-
Μόνο αν το οδηγούσες εσύ, Κουπέα, θα τα κάλυπτε.
Δεν υπήρχε διαθέσιμο Κούπρα απ' την αντιπροσωπία, Ορέστη.
Φουλ υποστροφικό το Ο-Πι-Σι γιατί, Ρεντ;
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
δεν υπαρχει περιπτωση να καλυπτε 6'' στα 2'
Γιατί ? Επειδή του λειπουν 2,3 αλλογα σε σχεση με το οpc,ή εχει χειροτερη αναρτηση?
γιατι αν ηταν τοσο ευκολο, δεν θα απειχε 6'' το abarth (το οποιο και αλογα εχει και στησιμο) απο τα κορυφαια
και βεβαια το ess ξεφευγει σε τιμη... -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Φουλ υποστροφικό το Ο-Πι-Σι γιατί, Ρεντ;
γιατι ειναι οπελ, αρα υποστροφικο. Συνηθες κλισε
το εχω οδηγησει, φυσικα και υποστρεφει αν οδηγεις ατσαλα. Ολα τα δυνατα προσθικινητα συμπεριφερονται ετσι. Απλα απο το κορσα λειπει αυτο που λεει ο ΓΚ, το ζυγισμα με το γκαζι. Αν ομως το μαθεις, γραφεις πολυ καλους χρονους και σε καθε περιπτωση, μονο αργο δεν ειναι...
για να θυμηθω λιγο τα πιο παλια, το κορσα μοιαζει με το punto GT.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ενδεικτικα:
Drive Magazine στην ανάβαση Δημητσάνας
cooper S 1:56,39
corsa opc 1:56,65
Polo GTi 1:58,26
Audi A1 1:58,44
207 RC 1:58,60
ibiza Fr 2:00,92
500 c ess 2:00,99
abarth punto evo 2:02,39Αν ηταν το esseesse θα ηταν στις κορυφαιες θέσεις
Το φουλ υποστροφικο κορσα είναι τόσο πιο γρήγορο απο το rc?
Από ΟΛΑ τα παραπάνω αυτοκίνητα μαντέψτε σε ποια 2 ΜΟΝΟ απενεργοποιείται πλήρως το ESP... Και μου λέτε μετά για MiTo και αηδίες. Όσο καλοστημένα και να ναι τα απέρριψα τότε που έψαχνα για αυτοκίνητο της κατηγορίας ακριβώς και μόνο γιατί δεν κλείνει το ESP.
Παρεμπιπτόντως έχω Corsa OPC εδώ και 4 χρόνια αγορασμένο συνειδητοποιημένα μόνο για τις στροφοδιαδρομές του Πηλίου (το ξέρω ότι είμαι ο μοναδικός ίσως που το αξιοποιεί έτσι το συγκεκριμένο αμάξι καθώς όλα τα υπόλοιπα κάνουν κόντρες στα φανάρια) και τυχαίνει να έχω μεσολαβήσει για την αγορά του Abarth Punto (όχι esse esse) του αδελφού μου. Οπότε μπορώ να έχω από πρώτο χέρι άποψη για τις διαφορές στο στήσιμο των δύο αυτοκινήτων που τα ζω καθημερινά. Και ναι το Abarth είναι πιο ευαίσθητο στο άφημα του γκαζιού από το OPC και πάει να διώξει το πίσω μέρος, μόνο και μόνο για να αρχίσει τα γκουπ γκουπ γκουπ το ESP του και να το ξαναβάλει άτσαλα στην πορεία του... Αντίθετα το Corsa, όπως έγραψε κάποιος και παραπάνω, αν ξέρεις να το πας ναι μεν δε συμπαθεί το στραμπούληγμα και προτιμά τις γραμμές (αυτό ισχύει 100% και είναι αλήθεια) αλλά ούτε υποστροφικό είναι ούτε αργό στις στροφές. Και με τα τέσσερα μπορεί να μπει αν θέλεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Αντιθέτως περνάει τα πάντα από πάνω εκτός ίσως από Cooper S και Clio RS (σε κατήφορο, γιατί σε ανήφορο απλά δεν υπάρχει επαφή, θέλει κυάλια το Clio για να με δει).
Πρόκειται για ένα από τα τελευταία old-school turbo, με μοτέρ εκρηκτικό και εθιστικό που φυσικά θέλει ένα κλικ παραπάνω προσοχή στο γκάζι όταν πας οριακά. Κι αυτή είναι όλη του η μαγεία. Θέλει να το 'τιθασεύσεις' και να το μάθεις, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα ξενέρωτα.
