-
Oι κωδικοι βλάβης (OBD II) γραμμένοι στα Ελληνικά σε ένα 'βιβλιαράκι'. Τους κατεβάζετε από εδώ http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=4597
-
Oι κωδικοι βλάβης (OBD II) γραμμένοι στα Ελληνικά σε ένα 'βιβλιαράκι'. Τους κατεβάζετε από εδώ http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=4597
-
Oι κωδικοι βλάβης (OBD II) γραμμένοι στα Ελληνικά σε ένα 'βιβλιαράκι'. Τους κατεβάζετε από εδώ http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=4597
-
ειναι οι ιδιοι κωδικοι για ολα τα αυτοκινητα
-
Yπάρχουν ορισμένοι που είναι ίδιοι παντού (generic obd codes) και άλλοι που είναι συγκεκριμένοι του κατασκευαστή (manufacturer specific).
-
Καλό.
-
Αυτοί οι κωδικοί βλάβης πού ακριβώς εμφανίζονται και πού τους χρησιμοποιούμε;
-
Aν ανάψει το λαμπάκι της μηχανής, τότε με μια κατάλληλη συσκευή μπορείς να τους διαβάσεις από τη μνήμη του εγκεφάλου. Σου δίνουν κάποιες κατευθύνσεις για το πρόβλημα.
-
Mπράβο φίλε Δημήτρη για τον κόπο σου
Ευχαριστώ πολύ.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ, 'αχρείαστοι' να είναι οι κωδικοί στο αυτοκινητό σας....
απουσίαζα για αυτό δεν απάντησα σύντομα....... Βλάβη ο Νο1 αισθητήρας οξυγόνου (κωδικός 130) και ο καινούργιος έβγαζε βλάβη (κωδικοί 134 και - 135) βλαβη 'pending' δηλ καταγράφεται στο ECU χωρίς να ανάψει το check-engine.... και η άτιμη παρουσιαζόταν μετά από κάμποσο χρόνο λειτουργίας (at times).... Για να πω την αλήθεια με πέδεψε λιγάκι γιατί οταν τον μέτραγα κρύο τον αισθητήρα (Lamda sensor) είχε συνέχεια το κύκλωμα τροφοδοσίας, (τα δύο ασπρα καλωδιάκια) και όταν δούλευε και ζεσταινόταν μετά από λίγο έβγαζε βλάβη.... τελικά ο ελατωματικός νέος αισθητήρας οξυγόνου έγινε επιστροφή (rejection) και ησύχασα, μην σου τύχει τέτοια βλάβη, μπορεί να σε τρελάνει.... -
Παίδες αν χρειαστεί κάποιος μηχάνημα OBD θα βρει στο ebay πολλά.
-
Ο χρήστης Dimitris_TL έγραψε:
Oι κωδικοι βλάβης (OBD II) γραμμένοι στα Ελληνικά σε ένα 'βιβλιαράκι'. Τους κατεβάζετε από εδώ http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=4597Μπραβο ρε Δημητρη εισαι αστερι!
Σε ευχαριστω πολυ! -
Νασαι καλά σε ευχαριστώ πολύ....
-
Καλή η προσπάθεια αλλά οι κωδικοί DTCs είναι μερικές χιλιάδες και όχι 86 που μετέφρασε ο Dimitris_TL.
OBD II, «On-Board Diagnostics», Διαγνωστικό σύστημα.
[list:qsaqnlkd]Το «II» αναφέρεται στην τελευταία υλοποίηση του συστήματος.
Οι προηγούμενες εκδόσεις ήταν η «Ι» και η «1,5»Το Διαγνωστικό σύστημα, On-Board Diagnostics ή OBD, στην αυτοκίνηση είναι ένας γενικός όρος που αναφέρεται στην ικανότητα του οχήματος σε αυτοδιάγνωση και αναφορά σφαλμάτων.
Το Διαγνωστικό σύστημα δίνει πρόσβαση στον κάτοχο ή στον Τεχνικό σε μια πληθώρα πληροφοριών των σημαντικών υποσυστημάτων του οχήματος.
