-
συμφωνω. τα 10.000 αυτοκινητα το μηνα ειναι απατηλο ονειρο και θεωρω πως οι πωλησεις θα πεσουν κατω απο τις 7000 τους επομενους μηνες. περα απο την χαλια οικονομικη κατασταση υπαρχουν και καποιοι που μπορουν αλλα δε θελουν να ψωνισουν λογω του κακου κλιματος γενικα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Σ
Με ειδική αφιέρωση σε εσένη Ορέστη που το είχες ζητήσει και στα υπόλοιπα παιδιά βέβαια...
Γιατί η ζωή μας θέλει και λίγο χιούμορ... και ειδικά αυτές τις ημέρες.... πολύ χιούμορ.....
ΥΓ. Σήμερα 10/5/2011 έγιναν και οι διορθώσεις με bold....
EYΓΕ & ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. ΟΑΣΗ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣ
-
Fukushima, mon amour.
Οι Ιάπωνες πληρώνουν χοντρά την ραδιενέργεια, εκτός από τη Νισσάν. -
Τα μόνα οχήματα που έρχονται στην Ελλάδα από Ιαπωνία είναι τα υβριδικά των Honda, Toyota, κάποια Mitsubishi (όχι όλα) και ένα πολύς μικρός αριθμός για όλους από τις ναυαρχίδες. Ακόμα και αυτή η Daihatsu δεν φαίνεται να την πληρώνει ιδιαίτερα.
Αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι η περιορισμένη παραγωγή και όχι η ραδιενέργεια.....
-
τωρα που τελειωνει ο μηνας και με δεδομενο τις λιγοτερες απο 4.000 ταξινομησεις του α' δεκαπενθημερου του μαη προβλεπω οτι ο μαης θα κλεισει με μαξιμουμ 8.000 ταξινομησεις (προσωπικη εκτιμηση 7.500) επισης με τα νεα μετρα που ανακοινωνονται (αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας κλπ)και με την γενικη επιδεινωση της οικονομικης καταστασης βλεπω το καλοκαιρι οι εισαγωγεις αυτοκινητων να λιωνουν στο εξοχικο...
Youtube Video -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τα μόνα οχήματα που έρχονται στην Ελλάδα από Ιαπωνία είναι τα υβριδικά των Honda, Toyota, κάποια Mitsubishi (όχι όλα) και ένα πολύς μικρός αριθμός για όλους από τις ναυαρχίδες. Ακόμα και αυτή η Daihatsu δεν φαίνεται να την πληρώνει ιδιαίτερα.Αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι η περιορισμένη παραγωγή και όχι η ραδιενέργεια.....
Πολλοι προμηθευτες ομως ειναι Ιαπωνια. Εμενα μου ειπα οτι το ραδιο σιντι της Μερσεντες ερχετε απο εργοστασιο κοντα στην Φουκουσιμα και φυσικα δεν ειναι διαθεσιμο αυτην την στιγμη.
-
σχετικά με τις τιμές.
η φημολογούμενη μείωση του ανώτατου ΦΠΑ απο 23% σε 20% δεν θα πιάσει και τα νέα αυτοκίνητα?
να δούμε τι διαφορές θα περάσουν τελικά στον τελικό αγοραστή... -
ακυρωθηκαν μαλλον οι μειωσεις στο ΦΠΑ
-
MEΙΩΣΗ Φ.Π.Α.???????????
Και μ'αυτή τη κυβέρνηση????
Καλόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.........
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =111329273
'Πτωτικά κινήθηκαν και το Μάιο οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατά 15,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 10.069 νέα Ι.Χ. (εκ των οποίων τα 3.000 αφορούν σε fleet cars) έναντι 11.928 οχημάτων. Οσον αφορά στις αναλυτικές πωλήσεις, στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν η Opel με 1.211 πωλήσεις, η Nissan με 915, η VW με 908, η Toyota με 841 και η Fiat με 757 πωλήσεις...'
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=111329273'Πτωτικά κινήθηκαν και το Μάιο οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατά 15,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 10.069 νέα Ι.Χ. (εκ των οποίων τα 3.000 αφορούν σε fleet cars) έναντι 11.928 οχημάτων. Οσον αφορά στις αναλυτικές πωλήσεις, στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν η Opel με 1.211 πωλήσεις, η Nissan με 915, η VW με 908, η Toyota με 841 και η Fiat με 757 πωλήσεις...'
