-
-
Με σύμμαχο το RealOEM, πάλι, ακόμη μια προσπάθεια, μπας και...
Από εδώ, έχουμε ανταλλακτικούλια για το χρεπάκι την Ε30 Μ3, όπως μπορείτε να δείτε, στην κατηγορία Pedals, έχει και την ντίζα:
Το link, είναι το παρακάτω:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=26
Αν τώρα πάμε στην ίδια κατηγορία Pedals στην 320si, δεν θα βρούμε ντίζα, γιατί... δεν υπάρχει:
Το link μας, για να γουστάρουμε: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=35&fg=20Επομένως, είναι προφανές και από εδώ, πως ΔΕΝ υπάρχει ντίζα σε καμία σύγχρονη BMW, ούτε προφανώς και στην 320si.
-
Ρε σεις!
Εγώ είμαι με ντίζα!
-
συχρονη είπαμε...
παντως δεν μπορώ να καταλαβω την επιμονή σας. εχετε πάρει χαμπάρι ποση χαρά στερείτε απο τις γενεές και γενεές που θα άκουγαν τετοια μαργαριτάρια; (δε θελω να πιστευω οτι θα συνεχίσεις να αμολάς αυτό το πράμα με τις ντίζες ε Γκρέγκορυ?)
-
-
Χ3στήκαμε Θάνε!
Περιμένω αντίστοιχη φωτό από Κίκιζα για την si! -
Κάτσε ρε συ... αν όντως είμαι με ντίζα... το αντισπιν τότε πως δουλευει;
Αυτό φρενάρει αλλα ο κινητήρας συνεχίζει να δίνει;! -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Κάτσε ρε συ... αν όντως είμαι με ντίζα... το αντισπιν τότε πως δουλευει;
Αυτό φρενάρει αλλα ο κινητήρας συνεχίζει να δίνει;!Υπάρχουν δύο μοτέρ για το δικό σου, το ένα με ντίζα και το άλλο με καλώδιο. Δεν ξέρω ποιο φοράς. Με τι έψαξες, με το VIN ή χωρίς;
-
Μπορεί να είναι μισό ντίζα/μισό ηλεκτρόγκαζο, κάτι σαν τα πρώτα TU5JP4.
-
Ναι με το Vin το κοίταξα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπορεί να είναι μισό ντίζα/μισό ηλεκτρόγκαζο, κάτι σαν τα πρώτα TU5JP4.+1
Μπορεί επίσης η ντίζα να μην ανοίγει την πεταλούδα κατευθείαν, αλλά να παρεμβάλεται βηματικό ηλεκτρικό μοτέρ που θα την ανοίγει αυτό.
Μπορεί ακόμη να κόβει το ρεύμα στα μπουζί ή την παροχή βενζίνης, δεν ξέρω, δεν είμαι ειδικός, σίγουρα πάντως υπάρχουν τρόποι να 'κόψεις' ένα μοτέρ και χωρίς ηλεκτρικό γκάζι. -
Χμμ...
Τότε για αυτό έχω σκληρό γκάζι...
Θέλει γράσσο η ντίζα.Edit:
Γιατί είμαι 100% σίγουρος, οτι σε λίγα posts θα βγεί ο Κίκιζας και θα πει οτι αυτό που εννοούσε τοοοσα posts ήταν οτι η si έχει ηλεκτρόσιρματόγκαζο σαν το δικό μου; -
Στα πρώτα TU5JP4 η ντίζα συνδεόταν με τον εγκέφαλο που έδινε εντολή στο βηματικό μοτέρ και άνοιγε η πεταλούδα. Αργότερα ο εγκέφαλος ενσωματώθηκε στο πεντάλ και η εντολή πήγαινε απευθείας στο βηματικό.
-
-
Όμορφα!
Θενξ κύριοι! -
Μπορεί με συμβατική πεταλούδα με ντίζα το ESP/αντισπιν να επεμβαίνει σε ανάφλεξη και ψεκασμό.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Χμμ...
Τότε για αυτό έχω σκληρό γκάζι...
Θέλει γράσσο η ντίζα.Edit:
Γιατί είμαι 100% σίγουρος, οτι σε λίγα posts θα βγεί ο Κίκιζας και θα πει οτι αυτό που εννοούσε τοοοσα posts ήταν οτι η si έχει ηλεκτρόσιρματόγκαζο σαν το δικό μου;Για να το πει αυτό, θα πρέπει να προσκομίσει φωτό από το RealOEM όπως εσύ κι εγώ. Και κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Οπότε, θα μείνει στο ότι.... δεν έχουμε φέρει αρκετές αποδείξεις, οπότε... γι' αυτόν η 320si, ΑΣΦΑΛΩΣ και ΕΧΕΙ ΝΤΙΖΑ!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στα πρώτα TU5JP4 η ντίζα συνδεόταν εγκέφαλο αφού γινόταν που έδινε εντολή στο βηματικό μοτέρ και άνοιγε η πεταλούδα. Αργότερα ο εγκέφαλος ενσωματώθηκε στο πεντάλ και η εντολή πήγαινε απευθείας στο βηματικό.wtf dude
-
Μην είσαι κακός.
Απλά χρησιμοποιεί το ίδιο πρόγραμμα με τον cabala... -
Damn you copy paste. Το διόρθωσα γκρινιάρη, δεν έχω και fly by wire
BMW 3-Series 2012 - F30/F32