Εκεί που πάσχει και το αναγνωρίζω είναι στην αντοχή των φρένων, που αν τα κυνηγήσεις σε κατήφορο θα φτάσει το πόδι σου στο πάτωμα όταν πλέον τελειώσεις τη βόλτα. Σταματάει μεν, αλλά δεν εμπνέει εμπιστοσύνη μετά από ζόρι. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φουλ υποστροφικό το Ο-Πι-Σι γιατί, Ρεντ;
γιατι ειναι οπελ, αρα υποστροφικο. Συνηθες κλισε
το εχω οδηγησει, φυσικα και υποστρεφει αν οδηγεις ατσαλα. Ολα τα δυνατα προσθικινητα συμπεριφερονται ετσι. Απλα απο το κορσα λειπει αυτο που λεει ο ΓΚ, το ζυγισμα με το γκαζι. Αν ομως το μαθεις, γραφεις πολυ καλους χρονους και σε καθε περιπτωση, μονο αργο δεν ειναι...
για να θυμηθω λιγο τα πιο παλια, το κορσα μοιαζει με το punto GT.
Προσωπικα το ειχα στα υποψήφια και το οδήγησε πολλάκις σε διαφορετικές διαδρομές ...
Δυνατο μπρουταλ μοτέρ ,Ωραίο πλαισιο , μέτρια φρένα αλλα δεν μου έδωσε την αίσθηση της ρυθμισης... Δύσκολο στο ζύγισμα, έβγαζε πολλα μούτρα ... Μέχρι πριν μερικα χρόνια ηταν οκ , σήμερα με τα γαλλικής και μερικά ιταλικά μοιάζει άλλης εποχής -
Εδώ υπάρχουν και τα βίντεο απ' την εν λόγω δοκιμή.
-
Ωωωωπα, ωωωωπα...
Corsa OPC ή Corsa OPC Nurburgring δοκιμαστηκε απο το περιοδικο;
-
Νίρμπουργκρινγκ.
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Πρόκειται για ένα από τα τελευταία old-school turbo, με μοτέρ εκρηκτικό και εθιστικό που φυσικά θέλει ένα κλικ παραπάνω προσοχή στο γκάζι όταν πας οριακά. Κι αυτή είναι όλη του η μαγεία. Θέλει να το 'τιθασεύσεις' και να το μάθεις, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα ξενέρωτα.ΤΩΡΑ Μ' ΑΡΕΣΕΙΣ!
Αυτο με ξενερωνει και μενα στα σημερινα 'γρηγορα' αυτοκινητα. Και οσο πιο ψηλα πας τοσο πιο 'τα κανουν ολα μονα τους λες και παιζεις Playstation' ειναι.
Εχει χαθει λιγο η κ@υλα να παλευεις με το τιμονι για να το πας εκει που θες κι αυτο να κανει τα δικα του. Βεβαια οταν σκεφτεσαι οτι με το 99% των αυτοκινητων προ 15ετιας εμπαινες στην ταδε στροφη με -20 χλμ/ωρα, ξεκιναει αλλη κ@υλα, αλλα στο κατω κατω τα πραγματα βελτιωνονται.Κι οταν πριν ανεφερα για διαολεμενα, αναφερομουν στο δευτερο κομματι. Οτι κανουν πραγματα που δε φανταζεται κανεις, αμα τα μαθεις κι εχεις γερα νευρα. Το οτι μπορει να ειναι πιο απολυτα στημενα απο το Opc ναι.
Θαρρω πως το Abarth και το DS3 πρεπει να τα βαλουμε σε μια κατηγορια απο μονα τους απο αποψη απολυτου σκληρου αγωνιστικα προσανατολισμενου στησιματος. (Αυτο δε θα σημαινει οτι θα ειναι σε καθε διαδρομη γρηγοροτερα απο τα αλλα...)
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Θαρρω πως το Abarth και το DS3 πρεπει να τα βαλουμε σε μια κατηγορια απο μονα τους απο αποψη απολυτου σκληρου αγωνιστικα προσανατολισμενου στησιματος. (Αυτο δε θα σημαινει οτι θα ειναι σε καθε διαδρομη γρηγοροτερα απο τα αλλα...)Μα το DS3 ΔΕΝ ειναι σκληρο ουτε αγωνιστικα προσανατολισμενο οχημα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φουλ υποστροφικό το Ο-Πι-Σι γιατί, Ρεντ;
γιατι ειναι οπελ, αρα υποστροφικο. Συνηθες κλισε
το εχω οδηγησει, φυσικα και υποστρεφει αν οδηγεις ατσαλα. Ολα τα δυνατα προσθικινητα συμπεριφερονται ετσι. Απλα απο το κορσα λειπει αυτο που λεει ο ΓΚ, το ζυγισμα με το γκαζι. Αν ομως το μαθεις, γραφεις πολυ καλους χρονους και σε καθε περιπτωση, μονο αργο δεν ειναι...
για να θυμηθω λιγο τα πιο παλια, το κορσα μοιαζει με το punto GT.
