.Το OPC τι τουρμπινα εχει;
Αυτο που θελω να πω, ειναι οτι ο THP στο DS3 (οπως και στην C4 VTS) εχει twinscroll και τραβηγμα απο σχεδον ρελαντι, γενικως δεν εχει lag (που εχει αντιστοιχα ο T-Jet κι ο Multiair για παραδειγμα). Αν το OPC εχει λιγοτερο lag, τοτε μιλαμε για σχεδον ατμο -
Επειδη το εχω οδηγησει και εγω απο τις 2000rpm έχεις δυναμη να φυγεις σφαίρα. Τι αλλο θες δηλ. Το ess εχει 30 κιλα ροπη στις 3000.
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Και από turbo lag με το Sport πατημένο δεν υπάρχει ΟΥΤΕ για δείγμα!
Αυτό απλά δεν παίζει.
Για πες;
Τι να σου πω? Δεν ξέρω πως ορίζεις ή πως (ή αν) αντιλαμβάνεσαι το lag αλλά το Abarth έχει κανονικότατα.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Θαρρω πως το Abarth και το DS3 πρεπει να τα βαλουμε σε μια κατηγορια απο μονα τους απο αποψη απολυτου σκληρου αγωνιστικα προσανατολισμενου στησιματος. (Αυτο δε θα σημαινει οτι θα ειναι σε καθε διαδρομη γρηγοροτερα απο τα αλλα...)
Μα το DS3 ΔΕΝ ειναι σκληρο ουτε αγωνιστικα προσανατολισμενο οχημα...
Απο το GTi σκληροτερο... Αν βγαλεις εκτος το cupra τοτε πρεπει να ειναι το 2ο πιο σκληρο.
Το αγωνιστικα προσανατολισμενο φαινεται στους χρονους...είναι το ds3 σκληρό ??
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Old school χαρακτηριστικα, και κ@υλα με την εννοια που λες, 'να το πας εσυ, και οχι να σε παει', εχει το Abarth SS και οχι τοσο πολυ το Corsa.
To oποιο Abarth (ιδιαιτερα το SS) εχει αναρτηση η οποια πλησιαζει πολυ στην αγωνιστικη, ειναι οσο σφιχτη πρεπει, με γρηγορο rebound, αλλα οχι ξερη και ουτε υπερευαισθητη. Σε συνδυασμο με το εντονοτερο turbo-lag, αλλα και την ωμη δυναμη
ειναι ξεκαθαρα το πλεον old school της παρεας με αυτη την εννοια και σιγουρα, απο τα πλεον ανταποδωτικα γρηγορα μικρομεσαια, σε 'κυνηγι'.Εντάξει τώρα ή με κοροϊδεύεις ή μιλάμε για διαφορετικό αυτοκίνητο. Το Abarth (όχι Esse esse) ξαναλέω ότι το ζω καθημερινά αφού είναι αυτοκίνητο της οικογένειας (του αδελφού συγκεκριμένα).
Αγωνιστική ανάρτηση; Το 'warm hatch';;;; Σε σχέση με το δικό μου είναι ΑΝΕΤΟ και ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ! Και από ήχο εντελώς αδιάφορο.
Έντονο turbo lag;;; Το ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ που τελειώνει στις 4.500 βαριά 5.000 rpm και λαχανιάζει μετά;;;; Ωμή δύναμη;;; Αυτό είναι old school;;; Και από turbo lag με το Sport πατημένο δεν υπάρχει ΟΥΤΕ για δείγμα! Και old school με ESP ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΤΑΤΟ KAI ENOXΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟ που ΔΕΝ απενεργοποιείται;;;;;;
Ένα σαφές δείγμα του πώς δουλεύουν οι απόψεις για τα αυτοκίνητα στην αγορά... Όταν το οδηγήσεις έλα και ξαναπες μου γιατί προφανώς δε συνεννοούμαστε.Edit: στη δε ψηφοφορία οι 'αντικειμενικοί και όχι κολλημένοι με ιταλούς' έχουν ψηφίσει το MiTo QV που δεν είναι καν αντίστοιχο των καθαρόαιμων GTi, Punto Evo που είναι ακόμα πιο warm hatch κι από το παλιό αν δεν το πάρεις SS, και DS3 ΟΧΙ το RACING το ειδικό αλλά το 156άρι το cruiser!! Προφανώς υπάρχει άπειρη άγνοια ή προκατάληψη γιατί αυτά τα 3 είναι σε διαφορετική (πιο soft) κατηγορία από τα υπόλοιπα...
καμία σχέση το απλό αμπαρθ με το σσ...
ηλετκρικό το μοτέρ του αμπαρθ??γενικά βλέπω να γράφεις πολλές χαζομαρίτσες και δεν ξέρω από που να ξεκινήσω... δεν θέλω και να σε κακοκαρδίσω...
