-
Τα πειράγματα είναι μέσα στο πρόγραμμα και μπορείς κι εσύ να απαντάς με ανάλογο ύφος. Η energy βγαίνει και με τον tce.
-
Κούλ παιδιά,μην ξεφεύγουμε .Φίλε μου δεν είχα καμιά ειρωνική διάθεση απέναντι σου,σου ζητώ συγγνωμη αν κατάλαβες κάτι τέτοιο.Εδώ είμαστε για να βοηθάμε.Λοιπόν στο θέμα μας.Καταρχήν η ασφάλεια απαρτίζεται από την ενεργητική(επιδόσεις,ρεπριζ,φρένα,esp,κράτημα,αίσθηση και πληροφόρηση τιμονιού) και την παθητική(που δεν αποτελείται μόνο από το εαν ένα αυτοκίνητο έχει 5 ή 6 ή 8 ή 16 αερόσακους,αλλά και από την ενίσχυση του πλαισίου,όλα τα αυτοκίνητα σήμερα παρέχουν πολύ υψηλή ασφάλεια τα περισσότερα 5 αστέρων δες euroncap.com).Άρα το c3 1.1 μπορεί να έχει άριστη παθητική,αλλά κάτω του μετρίου ενεργητική .Αν σου αρέσει τόσο το c3 προχώρα,είναι καλό αυτοκίνητο αλλά ΜΟΝΟ με το σύγχρονο μοτέρ vti 95 ίππων τα άλλα είναι παλιά μοτέρ της psa εδώ και 15 + χρόνια.Απλά να έχεις υπόψην σου ότι είναι κάπως γυναικείο(μην το παίρνεις στραβά) όπως και αυτοκίνητα σαν το micra και το lancia ypsilon.Γιατί δεν κοιτάς και τα άλλα γαλλικά δηλαδή το peugeot 207 sport vti,renault clio 1.2 tce dynamic που είναι και λίγο πιο σπορ σε αίσθηση οδήγησης?Eπίσης πολύ καλές επιλογές είναι το ibiza 1.2 tsi ecomotive(με πολύ χαμηλά τέλη και δυνατό μοτέρ ταυτόχρονα + esp,start-stop) και fiesta 1.6 sport που αυτό το διάστημα έχει γύρω στο 13άρι(απίστευτη τιμή ) και μιλάμε για 120 άλογα,την καλύτερη ενεργητική ασφάλεια της κατηγορίας,5 χρόνια εγγύηση και τέλη 134€ και αρέσει γενικά πολύ τόσο σε άντρες όσο και γυναίκες.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Τα πειράγματα είναι μέσα στο πρόγραμμα και μπορείς κι εσύ να απαντάς με ανάλογο ύφος. Η energy βγαίνει και με τον tce.Διόρθωση,κοίταξα πάλι στο site renault και όντως το energy βγαίνει και με 100 ίππους!Ζήτω ταπεινά συγγνώμη!
-
Απλά θεωρείται μάλλον απαραίτητο το esp σήμερα και τότε συμφέρει να κοιτάς την dynamic που το έχει.Η γνώμη σου για το 207 95 sport(έχει και 1550€ έκπτωση)?
-
Απλά πρέπει να προκρίνεις 3-4 μοντέλα και να ασχοληθείς σοβαρά με αυτά(πηγαίνοντας αντιπροσωπείες,παίρνοντας προσφορές και κάνοντας test-drive).Θα σου βάλω μια λίστα από τις καλύτερες προτάσεις και θα πεις ποια σου κάνουν περισσότερο κλικ.Πάμε!
1.c3 1.4 vti 95 attraction
2.clio 1.2 tce dynamic
3.207 vti sport
4.fiesta 1.4 trend
5.fiesta 1.6 sport
6.ibiza tsi ecomotive
7.fabia 1.2 tsi dynamic + esp
8.kia rio 1.2 uptown
9.i20 1.4 gl
10.swift 1.2 glx -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Απλά θεωρείται μάλλον απαραίτητο το esp σήμερα και τότε συμφέρει να κοιτάς την dynamic που το έχει.Η γνώμη σου για το 207 95 sport(έχει και 1550€ έκπτωση)?Τους αεροσακους τους θελω και επιμενω γιατι φιλος θα ειχε παθει λιγοτερη ζημια αν υπηρχαν!
