-
Ο φίλος paddler(τον οποίον βέβαια έχουμε χάσει) μπορεί να σε κατατοπίσει
Αν ψάξεις σε προηγούμενες σελίδες πάντως έχει γράψει.Προβλήματα δεν είχε παρα μόνο κάποια ποιοτικής φύσης (ξεφλουδισμένο τιμόνι-λεβγές ταχυτήτων και τσιμούχες στις πίσω πόρτες) τα οποία έχουν διορθωθεί στην πορεία της κατασκευής -
Εχεις λυσσαξει με τα ξεφλουδισματα. Παρε Μερκ να σωθεις κυριος
-
Αστέρι το αυτοκίνητο
(θέλει μια ευθυγραμμισούλα βέβαια την οποία την πήραμε πρέφα όταν αλλαξε το τιμόνι όπου σε όποιο κούμπωμα και να το βάζαμε το αμάξι ποτέ δεν κοίταγε ευθεία 3 βόλτες κάναμε με το μηχανικό ) αλλα θα γίνει στο Service των 30000 δηλαδή σε 4500 χιλιόμετρα
Επίσης πολύ βελτιωμένα σε ποιότητα (στην αφή.Το πόσο θα αντέξουν θα το δούμε ) τα χειρηστήρια
Φτιάξαμε κι έναν τριγμό στην πόρτα η οποία έγινε καλύτερη απ' όταν το είχα πάρει το αμάξι
Κάναμε και μια δοκιμή στα αμορτισεράκια στη Πεντελη πριν λίγο
Και τελικός απολογισμός 3μιση ώρες εργασίας απο μέρους τους τσαμπέ με ένα περίεργο νεαρό πάνω από το κεφάλι του να του λέει 'κοίτα αυτό προσοχή το άλλο' κλπ
Πως δεν με ξυλοφόρτωσε κάποια στιγμή απορώ -
Ετοιμο για test drive δηλαδη?
-
Η ευθυγράμμιση δεν έχει να κάνει με το να κοιτάει λίγο στραβά το τιμόνι. Απλά ρύθμιση είναι.
-
Μια βολτα προς Ορεστιαδα θα τα στρωσει καλα . Αντε ψαρα ανεβα πανω προλαβαινεις
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ετοιμο για test drive δηλαδη?Μέσα στο Σαββατοκύριακο
Βάστα λιγο να ισιώσει και το τιμόνι -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Μια βολτα προς Ορεστιαδα θα τα στρωσει καλα . Αντε ψαρα ανεβα πανω προλαβαινειςOχι τωρα βρε Θωμα. Ο Ορέστης θα 'σαλπάρει' προς δυτικες ακτές ...
Κατα την ανοιξη αν είναι ... για να μην κρυώσει κιόλας! -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ο φίλος paddler(τον οποίον βέβαια έχουμε χάσει) μπορεί να σε κατατοπίσει
Αν ψάξεις σε προηγούμενες σελίδες πάντως έχει γράψει.Προβλήματα δεν είχε παρα μόνο κάποια ποιοτικής φύσης (ξεφλουδισμένο τιμόνι-λεβγές ταχυτήτων και τσιμούχες στις πίσω πόρτες) τα οποία έχουν διορθωθεί στην πορεία της κατασκευήςδεν τον έχουμε χάσει, απλά δεν προλαβαίνει λόγω φόρτου... ζωής! Ορέστη κατατόπισες τον φίλο μας πολύ σωστά, μόνο συμπληρώνω πως το εμπρός παρ-μπριζ κάνει 540€, οπότε ασφαλίστε τα κρύσταλλά σας!
θα μπορουσε καποιος φιλτατος ιδιοκτητης του fluence 1.5 dci να μου πει τις εντυπωσεις του ή να μου παραθεσει καποιο λινκ που τις εχει γραψει και προφανως δεν ειδα?με ενδιαφερει το θεμα του θορυβου και της αυτονομιας καθως και τυχον προβληματων αν εβγαλε.ευχαριστω!!!
