-
-
-
-
'..διαθέτει ανάρτηση με σπορ ρύθμιση, αεροδυναμικό body kit, εμπρόσθιο spoiler, πλευρικές **ποδιές **και **διαχύτη **στον πίσω προφυλακτήρα.'
-
Δεν είναι άλλο από το Auris GT που παρουσιάστηκε στο φετεινό σαλόνι του Τόκυο, και είχε κομπρεσσέρ και όχι τούρμπο. Η πλάκα είναι ότι η TRD κυκλοφόρησε όλα τα εξαρτήματα στην αγορά για μετατροπές στο απλούν Ώρις, εκτός από το κιτ υπετροφοδότησης.
-
Η ροπή(20 κιλά)είναι μικρή για 1.6 τούρμπο 181 ίππων .Τόση έχει το μικρό 1.4 tsi 122.Έπρεπε να έχει 24-26 κιλά ροπής όσο έχουν όλα τα τουρμπάτα των 160-180 ίππων.Εμφανισιακά καρναβάλι,δεν φτιάχνει με τίποτα,το άσχημο δεν γίνεται κουκλί εύκολα .Τουλάχιστον θα το φέρουν ευρώπη ή τζάμπα η χαρά των toyotάκιδων?Λίγο δύσκολο,μιας και όπου να ναι θα ετοιμάζεται η νέα γενιά.Αρα ίσως το βάλουν στο επόμενο agouris.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
agouris. -
Από εμφάνιση δεν το συζητάμε (όχι ότι είναι όμορφα τα Γκολφ, Φόκους, Μεγκάν), αλλά μακάρι να μπει στο παιχνίδι των τούρμπο και η Τογιότα!
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Από εμφάνιση δεν το συζητάμε (όχι ότι είναι όμορφα τα Γκολφ, Φόκους, Μεγκάν), αλλά μακάρι να μπει στο παιχνίδι των τούρμπο και η Τογιότα!Ναι ας φτιάξει λίγο και τα τιμόνια σούπα και τις αναρτήσεις ούζα και τα ξαναλέμε.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Από εμφάνιση δεν το συζητάμε (όχι ότι είναι όμορφα τα Γκολφ, Φόκους, Μεγκάν), αλλά μακάρι να μπει στο παιχνίδι των τούρμπο και η Τογιότα!
Ναι ας φτιάξει λίγο και τα τιμόνια σούπα και τις αναρτήσεις ούζα και τα ξαναλέμε.
Φαντάζομαι ότι θεωρείται δεδομένη η βελτίωση των επιμέρους χαρακτηριστικών.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Kagouris.
Fixed !
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Από εμφάνιση δεν το συζητάμε (όχι ότι είναι όμορφα τα Γκολφ, Φόκους, Μεγκάν), αλλά μακάρι να μπει στο παιχνίδι των τούρμπο και η Τογιότα!
Ναι ας φτιάξει λίγο και τα τιμόνια σούπα και τις αναρτήσεις ούζα και τα ξαναλέμε.
Φαντάζομαι ότι θεωρείται δεδομένη η βελτίωση των επιμέρους χαρακτηριστικών.
Για την Τογιότα μιλάμε. Τίποτα δεν είναι δεδομένο σε αυτόυς τους τομείς...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Από εμφάνιση δεν το συζητάμε (όχι ότι είναι όμορφα τα Γκολφ, Φόκους, Μεγκάν), αλλά μακάρι να μπει στο παιχνίδι των τούρμπο και η Τογιότα!
Ναι ας φτιάξει λίγο και τα τιμόνια σούπα και τις αναρτήσεις ούζα και τα ξαναλέμε.
Φυσικά και είναι πιο όμορφα αυτά τα 3 από το auris.Και το golf r-line ρίξτο μια ματιά,σαν να έγινε ωραίο και σπορ πλέον .Και το focus στην έκδοση sport σε μαύρο μεταλλικό μια χαρά και με φαντεζί εσωτερικό(ιδίως σε titanium),γαι το megane άστοχο από τα πλέον ωραία και σικ σχέδια.Το auris είναι το μόνο που δεν φτιάχνεται με τίποτα,δεν σώζεται η κατάσταση
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Από εμφάνιση δεν το συζητάμε (όχι ότι είναι όμορφα τα Γκολφ, Φόκους, Μεγκάν), αλλά μακάρι να μπει στο παιχνίδι των τούρμπο και η Τογιότα!
Ναι ας φτιάξει λίγο και τα τιμόνια σούπα και τις αναρτήσεις ούζα και τα ξαναλέμε.
Φυσικά και είναι πιο όμορφα αυτά τα 3 από το auris.Και το golf r-line ρίξτο μια ματιά,σαν να έγινε ωραίο και σπορ πλέον .Και το focus στην έκδοση sport σε μαύρο μεταλλικό μια χαρά και με φαντεζί εσωτερικό(ιδίως σε titanium),γαι το megane άστοχο από τα πλέον ωραία και σικ σχέδια.Το auris είναι το μόνο που δεν φτιάχνεται με τίποτα,δεν σώζεται η κατάσταση
Mπουχέσικα και χωρίς φινέτσα ΟΛΑ τα προαναφερθέντα! Ούτε το χρώμα τα σώζει, ούτε τα φαντεζί εσωτερικά, ούτε τα s-r-w-q-line!