Τωρα στο θεμα μας, το διαθεσιμο ποσο ηταν στις 11500 και σιγα σιγα εφτασε στα 12350 του C3 1.4 vti.Δεν μπορω ουτε λεπτο επιπλεον.Το 207 ωραιο και ολιγον τι πιο ποιοτικο αλλα ξεφευγει στα λεφτα.Το 120 φιεστα παμε στα 1600κε οποτε ειμαστε εξω! -
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Για να πούμε τη γνώμη μας πρέπει να μας δώσεις και μερικές πληροφορίες ακόμα(ηλικία, χώροι που χρειάζεσαι, θα κάνεις πολλά ταξίδια κ.λ.π.). Όσον αφορά για τους αερόσακους που λες, όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν πιο πάνω είναι ασφαλέστατα. Αντί να μετράς τους αερόσακους, εγώ θα κοίταγα την ενεργητική ασφάλεια.Ηλικια 32, οι χωροι ειναι 4 ατομα ανετα και αποσκευες κοντα στα 280/300 λιτρα.Χρηση 60 εκτος πολης, 40 πολη.
Κοιταζω πιο πολυ την παθητικη ασφαλεια γιατι φοβαμαι τους αλλους που θα πεσουν επανω μου και οχι τον εαυτο μου για ακραια οδηγηση με ρισκα.
Ελπιζω να σου εδωσα καποιες επιπλεον πληροφοριες!
Ευχαριστω! -
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Απλά θεωρείται μάλλον απαραίτητο το esp σήμερα και τότε συμφέρει να κοιτάς την dynamic που το έχει.Η γνώμη σου για το 207 95 sport(έχει και 1550€ έκπτωση)?
Τους αεροσακους τους θελω και επιμενω γιατι φιλος θα ειχε παθει λιγοτερη ζημια αν υπηρχαν!
Τωρα στο θεμα μας, το διαθεσιμο ποσο ηταν στις 11500 και σιγα σιγα εφτασε στα 12350 του C3 1.4 vti.Δεν μπορω ουτε λεπτο επιπλεον.Το 207 ωραιο και ολιγον τι πιο ποιοτικο αλλα ξεφευγει στα λεφτα.Το 120 φιεστα παμε στα 1600κε οποτε ειμαστε εξω!Aρα πάμε στην περίπτωση 1 με ποσό μέχρι 12500€.Το c3 vti(επιμένω μόνο το 95άρι αφού το θες και για εκτός πόλης) είναι και αυτό σε τιμή ευκαιρία και όντως καλό.Δεν έχει όμως αερόσακο γονάτων που έχει το fiesta και σε μια μετωπική βοηθάει παραπάνω από ότι οι κεφαλής .Παίξε μπάλα μεταξύ c3 vti attraction,fiesta 1.25 trend(οδηγικά είναι καλύτερο να ξες από το c3),kia rio 1.2 uptown 12390€(όλος ο τύπος που το δοκίμασε στο εξωτερικό μιλάει με τα καλύτερα λόγια,είναι το πιο ευρύχωρο με 7 χρόνια εγγύηση,φουλ ασφάλεια και εξοπλισμό,πιοτικότατο και 2 χρόνια δωρεάν σέρβις.
-
Mήπως να κοιτούσες και σε i30 classic που έχει όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας και esp και μιλάμε για αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας(μεγαλύτεροι χώροι,109 ίπποι?Το δίνουν και λιγότερο από 13200€ που λέει το σάιτ,απλά δεν το ανακοίνωσαν με νέες πιο χαμηλές τιμές που έχει τώρα.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Απλά θεωρείται μάλλον απαραίτητο το esp σήμερα και τότε συμφέρει να κοιτάς την dynamic που το έχει.Η γνώμη σου για το 207 95 sport(έχει και 1550€ έκπτωση)?