Προσωπικα το ειχα στα υποψήφια και το οδήγησε πολλάκις σε διαφορετικές διαδρομές ...
Δυνατο μπρουταλ μοτέρ ,Ωραίο πλαισιο , μέτρια φρένα αλλα δεν μου έδωσε την αίσθηση της ρυθμισης... Δύσκολο στο ζύγισμα, έβγαζε πολλα μούτρα ... Μέχρι πριν μερικα χρόνια ηταν οκ , σήμερα με τα γαλλικής και μερικά ιταλικά μοιάζει άλλης εποχήςσυμφωνω, αλλα και ετσι οπως ειναι, 'βγαζει χρονους'
για τα φρενα δεν εχω αποψη, δε προλαβα να τα 'καψω' -
Να και ενα μικρο τεστ-συγκριτικό. http://youtu.be/C9TehS6iTdQ
Το opc σιγουρα ειναι μπροστα απο το clio. Oσον αφορά το g. p.esseesse ειναι πιο γρηγορο απο το αντιστοιχο evo.Και πιο δυνατο αλλά και ροπή. 30 το πρωτο,27 το δευτερο. Και μια διαφορά πανω απο 10 αλογα στην δυναμη. Στην πράξη και οχι στα χαρτιά. Αρα ναι αν το ειχα εγω χαλαρα θα ηταν στις πρώτες θεσεις.
Το 500 ess ειναι δυό δευτερα ταχυτερο απο το αμπαρθ στην αναβαση που λέτε. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Θαρρω πως το Abarth και το DS3 πρεπει να τα βαλουμε σε μια κατηγορια απο μονα τους απο αποψη απολυτου σκληρου αγωνιστικα προσανατολισμενου στησιματος. (Αυτο δε θα σημαινει οτι θα ειναι σε καθε διαδρομη γρηγοροτερα απο τα αλλα...)
Μα το DS3 ΔΕΝ ειναι σκληρο ουτε αγωνιστικα προσανατολισμενο οχημα...
Απο το GTi σκληροτερο... Αν βγαλεις εκτος το cupra τοτε πρεπει να ειναι το 2ο πιο σκληρο.
Το αγωνιστικα προσανατολισμενο φαινεται στους χρονους... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Το 500 ess ειναι δυό δευτερα ταχυτερο απο το αμπαρθ στην αναβαση που λέτε.
Aσχολουμαστε με μια αναβαση η οποια περιεχει 5 ευθειες και 5 φουρκετες 1 στροφη που παιζεις με το γκαζι και αλλες 2-3 πατημενες καμπες... Ε ελεος δε μπορει να φανει διαφορα σε τετοιες συνθηκες. Προφανως τα περισσοτερα αλογα και κυβικα θα κερδισουν γιατι δε μπορεις να χασεις σε 5-6-7 στροφες οσο χρονο θα κερδισεις στις ευθειες με 20 και 30 αλογα περισσοτερο.
Για μενα αυτο το τεστ δε λεει κατι για το πως στριβουν αυτα τα αυτοκινητα. Για τον κινητηρα και τα φρενα τους ισως ναι!P.S. Τo opc της δοκιμης αυτης ειναι οντως το εξελιγμενο. Αρα μαλλον ισχυουν αυτα που λεει ο φιλτατος κυριος Κικιζας.
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
σε κατήφορο, γιατί σε ανήφορο απλά δεν υπάρχει επαφή, θέλει κυάλια το Clio για να με δειTo Clio RS στην ευθεία είναι λίγο ταχύτερο από το απλό OPC και πιο αργό μόνο από το Nuerburgring. Οπότε δεν καταλαβαίνω από που πηγάζει η σιγουριά σου για αυτό...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
σε κατήφορο, γιατί σε ανήφορο απλά δεν υπάρχει επαφή, θέλει κυάλια το Clio για να με δει
To Clio RS στην ευθεία είναι λίγο ταχύτερο από το απλό OPC και πιο αργό μόνο από το Nuerburgring. Οπότε δεν καταλαβαίνω από που πηγάζει η σιγουριά σου για αυτό...
Απο τη ροπή Αλέξανδρε και το σημειο στο οποίο αποδίδεται
-
Ορέστη νομίζεις ότι ο οδηγός του RS θα πηγαίνει με μία πάνω και 3500-4000 ΣΑΛ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ορέστη νομίζεις ότι ο οδηγός του RS θα πηγαίνει με μία πάνω και 3500-4000 ΣΑΛ;καλα όχι 7500αρες θα πήγαινε αλλα με 5500 τη ροπή και το άλλο να την έχει πιασει απο τις 2500-3000
Ε όσο να το κανεις στην ανηφόρα πλεονεκτει
-
Το οπελ θα τελειωνει πιο γρηγορα στο γεμισμα των ταχυτητων και θα κερδιζει μετρα.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Πρόκειται για ένα από τα τελευταία old-school turbo, με μοτέρ εκρηκτικό και εθιστικό που φυσικά θέλει ένα κλικ παραπάνω προσοχή στο γκάζι όταν πας οριακά. Κι αυτή είναι όλη του η μαγεία. Θέλει να το 'τιθασεύσεις' και να το μάθεις, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα ξενέρωτα.