-
οι πωλησεις ως τον Απριλιο 2011
πρωτη στηλη το ετος, δευτερη ο μηνας....http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -2-seg.pdf
εχει ενδιαφεροντα στοιχεια πωλησεων...
καποια ειναι σιγουρα αδικημενα...αλλα παλιες δοξες να κλαις...
πχ ως τοτε 1 GETZ, 1 TUSCON, 2 LACCETI....
δυστυχως δεν εχει τα επιμερους στον ιδιο τυπο...
πχ Οκταβια ειναι και το 1.2 και το RS... -
Βγήκαν τα στατιστικά Μαΐου:
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -5-a_0.pdf
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -5-seg.pdfΠηγή: ΣΕΑΑ
ΤΟΠ-31 Εταιρειών
- Opel 1211
- Nissan 915
- VW 908
- Toyota 842
- Fiat 751
- Ford 560
- Skoda 466
- Citroën 464
- Hyundai 432
- Peugeot 409
- Seat 367
- Suzuki 292
- Kia 287
- Audi 284
- Mercedes 230
- Chevrolet 207
- Renault 196
- Alfa Romeo 164
- BMW 158
- Mitsubishi 154
- Smart 149
- Honda 130
- Volvo 128
- Daihatsu 86
- Mini 68
- Subaru 63
- Dacia 51
- Mazda 37
- Saab 24
- Lancia 13
- Chrysler 10
ΤΟΠ-110 Μοντέλων, όσα ταξινόμησαν από 10 κομμάτια και πάνω (σε παρένθεση θέση προηγούμενου μήνα, κομμάτια)
- Corsa 674 (1, 558)
- Micra 556 (4, 361)
- Panda 416 (7, 309)
- Polo 365 (3, 447)
- Astra 343 (6, 345)
- Fiesta 308 (2, 487)
- Yaris 304 (5, 348)
- Ibiza 245 (8, 268)
- Auris 230 (9, 257)
- Golf 209 (11, 199)
- i20 201 (54, 55)
- Aygo 194 (24, 137)
- Octavia 189 (12, 194)
- C3 177 (31, 105)
- Punto 162 (35, 92)
- C1 161 (13, 185)
- Fabia 160 (14, 175)
- Swift 153 (25, 129)
- Focus 150 (18, 163)
- Spark 150 (15, 174)
- Fortwo 149 (23, 140)
- Ceed 146 (43, 74)
- 107 137 (17, 165)
- 5oo 135 (27, 122)
- Clio 126 (41, 75)
- Tiguan 119 (37, 82)
- Qashqai 117 (26, 124)
- i10 114 (21, 143)
- i30 110 (10, 209)
- Juke 110 (30, 109)
- Picanto 107 (29, 112)
- Insignia 107 (34, 97)
- Leon 105 (22, 142)
- 207 100 (20, 154)
- ASX 100 (15, 174)
- A1 95 (74, 29)
- 206+ 82 (52, 57)
- Giulietta 82 (40, 78)
- Mercedes A 80 (64, 42)
- Passat 78 (39, 81)
- Pixo 76 (44, 73)
- Jazz 75 (32, 103)
- A3 73 (48, 65)
- MiTo 72 (45, 72)
- Yeti 70 (36, 84)
- Mini 68 (41, 75)
- Meriva 65 (60, 48)
- C4 63 (58, 51)
- Scirocco 63 (47, 66)
- SX4 58 (52, 57)
- Mercedes C 56 (68, 33)
- Avensis 53 (37, 82)
- S60 52 (77, 25)
- BMW 1er 52 (19, 157)
- Forester 50 (63, 43)
- X1 46 (55, 54)
- Mercedes B 43 (100, 13)
- Cruze 43 (49, 61)
- 308 41 (65, 41)
- Duster 41 (50, 60)
- Terios 41 (51, 59)
- Ka 40 (72, 30)
- BMW 3er 40 (28, 117)
- A4 39 (76, 27)
- Mondeo 36 (74, 29)
- Civic 35 (55, 54)
- Roomster 33 (70, 32)
- 3008 33 (55, 54)
- Alto 33 (32, 103)
- Sirion 32 (59, 50)
- Colt 31 (67, 34)
- S40 30 (61, 47)
- Jimny 26 (81, 23)
- Caddy 26 (106, 10)
- A5 25 (106, 10)
- Twingo 25 (90, 17)
- Tiida 25 (89, 18)
- DS3 25 (86, 20)
- Mercedes E 24 (71, 31)
- Note 24 (97, 15)
- Megane 24 (93, 16)
- Lancer 23 (87, 19)
- C5 22 (81, 23)
- Venga 22 (77, 25)
- A6 19 (-, 2)
- Mazda2 19 (68, 33)
- V60 16 (-, 6)
- Vito,Viano 16 (-, 1)
- Q5 15 (79, 24)
- Doblo 15 (-, 7)
- Touran 15 (93, 16)
- Superb 14 (102, 11)
- RAV4 13 (79, 24)
- XC60 13 (-, 7)
- Cuore 13 (66, 35)
- Altea 13 (87, 19)
- A3 Cabrio 13 (106, 10)
- C30 12 (100, 13)
- Fluence 12 (102, 11)
- Zafira 12 (-, 9)
- 9-3 12 (-, 4)
- Sportage 11 (-, 9)
- Splash 11 (-, 8 )
- Corolla 11 (90, 17)
- Grand Vitara 11 (90, 17)
- iQ 10 (62, 44)
- C-MAX 10 (81, 23)
- Urban Cruiser 10 (97, 15)
- Verso 10 (106, 10)
- Bravo 10 (102, 11)
-
Αυτά είναι.