Τους αεροσακους τους θελω και επιμενω γιατι φιλος θα ειχε παθει λιγοτερη ζημια αν υπηρχαν!
Τωρα στο θεμα μας, το διαθεσιμο ποσο ηταν στις 11500 και σιγα σιγα εφτασε στα 12350 του C3 1.4 vti.Δεν μπορω ουτε λεπτο επιπλεον.Το 207 ωραιο και ολιγον τι πιο ποιοτικο αλλα ξεφευγει στα λεφτα.Το 120 φιεστα παμε στα 1600κε οποτε ειμαστε εξω!Aρα πάμε στην περίπτωση 1 με ποσό μέχρι 12500€.Το c3 vti(επιμένω μόνο το 95άρι αφού το θες και για εκτός πόλης) είναι και αυτό σε τιμή ευκαιρία και όντως καλό.Δεν έχει όμως αερόσακο γονάτων που έχει το fiesta και σε μια μετωπική βοηθάει παραπάνω από ότι οι κεφαλής .Παίξε μπάλα μεταξύ c3 vti attraction,fiesta 1.25 trend(οδηγικά είναι καλύτερο να ξες από το c3),kia rio 1.2 uptown 12390€(όλος ο τύπος που το δοκίμασε στο εξωτερικό μιλάει με τα καλύτερα λόγια,είναι το πιο ευρύχωρο με 7 χρόνια εγγύηση,φουλ ασφάλεια και εξοπλισμό,πιοτικότατο και 2 χρόνια δωρεάν σέρβις.
Θα τα δοκιμάσω και θα σου πω! Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και ελπίζω να μην υπήρξε παρεξήγηση, αλλά όπως βλέπεις υπαρχούν πολλοί που γράφουν ότι τους περάσει από το μυαλό χώρις τεκμηρίωση απλά και μόνο για να γράψουν κατι.
Για το Ι30, υπάρχει ήδη μεγαλύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια οπότε δεν !!!! -
Raptispan & fiestaros ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και το χρόνο που διαθέσατε!
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Δεν έγραψες πουθενά οτι μιλάς για το 75άρι. Το tce δεν είναι 105 αλλά 101. ¨Εγραψες απλά μια τιμή, η οποία μαζί με τις εκπτώσεις που κάνουν οι αντιπροσωπείες είναι πολύ κοντά στο tce. Είσαι απίστευτα ειρώνικος και εκνευριστικός τύπος. Είσαι πολύ μακριά από το πνεύμα που επικρατεί στο forum. Πρόσεξε τα ορθογραφικά σου( των παραπάνω και όχι των παραπάνο).
Η έκδοση energy βγαίνει μόνο με τον κινητήρα με 75 ίππους,τουλάχιστον έτσι έλεγε μέχρι χτες το site της renault.Τα ορθογραφικά,θα δίνω μεγαλύτερη προσοχή(χρησιμοποιώ το Τ9 από το κινητό).Όσο για την ειρωνεία που λες,πώς μπορεί να μη είναι κάνεις,όταν ρώτας μια γνώμη και ο καθένας σου λέει άσχετα πράγματα από αυτό που ρώτας.Είναι απάντηση το 'κάτι άλλο' ή '12000 για c3, έχει λεφτά ο έλληνας'.Ή έχουν χαμηλό δείκτη νοημοσύνης ή το κάνουν επίτηδες.
