-
Παλλήκαροι, είμαστε πολύ οφφ τόπικ.
Για όποιον έχει πιάσει στα χέρια του τιμόνι Πόρσε οιασδήποτε ηλικίας, (μια και είναι το παρόν τόπικ - αλλά και Μάζντα ΜΧ-5, ή Ραλλύ 106, ή γενικώς παληό γαλλικό ή ιταλικό χωρίς υποβοήθηση), είμαστε πολύ μα πολύ οφφ τόπικ...
Για την ευθεία, υπάρχουν και πυραυλοκίνητα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...λαθος αυτοκινητο επελεξε για κοντρες...
γιατι το λες αυτο?
Γιατι δεν ειναι οι Porsche κατασκευαστικα προσανατολισμενες για κοντρες, ουτε εχουν ενα ρεαλιστικο αρχικο κοστος, για
να τις 'χτισεις' με σκοπο την υπεροχη σε φαναρομαχιες. Τα ισχυρα 4κινητα ιαπωνικα ενδεικνυνται για αυτη την 'δουλεια', και μαλιστα με σωστες επαγγελματικες και συνηθως δοκιμασμενες επεμβασεις, τα καταφερνουν αποδεδειγμενα πολυ καλυτερα, και με μικροτερο κοστος...Τι??? Δεν ειναι???? Το mega εχει αλλη αποψη
http://www.megatv.com/vasiliades/defaul ... 44#toppage
Επεισοδιο 7, στο 33:46
(Το ειχα δει στην τηλεοραση και πραγματικα εβαλα τα γελια... Ετσι φανταζονται στην Ελληνικη tv τις κοντρες? Στο καρτοδρομο? ) -
Α μωρή Delta...
-
Τι κούκλα είναι αυτή? -
Θεά
-
Αγγίζει την τελειότητα!
-
Η υποστροφή έχει εξαλειφθεί πλήρως!
-
Περίμενε να βγει η 991.2, γιατί κάτι μου λέει ότι εκεί η υποστροφή θα έχει εξαλειφθεί τελείως.
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Τι κούκλα είναι αυτή?σε άλλο χρωματάκι? κ σε αυτό κουκλάρα είναι
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Περίμενε να βγει η 991.2, γιατί κάτι μου λέει ότι εκεί η υποστροφή θα έχει εξαλειφθεί τελείως.Όντως
...και η υποστροφή, ήδη από την 997.1, την παλαιότερη που έχω οδηγήσει, γίνεται αντιληπτή μόνο σε ανελέητους ρυθμούς πίστας (για φαρδιά παντελόνια - για τους όρχεις ή και τα slipad).
Σε ρυθμούς δρόμου, εντός ενστίκτου αυτοσυντήρησης, σε στεγνή τουλάχιστον άσφαλτο, ήδη η 997.2 είναι πιο ουδέτερη κι από Άουντι S4... (μιλάω για τις πισωκίνητες πάντοτε) -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Περίμενε να βγει η 991.2, γιατί κάτι μου λέει ότι εκεί η υποστροφή θα έχει εξαλειφθεί τελείως.
Όντως
...και η υποστροφή, ήδη από την 997.1, την παλαιότερη που έχω οδηγήσει, γίνεται αντιληπτή μόνο σε ανελέητους ρυθμούς πίστας (για φαρδιά παντελόνια - για τους όρχεις ή και τα slipad).
Σε ρυθμούς δρόμου, εντός ενστίκτου αυτοσυντήρησης, σε στεγνή τουλάχιστον άσφαλτο, ήδη η 997.2 είναι πιο ουδέτερη κι από Άουντι S4... (μιλάω για τις πισωκίνητες πάντοτε)Αλλο Αουντι αλλο Πορσε...
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Η υποστροφή έχει εξαλειφθεί πλήρως!Την εχεις οδηγησει?
Περα απο τις εντυπωσιακες γραμμες εγω παραμενω επιφυλακτικος σαν αμαξι πρωτης χρονιας. Η εμφανιση της θα οδηγησει σε επιπλεον πτωση τιμων στην δοκιμασμενη 997 που στην 2η εκδοση της φοραει το ιδιο μοτερ με την 991
-
Μην σπρώχνεται,για όλους έχει!
-
Σαν τα καροτσακια στο σούπερ μάρκετ!
-
Από τη δεξιά σειρά,την 5η από την αρχή για εμένα παρακαλώ
-
Εγώ θέλω το νέο Cayenne στο βάθος.....
-
https://www.youtube.com/watch?v=
Δεν ξέρω εάν έχει ξαναμπεί.
-
Ονειρώξεις...
-
μου φτανει η απλη boxster...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
μου φτανει η απλη boxster...+2,7
Porsche Forum