-
Γιατι αυτα τα μοτερ πονανε στην φλατζα? Τι δεν κανουν σωστα οι μηχανικοι και ανοιγουμε καπακι καθε 30.000 κμ? Ας μας απαντησει καποιος μηχανικος εδω μεσα. Τι μυστικο υπαρχει?
Αυτα τα καπακια μετα απο καποια κμ στρωσιματος θελουν ξανασφιξιμο? Ειναι αλουμινιο ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο κινητηρας, μηπως δεν κανει?
Εγω μετα απο 4 πλανισματα πηγα για νεο καπακι.
-
Η Skoda δίνει πλήρεις οδηγίες για την αφαίρεση / επανατοποθέτηση του καπακιού, αν αυτές ακολουθούνται κατά γράμμα, δεν υπάρχει πρόβλημα, αν ανοιχτεί το καπάκι και δεν αλλαχτούν τα πατημένα αλουμινένια δαχτυλίδια που έχουν ατσαλώσει από την πίεση και τη θερμοκρασία, δεν υπάρχει περίπτωση στεγανοποίησης σε βάθος χρόνου.
Επίσης τα καπάκια περπατάνε επάνω στα μπλόκ όσο σφιγμένα και να είναι, η γνώμη μου είναι ότι μετά από 80-100.000 χλμ καλό είναι να επανασφίγγονται τα καπάκια με την ανάποδη φορά βγάζοντας μια-μια τις βίδες, πχ βγάζεις την τελευταία ( με τη φορά σφιξίματος ) βίδα του καπακιού, την καθαρίζεις από τυχόν λάδια, φυσάς καλά στην τρύπα για να φύγουν λάδια / νερά κλπ ώστε να πατήσει καλά η βίδα όταν ξαναμπεί στη θέση της, βάζεις λιπαντικό στα σπειρώματα της βίδας και την σφίγγεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές της, αν είσαι μερακλής τις αλλάζεις με καινούργιες, έτσι γίνεται με όλες τις υπόλοιπες βίδες.
Έχω 4 αυτοκίνητα με πάνω από 280.000 έως 360.000, χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα ( κοινώς έχουν φάει πολύ σκίσιμο τα μοτέρ ) τα 2 έχουν μαντεμένιο μπλόκ και τα άλλα αλουμινένιο, όταν άρχισε στα κόλπα το 1 αλουμινένιο στα 190.000 χλμ, το έσφιξα, έσφιξα και τα άλλα και δεν έχω πρόβλημα φλάτζας με κανένα. Τα αλουμινένια είναι τούρμπο με πίεση 1.1 σταθερό και 1.4 over, έχω και άλλο ένα αλουμινένιο μοτέρ 12βάλβιδο ατμοσφαιρικό που θα το ξανακυκλοφορήσω τον άλλο μήνα.
-
Quadra ποια ειναι τα πατημενα αλουμινενια δακτυλιδια?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Quadra ποια ειναι τα πατημενα αλουμινενια δακτυλιδια?Αυτά που στεγανοποιούν τα χιτώνια στις πατούρες τους στο μπλόκ, βρίσκονται στο κάτω μέρος τους, συνήθως εκεί άλλοι κατασκευαστές βάζουν ελαστικά o΄ring από Viton ή σιλικόνη, η Skoda βάζει αλουμίνια πάχους μερικών microns, με την πίεση από τις βίδες του καπακιού αυτά πατάνε και στεγανοποιούν το νερό που κυκλοφορεί ανάμεσα τους ώστε να μην περάσει στο κάρτερ, κάθε φορά που βγάζουμε καπάκι καλό είναι να αλλάζονται γιατί κατά την αφαίρεση του καπακιού είναι δύσκολο να μην κινηθούν τα χιτώνια, οπότε προκείπτουν διαρροές αν δεν αλλαχτούν με καινούργια, γιατί τα παλαιά είναι πατημένα και δεν μπορούν να στεγανοποιήσουν περαιτέρω.
-
Στα αλουμίνια δακτυλίδια βάσης χιτωνίων, βάζω και λίγη κόλλα. Κατά προτίμηση την σπρέι χαλκού, που βάζουμε στης φλάντζες καπακιού.
Α. -
Υπαρχουν και στον κινητηρα μου?
Δεν μου ανεφερε τιποτα ο μαστορας και δεν εκανα κανεναν περιορισμο κοστους, του πα οτι ειναι να αλλαχτει να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Oι φλαντζες TEMCA ειναι καλη μαρκα? Υπαρχει κατι καλυτερο? -
η επιφανεια του μπλοκ θελει λιγο καθαρισμα
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
η επιφανεια του μπλοκ θελει λιγο καθαρισμαΕιναι ακαθαριστο μολις βγηκε η κεφαλη. Καθαριστηκε με βενζινη, στουπι και σμιριδοπανο
Eπισης απο παλιες αλλαγες στη φλατζα καποια στιγμη ειχε κοπει μια βιδα μεσα στο μπλοκ και ανοιχτηκε νεο σπειρωμα κοντα στην επιφανεια του μπλοκ βαζοντας αλλη βιδα, φενεται στην φωτογραφια ειναι η μεσαια πανω βιδα. Με διαβεβαιωνουν οι μηχανικοι οτι δεν δημιουργει καποιο προβλημα στο σφιξιμο, εσεις τι λετε? Εγω παντως αμφιβαλω αν γινεται σωστο σφιξιμο απο αυτη την βιδα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εγω παντως αμφιβαλω αν γινεται σωστο σφιξιμο απο αυτη την βιδα.εαν έχει βάλει άλλη βίδα ,αμφιβάλω και εγω
-
σε αυτο το σασι ταιριαζει να μπει κινητηρας-σασμαν-εγκεφαλος με ενα 1.4 8v η 16v του vw group?
πχ. απο τον αντικαστατη του το fabia? -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γιατι αυτα τα μοτερ πονανε στην φλατζα?Ελα ντε! Και σε favorit τα ιδια μου εκανε και μενα.
sos! skoda felicia 1998 με καμμενη φλαντζα