Βέβαια γούστα είναι αυτά......Όσον αφορά στην βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τεχνογνωσία, αλλά με την αγορά στην οποία απευθύνεται (λέγε με τάργκετ-γκρούπ), οπότε, δεδομένου του καλού (σε αυτούς τους τομείς) ανταγωνισμού, είναι μονόδρομος και για την Τογιότα να ασχοληθεί περισσότερο! Ελπίζω δηλαδή!
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Από εμφάνιση δεν το συζητάμε (όχι ότι είναι όμορφα τα Γκολφ, Φόκους, Μεγκάν), αλλά μακάρι να μπει στο παιχνίδι των τούρμπο και η Τογιότα!
Ναι ας φτιάξει λίγο και τα τιμόνια σούπα και τις αναρτήσεις ούζα και τα ξαναλέμε.
Φυσικά και είναι πιο όμορφα αυτά τα 3 από το auris.Και το golf r-line ρίξτο μια ματιά,σαν να έγινε ωραίο και σπορ πλέον .Και το focus στην έκδοση sport σε μαύρο μεταλλικό μια χαρά και με φαντεζί εσωτερικό(ιδίως σε titanium),γαι το megane άστοχο από τα πλέον ωραία και σικ σχέδια.Το auris είναι το μόνο που δεν φτιάχνεται με τίποτα,δεν σώζεται η κατάσταση
Mπουχέσικα και χωρίς φινέτσα ΟΛΑ τα προαναφερθέντα! Ούτε το χρώμα τα σώζει, ούτε τα φαντεζί εσωτερικά, ούτε τα s-r-w-q-line!
Βέβαια γούστα είναι αυτά......Όσον αφορά στην βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τεχνογνωσία, αλλά με την αγορά στην οποία απευθύνεται (λέγε με τάργκετ-γκρούπ), οπότε, δεδομένου του καλού (σε αυτούς τους τομείς) ανταγωνισμού, είναι μονόδρομος και για την Τογιότα να ασχοληθεί περισσότερο! Ελπίζω δηλαδή!
Μήπως σου αρέσει και το auris 3d sport περισσότερο από το megane coupe? Kαι το golf στην νέα έκδοση r-line(ιδίως με τα bi-xenon και τα led ημέρας που βγαίνει) είναι σαφώς ωραιότερο, μην τα κάνουμε με το ζόρι ίσα και όμοια όλα.Αυτή η γενιά auris δεν έφερε τίποτα νέο-συνταρακτικό και πλέον ξεπεράστηκε από όλο τον ανταγωνισμό(εκτός του tiida ευτυχώς ) ,τουλάχιστον ας προσπαθήσουν να σώσουν την παρτίδα με την επόμενη.Πως τα είχαn καταφέρει όταν το άοσμο και παρωχημένο starlet έδωσε τη θέση του στο καινοτόμο τότε yaris,κάπως έτσι πρέπει να κάνει η toyota.
-
Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε το μοτέρ στο ft86 .
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Η ροπή(20 κιλά)είναι μικρή για 1.6 τούρμπο 181 ίππων .Τόση έχει το μικρό 1.4 tsi 122.Έπρεπε να έχει 24-26 κιλά ροπής όσο έχουν όλα τα τουρμπάτα των 160-180 ίππων.Εμφανισιακά καρναβάλι,δεν φτιάχνει με τίποτα,το άσχημο δεν γίνεται κουκλί εύκολα .Τουλάχιστον θα το φέρουν ευρώπη ή τζάμπα η χαρά των toyotάκιδων?Λίγο δύσκολο,μιας και όπου να ναι θα ετοιμάζεται η νέα γενιά.Αρα ίσως το βάλουν στο επόμενο agouris.Απο που κι ως που έπρεπε? Ποιος ορίζει τι και πως?
Όπως είπε και ο dstou πιο πάνω, μια light supercharged εκδοχή του 1600άρη με τα 132 είναι.Τίποτα περισσότερο και δεδομένο την ήδη καλή ελαστικότητα του μοτέρ αυτού, καλοδεχούμενη θα είναι η έξτρα ροπή και τα άλογα στο σασί.
H Toyota αν παίξει με turbo (κ πάλι), θα το συνδυάσει με νέα τεχνολογία καύσης (στο Ignition είχαν εξηγηθεί κάπως τα πράγματα.)
-
Έλαμωρετώρα! Τί ξέρουν απο κινητήρες οι της Τογιότα (και γενικότερα οι Ιάπωνες).........!
-
Η ασχημια του Auris καλύπτει όποια προτερήματα μπορεί να έχει είτε σαν ατμοσφαιρικό είτε σαν τούρμπο!
Οταν αποφασίσουν να βγάλουν κάτι πιο όμορφο ας δούνε και για γρήγορο!
Και φυσικά το Golf είναι πολύ πολύ ομορφότερο απο το Auris! -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Έλαμωρετώρα! Τί ξέρουν απο κινητήρες οι της Τογιότα (και γενικότερα οι Ιάπωνες).........!Aνέκαθεν αντιγράφανε τους ευρωπαίους.
Toyota Auris Turbo