Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel γιόκ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Diesel γιόκ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    23
    43
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

      Προς το παρόν τοθλάχιστον

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

        Προς το παρόν τοθλάχιστον

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

          Προς το παρόν τοθλάχιστον

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Ελπίζω ο φίλος εδώ: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 7%F3%E7%F2 να μην το πήρε τελικά ως 'δεδομένο'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gramacar last edited by

              Καλά περιμένατε προκοπή? Στο ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ζούμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bagus last edited by

                Μα καλα ρε γμτ.Τι μελετες πρεπει να γινουν????
                Οτι στην Γαλλια πχ ειναι 65% τα ντιζελ και οτι στην Αυστρια ειναι 70% δεν αρκει????
                Τιμη κ δοξα στο Ελληνικο κρατος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sado last edited by

                  Θα φταίω εγώ αν αρχίσω πάλι να κατηγορώ την Ελλαδάρα;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης sado έγραψε:
                    Θα φταίω εγώ αν αρχίσω πάλι να κατηγορώ την Ελλαδάρα;;;

                    όταν διάβασα το τόπικ αυτό ακριβώς μου ήρθε στο μυαλό. Που πέσαμε να σε φάμε γι'αυτά που έγραψες στο άλλο τόπικ για τους ταρίφες..... ΠΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

                    Σπύρος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tiger last edited by

                      Κρίμα,θα αργήσει πολυ τελικα,αφου ουτε περιβαλλοντική μελέτη δεν έχουν κάνει.Μαλλον θα το αφήσουν για παραμονές εκλογών και αν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        τρομπες..........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Κι όμως, η απόφαση αυτή είναι ρεαλιστική:

                          Πες πως αύριο το diesel ελευθερώνεται πλήρως για τους κατοίκους Αθήνας και Θεσσαλονίκης (όπου κυκλοφορούν χαλαρά τουλάχιστον τα μισά αυτοκίνητα της ελληνικής επικράτειας). Ναι, αλλά πόσο θα πωλείται το diesel;

                          Όσο σήμερα; Για να κάτσει κάποιος να υπολογίσει τι απώλεια εξόδων θα σημάνει μια τέτοια απόφαση για το κράτος. Μιλάμε για τρελά λεφτά, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι πολλοί θα αρχίσουν να βάζουν πετρέλαιο ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (με το ακόμα χαμηλότερο τιμολόγιο) στα αυτοκίνητά τους.
                          Σου λέει ο Πρωθυπουργός και οι οικονομικοί Υπουργοί: εδώ κοιτάμε πως θα τους δώσουμε κανένα παρά από αυτούς που δεν έχουμε για να μην μας σταυρώσουν στην Πλατεία Συντάγματος, θα χάσουμε κι ένα κάρο δισεκατομμύρια για να χαρούν κάμποσοι αυτοκινητιστές; Άστο γι'αργότερα κι οπωσδήποτε μετά τον χειμώνα.

                          Θα το πουλάνε όσο και την αμόλυβδη; Θα ορμήσουν να τους φάνε οι ταρίφες και οι φορτηγατζήδες. Ακόμα κι αν αντιμετωπίσουν το πολιτικό κόστος σε ό,τι αφορά τους ανωτέρω, θα υπάρξει άμεση μετακύλιση του κόστους χρήσης στους πολίτες και τους επαγγελματίες που κάνουν χρήση οχημάτων ΔΧ για μετακίνηση και μεταφορές κι αυτό θα επηρρεάσει σημαντικά τον πληθωρισμό, άρα ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα. Σου λένε οι καινούριοι: 'Τόσες δεκαετίες οι ΠΑΣΟΚοι την έβγαζαν με το σύστημα που στήσανε, τώρα θα τα αλλάξουμε όλα, που έχουν βολευτεί με την κατάσταση οι περισσότεροι; Θα γίνει, αλλά σιγά-σιγά και με μέτρο, όχι απότομα γιατί τα πάντα θα καταρρεύσουν στο οικοδόμημα-μπουρδέλο'.

                          Νομίζω λοιπόν ότι όλα έχουν την εξήγησή τους, ειδικά όταν υπάρχει οικονομική διάσταση του ζητήματος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            μα ήδη το ντίζελ κοστίζει όσο η αμόλυβδη

                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Αυτό ομολογώ ότι δεν το ήξερα. Είχα μείνει στις παλιότερες χαμηλότερες τιμές. Αν είναι έτσι, τότε δεν υπάρχει λόγος για να μην γίνει αλλαγή της νομοθεσίας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsilis last edited by

                                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                τρομπες..........

