-
Ξεφυλλιζοντας σημερα το περιοδικο της bmw ειδα σε ενα αφιερωμα για σπάνια αυτοκινητα εναν επιχειρηματια απο καποιο εξωτικο μερος που ποζαρε περηφανος μπροστα σε μια bmw Z1. Τρελλαθηκα!!!
Υπεροχο αμαξι, και σχεδιαστικα μου εδειχνε πολυ ομορφο και συγχρονο, αν και παραχθηκε το 1991.
Ο τυπος μαλιστα δεν το πουλαγε σε καποιον που του εδινε 150.000 ντουκου.
Ξερει κανεις λεπτομερειες για αυτο το αυτοκινητο και την ιστορια του; -
Ξεφυλλιζοντας σημερα το περιοδικο της bmw ειδα σε ενα αφιερωμα για σπάνια αυτοκινητα εναν επιχειρηματια απο καποιο εξωτικο μερος που ποζαρε περηφανος μπροστα σε μια bmw Z1. Τρελλαθηκα!!!
Υπεροχο αμαξι, και σχεδιαστικα μου εδειχνε πολυ ομορφο και συγχρονο, αν και παραχθηκε το 1991.
Ο τυπος μαλιστα δεν το πουλαγε σε καποιον που του εδινε 150.000 ντουκου.
Ξερει κανεις λεπτομερειες για αυτο το αυτοκινητο και την ιστορια του; -
Ξεφυλλιζοντας σημερα το περιοδικο της bmw ειδα σε ενα αφιερωμα για σπάνια αυτοκινητα εναν επιχειρηματια απο καποιο εξωτικο μερος που ποζαρε περηφανος μπροστα σε μια bmw Z1. Τρελλαθηκα!!!
Υπεροχο αμαξι, και σχεδιαστικα μου εδειχνε πολυ ομορφο και συγχρονο, αν και παραχθηκε το 1991.
Ο τυπος μαλιστα δεν το πουλαγε σε καποιον που του εδινε 150.000 ντουκου.
Ξερει κανεις λεπτομερειες για αυτο το αυτοκινητο και την ιστορια του; -
Nαι, το είδα από κοντά στο μουσίο της BMW στο Μόναχο. Ήταν απέναντι από μία F1 turbo ~1100hp
-
Δεν ξέρω και πολλά..
Κυκλοφορεί, όμως, μια στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα τη βλέπω συχνα!Όντως πολύ όμορφη και πρωτοποριακή στο σχέδιο.. από μηχανικά μέρη, ντεν ξέρει!
-
H Z1 παρήχθη το 1986 και σε σχετικά λίγα κομμάτια. Εβγαινε μόνο στην ανοιχτή έκδοση με τον 8βάλβιδο 2,5 των 170 ΗΡ. Χαρακτηριστικό ήταν το ότι οι πόρτες βυθίζονταν συρταρωτά προς τα κάτω.
Ηταν ένα πραγματικά πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο, αλλά με μέτρια οδική συμπεριφορά, αρκετά προβλήματα ποιότητας και κυρίως αργό κινητήρα για τον χαρακτήρα του .
Οι επιδόσεις του :
0-100 : 8.0 sec
Τελική : 220 km/h
Ημουν από τους τυχερούς που το οδήγησαν για περίπου 30 χιλιόμετρα. Οδηγικά δεν μπορώ να πω ότι με συγκίνησε αλλά από πουλ-μουρ..... -
Tora thimithika poia Bmw lete!!! Thn eixa dei se ena germaniko kanali kai mou eixe kanei entyposh to pos anoigan oi portes ths!!! Poly oraia h Mpempa!!!!
-
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Δεν ξέρω και πολλά..
Κυκλοφορεί, όμως, μια στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα τη βλέπω συχνα!Όντως πολύ όμορφη και πρωτοποριακή στο σχέδιο.. από μηχανικά μέρη, ντεν ξέρει!
Μία λευκή λές ε ?
Πάντως στην Πρέβεζα κυκλοφορεί μια Ζ8 ασημί......
-
Όμορφη η Ζ1 αλλά όχι και 150 χιλιάρικα! 20-25000 έχουν τα καλά κομμάτια στην Ευρώπη.
-
Το αυτοκίνητο είναι συλλεκτικό τρόπον τινα, για αυτό και η εξωφρενική τιμή του. Παρήχθη σε 8.000 μόλις αντίτυπα, εκ των οποίων αρκετά αποσύρθηκαν με προορισμό τα εσωτερικά της εταιρίας. Κλασικά προβλήματα οι πόρτες, το πλαίσιο και οι φήμες λένε για σημαντικότατα προβλήματα ασφαλείας, εξ ου και η εσωτερική απόσυρση. Η εταιρία έφτασε να χρεώνεται για κάθε πωληθέν μοντέλο, και για αυτό η παραγωγή σταμάτησε γρήγορα.
Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει μια άσπρη και μια στο χρώμα φυστικί (ή της χλωρίνης, κάτι ανάμεσα) η οποία οδηγείται συστηματικά από μια μαμά που πάει το κουτσούβελο σχολείο!!! Ήμαρτον ρε παιδιά...
Κάποτε θυμάμαι ότι είχα πάθει χοντρή πλάκα με αυτό το μοντέλο...
-
Κι εγώ την βρίσκω πολύ όμορφη, αν και δεν μοιάζει καθόλου με BMW. Το αμάξωμα είναι από πλαστικό και τα κομμάτια του αλλάζουν έυκολα. Οπότε μπορείς να έχεις δύο σετ χρώματα (απο κει έκλεψε την ιδέα το Smart). Νομίζω ότι μπορείς να το οδηγήσεις και με ανοιχτές πόρτες...
Εχω δει 3 στην Αθήνα: μια πράσινη και μια μαύρη και μια κόκκινη. Όντως θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πολύ χαμηλής παραγωγής, αν και δεν ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι συλλεκτικό τρόπον τινα, για αυτό και η εξωφρενική τιμή του. Παρήχθη σε 8.000 μόλις αντίτυπαΣτο mobile.de έχει μερικά με 0 χιλιόμετρα για 50-60000 αλλά τα περισσότερα είναι γύρω στα 25 χιλιάρικα. 8000 είναι σχετικά λίγα αντίτυπα αλλά η σπανιότητα δεν αρκεί για να εκτοξευθούν οι τιμές ενός μοντέλου. Υπάρχουν πολύ πιο σπάνια αυτοκίνητα τύπου Maserati ή Lamborghini (σε μερικές εκατοντάδες κομμάτια) που ενώ ήταν πανάκριβα καινούρια τώρα κοστίζουν όσο ένα Astra. Σε άλλες περιπτώσεις βέβαια οι τιμές μπορεί να είναι 2-3πλάσιες τώρα από όταν πρωτοκυκλοφόρισε το αυτοκίνητο! Στα ''συλλεκτικά'' αυτοκίνητα πάντα παίζει ρόλο η ζήτηση και η κατά τα άλλα συμπαθέστατη Z1 μάλλον δεν έπεισε ως διαχρονικό κομμάτι.. πάντως στην Αγγλία αρχές του '90 έβλεπες αρκετά συχνά Ζ1.
-
To Car & Driver,αρχες της δεκαετιας του '90,ειχε συγκριτικο μεταξυ Ζ1 και ΜΧ-5.Ψιλοασχετο συγκριτικο αλλα τελος παντων.
Το περιεργο ειναι οτι τυχαια το διαβασα ξανα αρχες της εβδομαδας και αμεσως μετα το ειδα ως θεμα εδω!Φιλικα,
Δημητρης -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει μια άσπρη και μια στο χρώμα φυστικί (ή της χλωρίνης, κάτι ανάμεσα) η οποία οδηγείται συστηματικά από μια μαμά που πάει το κουτσούβελο σχολείο!!! Ήμαρτον ρε παιδιά...Πριν από καμία δεκαετία, στο Κολλέγιο Αθηνών μία μαμά έφερνε το βλαστάρι της με δεξιοτίμονο Suzuki Cappucino, για όποιον το θυμάται
-
Βλέπω καθημερινά μία σε φυστική χρώμα και ελβετικές πινακίδες!!!!
Δεν ήξερα για τις πόρτες και όταν αυτός κατέβηκε για εφημερίδα δεν κατάλαβα που στο καλό είχαν πάει οι πόρτες!!! -
Suzuki Cappuccino? Κυπρία η μήτηρ;
Δεν νομίζω άλλος να αγόραζε το εν λόγω όχημα! Εντάξει, εκτός από μένα που κάτι τέτοια αυτοκινητάκια τα λατρεύω! -
ΜΑΚΡΙΑ από αυτοκίνητα με μηδέν χιλιόμετρα, γιατί κατά πάσα πιθανότητα οι κινητήρες τους θέλουν ανακατασκευή επειγόντως.
-
Έχω την εντύπωση ότι μια Ζ1 είχε φέρει ο Αρβανιτάκης σε ένα Drift Challenge που είχε γίνει παλιότερα στο καρτόδρομο. Δεν με είχε εντυπωσιάσει, ούτε από ήχο, ούτε απο γκάζι... Άσε που δεν γύρναγε με την καμία...
BMW Z1