-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Προς το παρόν τοθλάχιστον
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Προς το παρόν τοθλάχιστον
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Προς το παρόν τοθλάχιστον
-
Ελπίζω ο φίλος εδώ: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 7%F3%E7%F2 να μην το πήρε τελικά ως 'δεδομένο'.
-
Καλά περιμένατε προκοπή? Στο ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ζούμε
-
Μα καλα ρε γμτ.Τι μελετες πρεπει να γινουν????
Οτι στην Γαλλια πχ ειναι 65% τα ντιζελ και οτι στην Αυστρια ειναι 70% δεν αρκει????
Τιμη κ δοξα στο Ελληνικο κρατος... -
Θα φταίω εγώ αν αρχίσω πάλι να κατηγορώ την Ελλαδάρα;;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Θα φταίω εγώ αν αρχίσω πάλι να κατηγορώ την Ελλαδάρα;;;όταν διάβασα το τόπικ αυτό ακριβώς μου ήρθε στο μυαλό. Που πέσαμε να σε φάμε γι'αυτά που έγραψες στο άλλο τόπικ για τους ταρίφες..... ΠΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Σπύρος
-
Κρίμα,θα αργήσει πολυ τελικα,αφου ουτε περιβαλλοντική μελέτη δεν έχουν κάνει.Μαλλον θα το αφήσουν για παραμονές εκλογών και αν.
-
τρομπες..........
-
Κι όμως, η απόφαση αυτή είναι ρεαλιστική:
Πες πως αύριο το diesel ελευθερώνεται πλήρως για τους κατοίκους Αθήνας και Θεσσαλονίκης (όπου κυκλοφορούν χαλαρά τουλάχιστον τα μισά αυτοκίνητα της ελληνικής επικράτειας). Ναι, αλλά πόσο θα πωλείται το diesel;
Όσο σήμερα; Για να κάτσει κάποιος να υπολογίσει τι απώλεια εξόδων θα σημάνει μια τέτοια απόφαση για το κράτος. Μιλάμε για τρελά λεφτά, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι πολλοί θα αρχίσουν να βάζουν πετρέλαιο ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (με το ακόμα χαμηλότερο τιμολόγιο) στα αυτοκίνητά τους.
Σου λέει ο Πρωθυπουργός και οι οικονομικοί Υπουργοί: εδώ κοιτάμε πως θα τους δώσουμε κανένα παρά από αυτούς που δεν έχουμε για να μην μας σταυρώσουν στην Πλατεία Συντάγματος, θα χάσουμε κι ένα κάρο δισεκατομμύρια για να χαρούν κάμποσοι αυτοκινητιστές; Άστο γι'αργότερα κι οπωσδήποτε μετά τον χειμώνα.Θα το πουλάνε όσο και την αμόλυβδη; Θα ορμήσουν να τους φάνε οι ταρίφες και οι φορτηγατζήδες. Ακόμα κι αν αντιμετωπίσουν το πολιτικό κόστος σε ό,τι αφορά τους ανωτέρω, θα υπάρξει άμεση μετακύλιση του κόστους χρήσης στους πολίτες και τους επαγγελματίες που κάνουν χρήση οχημάτων ΔΧ για μετακίνηση και μεταφορές κι αυτό θα επηρρεάσει σημαντικά τον πληθωρισμό, άρα ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα. Σου λένε οι καινούριοι: 'Τόσες δεκαετίες οι ΠΑΣΟΚοι την έβγαζαν με το σύστημα που στήσανε, τώρα θα τα αλλάξουμε όλα, που έχουν βολευτεί με την κατάσταση οι περισσότεροι; Θα γίνει, αλλά σιγά-σιγά και με μέτρο, όχι απότομα γιατί τα πάντα θα καταρρεύσουν στο οικοδόμημα-μπουρδέλο'.
Νομίζω λοιπόν ότι όλα έχουν την εξήγησή τους, ειδικά όταν υπάρχει οικονομική διάσταση του ζητήματος.