ΤΩΡΑ Μ' ΑΡΕΣΕΙΣ!
Αυτο με ξενερωνει και μενα στα σημερινα 'γρηγορα' αυτοκινητα. Και οσο πιο ψηλα πας τοσο πιο 'τα κανουν ολα μονα τους λες και παιζεις Playstation' ειναι.
Εχει χαθει λιγο η κ@υλα να παλευεις με το τιμονι για να το πας εκει που θες κι αυτο να κανει τα δικα του. Βεβαια οταν σκεφτεσαι οτι με το 99% των αυτοκινητων προ 15ετιας εμπαινες στην ταδε στροφη με -20 χλμ/ωρα, ξεκιναει αλλη κ@υλα, αλλα στο κατω κατω τα πραγματα βελτιωνονται.Κι οταν πριν ανεφερα για διαολεμενα, αναφερομουν στο δευτερο κομματι. Οτι κανουν πραγματα που δε φανταζεται κανεις, αμα τα μαθεις κι εχεις γερα νευρα. Το οτι μπορει να ειναι πιο απολυτα στημενα απο το Opc ναι.
Θαρρω πως το Abarth και το DS3 πρεπει να τα βαλουμε σε μια κατηγορια απο μονα τους απο αποψη απολυτου σκληρου αγωνιστικα προσανατολισμενου στησιματος. (Αυτο δε θα σημαινει οτι θα ειναι σε καθε διαδρομη γρηγοροτερα απο τα αλλα...)
Kαπου μπερδευεσαι...Ειναι αλλο πραγμα να εχεις απλως παραπανω γκαζι, απο αυτο που ειναι σε ισορροπια με το πλαισιο (βλεπε Clio RS πχ, ή DS3 THP σε τουρμπατο hot-hatch), και αλλο πραγμα να εχεις παραπανω γκαζι, ΑΛΛΑ μη ρυθμισιμο στο μεγαλυτερο ευρος του, και γενικοτερα, ενα συνολο το οποιο να σε δυσκολευει ή εστω ξενερωνει σε καποια σημεια (βλεπε μετριο σε αισθηση και με μεγαλες διαδρομες, κιβωτιο, και τιμονι με ελλειπη πληροφορηση, τουλαχιστον στο 'απλο' OPC).
Παραπανω γκαζι εχει και το cooper S , αλλα παρεχει μεγαλυτερη πληροφορηση το τιμονι του, το γκαζι του ειναι πιο
ρυθμισιμο, και γενικοτερα το πλαισιο του σηκωνει 'παιχνιδι'.
Old school χαρακτηριστικα, και κ@υλα με την εννοια που λες, 'να το πας εσυ, και οχι να σε παει', εχει το Abarth SS και οχι τοσο πολυ το Corsa.
To oποιο Abarth (ιδιαιτερα το SS) εχει αναρτηση η οποια πλησιαζει πολυ στην αγωνιστικη, ειναι οσο σφιχτη πρεπει, με γρηγορο rebound, αλλα οχι ξερη και ουτε υπερευαισθητη. Σε συνδυασμο με το εντονοτερο turbo-lag, αλλα και την ωμη δυναμη
ειναι ξεκαθαρα το πλεον old school της παρεας με αυτη την εννοια και σιγουρα, απο τα πλεον ανταποδωτικα γρηγορα μικρομεσαια, σε 'κυνηγι'.
Του DS3 THP προσωπικα δεν την βρηκα σκληρη οπως λες. Καθε αλλο, ηταν ανετη, απλως ειχε το μαγικο χαρακτηριστικο των περισσοτερων γρηγορων Γαλλικων κατασκευων, οπου γερνει ελαχιστα, οσο πρεπει χωρις να χτυπαει ξερα, και μενει σταθερη σε οποια κλιση εχει παρει, δεν αναπηδαει, δεν κουραζει, και ειναι εντελει οσο σφιχτη πρεπει.
Σχεδον το ιδιο καλη (οχι σφιχτη, απλως διαφοροποιει λιγο την αισθηση το πιο χαμηλοπροφιλο ελαστικο) με του DS3 ειναι και στο Polo GTI. Πιο σκληρη και ελαφρως κουραστικη βρηκα προσωπικα αυτη του Cupra. Toυ FR αντιστοιχα λενε, οτι ειναι πιο κοντα στο στυλ Polo και DS3.
Τα μικρά GTi