Καλά είπε ο christos.dimou.Μ' αυτά τα νούμερα θα γίνει premium θέλει δεν θέλει η Renault
Ποιο σπάνια κι απο Merc θα είναι σε λίγο καιρό στην Ελλάδα -
ASX 100
πολλα τα θεωρω (οχι οτι δε μάρεσει )
- RAV4 13
που φτασαμε...
-
106. Bravo 10 (102, 11)
έκανε πρίμιουμ τιμολόγιση κ πήρε παπ@ρια -
ευχαριστη εκπληξη το PANDA...
αρνητικη το SUPERB με 14...θεωρω οτι αξιζε παραπανω...αν και εδω που τα λεμε το MONDEO πουλησε 36....θα ηταν ωραιο να ξεραμε και τις επιμερους εκδοσεις....
-
Ο Genaro οδηγούσε νευρικά το GT-R ώστε να φτάσει στο προορισμό του πριν πέσει το σκοτάδι. Η απογευματινή ψιχάλα σε συνδυασμό με τους ανθούς της πασχαλιάς έκανε το δρόμο ολισθηρό. Αλλά οι άνθρωποι της NISSAN είχαν κάνει καλά τη δουλειά τους. Ο Gozilla κρατούσε στο δρόμο σαν βδέλλα την ώρα που το σύστημα τετρακίνησης μοίραζε κατά όπως έπρεπε τη ροπή εμπρός πίσω και ενίοτε δεξιά αριστερά. Το φορτίο έπρεπε να παραδοθεί άμεσα.
Μερικά λεπτά αργότερα οι 20+ ιντσών ζάντες του Ιαπωνικού τέρατος πατούσαν το στενό διάδρομο που οδηγούσε στην εξοχική κατοικία στους πρόποδες του Βεζούβιου. Στο χώρο αποσκευών του τετρακίνητου τέρατος βρισκόταν μία θήκη από απεμπλουτισμένο ουράνιο.
Με δυσκολία ο Genaro και οι δύο φύλακες της πεθεράς βγάζουν από το χώρο αποσκευών το πολύτιμο φορτίο. Το U238 είναι απίστευτα πυκνό και το κουτί πολύ βαρύ. Με νευρικότητα ο Genaro μπαίνει στο εξοχικό σπίτι με τους δύο φύλακες να μεταφέρουν βαριανασαίνοντας το 100+ κιλών αντικείμενο.
Στο πίσω μέρος του σπιτιού στο αίθριο με θέα τη θάλασσα η κακιά πεθερά έπινε τον απογευματινό της καφέ. Η μυρωδιά του Lavazza bar σαν μία γλυκιά μελωδία γαργαλούσε τις αισθήσεις της. Όλα βέβαια έσβησαν βίαια όταν αισθάνθηκε ότι πλησίαζε κάποιος ξένος.
Ο Genaro κοντοστάθηκε. «Τι θες?» άκουσε από τη βαριά φωνή της. «Σας έφερα το δώρο που ζητήσατε» απαντά. «Άσε το εκεί και μπορείς να φύγεις…» άκουσε με έντονη φωνή. Ο Genaro κάνει μεταβολή αλλά πριν προλάβει ακούει « Μία στιγμή… άνοιξε το κουτί… θέλω να τα δω…». «Τι λέει η τρελή κωλόγρια …» σκέφτηκε… Αυτό που ζητούσε η γριά μάγισσα ήταν πολύ επικίνδυνο.
