-
Και με πεζό 2 μπορεί να σκοτωθεί κανείς, παρακάτω.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μα να το κανει ΤΙ αυτη τη στιγμη το 207??? σιγα το αυτοκινητο απο την μια και απο την αλλη ερχεται διαδοχος.
το ιμπιζα;; τι εχει να προσφερει;; μονο γκαζι αντε και αυτο το dsg που τα @@ εχουν γινει τσουρεκια λες και ανακαλυψαμε παλι τον τροχο...ο ανταγωνισμός προσφέρει κάτι το τόσο φοβερό σε αυτή την τιμή ??
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
βασικα οτι και να παρεις απο τα δυο ειναι fail αγορες.
Πολυ ευκολα/προχειρα βγαζεις συμπερασματα...Οπως και με την νεα 1, οτι δεν ειναι driver's car...
Ελα ομως που ειναι...
Η καθε αγορα, -για το αν ειναι επιτυχημενη, ή fail- κρινεται με βαση τα ευρω που δινεις btw, και σε σχεση με τον ανταγωνισμο...
Τα δυο συγκεκριμενα αυτοκινητα του θεματος, στα λεφτα που κανουν, ως σπορτιφ μικρομεσαια, μονο fail δεν ειναι.γρηγορακο μου, εχεις μπερδεψει τουλαχιστον τα μπουτια σου. διαχωρησε στο δεξι ημισφαιριο του εγκεφαλου σου τι σημαινει driver's car και ξαναελα να συζητησουμε...
Μεγαλα λογια λες, αλλα στο δια ταυτα, μηδεν...
Driver's car ΔΕΝ ειναι ΜΟΝΟ μια Carrera, μια Ferrari, μια Μ3.
Eιναι και ενα panda 100, ενα Fiesta sport...
Mαθε πρωτα, ΤΙ σημαινει η καθε φραση, που σχετιζεται σε κατηγοριες, ΘΕΣΕ σημεια αναφορας στην καθε κατηγορια, ΑΦΟΥ εχεις οδηγησει μερικα απο αυτα, και ΜΕΤΑ, ελα να μας βγαλεις με συνοπτικες διαδικασιες, ενα αυτοκινητο ως driver's car ή οχι... (οδηγησες μια νεα σειρα 1 για λιγα χλμ, και εβγαλες και γενικο συμπερασμα...)
Επι της ουσιας, για αγορα καινουργιου σπορτιφ μικρομεσαιου, στα 16-17κ ευρω περιπου με τις εκπτωσεις που κανουν τα δυο συγκεκριμενα, ειναι ακρως ενδιαφεροντα αυτοκινητα, και διολου epic fail. -
οχι, ολα σκατα ειναι. δηθεν μπουρδελακια με δυνατο κινητηρα και esp always on.
-
To vs ανταγωνισμός τώρα το είδα. Άρα έχουμε:
- Alfa Mito 135m-air
- Grande Punto 135m-air
- Opel Corsa GSI
- Polo TSI DSG
- Fabia TSI DSG (τίμιο )
- DS3 THP (καλό αλλά δεν πετάω και τη σκούφια μου)
- Α1 ΤFSI 86HP (θα γραφα και DSG αλλά σε αυτά τα λεφτά και φχαριστώ λες που έχει γενικώς κιβώτιο)
Πωωωω απελπισία! Πάρτο ένα και χτύπα το άλλο. Δεν σε φτάνουν τα λεφτά και για Mini.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
βασικα οτι και να παρεις απο τα δυο ειναι fail αγορες.
Πολυ ευκολα/προχειρα βγαζεις συμπερασματα...Οπως και με την νεα 1, οτι δεν ειναι driver's car...
Ελα ομως που ειναι...
Η καθε αγορα, -για το αν ειναι επιτυχημενη, ή fail- κρινεται με βαση τα ευρω που δινεις btw, και σε σχεση με τον ανταγωνισμο...
Τα δυο συγκεκριμενα αυτοκινητα του θεματος, στα λεφτα που κανουν, ως σπορτιφ μικρομεσαια, μονο fail δεν ειναι.γρηγορακο μου, εχεις μπερδεψει τουλαχιστον τα μπουτια σου. διαχωρησε στο δεξι ημισφαιριο του εγκεφαλου σου τι σημαινει driver's car και ξαναελα να συζητησουμε...