είναι καλό να έχει απότομο ξέσπασμα μετά τις μεσαίες??
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Το οπελ εχει το λιγοτερο lag απο το μικρα αυτά.
Το OPC τι τουρμπινα εχει;
Αυτο που θελω να πω, ειναι οτι ο THP στο DS3 (οπως και στην C4 VTS) εχει twinscroll και τραβηγμα απο σχεδον ρελαντι, γενικως δεν εχει lag (που εχει αντιστοιχα ο T-Jet κι ο Multiair για παραδειγμα). Αν το OPC εχει λιγοτερο lag, τοτε μιλαμε για σχεδον ατμοκόψε κάτι και εσύ...
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Επειδή τυχαίνει να οδηγώ το Corsa και το Abarth, το Corsa έχει αισθητά περισσότερο lag από το Abarth. Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να ξέρω, δεν τα έχω οδηγήσει οπότε δεν εκφέρω άποψη (σε αντίθεση με άλλους)Αυτό που γράφεις είναι σωστό. ΓΕΝΙΚΑ, το μοτέρ του Κόρσα είναι το πιο old school από όλα. Τουρμπίζει πιο ψηλά, τουρμπίζει απότομα, έχει lag. Είναι δράκος σωστός όμως και δε λαχανιάζει ψηλά. Προσωπικά δε μου αρέσει καθόλου το OPC στο δρόμο (έχω γράψει αναλυτικότατα πιο πάνω... στην πίστα είναι πολύ γρήγορο), αλλά το μοτέρ σε... γαργαλάει ευχάριστα, όπως και να το κάνεις. Α, ακούγεται κι όμορφα. Δυστυχώς, καίει σαν το διάολο... στα επίπεδα του Abarth SS. Το φιατάκι σε αίσθηση είναι δυνατότερο χαμηλά, μάλλον έχει και καλύτερες ρεπρίζ (συγνώμη, δεν έχω πρόχειρα νούμερα) βοηθούμενο και από το σασμάν, αλλά μετά τις 5.500 σ.α.λ.... δεν. Τα ίδια έχω να πω και για το σκέτο Abarth. Η MiTo QV το σώνει κάπως (το λαχάνιασμα ψηλά).
Από κει και πέρα:
- 'Ηλεκτρικό' λέμε ένα μοτέρ που τραβάει γερά από το ρελαντί ως ψηλά, χωρίς ξεσπάσματα. Ε, πιο κοντά στο χαρακτηρισμό από το γαλλικό 1.6 ΤΗΡ δεν έχει, ανεξαρτήτως έκδοσης και αυτοκινήτου. Σε ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα PSA (DS3, 207, C4, DS4, C5, 308, 308CC, 3008, RCZ) το feeling είναι ακριβώς αυτό. Δυνατό και γλυκό τράβηγμα από τις 1.000 ως τις 6.500, μηδέν lag, άμεση απόκριση. Και είναι και οικονομικότατο, πλην 207 RC λόγω κιβωτίου. Για μένα ο 1.6 ΤΗΡ είναι το καλύτερο μικρό υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ του σήμερα. Ο δε ήχος του σε DS4 και RCZ είναι...
- Ο ίδιος κινητήρας σε Cooper S και (ακόμη χειρότερα) σε John Cooper Works ΔΕΝ είναι τόσο γραμμικός, φέρνει περισσότερο σε αυτούς των Abarth και OPC. Το Wokrs δεν έχει valvetronic, ίσως αυτό δικαιολογεί τη διαφορά. Στο 'απλό' S ίσως είναι θέμα χαρτογράφησης απλά.
- Τα δίτουρμπα TSI των Ibiza, Polo, Fabia, A1 είναι... δίτουρμπα TSI. Κοινώς, το ίδιο ηλεκτρικό τράβηγμα με το γαλλικό, αλλά γερές διακυμάνσεις αίσθησης από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο (ακόμη και σε ολόιδιο μοντέλο), που δεν κατάφερα ποτέ να εξηγήσω... επίσης, τα 200 λιγότερα κ.εκ. σε σχέση με τα PSA φαίνονται παντού και πάντα. Θέμα αίσθησης και μόνο, ίσως, αλλά φαίνονται. Το DSG σου κάνει εύκολη τη ζωή στο καθεμέρα, αλλά σου δένει θηλιά στο λαιμό αν αποφασίσεις να επιτεθείς, δυστυχώς. Α, η καμπύλη ροπής του Ibiza FR είναι ΚΑΛΥΤΕΡΗ (σαν σχήμα) από αυτά των 180 ίππων
ΥΓ: ναι, τα έχω οδηγήσει όλα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
κόψε κάτι και εσύ...Τι να κοψω μωρε; Αφου τραβαει απο το ρελαντι, να πω οτι δεν τραβαει απο το ρελαντι;
Ε ωραια: ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ Ο THP.
'φχαριστημενος τωρα;
Τα μικρά GTi