-
Δεν ειπα οτι ειμαι χερας.Εσυ ομως λες οτι θα μπορεσεις να πας ενα αμαξι διπλασιας δυναμης απο αυτης που οδηγας τωρα και ψαχνεις και τροπο να το δυναμωσεις και αλλο.Kαι οταν στην κουβεντα πεφτουν οι γκομενες και το ποιο αμαξι θα τις ριχνει πιο ευκολα τοτε το θεμα χανει την σοβαροτητα του.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
+1 ουτως η αλλως αν παρατηρησεις την μαμα εισαγωγη της σελικα TS π.χ. καταλαβαινεις οτι δεν πρεπει να την πειραξεις....και να την πειραξεις μονο ενα ελευθερο φιλτρακι και τπτ αλλο....
Τι έχει η εισαγωγή στο μοτέρ αυτό που μόνο και να την κοιτάξεις δεν την πειράζεις;
Έχει άγριο βλέμμα;
Κανένα κρυφό ταμπελάκι που γράφει
'Όποιος με πειράξει τον γάμησα;'
Για λύσε μου την απορία ρε φίλε...Πολυ χιουμορακι πεφτει απ οτι φαινετε....βλεπεις οτι ειναι σχεδιασμενη η εισαγωγη απο τη μανα της για να δινει τη βελτιστη αποδοση δεν χρειαζετε περεταιρω βελτιωση ...... ο αερας εισερχετε κατευθειαν οσο πιο κρυος γινετε τι αλλο να πω δλδ? γιατι να πειραματιζεσε με αftermarket εισαγωγες και να μην το αφησεις ετσι οπως ειναι δηλαδη?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν ειπα οτι ειμαι χερας.Εσυ ομως λες οτι θα μπορεσεις να πας ενα αμαξι διπλασιας δυναμης απο αυτης που οδηγας τωρα και ψαχνεις και τροπο να το δυναμωσεις και αλλο.Kαι οταν στην κουβεντα πεφτουν οι γκομενες και το ποιο αμαξι θα τις ριχνει πιο ευκολα τοτε το θεμα χανει την σοβαροτητα του.Εχω οδηγησει και το προηγουμενο celica το GT4 με τα 265 αλογα του θειου μου και για μεγαλο χρονικο διαστημα κιολας οποτε το Τ sport λες να ναι πιο δυσκολο....?οπως και εγω δεν μπορω να κρινω εγω εσενα για το τι εχεις οδηγησει και να σε ειρωνευομαι και να σου την λεω κιολας..... μιλαω φιλικα παντα σε αντιθεση με σενα.........
-
Ο χρήστης mitsakosgate7 έγραψε:
Τι αναβάθμιση παίρνει το celica ? το έχεις ψάξει .
λογο ατμοσφαιρας και οτι ειναι υπερβολικα πιεσμενο ηδη απο το εργοστασιο δεν περνει πολλα περα απο εισαγωγη και εξατμιση και δεν ξερω καν αν περνει προγραμμα........μιλαμε παντα για αναβαθμιση με αξιοπιστια.....υπαρχει και η λυση του κομπρεσσορα απο το corolla TS που εβγαλε η ΤΟΥΟΤΑ για ενα διαστημα αλλα ξεφευγει μετα το θεμα......παντως απο 192 αλογα μπορει να παει με λιγα λεφτα ενα 200αρι + κατι ψιλα......
Αυτο παει,εσυ μπορεις να το πας;
Φιλε μου Bill μιας κ το μεγαλυτερο μου 'Χομπυ να το πω ετσι' ειναι τα αυτοκινητα και πιανω τιμονι απο τα 15 μου για πιο λογο να μη μπορω να το παω....?
καλό το χούφτωμα δεν λέω αλλά πρέπει κάποια στιγμή να προχωρήσεις και στην διείσδυση...
-
Ο χρήστης mitsakosgate7 έγραψε:
+1 ουτως η αλλως αν παρατηρησεις την μαμα εισαγωγη της σελικα TS π.χ. καταλαβαινεις οτι δεν πρεπει να την πειραξεις....και να την πειραξεις μονο ενα ελευθερο φιλτρακι και τπτ αλλο....