                                Όσο και αν ακούγεται βαρύ,έχεις δίκιο....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  Κι όμως, η απόφαση αυτή είναι ρεαλιστική:

                                  Πες πως αύριο το diesel ελευθερώνεται πλήρως για τους κατοίκους Αθήνας και Θεσσαλονίκης (όπου κυκλοφορούν χαλαρά τουλάχιστον τα μισά αυτοκίνητα της ελληνικής επικράτειας). Ναι, αλλά πόσο θα πωλείται το diesel;

                                  Όσο σήμερα;
                                  [...]

                                  Θα το πουλάνε όσο και την αμόλυβδη;
                                  [...]

                                  μα ήδη το ντίζελ κοστίζει όσο η αμόλυβδη

                                  Σπύρος

                                  Δίκιο έχει ο manosk.
                                  Γενικά η ψαλίδα ντήζελ - βενζίνης τείνει να κλείσει.
                                  Εδώ στην Ελβετία η απλή αμόλυβδη (95) κάνει 1,41 φράγκα, η σούπερ αμ. (98) κάνει 1,45 και το ντήζελ που συνήθως ήταν ανάμεσα στις δύο τιμές έχει εκτιναχθεί στα 1,57 φράγκα!!!
                                  (σήμερα 1 ευρώ είναι 1,51 Φράγκα)

                                  Η δικαιολογία που έδωσαν για αυτό είναι η αυξανόμενη ζήτηση που έχει το ντήζελ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yandr last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    Για να κάτσει κάποιος να υπολογίσει τι απώλεια εξόδων θα σημάνει μια τέτοια απόφαση για το κράτος. Μιλάμε για τρελά λεφτά, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι πολλοί θα αρχίσουν να βάζουν πετρέλαιο ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (με το ακόμα χαμηλότερο τιμολόγιο) στα αυτοκίνητά τους.

                                    Αυτό δεν ισχύει. Τα έσοδα του κράτους θα συνεχίσουν να αυξάνονται, απλά θα αυξάνονται με χαμηλότερο ρυθμό από ότι αν ήταν όλα βενζινοκίνητα.

                                    Αυτό γιατί:

                                    1. Δεν θα παίρνουν όλοι πετρελαιοκίνητο, θα χρειαστούν πολλά χρόνια (για να μην πω δεκαετίες) για να φθάσουμε στα ευρωπαϊκά επίπεδα
                                    2. Γιατί τα παλιά αυτοκίνητα δεν αποσύρονται συνήθως. Παραμένουν ως δεύτερα ή τρίτα και φυσικά καταναλώνουν και αυτά βενζίνη.

                                    Φυσικά κόστος υπάρχει, απλά δεν νομίζω να είναι και τόσο τραγικό. Εν ανάγκη, πατάνε μία αυξησούλα στην φορολογία καυσίμων και ισοφαρίζει το πράγμα.

                                    Σου λένε μετά ότι το έκαναν για περιβαλοντικούς λόγους και δένει το γλυκάκι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Για να κάτσει κάποιος να υπολογίσει τι απώλεια εξόδων θα σημάνει μια τέτοια απόφαση για το κράτος. Μιλάμε για τρελά λεφτά, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι πολλοί θα αρχίσουν να βάζουν πετρέλαιο ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (με το ακόμα χαμηλότερο τιμολόγιο) στα αυτοκίνητά τους.

                                      Δηλαδή μπορείς να πάρεις πετρέλαιο θέρμανσης από τη δεξαμενή σου και να το βάλεις στο αμάξι?

                                      Όσο για τις εκπομπές ρύπων τα σωματίδια και στους νέας τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες είναι υψηλά. Οι επόμενες νόρμες EURO που θα ισχύουν από το 2006 νομίζω προβλέπουν πράγματι χαμηλές εκπομπές σωματιδίων...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                        Δηλαδή μπορείς να πάρεις πετρέλαιο θέρμανσης από τη δεξαμενή σου και να το βάλεις στο αμάξι?

                                        Αρκετοί το κάνουν. Υποστηρίζεται ότι το πετρέλαιο θέρμανσης κάνει κακό στον κινητήρα, αλλά άλλοι λένε ότι δεν τρέχει τίποτα.
                                        Στο φόρουμ θυμάμαι ότι κάποιος είχε γράψει ότι έβαζε (ακριβώς όπως το λες).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Πάντως αυτό που έχω παρατηρήσει τελευταία είναι ότι τα περισσότερα ταξί δεν βγάζουν νουμάνι όταν πατάνε γκαζι!!!

                                          Λέτε να βελτιώθηκε το πετρέλαιο?!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            αντίθετα εγώ τελευταία πέφτω συνέχεια πίσω από ταξι-τσιμινιέρες θέμα τύχης είναι μάλλον Νίκο...

                                            Σπύρος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr