-
Ίσως αύριο ξεκινήσω να ξινω το πάτωμα!
-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
Ίσως αύριο ξεκινήσω να ξινω το πάτωμα!αν θα έχεις κουράγιο ύστερα από ότι σου γράψανε εδώ μέσα αυτά τα παλιόπαιδα.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Ίσως αύριο ξεκινήσω να ξινω το πάτωμα!
αν θα έχεις κουράγιο ύστερα από ότι σου γράψανε εδώ μέσα αυτά τα παλιόπαιδα.
θα τα καταπιώ ολα και θα συνεχίσω!
-
ενα χερακι χρωμα μαλλον χρειαζεται..
ειδικα και βασικα στα μπαλωματα...
και ισως να εφτιαχνες τα βαθουλωματα....
(μετα τις διακοπες εαν μεινουν λεφτα !!)...
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Ίσως αύριο ξεκινήσω να ξινω το πάτωμα!
αν θα έχεις κουράγιο ύστερα από ότι σου γράψανε εδώ μέσα αυτά τα παλιόπαιδα.
Το καπνισμα να μην αρχισει για να εχει φιλερ στον δρομο
-
ΛΟΙΠΟΝ...........
By gabyyiii at 2011-07-27
το εχει απο τοτε που αγορασε το αυτοκινητο και εχει μεσα αδεια και διπλωμα κτπ!
σημερα ετριψα το πατωμα του οδηγου! ευτηχως που ενας γειτονας μου εδωσε τροχο γιατι αλλιως δεν θα την εβγαζα...
By gabyyiii at 2011-07-27
By gabyyiii at 2011-07-27ΝΑΙ τις εχει τις τριπουλες του αν και περιμενα οτι θα ειχαν γινει τρυπαρες! Τελικα πριν τεσσερα χρονια που το ειχα φτιαξει και καλα ειχα κανει μεγαλη Μ@Λ@ΚΙΑ ολο στοκο ειχα! ευτηχως τον εβγαλα σχεδον ολο εχω και αυριο λιγο τριψιμο και παω στο διπλα πατωμα! Το καλο ειναι οτι ειναι μικρες και κλεινονται! Τα υπολλοιπα πατωματα απο οτι θυμαμαι δεν εχουν σχεδον καθολου! Καλα μολις το ειχα τριψει και το εβαλα μπροστα ακουγοταν λες και ειχα την μηχανη διπλα στο αυτι μου !!! εχει γινει ολο το αυτοκινητο κοκκινο απο την σκονη που τριβω! Απλα πρεπει να δειτε τον παππου μου πως το κοιταει πιστευει οτι δεν θα ξαναγινει οπως πριν!
-
να μας πεις πως δειχνει ο παππους μολις το κανεις...... οπως το αγορασε...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Το κοιτάει που είναι όλο γεμάτο σκόνη και απλά πιστεύει ότι δεν θα καθαρίσει ποτε! Βέβαια στο τέλος του αρέσει το αποτέλεσμα!
-
Δε θέλω να σε στεναχωρήσω Γιάννη, αλλά δε νομίζω ότι είναι μικρές, ούτε ότι κλείνουν εύκολα. Κανονικά πρέπει να πάρεις ένα τέτοιο:
http://www.cut-tools.gr/images/foto/100122111.png
και να αρχίσεις να χτυπάς με δύναμη όπου υποψιάζεσαι ότι είναι αδύναμη η λαμαρίνα (ακόμα και να μην έχει ήδη τρύπα ή επιφανειακή σκουριά). Αφού το χτύπησεις και φυγει το μισό πάτωμα του οδηγού θα μπορέσεις να δεις πόσο θα έχει μείνει για να ξεκινήσεις εργασίες επιδιόρθωσης.
Οπότε καλύτερα μην ξεκινήσεις να τρίβεις το δίπλα πάτωμα πριν αποφασίσεις τι να κάνεις με αυτό. Αν πας να τις κλείσεις με πολυεστέρα ή στόκο, τότε μόνο μεγαλύτερη ζημιά θα κάνεις. Ψάξε δες μπας και υπάρχουν έτοιμα ανταλλακτικά στο εξωτερικό, αλλιώς θα αρκεστείς σε χειροποίητα 'ελληνικά'...
-
Σημερα απο της 7 το πρωι ξεκινησα!
By gabyyiii at 2011-07-28
By gabyyiii at 2011-07-28
του οδηγου: εμφανηστηκαν και αλλες τρυπες και αμα δειτε πισω πισω που εχει ενα χοντρο σιδερο που ειναι το καθισμα πανω εχει ανοιξει μεγαλη τρυπα που φτανει μεχρι το πισω πατωμα
By gabyyiii at 2011-07-28
πισω απο τον οδηγο εχει μια μικρουλα τρυπα
και εχει και αυτο
By gabyyiii at 2011-07-28
το σηκωσα με σφυρι και κατσαβιδι και ηταν σαπιο ομως εχει δυο πολυ μικρε τρυπες απο κατω
το ιδιο συμβαινει και απο την αλλη
By gabyyiii at 2011-07-28
By gabyyiii at 2011-07-28
και εδω δεν εχει πολλες
και του συνοδηγου:
By gabyyiii at 2011-07-28τωρα περιμενω να μου πειτε την γνωμη σας! για του οδηγου θελει κοψιμο! τα αλλα?
τωρα θα βρω και καποιο βενζιναδικο να το βαλω στην ραμπα να το ξυσω και απο κατω!
του οδηγου πως θα γινει δεν εχω καποιον φαναρτζη που να κανει καλη δουλεια! -
Κατα πρωτον απομακρυνε τον παππου..δε νομιζω οτι πρεπει να το δει αυτο
Κατα δευτερον,και εφοσον βλεπω οτι η δουλεια τραβαει σε μακρος,πρεπει εκτος απο καλο μαστορα(που δεν ξερω αν υπαρχει στην Καλαμπακα),να υπαρχουν και χρηματα και χρονος..εφοσον δεν υπαρχουν αυτα,το καλυτερο θα ειναι να σταθεροποιησεις τη σκουρια καπως ωστε να μην εξαπλωθει(ισως με μετατροπεα σκουριας κλπ),να εξασφαλισεις οτι δεν θα μπει αλλο νερο και να κλεισεις καπως την τρυπα.Εγω θα σκεφτομουν αρμοκολλα και απο πανω φυλλα λαμαρινας ως μια προχειρη λυση,αλλα μαλλον ειμαι και ο πλεον ασχετος να σε συμβουλευσωΧαρα στο κουραγιο σου παντως..κατι ξερω εγω που δε σηκωνω τη μοκετα του δικου μου
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Εγω θα σκεφτομουν αρμοκολλα και απο πανω φυλλα λαμαρινας ως μια προχειρη λυση...Να μην προτείνετε τέτοια πράγματα ούτε γι' αστείο.
Όταν κάποιος προσπαθεί να μάθει, θα πρέπει να μάθει σωστά. Με τέτοιες μαλακίες προκαλείς μεγαλύτερη ζημιά από την υπάρχουσα και φυσικά θα σε βρίζει ο επόμενος που θα προσπαθήσει να το αποκαταστήσει ΣΩΣΤΑ.Λίγη αυτοσυγκράτηση στις 'προτάσεις...' και 'διαγνώσεις' εξ αποστάσεως.
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Όταν κάποιος προσπαθεί να μάθει, θα πρέπει να μάθει σωστά. Με τέτοιες μαλακίες προκαλείς μεγαλύτερη ζημιά από την υπάρχουσα και φυσικά θα σε βρίζει ο επόμενος που θα προσπαθήσει να το αποκαταστήσει .
Συμφωνω απολυτως.
Η προθεση μου ηταν απλως να προτεινω κατι οσο το δυνατον πιο αμεσα εφικτο.Φυσικα δεν ειναι η καλυτερη λυση και ευτυχως που εγινε αυτη η παρατηρηση,ωστε να μην υπαρξουν παρεξηγησεις -
Όπως και να χε, τα δεδομένα είναι τα εξής. Το πάτωμα του οδηγού (και όχι μόνο) είναι σάπια και θέλουν αντικατάσταση.
Λύση 1) Ψάχνεις στο διαδίκτυο και βρίσκεις ανταλλακτικά έτοιμα μέρη, τα οποία τα παίρνεις και τα πας σε μάστορα που να γνωρίζει. Στο ανεβάζει στη καλίμπρα και τα αντικαθιστά.
Λύση 2) Βρίσκεις ένα καλό λαμαρινά και σου φτιάχνει τα κομμάτια που θα χρειαστούν αντικατασταση όσο πιο κοντά στο εργοστασιακό γίνεται.