Τι έχει η εισαγωγή στο μοτέρ αυτό που μόνο και να την κοιτάξεις δεν την πειράζεις;
Έχει άγριο βλέμμα;
Κανένα κρυφό ταμπελάκι που γράφει
'Όποιος με πειράξει τον γάμησα;'
Για λύσε μου την απορία ρε φίλε...Πολυ χιουμορακι πεφτει απ οτι φαινετε....βλεπεις οτι ειναι σχεδιασμενη η εισαγωγη απο τη μανα της για να δινει τη βελτιστη αποδοση δεν χρειαζετε περεταιρω βελτιωση ...... ο αερας εισερχετε κατευθειαν οσο πιο κρυος γινετε τι αλλο να πω δλδ? γιατι να πειραματιζεσε με αftermarket εισαγωγες και να μην το αφησεις ετσι οπως ειναι δηλαδη?
παλία την απόδοση την μετράγαμε με νούμερα... σήμερα αρκεί ένα τσαχπίνικο μάτι...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
+1 ουτως η αλλως αν παρατηρησεις την μαμα εισαγωγη της σελικα TS π.χ. καταλαβαινεις οτι δεν πρεπει να την πειραξεις....και να την πειραξεις μονο ενα ελευθερο φιλτρακι και τπτ αλλο....
Τι έχει η εισαγωγή στο μοτέρ αυτό που μόνο και να την κοιτάξεις δεν την πειράζεις;
Έχει άγριο βλέμμα;
Κανένα κρυφό ταμπελάκι που γράφει
'Όποιος με πειράξει τον γάμησα;'
Για λύσε μου την απορία ρε φίλε...Πολυ χιουμορακι πεφτει απ οτι φαινετε....βλεπεις οτι ειναι σχεδιασμενη η εισαγωγη απο τη μανα της για να δινει τη βελτιστη αποδοση δεν χρειαζετε περεταιρω βελτιωση ...... ο αερας εισερχετε κατευθειαν οσο πιο κρυος γινετε τι αλλο να πω δλδ? γιατι να πειραματιζεσε με αftermarket εισαγωγες και να μην το αφησεις ετσι οπως ειναι δηλαδη?
παλία την απόδοση την μετράγαμε με νούμερα... σήμερα αρκεί ένα τσαχπίνικο μάτι...
Εχεις δει δηλαδη οτι οτι εισαγωγη και να βαλεις σε ενα αυτοκινητο ακομα και με νουμερα οτι περνει και δεν χανει ετσι? πιο πανω ειπε και το παιδι για ενα type R που εβαλε λαθος εισαγωγη απο την μαμα και εχασε δεν κερδισε..........
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι αναβάθμιση παίρνει το celica ? το έχεις ψάξει .
λογο ατμοσφαιρας και οτι ειναι υπερβολικα πιεσμενο ηδη απο το εργοστασιο δεν περνει πολλα περα απο εισαγωγη και εξατμιση και δεν ξερω καν αν περνει προγραμμα........μιλαμε παντα για αναβαθμιση με αξιοπιστια.....υπαρχει και η λυση του κομπρεσσορα απο το corolla TS που εβγαλε η ΤΟΥΟΤΑ για ενα διαστημα αλλα ξεφευγει μετα το θεμα......παντως απο 192 αλογα μπορει να παει με λιγα λεφτα ενα 200αρι + κατι ψιλα......
Αυτο παει,εσυ μπορεις να το πας;
Φιλε μου Bill μιας κ το μεγαλυτερο μου 'Χομπυ να το πω ετσι' ειναι τα αυτοκινητα και πιανω τιμονι απο τα 15 μου για πιο λογο να μη μπορω να το παω....?
καλό το χούφτωμα δεν λέω αλλά πρέπει κάποια στιγμή να προχωρήσεις και στην διείσδυση...
ενταξει οφειλω να ζητησω συγνωμη που δεν εχω τα λεφτα για να διευσδησω σε τουμπανο αυτοκινητο 250αλογα+ οπως εχουν μερικοι εχεις δικιο...
-
Ο χρήστης mitsakosgate7 έγραψε:
+1 ουτως η αλλως αν παρατηρησεις την μαμα εισαγωγη της σελικα TS π.χ. καταλαβαινεις οτι δεν πρεπει να την πειραξεις....και να την πειραξεις μονο ενα ελευθερο φιλτρακι και τπτ αλλο....