Ο όγκος της διαγνωστικής πληροφορίας που είναι διαθέσιμη μέσω του Διαγνωστικού Συστήματος ποικίλει ευρέως από την πρώτη του παρουσίαση, στις αρχές της δεκαετίας του 1980 με την προσθήκη computer στο όχημα όπου έκανε την Διάγνωση και Αναφορά εφικτή.
Οι πρώτες υλοποιήσεις του Διαγνωστικού Συστήματος απλός άναβαν μια ενδεικτική λυχνία της δυσλειτουργίας όταν εντοπίζονταν ένα πρόβλημα αλλά το σύστημα δεν παρείχε καμιά πληροφορία για την φύση του προβλήματος.
Οι σύγχρονες υλοποιήσεις Διαγνωστικών Συστημάτων, OBD II, χρησιμοποιούν τυποποιημένες γρήγορες θύρες επικοινωνίας και παρέχουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για την φύση του προβλήματος σε τυποποιημένη μορφή (DTCs).
θύρα επικοινωνίας
[/list:u:qsaqnlkd]
EOBD, «European On-Board Diagnostics», Ευρωπαϊκό Διαγνωστικό σύστημα.
[list:qsaqnlkd]Είναι παρόμοιο Σύστημα με το Αμερικάνικο «OBD II» που καθιέρωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση με την ντιρεκτίβα «98/69/EC».
Όλα τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα κάτω των 2,5 τόνων από το 2004 και μετά πρέπει να συμμορφώνονται με την οδηγία.
H Συμμόρφωση με την Οδηγία άρχισε από το 2001 για τα αυτοκίνητα που καίνε βενζίνη και το 2004 για τα αυτοκίνητα που καίνε πετρέλαιο και είναι υποχρεωτική.
Ο Διαγνωστικός Σύνδεσμος EOBD είναι ο ίδιος με αυτών του Αμερικάνικου **OBD II **δηλαδή ο «female 16-pin SAE J1962».
Διαγνωστικός Σύνδεσμος EOBD, Diagnostic Connector (DLC, Data Link Connector)
Το EOBD υποστηρίζει πέντε πρωτόκολλα επικοινωνίας (διαγνωστικές γλώσσες) σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία στην Ε.Ε.
[list:qsaqnlkd]1) Πρωτόκολλο J1850 VPW
2) Πρωτόκολλο J1850 PWM
3) Πρωτόκολλο ISO 9141-2 KWP2000
4) Πρωτόκολλο ISO 14230 KWP2000
5) Πρωτόκολλο ISO 15765 CAN[/list:u:qsaqnlkd][/list:u:qsaqnlkd]DTCs, «Diagnostic Trouble Codes», Διαγνωστικός Κωδικός βλάβης, είναι δε γνωστοί και ως «SAE Diagnostic Trouble Codes»
[list:qsaqnlkd]To 1988 η «Society of Automotive Engineers» (SAE) εισηγήθηκε, τυποποίησε και καθιέρωσε τον σύνδεσμο (connector) της θύρας επικοινωνίας στο διαγνωστικό σύστημα OBD II και την μορφή των κωδικών των διαγνωστικών σφαλμάτων DTCs και ένα σετ από διαγνωστικά σήματα ελέγχου/δοκιμών.
Ο Κωδικός αποτελείτε από πέντε αλφαριθμητικούς χαρακτήρες.
π.χ. «P0171»
Επεξήγηση OBD II κωδικού, DTCs, SAE J2012
«P0171»
Ο Πρώτος αλφαριθμητικός χαρακτήρας προσδιορίζει το σύστημα/μέρος/ομάδα που σχετίζεται με την βλάβη παίρνει τις παρακάτω τιμές.