Χωρίς να το θέλει ο Genaro πλησιάζει τη θήκη. Έχει ήδη εκτεθεί στο φορτίο της για 1 λεπτό όταν έλεγξε το φορτίο. Ξέρει ότι αυτό που θα πρέπει να κάνει είναι πολύ επικίνδυνο. «Η κωλόγρια είναι 80+ ετών… τα έχει φάει τα ψωμιά της… εγώ τι φταίω;» σκέφτεται. Αλλά κανείς δεν μπορεί να της πει όχι. Ένας από τους δύο φύλακες φέρνει ένα πολύ βαρύ πανωφόρι. Ειδική παραγγελία με φόδρα από πολλαπλές στρώσεις μολύβδου σε ένα ύφασμα από aramide και Kevlar με εξωτερική επένδυση από εξαιρετικής ποιότητας δέρμα βουβαλιού. Η τέλεια κάλυψη για τον άνθρωπο που θα παραδώσει το φορτίο στον άτυχο παραλήπτη του.
Ο Genaro φορά το πανωφόρι. Το πρόσωπο του σκληραίνει. 40 κιλά είναι αυτά. Σκύβει ελαφρά και ανοίγει με προσοχή τη θήκη. Απομακρύνεται γρήγορα από εμπρός της και με γοργές κινήσεις κάθεται πίσω από το βαρύ καπάκι.
Η πεθερά κοιτά με ικανοποίηση το φορτίο. Δύο εξαιρετικής ποιότητας katana. Σμιλευμένα με τα καλύτερα υλικά. «Διπλωμένα» και σφυρηλατημένα πάνω από 3000 φορές αλλά το μυστικό τους βρίσκεται στις λαβές. Εκεί κρύβεται 1 Curie Κοβαλτίου 60. Το τέλειο δώρο που θα στείλει το μισητό της αντίπαλο στο τάφο και μαζί όλη του φαμίλια πριν κανείς προλάβει να καταλάβει κάτι. Ο τέλειος φόνος…
«Δώρο από τους φίλους μας στη Fukushima» αποκρίνεται ο Genaro. «Κλείστο» είπε η πεθερά. Αύριο πρωί θα το παραδώσω εγώ προσωπικά στο καλό μου φίλο… «και τώρα φύγε…. Να πιω τον καφέ με την ησυχία μου…».
Με μία γρήγορη κίνηση ο Genaro κλείνει τη θήκη. Μία ανάσα ανακούφισης του ξεφεύγει. «Φοβάσαι?» ακούει… «Λίγο ……» απαντά. «Είσαι λιγόψυχος…» του λέει. Ο Genaro σφίγγει τις γροθιές του. «Άντε και γαμή@@@ ρε παλιοκαρακάξα…» σκέφτεται. Αλλά δεν είναι η ώρα και η στιγμή για κουβέντες. Όχι όταν είναι μόνος.
Με γοργό βήμα βαδίζει προς την έξοδο. Βγάζει αργά το πανωφόρι και τον δίνει στον πρώτο φύλακα. Ο δεύτερος του δίνει έναν φάκελο. «Για το αφεντικό σου… το γαμπρό της κυρίας» του λέει.
Ο φάκελος απ’ έξω γράφει… «Η πεθερούλα σου με αγάπη…».
Ο Genaro μπαίνει στο GT-R. Χωρίς χρονοτριβή το Ιαπωνικό super-car ξεχύνεται και πάλι στον ήδη σκοτεινό δρόμο με τα φώτα να σκίζουν τη νύχτα και τους ήχους του turbo να τραντάζουν την ηρεμία της φύσης.
ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ
Γαμπρούλη μου…
Ελλάς 2011- Πωλήσεις Μαΐου.
Σε μία αγορά που απλά πεθαίνει δεν χρειάζεται να γραφτούν πολλά. Μείον 15.5% σε ετήσια βάση και μόλις 10,000 μονάδες. Σε επίπεδο μηνός οι πωλήσεις παρουσιάζουν έντονες ανακατατάξεις. Βασιλιάς μεταξύ των πρώτων 10 η NISSAN που πούλησε 915 κομμάτια έναντι 614 πέρυσι την ίδια περίοδο. Αληθές ότι πάνω από τα μισά είναι Micra που θα κατακλύσουν τα νησιά της παράξενης αυτής χώρας. Ιάπων στα χαρτιά Ινδός στη ψυχή και από ποιότητα κατασκευής γιαχαμπίμπι….