Τι έχει η εισαγωγή στο μοτέρ αυτό που μόνο και να την κοιτάξεις δεν την πειράζεις;
Έχει άγριο βλέμμα;
Κανένα κρυφό ταμπελάκι που γράφει
'Όποιος με πειράξει τον γάμησα;'
Για λύσε μου την απορία ρε φίλε...Πολυ χιουμορακι πεφτει απ οτι φαινετε....βλεπεις οτι ειναι σχεδιασμενη η εισαγωγη απο τη μανα της για να δινει τη βελτιστη αποδοση δεν χρειαζετε περεταιρω βελτιωση ...... ο αερας εισερχετε κατευθειαν οσο πιο κρυος γινετε τι αλλο να πω δλδ? γιατι να πειραματιζεσε με αftermarket εισαγωγες και να μην το αφησεις ετσι οπως ειναι δηλαδη?
παλία την απόδοση την μετράγαμε με νούμερα... σήμερα αρκεί ένα τσαχπίνικο μάτι...
Εχεις δει δηλαδη οτι οτι εισαγωγη και να βαλεις σε ενα αυτοκινητο ακομα και με νουμερα οτι περνει και δεν χανει ετσι? πιο πανω ειπε και το παιδι για ενα type R που εβαλε λαθος εισαγωγη απο την μαμα και εχασε δεν κερδισε..........
αλλιώς μου τα μάθαν εμένα...
έχω δει οτι όταν βάλεις τα νούμερα και τους νόμους κάτω (αρκει να ξέρεις τι και πως αλλιώς είσαι θύμα του κάθε μαγαζάτορα ) μπορείς να κάνεις βελτιώσεις... αν πας κουτουρού επειδή το διάβασες στο μαξ κουτουρού θα είναι και η βελτίωση...γενικά από ένα μεμονωμένο γεγονός δεν εξάγεις κανόνα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
+1 ουτως η αλλως αν παρατηρησεις την μαμα εισαγωγη της σελικα TS π.χ. καταλαβαινεις οτι δεν πρεπει να την πειραξεις....και να την πειραξεις μονο ενα ελευθερο φιλτρακι και τπτ αλλο....
Τι έχει η εισαγωγή στο μοτέρ αυτό που μόνο και να την κοιτάξεις δεν την πειράζεις;
Έχει άγριο βλέμμα;
Κανένα κρυφό ταμπελάκι που γράφει
'Όποιος με πειράξει τον γάμησα;'
Για λύσε μου την απορία ρε φίλε...Πολυ χιουμορακι πεφτει απ οτι φαινετε....βλεπεις οτι ειναι σχεδιασμενη η εισαγωγη απο τη μανα της για να δινει τη βελτιστη αποδοση δεν χρειαζετε περεταιρω βελτιωση ...... ο αερας εισερχετε κατευθειαν οσο πιο κρυος γινετε τι αλλο να πω δλδ? γιατι να πειραματιζεσε με αftermarket εισαγωγες και να μην το αφησεις ετσι οπως ειναι δηλαδη?
παλία την απόδοση την μετράγαμε με νούμερα... σήμερα αρκεί ένα τσαχπίνικο μάτι...
Εχεις δει δηλαδη οτι οτι εισαγωγη και να βαλεις σε ενα αυτοκινητο ακομα και με νουμερα οτι περνει και δεν χανει ετσι? πιο πανω ειπε και το παιδι για ενα type R που εβαλε λαθος εισαγωγη απο την μαμα και εχασε δεν κερδισε..........
αλλιώς μου τα μάθαν εμένα...
έχω δει οτι όταν βάλεις τα νούμερα και τους νόμους κάτω (αρκει να ξέρεις τι και πως αλλιώς είσαι θύμα του κάθε μαγαζάτορα ) μπορείς να κάνεις βελτιώσεις... αν πας κουτουρού επειδή το διάβασες στο μαξ κουτουρού θα είναι και η βελτίωση...γενικά από ένα μεμονωμένο γεγονός δεν εξάγεις κανόνα...
Δεν διαφωνω μαζι σου εχεις απολυτο δικιο σε αυτο...περιπου το ιδιο πραγμα λεμε απλα εννοω οτι προκειμενου να μπλεξω και να χαλασω χρηματα για να βρω την τελεια εισαγωγη και σε καλο μηχανικο γιατι να μην αφησω το μαμα που ουτως η αλλως ειναι κομπλε στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αυτοκινητο..... σιγουρα και για αυτο θα υπαρχει καποια συγκεκριμενη εισαγωγη μελετημενη για την καλυτερη αποδοση ...με λιγα λογια εννοω δεν ξυλωνεις την μαμα για να βαλεις μια σκετη χοανη που κανουν οι περισσοτεροι απλα επειδη εχεις την εντυπωση οτι τραβαει περισσοτερο αερα....με καταλαβες τωρα τι εννοω? σορρυ που δεν το διευκρινησα πιο πριν
-
το ίδιο λέμε....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το ίδιο λέμε.... -
Αυτο το θεμα δεν πρεπει να λειπει απο εκει: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=6451&p=2349750#p2349750
-
Η celica σε 'κόντρα' (τι γράφω; ) θα αποδειχθεί γρηγορότερη. Από εκεί και μετά όμως σε πραγματικές συνθήκες (ένα κυνηγητό π.χ.) δεν έχει την παραμικρή ελπίδα σε σύγκριση με το scirocco. H celica βγάζει δύναμη από τις 6και κάτι χιλιάδες σαλ μέχρι τις 8000σαλ. Πιο χαμηλά δεν.