[list:qsaqnlkd]o P = Powertrain, Τα Μηχανικά μέρη όπως Κινητήρας, Μετάδοση, Διαφορικό, Εκκεντροφόρος κλπ
o B = Body, Αμάξωμα
o C = Chassis, Πλαίσιο, Σασί
o U = Network Communication, Δίκτυο επικοινωνίας[/list:u:qsaqnlkd]«P0171»
Ο Δεύτερος αλφαριθμητικός χαρακτήρας προσδιορίζει το είδος του κωδικού
[list:qsaqnlkd]o 0 = SAE Generic, Μηδέν SAE Κωδικός Γενικής Μορφής
o 1 = Manufacturer Specific, Ειδικός Κωδικός του Κατασκευαστή
o 2 = SAE Generic, SAE Κωδικός Γενικής Μορφής
o 3 = SAE or Manufacturer Specific, SAE Κωδικός Γενικής Μορφής ή Ειδικός Κωδικός του Κατασκευαστή
[/list:u:qsaqnlkd]P3000-P3399, Ειδικός Κωδικός του Κατασκευαστή
P3400-P3999, SAE Κωδικός Γενικής Μορφής«P0171»
Ο Τρίτος αλφαριθμητικός χαρακτήρας προσδιορίζει το υποσύστημα όπου εμφανίστηκε η βλάβη
[list:qsaqnlkd]o 0 =Fuel, Air Metering & Auxiliary Emission Controls, Έλεγχος Παροχής Καυσίμου-Αέρα και Εφεδρικά Συστήματα Έλεγχου Εκπομπών
o 1 =Fuel and Air Metering, Έλεγχος Παροχής Καυσίμου-Αέρα
o 2 =Fuel and Air Metering, Έλεγχος Παροχής Καυσίμου-Αέρα
o 3 =Ignition System or Misfire, Σύστημα Ανάφλεξης ή μη, Αφλογιστία
o 4 =Auxiliary Emission Controls, Εφεδρικά Συστήματα Έλεγχου Εκπομπών
o 5 =Vehicle Speed, Idle Control and Auxiliary Inputs, Ταχύτητα Οχήματος, Έλεγχος Ρελαντί και Εφεδρικά Κυκλώματα Εισόδου
o 6 =Computer and Auxiliary Inputs, Computer και Εφεδρικά Κυκλώματα Εισόδου
o 7 =Transmission, Μετάδοση
o 8 =Transmission, Μετάδοση
o 9 =Transmission, Μετάδοση
o Α =Hybrid Propulsion,Υβριδική Προώθηση
o B =SAE reserved for future use, Ρεζερβέ από την SAE για Μελλοντική Χρήση
o C =SAE reserved for future use, Ρεζερβέ από την SAE για Μελλοντική Χρήση
o D =SAE reserved for future use, Ρεζερβέ από την SAE για Μελλοντική Χρήση
o E =SAE reserved for future use, Ρεζερβέ από την SAE για Μελλοντική Χρήση
o F =SAE reserved for future use, Ρεζερβέ από την SAE για Μελλοντική Χρήση[/list:u:qsaqnlkd]Ο Τρίτος αλφαριθμητικός χαρακτήρας στην περίπτωση που οι δυο προηγούμενοι είναι «UO»
o U0 = Network Communication- SAE Generic, Δίκτυο Επικοινωνίας- SAE Κωδικός Γενικής Μορφής
[list:qsaqnlkd]U00XX – Network Electrical, Ηλεκτρικό Σύστημα Δικτύου
U01XX – Network Communication, Σύστημα Επικοινωνίας Δυκτίου
U02XX – Network Communication, Σύστημα Επικοινωνίας Δυκτίου
U03XX – Network Software, Software Συστήματος Επικοινωνίας Δυκτίου
U04XX – Network Data, Δεδομένα Συστήματος Επικοινωνίας Δυκτίου[/list:u:qsaqnlkd]«P0171»
Ο Τέταρτος και ο Πέμπτος αλφαριθμητικός χαρακτήρας αποτελούν μεταβλητή που σχετίζεται/προσδιορίζει/περιγράφει την βλάβη την οποία βρίσκουμε από τους αντίστοιχους OBD DTCs Πίνακες. [/list:u:qsaqnlkd]
Παράδειγμα
P0171 - System Too Lean (Bank 1)
Θεωρητικά σύμφωνα με την παραπάνω κωδικοποίηση οι Κωδικοί είναι περίπου 4416*100=25600
-
Εξαιρετικό το Post.
-
DTCs, Πίνακες Διαγνωστικών Κωδικών, Web Excel
=> DTCs, Πίνακες Διαγνωστικών Κωδικών, Web Excel
Πληκτρολογείται τον Κωδικό στον Πίνακα Παραμέτρων Δεξιά και κλικ με το Mouse στο [Εφαρμογή] για να δείτε την Περιγραφή.
Περιέχει τους
Πίνακες Διαγνωστικών Κωδικών, DTCs Mazda RX8, SAE J2012 από το WorkShop Manual του RX8
[list:367iupbu]o PXXXX Powertrain, Μηχανικά μέρη, Μετάδοση, Διαφορικό, Εκκεντροφόρος κλπ
o BXXXX Body, Αμάξωμα
o CXXXX Chassis, Πλαίσιο, Σασί
o UXXXX Network Communication, Δίκτυο επικοινωνίας[/list:u:367iupbu]Πίνακες Διαγνωστικών Κωδικών, DTCs, Powertrain EOBD Directive 98/69/EC
[list:367iupbu]o P00XX Fuel and Air Metering
o P01XX Fuel and Air Metering
o P02XX Fuel and Air Metering, Specifically Injector Circuit
o P03XX Ignition System and Misfire Detection
o P04XX Auxilliary Emission Controls
o P05XX Vehicle Speed control and Idle Control System
o P06XX Computer Output Circuit
o P07XX Transmission Related Faults
o P08XX Transmission Related Faults
o P09XX Transmission Related Faults[/list:u:367iupbu]Πίνακες Διαγνωστικών Κωδικών, DTCs, SAE J2012
[list:367iupbu]Powertrain, Τα Μηχανικά μέρη όπως Κινητήρας, Μετάδοση, Διαφορικό, Εκκεντροφόρος
o P00XX Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls
o P01XX Fuel and Air Metering
o P02XX Fuel and Air Metering
o P03XX Ignition System or Misfire
o P04XX Auxiliary Emission Controls
o P05XX Vehicle Speed, Idle Control, and Auxiliary Inputs
o P06XX Computer and Auxiliary Inputs
o P07XX Transmission
o P08XX Transmission
o P09XX Transmission
o P0AXX Transmissiono P11XX Fuel and Air Metering
o P12ΧΧ Fuel and Air Metering
o P13ΧΧ Ignition System or Misfire
o P14ΧΧ Auxiliary Emission Controls
o P15ΧΧ Vehicle Speed, Idle Control and Auxiliary Inputs
o P16ΧΧ Computer Output Circuit
o P17ΧΧ Transmission
o P18ΧΧ Transmission
o P19ΧΧ Transmissiono P20ΧΧ Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Control
o P21ΧΧ Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls
o P22ΧΧ Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls
o P23ΧΧ Ignition System or Misfire
o P24ΧΧ SAE Reserved
o P25ΧΧ SAE Reserved
o P26ΧΧ SAE Reserved
o P27ΧΧ SAE Reservedo P34ΧΧ SAE Reserved
Body, Αμάξωμα
o B12ΧΧ
o B13ΧΧ
o B14ΧΧ
o B15ΧΧ
o B16ΧΧ
o B17ΧΧ
o B18ΧΧ
o B19ΧΧo B21ΧΧ
o B22ΧΧ
o B23ΧΧ
o B24ΧΧ
o B25ΧΧ
o B26ΧΧChassis, Πλαίσιο, Σασί
o C0XΧΧ
o C1XΧΧ-C14XX
o C15ΧΧ-C19XXNetwork Communication, Δίκτυο επικοινωνίας
o U0XXX
o U1XXX
o U2XXXΑπό τους SAE J2012 λείπουν τα παρακάτω
[list:367iupbu]o P10XX Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls
o P28XX SAE Reserved
o P29XX SAE Reservedo P30XX Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls
o P31XX Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls
o P32XX Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls
o P33XX Ignition System Misfire
o P35XX SAE Reserved
o P36XX SAE Reserved
o P37XX SAE Reserved
o P38XX SAE Reserved[/list:u:367iupbu][/list:u:367iupbu] -
Αυτό είναι συμβατό με κάθε αυτοκίνητο, και πως μπορούμε να το διαπιστώσουμε;
-
Όλοι οι κωδικοί είναι κοινοί πέραν των ομάδων Κωδικών που αναφέρονται ως «Manufacturer Specific» όπως οι “P1XXX”, P3000-P3399 κλπ.
Oι κωδικοι βλάβης (OBD II) γραμμένοι στα Ελληνικά