ο θόρυβος δεν πρέπει να σε απασχολεί, είναι σε απολύτως λογικά επίπεδα. Η αυτονομία με cruise ctrl στα 130 είναι σε 4ψήφια επίπεδα (λαμπάκι στα 950 χλμ) ενώ με 150 πέφτει κάπου 20%. Η 6η του είναι στα 50χλμ/1000 στροφές, θα μπορούσε να είναι λίγο μακρύτερη, στα επίπεδα ίσως των υπολοίπων 1600ριών της αγοράς (308, leon klp) που είναι στα 53-54χλμ/1000στροφές και έτσι θα είχε νόημα να 'απλώσουν' τις υπόλοιπες σχέσεις, οι οποίες δεν είναι σωστά μελετημένες στο fluence, το 1η-2α έχει σχετικό κενό και θεωρώ την 6η οριακά κοντή. ΟΚ άλλοι έχουν πιο κοντύτερες σχέσεις σε ανάλογα αυτοκίνητα, αλλά σε diesel το θεωρώ λάθος.
Εδώ εντοπίζω και τα λάθη από μερίδα δημοσιογράφων του ειδικού τύπου, συγκεκριμένα γράφτηκε για το leon πως έχει μακρύ κιβώτιο, αυτό είναι λάθος, η 5η του είναι όσο η 6η του 308 πχ, αλλά ακριβώς επειδή στερείται 6ης σχέσης, υπάρχουν κενά, με αποτέλεσμα το κιβώτιο να δείχνει μακρύ, χωρίς να είναι.
Η ποιότητα του fluence είναι νομίζω το αδύνατο σημείο του. Το σχήμα του εσωτερικού είναι megane, όχι όμως και τα υλικά, αλλιώς η 'γυμνή' έκδοση του megane δε θα κόστιζε όσο η privilege του fluence, τουλάχιστον τον αύγουστο του 2010 που το αγόρασα (έχοντας οδηγήσει και άλλα diesel πριν, είχα μέτρο σύγκρισης).
Οι αναρτήσεις είναι υπέρ το δέον μαλακές, αλλά η κατάσταση σώζεται από το μακρύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας, δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να ξαναπάρω αυτοκίνητο με κοντό μεταξόνιο, εκτός αν είναι καρτ! Η συγκεκριμένη διάσταση χαρίζει πολλούς πόντους σε ένα όχημα. Φαντάσου πως είναι μεγαλύτερο από το μεταξόνιο του exeo, μιλάμε για το Α4 της προηγούμενης γενιάς. Το exeo, μόνο και μόνο για το κοντό του μεταξόνιο (για την κατηγορία, όχι με απόλυτα κριτήρια) ΔΕ θα το αγόραζα. Ειδικά εγώ, που ζώ στον ανοιχτό δρόμο και στην εθνική. Φαντάσου πως κάνω 800-1000 χλμ τη βδομάδα και η μέση ωριαία του αυτοκινήτου (πάντα δουλεύω 30 δλ ρελαντί πριν σβήσω) είναι 90χλμ/ώρα, τα αυτοκίνητα σε αστικό περιβάλλον δύσκολα ξεπερνούν τα 25.
Εν τέλει δεν είμαι δυσαρεστημένος, budget car είναι το 'φλου', μη γελιόμαστε. Όταν το πήρα ήταν η μοναδική επιλογή, με βάση τα κριτήριά μου. Σήμερα (δεν είμαι 'ρενάκιας' σαν τον Ορέστη, μάλλον vw-άκιας είμαι, με δαύτα έχω μεγαλώσει) θα έπαιρνα το megane estate για 2 λόγους: έχει το ίδιο μεταξόνιο με το fluence (το fluence βασίζεται στο station megane) και τον δυνατότερο 1.6 πετρελαιοκινητήρα της αγοράς.
Ελπίζω να σε βοήθησα, ότι άλλο θες εδώ είμαστε. -
ευχαριστω για την αναλυση σου paddler...πραγματι το estate 1.5 dci ή το 1.6 dci καλυτερα , ειναι πολυ καλη επιλογη και ειναι αναμεσα σε αυτα που κοιταω...
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2131485/
Χαρίζονται Fluence. Με το κλειδί στο χέρι; -
Είχε πριν καιρό υπάρξει μια πολύ καλή τετοια προσφορά για το βασικό μοντελο. Μαλλον τετοια είναι.
-
Υπάρχουν ακόμη golden deals.
Πλούσια εξοπλισμένο Privilege με κάτι παραπάνω από 13.000 euro
http://dimsport.car.gr/cars/view/2138789/ -
Τι ακριβώς τρόπος πώλησης είναι αυτός?