Από την άλλη στην κατηφόρα που η celica TS είναι λίγο πιο ελαφριά και έχει καλύτερη αίσθηση θα κουνήσει μαντήλι στο scirocco, όπως είχε κουνήσει παλαιότερα στο 225άρι ΤΤ, αρκεί βέβαια ο οδηγός της να 'το έχει'... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η celica σε 'κόντρα' (τι γράφω; ) θα αποδειχθεί γρηγορότερη. Από εκεί και μετά όμως σε πραγματικές συνθήκες (ένα κυνηγητό π.χ.) δεν έχει την παραμικρή ελπίδα σε σύγκριση με το scirocco. H celica βγάζει δύναμη από τις 6και κάτι χιλιάδες σαλ μέχρι τις 8000σαλ. Πιο χαμηλά δεν.
Από την άλλη στην κατηφόρα που η celica TS είναι λίγο πιο ελαφριά και έχει καλύτερη αίσθηση θα κουνήσει μαντήλι στο scirocco, όπως είχε κουνήσει παλαιότερα στο 225άρι ΤΤ, αρκεί βέβαια ο οδηγός της να 'το έχει'...^ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
^Γιατί?
-
Kαλησπερα.
Μιας και μεχρι στιγμης, κανενας δεν εχει απαντησει-δωσει καποια στοιχεια, νουμερα επιδοσεων μεταξυ των δυο, παραθετω
καποιες μετρησεις, για την Celica T sport (απο τους 4τροχους, τευχος 366 Μαρτιος 2001) και για το Scirocco 160 (απο τους 4τροχους δυστυχως μονο τα 0-100km/h και 0-1000μ, καθοτι ολοκληρωμενη δοκιμη ΔΕΝ υπαρχει για αυτο το μοντελο απο το περιοδικο, οποτε και οι ρεπριζ προερχονται ενδεικτικα απο το Drive, τευχος 146, Δεκεμβριος 2008)Τοyota Celica T sport:
0-100km/h - 7,7sec , 0-400m - 15,6sec/147km/h , 0-1000m (δαιμων τυπογραφειου χτυπησε εδω στα 1000m...προφανως, τα 33,4sec, που αναφερονται, απλως ΔΕΝ υφιστανται... )
Ρεπριζ: 80-110km/h με 3η, 4η, 5η - 4,5 , 5,2 , 7,6
120-140km/h με 4η, 5η - 4,7 , 7,3 [με μια επιφυλαξη, το 7,3 καθως ξαναχτυπα ο δαιμων εχοντας αυτο το νουμερο σε παρενθεση ως επιδοση με 6η , ενω με 5η γραφει 11,1... υπεθεσα οτι ισχυει το αναποδο, αλλα, μονο απο το ιδιο περιοδικο μπορει να επιβεβαιωθει(?) κατι τετοιο...]Volkswagen Scirocco: (μετρησεις απο Drive)
0-100km/h - 7,8sec, 0-400 - 15,8sec , 0-1000m - 28,9sec
Ρεπριζ: 80-110km/h με 3η, 4η, 5η - 4,6 , 6,2 , 7,7
Δυστυχως παρεχονται ρεπριζ 110-140km/h και οχι 120-140km/h απο το Drive...Mια μετρηση 0-1000m για την Celica TS θα μας διαφωτιζε περαιτερω για τις δυνατοτητες κινητηρα.
Αν εχει καποιος, ας μας τις παραθεσει.Κατα τα αλλα, λαμβανοντας υποψιν τις παραπανω μετρησεις φαινεται οτι τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ κοντα, και ισως μονο μετα τα 160km/h ενδεχομενως η Celica με την καλυερη αναπνοη του μεγαλυτερου κινητηρα (1800κυβικα) , βρεθει μπροστα, εφοσον φυσικα μιλαμε και στις δυο περιπτωσεις για την μεγιστη δυνατη αξιοποιηση προσφυσης-δυναμης απο τους δυο οδηγους...