Το κατι αλλο το εχεις βαλει και στον τιτλο
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Raptispan & fiestaros ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και το χρόνο που διαθέσατε!Θα κάνεις και απόσυρση?Αν ναι απλά από πλάκα ρώτα πόσο δίνουν το fiesta sport(σε κόκκινο ή λευκό για να μην πληρώνεις το μεταλλικό),δεν νομίζω να κάνει παραπάνω από 500€+ σε σχέσυ με το c3 1.4 vti attraction..Μην νομίζεις ότι έχει κανένα φοβερο κόστος χρήσης σε σχέσυ με το c3 1.4 vti.Τέλη κυκλοφορίας ίδια έχουν(δεν πάνε με τα κυβικά αλλά με το co2 πλεον),κατανάλωση σχεδόν ίδια άντε 0,5 λίτρο παραπάνω το φιέστα,σέρβις έχει λίγο φτηνότερα από όσο ξέρω η φόρντ,και ασφάλιστρα κανένα 60άρι € λιγότερα το χρόνο το c3.Αλλά οδηγικά είναι παράδεισος στο λέω από πρώτο χέρι,δοκίμαστο αν μπορείς.Eκτός αν θες αποκλειστικά πεντάθυρο οπότε πάσο.
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
...
C3 1.400cc 95ps Attraction 12345€ ...
Ευχαριστώ πολύ!!!!Αν σου αρέσει το νέο C3 μην το σκέφτεσαι πολύ.
Πάνω-κάτω σε αυτή τη κατηγορία όλα ίδια είναι. Οπότε θα προσέξεις περισσότερο να έχει τον εξοπλισμό που θέλεις και κάποιον κινητήρα που να κινεί άνετα το αυτοκίνητο.
Από ζάντες θα πρότεινα 15άρες αλουμινίου για να είναι φουλ άνετο παντού.Σε λευκό χρωματάκι το νέο C3 είναι πανέμορφο.
Ότι και αν αποφασίσεις καλοτάξιδο να είναι...
-
Αφού κοιτάς την citroen δες οποσδήποτε και την ds3 πόσο να ξεφεύγει από το c3 στα 1400 αλλά και το audi a1 σαν τα δύο πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας και με πιο ορθολογικά κριτίρια ibiza tsi ή clio tce , το μεταχειρισμένο πως σου φένεται σαν ιδέα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1381683/ τυχαίο παράδειγμα .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αφού κοιτάς την citroen δες οποσδήποτε και την ds3 πόσο να ξεφεύγει από το c3 στα 1400 αλλά και το audi a1 σαν τα δύο πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας και με πιο ορθολογικά κριτίρια ibiza tsi ή clio tce , το μεταχειρισμένο πως σου φένεται σαν ιδέα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1381683/ τυχαίο παράδειγμα .O άνθρωπος λέει αυστηρά μέχρι 12000-12500€,αυτά έχουν 16000+
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Αφού κοιτάς την citroen δες οποσδήποτε και την ds3 πόσο να ξεφεύγει από το c3 στα 1400 αλλά και το audi a1 σαν τα δύο πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας και με πιο ορθολογικά κριτίρια ibiza tsi ή clio tce , το μεταχειρισμένο πως σου φένεται σαν ιδέα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1381683/ τυχαίο παράδειγμα .
O άνθρωπος λέει αυστηρά μέχρι 12000-12500€,αυτά έχουν 16000+
Πάσο δεν το πρόσεξα , αλλά εντάξυ δεν είναι τρελή η διαφορά 2500 - 3000 δεν αγοράζει κάθε μέρα καινούριο αμάξι
-
Γιαννη ξεχνα το 1.1 και φυσικα και το 1.4 75..Αυτα τα μοτερ τα βαζουν για να πιασουν πωλησεις νοικιαρικων κτλπ.. Αν πας για c3 πας για το 1.4 με τα 95..Αξιοπρεπεστατο. Και για 800e ισως εκανες και τη χλιδα σου...
Εγω θα προσανατολιζομουν και στο clio tce και θα κοιταζα ισως και επαιρνα τελικα ενα απο τα τελευταια κομματια fiesta sport με τον ατμοσφαιρικο 1.6 120.. Εχει τιμη λιγο πανω απο 13 χιλιαρικα.. -
χωρίς πολλά πολλά, πάρε κάτι άλλο!!!!
-
Έχοντας εμπειρία από το προηγούμενο C3, το καινούριο θα πρέπει να έχει βελτιωθεί πάρα πολύ απλά για να γίνει αξιοπρεπές. Οπότε, clio!
Βοήθεια!!!!!!!!Citroen C3 ή κατι άλλο?