Μεγαλα λογια λες, αλλα στο δια ταυτα, μηδεν...
Driver's car ΔΕΝ ειναι ΜΟΝΟ μια Carrera, μια Ferrari, μια Μ3.
Eιναι και ενα panda 100, ενα Fiesta sport...
Mαθε πρωτα, ΤΙ σημαινει η καθε φραση, που σχετιζεται σε κατηγοριες, ΘΕΣΕ σημεια αναφορας στην καθε κατηγορια, ΑΦΟΥ εχεις οδηγησει μερικα απο αυτα, και ΜΕΤΑ, ελα να μας βγαλεις με συνοπτικες διαδικασιες, ενα αυτοκινητο ως driver's car ή οχι... (οδηγησες μια νεα σειρα 1 για λιγα χλμ, και εβγαλες και γενικο συμπερασμα...)
Επι της ουσιας, για αγορα καινουργιου σπορτιφ μικρομεσαιου, στα 16-17κ ευρω περιπου με τις εκπτωσεις που κανουν τα δυο συγκεκριμενα, ειναι ακρως ενδιαφεροντα αυτοκινητα, και διολου epic fail.ειδες που εισαι εκτος τοπου και χρονου;;;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
To vs ανταγωνισμός τώρα το είδα. Άρα έχουμε:- Alfa Mito 135m-air
- Grande Punto 135m-air
- Opel Corsa GSI
- Polo TSI DSG
- Fabia TSI DSG (τίμιο )
- DS3 THP (καλό αλλά δεν πετάω και τη σκούφια μου)
- Α1 ΤFSI 86HP (θα γραφα και DSG αλλά σε αυτά τα λεφτά και φχαριστώ λες που έχει γενικώς κιβώτιο)
Πωωωω απελπισία! Πάρτο ένα και χτύπα το άλλο. Δεν σε φτάνουν τα λεφτά και για Mini.
θα ερθω σε αυτο το σημειο και θα συμφωνησω με τον sv2.... ας αγορασει οποιο του αρεσει πιο πολυ εξωτερικα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
(οδηγησες μια νεα σειρα 1 για λιγα χλμ, και εβγαλες και γενικο συμπερασμα...)
Γιατί εσύ τι παραπάνω έκανες και πρέπει η γνώμη σου να έχει πιο βαρύνουσα σημασία??
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
βασικα οτι και να παρεις απο τα δυο ειναι fail αγορες.
Πολυ ευκολα/προχειρα βγαζεις συμπερασματα...Οπως και με την νεα 1, οτι δεν ειναι driver's car...
Ελα ομως που ειναι...
Η καθε αγορα, -για το αν ειναι επιτυχημενη, ή fail- κρινεται με βαση τα ευρω που δινεις btw, και σε σχεση με τον ανταγωνισμο...
Τα δυο συγκεκριμενα αυτοκινητα του θεματος, στα λεφτα που κανουν, ως σπορτιφ μικρομεσαια, μονο fail δεν ειναι.γρηγορακο μου, εχεις μπερδεψει τουλαχιστον τα μπουτια σου. διαχωρησε στο δεξι ημισφαιριο του εγκεφαλου σου τι σημαινει driver's car και ξαναελα να συζητησουμε...
Μεγαλα λογια λες, αλλα στο δια ταυτα, μηδεν...
Driver's car ΔΕΝ ειναι ΜΟΝΟ μια Carrera, μια Ferrari, μια Μ3.
Eιναι και ενα panda 100, ενα Fiesta sport...
Mαθε πρωτα, ΤΙ σημαινει η καθε φραση, που σχετιζεται σε κατηγοριες, ΘΕΣΕ σημεια αναφορας στην καθε κατηγορια, ΑΦΟΥ εχεις οδηγησει μερικα απο αυτα, και ΜΕΤΑ, ελα να μας βγαλεις με συνοπτικες διαδικασιες, ενα αυτοκινητο ως driver's car ή οχι... (οδηγησες μια νεα σειρα 1 για λιγα χλμ, και εβγαλες και γενικο συμπερασμα...)