Σε οτι αφορα την Celica TS, παροτι αυτοκινητο 10ετιας, προκειται για ενα ιδιαιτερο Coupe, με πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, εξαιρετικο κινητηρα, και ενδιαφεροντα οδηγικα χαρακτηριστικα.
Παραθετω και καποια συγκριτικα απο τους 4τροχους, για τον ενδιαφερομενο:http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6456
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7238
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7314
-
Λυπάμαι που θα σας χαλάσω την ονείρωξη, αλλά το όλο θέμα είναι false dilemma. Είναι λανθασμένη η σύγκριση ανάμεσα σε Celica και Scirocco, 2 μέτρια αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, με αδιάφορη οδική συμπεριφορά (υποστροφικά του κερατά) και pedigree της πλάκας.
Η σωστή λύση που απαντάει στο ερώτημα είναι αποκλειστικά μια και μόνο:

Lotus Elan.Κιμπάρικο αυτοκίνητο, με το όνομα βαρύ σαν ιστορία, που ξεχωρίζει από τις μάζες. Ψάξε λίγο στο φόρουμ, πριν λίγους μήνες ένα άλλο παλικάρι ήταν σε παρόμοιο δίλημμα. Φυσικά έπεσαν σαν τα κοράκια όλοι οι ξερόλες του φόρουμ για να τον αποτρέψουν από το να πάρει την Elan. Δεν μου κάνει εντύπωση γιατί είναι κατά βάθος φοβισμένοι και συμβιβασμένοι στη μικροαστική ζωούλα τους.
Το παιδί πήρε τελικά Elan και άλλαξε η ζωή του. Ουρές κάνουν τα γκομενάκια να τον γνωρίσουν, και από τότε κάνει πιο πολύ σεξ (όχι με τη χούφτα του, το ομαδικό) κι από το Χιού Χέφνερ. Επόμενο είναι να μην έχει ελεύθερο χρόνο να σπαταλάει με τους άχρηστους σε περιθωριακά fora.
Τάδε έφη Ζάραπούστρα (ένας γκέι φιλόσοφος, που όλο ψωνίζει από τα Zara. Γι αυτό τον λένε έτσι). Over and out.
-
Το Τσέλικα είναι μουράτο και έχει έναν πολύ καλό κινητήρα. Είναι όμως 10 χρόνια πίσω. Προσωπικά δεν θα έμπλεκα με γιαπωνέζο.Δεν έχουν και τίποτα να δώσουν στην αυτοκίνηση πλέον (εκτός από όμορφα κορίτσια στις εκθέσεις). Το μισό φόρουμ διαφωνεί βέβαια αλλά έτσι είναι αυτά. Παλιότερα ο κόσμος πίστευε ότι η γη δεν γυρίζει.
Επίσης με το Σιρόκο θα ρίξεις περισσότερες γκόμενες. Η Ελληνίδα πλέον σοβαρεύτηκε. Δε θαμπώνεται με αεροτομές και 'σπορ' σχεδίαση. Η σύγχρονη Ελληνίδα θέλει το Γερμανό της για να δώσει.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Επίσης με το Σιρόκο θα ρίξεις περισσότερες γκόμενες. Η Ελληνίδα πλέον σοβαρεύτηκε. Δε θαμπώνεται με αεροτομές και 'σπορ' σχεδίαση. Η σύγχρονη Ελληνίδα θέλει το Γερμανό της για να δώσει.
Κοίτα, αν είναι για γκομενάκια, κανένα από τα δυο δεν κάνει δουλειά!
Να πάρει μια Μπέμπα να γουστάρει το παληκάρι! (εναλλακτικά, Elan, που είναι πιο κιμπάρικο, έχει δίκιο ο αποπάνω! )Τώρα, αν επιμένει καλά και σώνει μεταξύ των δύο, ψηφίζω Scirocco, μόνον και μόνον λόγω συμμετοχικότητας και γωνιών.
-
Καλά η bmw είναι σε άλλη λίγκα. Του Βορρά. Από Μαρούσι και πάνω. Το Σιρόκο είναι πιο ολ αραουντ παίκτης. Θα παίξει μπάλα και στα Νότια και στα Δυτικά.
Celica Tsport vs Scirocco 1.4 tsi 160