-
παιδιά είμαι νέος στο room .. θα ήθελαν να με βοηθήσετε σχετικά με το πιο μηχανάκι να επιλέξω... JET4R 50cc τις SYM (2Τ) ή DAYTONA SPINTER 50cc(4Τ)
-
παιδιά είμαι νέος στο room .. θα ήθελαν να με βοηθήσετε σχετικά με το πιο μηχανάκι να επιλέξω... JET4R 50cc τις SYM (2Τ) ή DAYTONA SPINTER 50cc(4Τ)
-
παιδιά είμαι νέος στο room .. θα ήθελαν να με βοηθήσετε σχετικά με το πιο μηχανάκι να επιλέξω... JET4R 50cc τις SYM (2Τ) ή DAYTONA SPINTER 50cc(4Τ)
-
καλως τον!
Προσωπικα σου προτεινω το 2χρονο για τον απλουστατο λογο οτι το 4χρονο θα σε απογοητευσει απο θεμα επιδοσεων(επιδοσεις σε 50 κυβικα...τι λεμε τωρα!)
Θεωρητικα το μηχανακι αυτο θα ειναι το μεταβατικο σου σταδιο μεχρι να παρεις κατι μεγαλυτερο,οποτε δε συμφερει να ριξεις χρημα για βελτιωση,αν και μια εξατμιση κι ενα βαριατορ θα μεταμορφωσουν το μηχανακι(ενω το τετραχρονο παλι ψοφιμι θα παραμεινει)
Σε καθε περιπτωση παντως θα πρεπει να φορας κρανος,να εχεις διπλωμα οδηγησης κ να το εχεις ασφαλισμενο. Ειναι τα ευκολως εννοουμενα που συχνα παραλειπονται!
Καλες βολτες!
-
+1...
-
Με τα χαρτιά είμαι εντάξει ..Για το μηχανάκι δεν ξέρω... Ρώτησα κάτι παιδιά που υποτίθεται πως κάτι 'ξέρουν' από μηχανάκια...
Ο πρώτος μου είπε πως δεν θα πιγένει βήμα ................... Κι ο άλλος πως όλα τα SYM βγάζουν πρόβλημα με τον ιμάντα -
Στα 50 κυβικά τι να πεις για επιδόσεις φίλε μου.Το 2χρονο απλά ειναι πιο νευρικό και οπως εχω ξαναπεί για να παρεις καλό πρεπει να πληρωσεις περισσοτερα απο οσα αξιζουν για 50ρι.
Τωρα υπάρχουν εταιρίες πολλές, παλιές και νέες.Εγω Κορεατικο πήρα και μεχρι τωρα δεν ειχα προβλημα.Καμμιά φορά μπορεί να βγεί σε καλό. -
Δε ρωτάς για κανένα μεταχείρο?
Συνήθως τα τετράχρονα 50, δεν τα έχουν αγοράσει τσιπιρίκια, και μπορεί να βρεις με λίγα χιλιόμετρα και σίγουρα πολύ φτηνότερα από καινούριο 50άρι, που σίγουρα δεν αξίζει τα πολλά λεφτά του και με το αντίστοιχο 125 συνήθως διαφέρει 250-300Ευρά!
HELP plzzz ποιο 50cc να επιλέξω?