Επι της ουσιας, για αγορα καινουργιου σπορτιφ μικρομεσαιου, στα 16-17κ ευρω περιπου με τις εκπτωσεις που κανουν τα δυο συγκεκριμενα, ειναι ακρως ενδιαφεροντα αυτοκινητα, και διολου epic fail.ειδες που εισαι εκτος τοπου και χρονου;;;
Μηπως αυτη την ερωτηση, πρεπει να την κανεις στον εαυτο σου πρωτα απ' ολα?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οχι, ολα σκατα ειναι. δηθεν μπουρδελακια με δυνατο κινητηρα και esp always on.Δήθεν μπουρδελάκια; Δηλαδή τι είναι στην πραγματικότητα; Αμαξάρες;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
(οδηγησες μια νεα σειρα 1 για λιγα χλμ, και εβγαλες και γενικο συμπερασμα...)
Γιατί εσύ τι παραπάνω έκανες και πρέπει η γνώμη σου να έχει πιο βαρύνουσα σημασία??
Οδηγησα τρεις διαφορετικες εκδοσεις, τις δυο μονος μου, οπως ηθελα...
-
Πάντως το 207 με μια καλή ανάρτηση και κουμπί για να απενεργοποιείς το ESP, μια χαρά το χαίρεσαι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
οχι, ολα σκατα ειναι. δηθεν μπουρδελακια με δυνατο κινητηρα και esp always on.
Δήθεν μπουρδελάκια; Δηλαδή τι είναι στην πραγματικότητα; Αμαξάρες;
αμαξια χωρις ουσια.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οχι, ολα σκατα ειναι. δηθεν μπουρδελακια με δυνατο κινητηρα και esp always on.
Δήθεν μπουρδελάκια; Δηλαδή τι είναι στην πραγματικότητα; Αμαξάρες;
αμαξια χωρις ουσια.
Εντάξει, elise δεν είναι.
-
αυτο ελειπε να ηταν....
-
Και η elise χωρίς ουσία είναι.
-
if you say so...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
(οδηγησες μια νεα σειρα 1 για λιγα χλμ, και εβγαλες και γενικο συμπερασμα...)
Γιατί εσύ τι παραπάνω έκανες και πρέπει η γνώμη σου να έχει πιο βαρύνουσα σημασία??
Οδηγησα τρεις διαφορετικες εκδοσεις, τις δυο μονος μου, οπως ηθελα...
So? Ότι κατάλαβες εσύ, κατάλαβε κι αυτός κι όποιος άλλος πήγε για TD. Μην τα ξαναλέμε. Η διαφορά στη γνώση θέλει χρόνο και τριβή με το αμάξι. Αν τώρα εσύ έκανες 100χλμ με την 1 και ο άλλος έκανε 40χλμ, εεε οι διαφορές στην αντίληψη είναι αμελητέες. Αν μου λεγες ότι έκανες 5.000χλμ θα πήγαινα πάσο.
Έβγαινες Κηφισίας από Εθνικής Αντιστάσεως (Χαλάνδρι) σήμερα κατά τις 4? Ειδα ένα Οπελ σαν το δικό σου στο φανάρι...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οχι, ολα σκατα ειναι. δηθεν μπουρδελακια με δυνατο κινητηρα και esp always on.
Δήθεν μπουρδελάκια; Δηλαδή τι είναι στην πραγματικότητα; Αμαξάρες;
αμαξια χωρις ουσια.
απλά καθημερινά αυτοκίνητα είναι με δυνατά μοτέρ και μπόλικες ηλεκτρικές ευκολίες...
τα πόσα συν έχουν απέναντι στην λίζα δεν λέγεται...
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που κολλ'ας -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οχι, ολα σκατα ειναι. δηθεν μπουρδελακια με δυνατο κινητηρα και esp always on.
Δήθεν μπουρδελάκια; Δηλαδή τι είναι στην πραγματικότητα; Αμαξάρες;
αμαξια χωρις ουσια.
απλά καθημερινά αυτοκίνητα είναι με δυνατά μοτέρ και μπόλικες ηλεκτρικές ευκολίες...
τα πόσα συν έχουν απέναντι στην λίζα δεν λέγεται...
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που κολλ'αςεγω;;; πουθενα;;;
δεν εβαλα την λεξη elise στην συζητηση...
Seat Ibiza FR vs. Peugeot 207 Rallye vs. ανταγωνισμο...