-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Απλά μου άρεσε έτσι βρεγμένη που διαγράφεται σαν γυναίκα μέσα από νυχτικό...
-
Αυτη μαλλον ειναι κουκουλα για την σκονη .
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Που είναι οι παλιές καλές εποχές, θα είχαμε τώρα ποστ:στις εκθέσεις Ιανουάριο 2012:
4c 1.7Tbi = 300hp
4c 1.7TbiQV = 400hp
4c V6 'seicylindrico' , 800hp ανταγωνιστές Bugatti Veyron SS, Porsche 918, Lamborghini Aventador bi-turbo
4c V8 'otto cylindrare', 1200hp ανταγωνιστές Boeing 787, Gulfstream G650
**4c GTA 'il monstro - pura velocita sentimentale' **80mW, ανταγωνιστές: Λιγνιτικό Κέντρο Μεγαλόπολης , ΤΟΚΑΜΑΚ
**4c GTA-corsa **, 100TERRAWATT, ανταγωνιστές: Brera, 159ακαμψία: ΧΙΛΙΑ ΔΙΣ ΕΠΙ ΑΠΕΙΡΟ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ N.mm2/Cb
ακαμψία (με θολόμπαρα) : ΧΙΛΙΑ ΔΙΣ ΕΠΙ ΑΠΕΙΡΟ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ + 6 N.mm2/Cb
4c 1.7TbiQV = 400hp
Το οποίο οι 4Τ το σύγκριναν με το ταπεινό και χωρίς ψυχή Polo GTI (αυτό με τα 170 άλογα που στην πραγματικότητα είναι 250 γιατί τα άλλα 80 είναι ντροπαλά και κρύβονται) και βρήκαν ότι του ρίχνει σε όλες τις μετρήσεις.
Στο δε 0-100 ο Στρατισίνο είπε ότι η 4C ήταν πιο αργή και από την κλανιά του (που επειδή μιλάμε για τον Στράτη καταλαβαίνετε ότι δεν είναι αστεία πράματα...).
Πού πήγαν άραγε οι άλλοι 200 ίπποι;
Μείναν στο εργοστάσιο ή τους καταναλώνει η ψυχή; -
EDIT MOD
-
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση που ίσως είναι χαζή. Γιατί υπάρχουν τόσο μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές για μεταχειρισμένη GT 2.0 JTS;
-
Tον τελευταιο καιρο εχει γινει ενα μπαμ στις GT οσον αφορα τις τιμες τους.Αυτο ειναι αληθεια.Προφανως ειναι ετσι η αγορα που δε φευγουν με τπτ.Πλεον βρισκεις Gt του 06 με 8-9Κ...
-
Ευχαριστώ, φίλε μου. Κάπως έτσι το σκεφτόμουν κι εγώ, αλλά δεν ήμουν βέβαιος. Πλέον η w201 θα πάει για ανακύκλωση (γιατί κουράστηκα να πετάω λεφτά για τη συντήρησή της και μάλιστα σε άσχετους) και έχω ως πρώτη επιλογή τη GT.
-
Απλά 2λίτρο+φήμη της AR = μεγαλύτερη απαξίωση από μια π.χ 320 ΒMW..
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ευχαριστώ, φίλε μου. Κάπως έτσι το σκεφτόμουν κι εγώ, αλλά δεν ήμουν βέβαιος. Πλέον η w201 θα πάει για ανακύκλωση (γιατί κουράστηκα να πετάω λεφτά για τη συντήρησή της και μάλιστα σε άσχετους) και έχω ως πρώτη επιλογή τη GT.Καταπληκτικό αυτοκίνητο Πάνο! Ειδικά η δίλιτρη.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ευχαριστώ, φίλε μου. Κάπως έτσι το σκεφτόμουν κι εγώ, αλλά δεν ήμουν βέβαιος. Πλέον η w201 θα πάει για ανακύκλωση (γιατί κουράστηκα να πετάω λεφτά για τη συντήρησή της και μάλιστα σε άσχετους) και έχω ως πρώτη επιλογή τη GT.πω πω 'ζημια'.... με το καλο Πανο!!!
για τα 'μαστορια' που χαλανε τα τουτουνια μας δε θα μιλησω
-
Ευχαριστώ, παιδιά. Απλά ήθελα να δω τι παίζει με τα λεφτά, γιατί οικονομικά έχω στριμωχτεί λιγάκι αυτή τη στιγμή, αλλά μέχρι το τέλος του έτους θα είμαι εντάξει. Και είναι η πρώτη μου, αλλά και μοναδική επιλογή.
-
Ωραίος Πάνο
Άντε με το καλό με την Ιταλίδα κούκλα -
Πέρα απ' το ότι η GT είναι μακράν η αγαπημένη μου Alfa - απ' αυτές που κυκλοφορούν τώρα - τι πιο ταιριαστό περιβάλλον για να ακούς τα διαμάντια που ποστάρεις κι εδώ! Με το καλό!
(Προφανώς τα 'χεις βάλει κάτω τα τέλη κ.τ.λ., καθότι 2λιτρο, γι' αυτό και δεν τα ανέφερα.)
-
Ευχαριστώ και πάλι, παιδιά. Όπως έγραψα και χθες, η απόφαση είναι οριστική και θα πάω για τη δίλιτρη. Μια μικρή υπομονή χρειάζεται για να διαχειριστώ τα οικονομικά μου σωστά αυτό τον καιρό και μετά...
-
Στην τρύπα του Καραμανλή είναι;
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ευχαριστώ και πάλι, παιδιά. Όπως έγραψα και χθες, η απόφαση είναι οριστική και θα πάω για τη δίλιτρη. Μια μικρή υπομονή χρειάζεται για να διαχειριστώ τα οικονομικά μου σωστά αυτό τον καιρό και μετά...Καλά σε είχα κόψει εγώ ότι είσαι μερακλής από τις μουσικές που βάζεις στο ανάλογο τοπικό.
Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, ιδού και η άποψη ενός κατόχου της μικρής αδελφής της.
-
Θελω να δω τη φατσα του Θωμα οταν διαβασει οτι στελνεις τη παλιομερκα..
Με το καλο Πανο.. -
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ευχαριστώ και πάλι, παιδιά. Όπως έγραψα και χθες, η απόφαση είναι οριστική και θα πάω για τη δίλιτρη. Μια μικρή υπομονή χρειάζεται για να διαχειριστώ τα οικονομικά μου σωστά αυτό τον καιρό και μετά...http://www.youtube.com/watch?v=098T0TrM ... re=related
Το βάζω μη τυχόν αλλάξεις γνωμη μετά την αγορά (και θες busso μετά)... -
-
Δοξα τον θεο δεν ειναι κατι επισημο , αλλα concept απο εναν Ιταλικο οικο



ΑLFA ROMEO FORUM