Νικητής όμως για το μήνα η OPEL που κατάφερε να πουλήσει 1200+ κομμάτια εκ των οποίων λίγο πάνω από τα μισά είναι το CORSA. Τραγική η κατάληξη για τη Mazda. H Renault πουλά λιγότερα και από Merc. Κάτι που θα χαροποιήσει πολλούς στη χώρα μας αν και θα δυσαρεστήσει άλλους.
Θετικό το πρόσημο για Audi, AR, Kia, Mitsu, Volvo, Mini, Subaru, Saab, Seat.
Συγκριτικά
4X4 – ATV
Τι είχες Γιάννη; Τι είχα πάντα….
4X4 – SUV
Tiguan, Yeti έχουν κατσικωθεί στις θέσεις 1-2. Το SX4 3ο ενώ στην 4η και 5η θέση τα Forester & X1 ακολουθούμενα από το Duster.
Α
Το Panda, το αυγό και η σπίθα στις πρώτες 3 θέσεις. Φ2 και 500 στην 4η και 5η σε μία σχιζοφρενική αγορά….
Β
Ο Βασιλεύς των πωλήσεων με το 41.2%. Αυτοδυναμία από την πρώτη Κυριακή δηλ. Corsa & Micra στις πρώτες δύο θέσεις, ακολουθούμενα από τα Polo, Fiesta & Yaris με το τελευταίο 5ο και καταϊδρωμένο.
C
Η αξιωματική αντιπολίτευσις. Astra, Auris & Golf στις πρώτες 3 θέσεις. Άξιο αναφοράς ότι ως και τον 5ο μήνα το uber-mobile παραμένει στην 5η θέση των πωλήσεων. Η φίλη Αγκέλα μάλλον δεν θα νιώθει και πολύ καλά. Αν δούμε ότι στην 3η θέση συγκεντρωτικά είναι το Octavia (για γρήγορους συνταξιούχους και ταρίφες), καταλαβαίνουμε την τραγωδία του πράγματος.
D
INSIGNIA rulez…. Όχι βέβαια τόσο εμφατικά όσο άλλους μήνες αλλά rulez….
E
E με το Α6 στην 2η θέση. Αν και λίγη αξία έχει για μία κλάση που καταλαμβάνει το 0.6% της πίτας για το μήνα αυτό.
F
To A8 έκανε σεφτέ και με 2 πωλήσεις βρέθηκε πρώτο για το μήνα
G
Το ΣΕΑΑ έκανε το καθήκον του και η κατηγορία αυτή παύει πια να μας συνοδεύει. Ώρα ήταν… G όποιος θέλει αγοράζει στη Βουλγαρία… Άκου θέλουν και οι κωλογραικοί G.
MPV
Τα οχήματα που μας τελειώνουν τη ζωή…. Εκεί που κάθε μπαμπάς αργά ή γρήγορα θα καταλήξει… (volvozeus ακούει… ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ TURBO 5-κύλινδρο σε λιμουζίνα…. MPV και πολύ σου είναι….) Α και Meriva με το σφουγγαρόπανο (αχ sorry ROOMSTER ήθελα να πω) στην 3η θέση.
Sp Cabrio
A3 CABRIOLET με 52% τι με λες τώρα…..
Sp Coupe
Berlin to Warsaw in one tank.
Sp Roadster
SLK-SERIES rulez….
ΥΒΡΙΔΙΚΑ
INSIGHT 9
PRIUS - 7
CR-Z 3
CT200H 2
RX400H 1
CIVIC Απροσδιόριστο ποσοστό του 35
JAZZ Απροσδιόριστο ποσοστό του 75 (τουλάχιστον 1 εθεάθη στη Γλυφάδα…)Η Ελλάδα είναι μία από τις λίγες χώρες που η HONDA μπορεί να υπερηφανεύεται ότι πουλά περισσότερα υβριδικά από την Toyota.
-
**ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ **
-
Εν μέσω τέτοιας πτώσης, εγώ θα πω μόνο χαρά στο κουράγιο σου, που ακόμη εμπνέεσαι να σχολιάζεις τις πωλήσεις αυτοκινήτων σε μια 'αγορά' σαν την ελληνική ...
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]