Λύση 3) Πας στο μάστορα που ξέρεις και σου κολλάει λαμαρίνα πάνω στις τρύπες (αν έχει όρεξη μπορεί και να κόψει τα σάπια και να κολήσει τη λαμαρίνα μετά, αλλά μιλάμε για ορεξάτο... )
Λύση 4) Τα ξανακαλύπτεις (αφού καθαρίσεις τη σκουριά και ρίξεις τα απαραίτητα χημικά στα σάπια) με αστάρι και χρώμα και περιμένεις μέχρι να μαζέψεις τα απαραίτητα μετρητά και τα ΣΩΣΤΑ ανταλλακτικά
Όπως και να χει δεν είναι κάτι που μπορείς να διορθώσεις μόνο σου, και δύσκολα θα πέσεις με την μία στον σωστό μάστορα που θα χει όρεξη καλοκαιριάτικα να ασχοληθεί. Για καλό και για κακό μην συνεχίσεις το τρίψιμο και ανοίγεις και άλλες πληγές.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Λύση 4) Τα ξανακαλύπτεις (αφού καθαρίσεις τη σκουριά και ρίξεις τα απαραίτητα χημικά στα σάπια) με αστάρι και χρώμα και περιμένεις μέχρι να μαζέψεις τα απαραίτητα μετρητά και τα ΣΩΣΤΑ ανταλλακτικά
Όπως και να χει δεν είναι κάτι που μπορείς να διορθώσεις μόνο σου, και δύσκολα θα πέσεις με την μία στον σωστό μάστορα που θα χει όρεξη καλοκαιριάτικα να ασχοληθεί. Για καλό και για κακό μην συνεχίσεις το τρίψιμο και ανοίγεις και άλλες πληγές.
Συμφωνώ απολύτως
-
Τριψιμο , οχι καθάρισμα και μεγαλώνεις τρυπες , μετατροπέα σκουριάς , στοκος, αστάρι και βάψιμο μέχρι νεοτέρας.
Επειδή εχει τρυπες σιδηρόστοκος αναγκαία για να αποτρέψεις νερό να μπει στο πάτωμα γιατί σε συνδιασμό με την μοκέτα θα κάνει τα πράγματα χειρότερα αν παραμένει βρεγμενη...Ημιμετρο μεν αλλα προτιμητέο..
-
ετσι ηταν πριν το παω στο βενζιναδικο που το φυσηξα λιγο!
By gabyyiii at 2011-07-28
η παρακατω φωτογραφια ειναι εκει που τελειωνουν τα πισω πατωματα! εχει κατι σαν λασπη αλλα ειναι μαλλον πισα και σχετικα φευγει λιγο δυσκολα! να το ξυσω η να το αφησω?(λιγο το εχω ξυσει)
By gabyyiii at 2011-07-28
By gabyyiii at 2011-07-28
By gabyyiii at 2011-07-28
By gabyyiii at 2011-07-28
By gabyyiii at 2011-07-28
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ αλλα αυτο αλλη φορα!
By gabyyiii at 2011-07-28
και καποιες φωτογραφιες απο μηχανη!
By gabyyiii at 2011-07-28
By gabyyiii at 2011-07-28 -
Πας γυρευοντας. Ηρεμησε με τον τροχο και τις βουρτσες.
Οπως σου λενε και οι αλλοι, αφου δεν υπαρχουν χρηματα για ανακατασκευη, αγορα ανταλακτικων, πληρωμη σοβαρου φαναρτζη κτλπ μην ανοιγεις πληγες.
Σταματα οπως εισαι.
Βαλε τα χημικα για να μην εξαπλωθει η σκουρια, περνα και ενα χερι ασταρι και σασικοτ και ξαναβαλε μοκετες και καθισματα. Προσεξε απο εδω και περα το αυτοκινητο να μην μπαζει νερα, να αεριζεται που και που και μαζευε ταυτοχρονα ανταλακτικα και μερικα χιλιαρικα ( λεμε τωρα) για να αλλαξεις πατωματα και οτι αλλο χρειαζεται.
Μια αλλαγη λαδιων ειναι πιο σημαντικη αυτην την στιγμη. -
Τουλάχιστον να φτιάξω αυτά! Θα πάω αύριο και θα παρακαλέσω τον φαναρτζη μου να κολησει λαμαρίνα! Ο συγκεκριμένος αν και πολύ γνωστός μας και φοβερός στην δουλειά του δεν ήθελε να μου το βάψει γιατι έχει πολύ μικρό μαγαζί και αναλαμβάνει μόνο μικρές δουλειές!
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Πας γυρευοντας. Ηρεμησε με τον τροχο και τις βουρτσες.
Οπως σου λενε και οι αλλοι, αφου δεν υπαρχουν χρηματα για ανακατασκευη, αγορα ανταλακτικων, πληρωμη σοβαρου φαναρτζη κτλπ μην ανοιγεις πληγες.
Σταματα οπως εισαι.
Βαλε τα χημικα για να μην εξαπλωθει η σκουρια, περνα και ενα χερι ασταρι και σασικοτ και ξαναβαλε μοκετες και καθισματα. Προσεξε απο εδω και περα το αυτοκινητο να μην μπαζει νερα, να αεριζεται που και που και μαζευε ταυτοχρονα ανταλακτικα και μερικα χιλιαρικα ( λεμε τωρα) για να αλλαξεις πατωματα και οτι αλλο χρειαζεται.
Μια αλλαγη λαδιων ειναι πιο σημαντικη αυτην την στιγμη.
Αναπαλαίωση peugeot 304