-
Αποφάσισα να βγάλω δίπλωμα και να γίνω μηχανόβιος στα 29 εδώ συην Κύπρο όπου βρίσκομαι, λόγω του ότι ο καιρός είναι οτι πρέπει για μοτοσυκλέτα και η γυναίκα χρειάζεται αυτοκίνητο.
Η εμπειρία είναι σοκαριστική.....μέχρι στιγμής:
έδωσα €80 για να αλλάξω το διπλωμα σε Κυπριακό, να βγάλω δίπλωμα μαθητευόμενου το οποίο μου επιτρέπει να κυκλοφορώ με ότι μοτοσυκλέτα θέλω αρκεί να έχω ενα μεγάλο Ε στην πινακίδα και για να κλείσω ημερομηνία εξέτασης
ξεκίνησα μαθήματα τα οποία χρεώνονται €30 το μάθημα, στο πρώτο έκανα κύκλους σε οικοδομικό τετράγωνο στι κέντρο της πόλης με κίνηση κλπ
στο δεύτερο ακολουθούσα τον δάσκαλο με το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη σε ώρα αιχμής περιττό να αναφέρω ότι είχα χεστεί πάνω μου από τον φόβο καθώς καμμία εμπειρία σε μεγάλες μηχανές δεν είχα, και αυτή η μικρή που είχα σε παπάκια και σκούτερ ήταν πριν από 10 χρόνια.
στο τρίτο μάθημα μου είπε ότι θα με ανεβάσει κατηγορία και από ένα 400αρι που οδηγούσα θα κάνω μάθημα με 800αριεπίσης η εξέταση στα σηματα γίνεται προφορικά με 2-3 ερωτήσεις σε πίνακα σημάτων τροχαίας και η οδήγηση σε ανοικτό χώρο με κορίνες κλπ. Τέλος θα χρειαστεί να πληρώσω ακόμα €220 στην σχολή για λόγο που δεν καταλαβαίνω.
Γενικά με αυτά που βλέπω δεν απορώ πλέον για τον τρόπο που οδηγούν εδώ....
Παρόλα αυτά το Σάββατο πάω να δώ μια μτχ 600αρα που με ενδιαφέρει και μετά ψάχνω για Ε να κολλήσω πίσω, μιας και την κρυάδα της κυκλοφορίας στην κίνηση την πήρα.Αν έχετε καμμιά πρόταση για κράνος-γάντια-μπουφαν για naked μοτοσυκλέτα για να μην ανοίγω νέο θέμα είναι ευπρόσδεκτες
-
Και εγώ απορώ για τα βήματα προόδου. Και τούτο γιατί οι Κύπριοι έχουν σαν πρότυπο την Αγγλία. Στην μητέρα πατρίδα λοιπόν μέχρι πριν από λίγα χρόνια δεν είχαν σχολές οδηγών, όταν η γυναίκα μου τους έλεγε ότι ο πατέρας της είχε τέτοια σχολή στην Ελλάδα την κοίταγαν σαν ούφο.
Εκεί λοιπόν για να πάρεις δίπλωμα αυτοκινήτου, έπαιρνες ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο, ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΑ ΠΕΝΤΑΛ,του κόλλαγες ένα σήμα L, και έβγαινες ΜΟΝΟΣ σου έξω χωρίς εκαπιδευτή. Κι όποιον πάρει ο χάρος.
Μιλάμε ήταν μπροστά οι άνθρωποι...
Αλλά τα τελευταία χρόνια στην ΕΕ επικράτησε η γερμανική σχολή. Ήτοι, σχολές οδηγών, εκπαιδευμένοι εκπαιδευτές, αυτοκίνητα με διπλά πεντάλ, αρχική εκπαίδευση σε μοτοσυκλέττες σε πάρκινγκ και αλάνες και ΜΕΤΑ σε δρόμο, και με συνοδεία ΙΧ εκπαιδευτού μπροστά από τον εκπαιδευόμενο κ.ο.κ. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και εγώ απορώ για τα βήματα προόδου. Και τούτο γιατί οι Κύπριοι έχουν σαν πρότυπο την Αγγλία. Στην μητέρα πατρίδα λοιπόν μέχρι πριν από λίγα χρόνια δεν είχαν σχολές οδηγών, όταν η γυναίκα μου τους έλεγε ότι ο πατέρας της είχε τέτοια σχολή στην Ελλάδα την κοίταγαν σαν ούφο.
Εκεί λοιπόν για να πάρεις δίπλωμα αυτοκινήτου, έπαιρνες ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο, ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΑ ΠΕΝΤΑΛ,του κόλλαγες ένα σήμα L, και έβγαινες ΜΟΝΟΣ σου έξω χωρίς εκαπιδευτή. Κι όποιον πάρει ο χάρος.
Μιλάμε ήταν μπροστά οι άνθρωποι...
Αλλά τα τελευταία χρόνια στην ΕΕ επικράτησε η γερμανική σχολή. Ήτοι, σχολές οδηγών, εκπαιδευμένοι εκπαιδευτές, αυτοκίνητα με διπλά πεντάλ, αρχική εκπαίδευση σε μοτοσυκλέττες σε πάρκινγκ και αλάνες και ΜΕΤΑ σε δρόμο, και με συνοδεία ΙΧ εκπαιδευτού μπροστά από τον εκπαιδευόμενο κ.ο.κ.Μάλλον γιατί η Κύπρος έχει γίνει πολυπολιτισμικό μέρος με πολλές χιλιάδες Ρώσων (βλέπε ρώσικα ατυχήματα στο youtube) και αρκετούς άραβες (Λίβανος, Συρία, Παλαιστίνη) με οδική συμπεριφορά ανάλογη των Τούρκων. Οι μόνοι ατρόμητοι είναι οι Πακιστανομπαγκλαντεσιανοί οι οποίοι με τα σκουτεράκια και τον κουβά στο κεφάλι κινούνται σβέλτα μεταξύ των Range Rover και των S class που οδηγούν ξανθές ασιάτισες με πλαστικά βυζιά και 20ποντο τακούνι.
Αν δεν είχαν όλους αυτούς είμαι σίγουρος ότι θα έκαναν το ίδιο με τους Άγγλους
Στα 23 για το δίπλωμα μηχανής