Εως τωρα ήξερα για ετοιμοπαραδοτα απο τον εισαγωγέα. Οι αντιπρόσωποι είχαν πρόσβαση στο δίκτυο και έβλεπαν τα διαθεσιμα αμαξια που έχουν έρθει εδω στην Ελλάδα.
Αυτά βλέπω να είναι ετοιμοπαραδοτα απευθείας απο τους αντιπροσωπους. -
Οπως το ξέρεις είναι. Μπορούν να κινηθούν από μια αντιπροσωπεία σε άλλη τα περισσότερα μέσω του ενιαίου συτήματος, εκτός και αν κάποια τα έχει πληρώσει/κατοχυρώσει μια αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αστέρι το αυτοκίνητο
(θέλει μια ευθυγραμμισούλα βέβαια την οποία την πήραμε πρέφα όταν αλλαξε το τιμόνι όπου σε όποιο κούμπωμα και να το βάζαμε το αμάξι ποτέ δεν κοίταγε ευθεία 3 βόλτες κάναμε με το μηχανικό ) αλλα θα γίνει στο Service των 30000 δηλαδή σε 4500 χιλιόμετρα
Επίσης πολύ βελτιωμένα σε ποιότητα (στην αφή.Το πόσο θα αντέξουν θα το δούμε ) τα χειρηστήρια
Φτιάξαμε κι έναν τριγμό στην πόρτα η οποία έγινε καλύτερη απ' όταν το είχα πάρει το αμάξι
Κάναμε και μια δοκιμή στα αμορτισεράκια στη Πεντελη πριν λίγο
Και τελικός απολογισμός 3μιση ώρες εργασίας απο μέρους τους τσαμπέ με ένα περίεργο νεαρό πάνω από το κεφάλι του να του λέει 'κοίτα αυτό προσοχή το άλλο' κλπ
Πως δεν με ξυλοφόρτωσε κάποια στιγμή απορώΛοιπόν την ευθυγράμιση την έκανα δυο τρεις μέρες μετά την αλλαγή
Εξαιρετικό το τιμόνι πλέον και στα 200 δεν τρέμει όλο το αμαξι πλεόν (βρήκαμε και τι έφταιγε γι αυτο )
Η πόρτα τρίχες.Συνεχίζει να τρίζει.Όχι με την ίδια συχνότητα αλλά κάποιες στιγμές τρελένομαι με το θόρυβο καθότι αρκετά έντονος
Πρέπει κάτι να συντονίζει μέσα στην επένδυση κι όχι κάτι γύρω γύρω, ούτε κάποιο εξάρτημα γιατί τα υπόλοιπα τα τσεκαραμε τα σφίξαμε τα γρασάραμε κλπ
Ε το Πάσχα που θα πάει για τα 30000 παρόντος εμού θα την ξανανοίξουμε για να διορθωθεί μια και καλή και να τελειώνουμε μ' αυτή την υπόθεση
Να τονίσω ότι είναι η μόνη υπόνοια τριγμού του αυτοκινήτου και λέω υπόνοια γιατί δεν το κάνει πάντα.Κατά τ' άλλα κιχ δεν κάνει σε όλα τα επίπεδα με 27500 πλεον στο οδόμετρο
Επίσης πάμε για λάστιχα γιατί τα πλαϊνά των μπροστινών έχουν γίνει φλατ (στρίβει το αμάξι κύριοι σε πείσμα όσον διαφωνούν ) μ' αποτέλεσμα να έχω επικές γλίστρες σε φάσεις που είμαι αφηρημένος (όχι εγώ δεν κάνω power slide με τα μούτρα )
Αυτά.
Δεδομένης της προσφοράς πάντως που υπάρχει το αμάξι έχει γίνει εξαιρετική και προσιτότατη επιλογή (αν είχε και TCE θα είχε γαμήσει κόσμο αλλα δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα τελικα ) -
-
Νομιαζω οτι βλεπω ενα μπουρι και μια αεροτομη...
Εγκρινω την αεροτομη!
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Νομιαζω οτι βλεπω ενα μπουρι και μια αεροτομη...Εγκρινω την αεροτομη!
Καγκουρα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Νομιαζω οτι βλεπω ενα μπουρι και μια αεροτομη...
Εγκρινω την αεροτομη!
Καγκουρα
Εχεις να προτεινεις κατι σε αισθητηρες παρκαρισματος?
Renault Fluence