-
Μάλλον όχι κατασχεμένη αλλά παρατημένη (από τους βιαστικά αναχωρούντες τις μέρες της μεγάλης κρίσης 2008-9)
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
ναι φιλε πραγματικα ηταν και ειναι ακομα σε θεμα οδηγικης απολαυσης μπροστα..
Οδηγική απόλαυση ? Οδηγική αγωνία θα έλεγα.
Με την προσδοκία αυτής της αγωνίας μεγαλώσαμε.
ακριβως....
-
Κατασχεμένη ειναι η enzo σιγουρα.ειχα δειαβασει πριν καιρο τη δημοσιευση
-
παιδια παντος ξεραιτε τι παιζει με τα replica;;ειχε δει μια F355 πριν πολα χρονια.
εχω δει πολυ καλες δουλειες σε βιντεο.μηπως ξαιρετε τι παιζει με την αδεια και αδεια κυκλοφοριας;
δλδ αν εγω αρχισω να φτιαχνω μια μετα και σκελετο κλπ θα μπορω να βγαλω πινακιδες κλπ;
αν υπαρχει στο FORUM καποια παρομια κουβεντα να μου πειτε να μην γραφω εδω γιαυτο το θεμα.ευχαριστω -
-
-
Από αλλού ο ήχος!!
-
Είναι φιμωμένη διότι τα κλαπέτα δεν ανοίγουν εν στάσει.....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Είναι φιμωμένη διότι τα κλαπέτα δεν ανοίγουν εν στάσει.....ενδιαφερον αυτο δεν το ηξερα, παντως ακομα και ετσι εντυπωσιακος ηχος
-
-
No comment επικος ηχος
-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
:yahoo: Τα κλαπέτα μου μέσα!Γλυπτική σε μέταλλο. Οι αεραγωγοί στο πλάι είναι fake like 1M?
-
Όχι βέβαια! Είναι εκεί για να απάγουν τον αέρα από τον θόλο. Ferrari είναι, όχι BMW.
-
Σιγά μη τον απαγάγουν κιόλα-ς.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι βέβαια! Είναι εκεί για να απάγουν τον αέρα από τον θόλο. Ferrari είναι, όχι BMW.Τι κάνει ο αέρας στον θόλο;
Αντί να τον απάγουν, ας μην τον άφηναν εξ αρχής να μπει! -
Μηπως απαγουν τη θερμοτητα των δισκων??
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σιγά μη τον απαγάγουν κιόλα-ς.Μπορεί να ξέρεις μηχανολογία αλλά ελληνικά προφανώς δεν γνωρίζεις, edit mod
http://el.wiktionary.org/wiki/α� ... E%B3%CF%89
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όχι βέβαια! Είναι εκεί για να απάγουν τον αέρα από τον θόλο. Ferrari είναι, όχι BMW.
Τι κάνει ο αέρας στον θόλο;
Αντί να τον απάγουν, ας μην τον άφηναν εξ αρχής να μπει!Γρηγόρη ο αέρας στους θόλους συμπιέζεται, καθώς τα αέρια συμπιέζονται όπως μπορεί να βεβαίωσει και ένας μέγιστος μηχανολόγος-παπαραλόγος του φόρουμ, και δημιουργούν άν(τ)ωση στο λάθος σημείο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι βέβαια! Είναι εκεί για να απάγουν τον αέρα από τον θόλο. Ferrari είναι, όχι BMW.
Τι κάνει ο αέρας στον θόλο;
Αντί να τον απάγουν, ας μην τον άφηναν εξ αρχής να μπει!Γρηγόρη ο αέρας στους θόλους συμπιέζεται, καθώς τα αέρια συμπιέζονται όπως μπορεί να βεβαίωσει και ένας μέγιστος μηχανολόγος-παπαραλόγος του φόρουμ, και δημιουργούν άν(τ)ωση στο λάθος σημείο.
Πώς γίνεται αυτό; Εννοώ, τι ακριβώς συμπιέζει αυτόν τον αέρα;
Η κίνηση του τροχού;
Και πώς γίνεται να συμπιέσεις τον αέρα σε έναν ανοιχτό από παντού θόλο;Μήπως είναι περισσότερο για τα φρένα και ακόμη περισσότερο για την εμφάνιση;
Δεν ξέρω, εγώ είμαι μόνον παπαρολόγος και ουχί μηχανολόγος , οπότε θέλω βοήθεια!
Κι όσο για το άγω, λογικά κλίνεται όπως το λύω, για όσους θέλουν να το ψάξουν περαιτέρω! -
Eγώ λέω ότι η σχισμούλα των 5 τ.εκ. έχει 5% λειτουργικό σκοπό και 94% σχεδιαστικό.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)