-
μα ήδη το ντίζελ κοστίζει όσο η αμόλυβδη
Σπύρος
-
Αυτό ομολογώ ότι δεν το ήξερα. Είχα μείνει στις παλιότερες χαμηλότερες τιμές. Αν είναι έτσι, τότε δεν υπάρχει λόγος για να μην γίνει αλλαγή της νομοθεσίας.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τρομπες..........Όσο και αν ακούγεται βαρύ,έχεις δίκιο....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κι όμως, η απόφαση αυτή είναι ρεαλιστική:Πες πως αύριο το diesel ελευθερώνεται πλήρως για τους κατοίκους Αθήνας και Θεσσαλονίκης (όπου κυκλοφορούν χαλαρά τουλάχιστον τα μισά αυτοκίνητα της ελληνικής επικράτειας). Ναι, αλλά πόσο θα πωλείται το diesel;
Όσο σήμερα;
[...]Θα το πουλάνε όσο και την αμόλυβδη;
[...]μα ήδη το ντίζελ κοστίζει όσο η αμόλυβδη
Σπύρος
Δίκιο έχει ο manosk.
Γενικά η ψαλίδα ντήζελ - βενζίνης τείνει να κλείσει.
Εδώ στην Ελβετία η απλή αμόλυβδη (95) κάνει 1,41 φράγκα, η σούπερ αμ. (98) κάνει 1,45 και το ντήζελ που συνήθως ήταν ανάμεσα στις δύο τιμές έχει εκτιναχθεί στα 1,57 φράγκα!!!
(σήμερα 1 ευρώ είναι 1,51 Φράγκα)Η δικαιολογία που έδωσαν για αυτό είναι η αυξανόμενη ζήτηση που έχει το ντήζελ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για να κάτσει κάποιος να υπολογίσει τι απώλεια εξόδων θα σημάνει μια τέτοια απόφαση για το κράτος. Μιλάμε για τρελά λεφτά, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι πολλοί θα αρχίσουν να βάζουν πετρέλαιο ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (με το ακόμα χαμηλότερο τιμολόγιο) στα αυτοκίνητά τους.Αυτό δεν ισχύει. Τα έσοδα του κράτους θα συνεχίσουν να αυξάνονται, απλά θα αυξάνονται με χαμηλότερο ρυθμό από ότι αν ήταν όλα βενζινοκίνητα.
Αυτό γιατί:
- Δεν θα παίρνουν όλοι πετρελαιοκίνητο, θα χρειαστούν πολλά χρόνια (για να μην πω δεκαετίες) για να φθάσουμε στα ευρωπαϊκά επίπεδα
- Γιατί τα παλιά αυτοκίνητα δεν αποσύρονται συνήθως. Παραμένουν ως δεύτερα ή τρίτα και φυσικά καταναλώνουν και αυτά βενζίνη.
Φυσικά κόστος υπάρχει, απλά δεν νομίζω να είναι και τόσο τραγικό. Εν ανάγκη, πατάνε μία αυξησούλα στην φορολογία καυσίμων και ισοφαρίζει το πράγμα.
Σου λένε μετά ότι το έκαναν για περιβαλοντικούς λόγους και δένει το γλυκάκι.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για να κάτσει κάποιος να υπολογίσει τι απώλεια εξόδων θα σημάνει μια τέτοια απόφαση για το κράτος. Μιλάμε για τρελά λεφτά, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι πολλοί θα αρχίσουν να βάζουν πετρέλαιο ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (με το ακόμα χαμηλότερο τιμολόγιο) στα αυτοκίνητά τους.Δηλαδή μπορείς να πάρεις πετρέλαιο θέρμανσης από τη δεξαμενή σου και να το βάλεις στο αμάξι?
Όσο για τις εκπομπές ρύπων τα σωματίδια και στους νέας τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες είναι υψηλά. Οι επόμενες νόρμες EURO που θα ισχύουν από το 2006 νομίζω προβλέπουν πράγματι χαμηλές εκπομπές σωματιδίων...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δηλαδή μπορείς να πάρεις πετρέλαιο θέρμανσης από τη δεξαμενή σου και να το βάλεις στο αμάξι?
Αρκετοί το κάνουν. Υποστηρίζεται ότι το πετρέλαιο θέρμανσης κάνει κακό στον κινητήρα, αλλά άλλοι λένε ότι δεν τρέχει τίποτα.
Στο φόρουμ θυμάμαι ότι κάποιος είχε γράψει ότι έβαζε (ακριβώς όπως το λες). -
Πάντως αυτό που έχω παρατηρήσει τελευταία είναι ότι τα περισσότερα ταξί δεν βγάζουν νουμάνι όταν πατάνε γκαζι!!!
Λέτε να βελτιώθηκε το πετρέλαιο?!!
-
αντίθετα εγώ τελευταία πέφτω συνέχεια πίσω από ταξι-τσιμινιέρες θέμα τύχης είναι μάλλον Νίκο...
Σπύρος
Diesel γιόκ