-
Προφανώς άσχημο και αυτό..
Sent from me.
-
Μόνο εμένα μου φαίνονται ΤΟΣΟ απαράδεκτα τα όργανα?? Όλο το υπόλοιπο εσωτερικό είναι... βέβαια αλλά έχω κολλήσει με τα όργανα. Τραγικά!
-
Δηλαδη τι το ριζοσπαστικο εχει το εσωτερικο σε σχεση με την προηγουμενη που σας αρεσε τοσο πολυ...??
-
Το ξαναλέω: δε φανταζόμουν ποτέ οτι θα αναπολούσαμε την Mπανγκλ era...
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Μόνο στο προφίλ διασώζεται κάπως η κατάσταση.
Να επιστρέψει τώρα ο Bangle!Τώρα το προφίλ-ημίμποτο μας αρέσει! (κι εμού συμπεριλαμβανομένου!)
+1 για τον Bangle, αλλά εγώ τα έλεγα και τότε που όλοι τον κράζανε
Γενικά αμήχανο σχέδιο η 1, θέλανε να κρατήσουν τα βασικά στοιχεία της παλιάς και να την ανανεώσουνε ταυτόχρονα.
Προφανώς ήρθαν και άνωθεν εντολές για μεγαλύτερους χώρους και καλύτερη απτή πχοιότητα οπότε και προέκυψε αυτό το πλαδαρό σχέδιο. Θα την συνηθίσουμε (ειδικά σε τίποτα M-pack με μεγάλες ζάντες, άλλους προφυλακτήρες κλπ), όπως προσωπικά έκανα με την X1. Ειδικά από κοντά πάντως, οι τελευταίες ΒΜW γίνονται από μέτριες, καλούτσικες. -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Ειδικά από κοντά πάντως, οι τελευταίες ΒΜW γίνονται από εμετικές, απλά άσχημες.Φίξεντ! +Χ6!
-
Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:
Δηλαδη τι το ριζοσπαστικο εχει το εσωτερικο σε σχεση με την προηγουμενη που σας αρεσε τοσο πολυ...??Τίποτα το ριζοσπαστικό απλά το συγκεκριμένο είναι και φορτωμένο με την οθονάρα του κτλ και είναι ωραίο, ειδικά για τους γκατζετάκηδες. Κατά τα άλλα στις φτωχές εκδόσεις θα είναι εξαιρετικά αδιάφορο αλλά νομίζω αρκετά καλοφτιαγμένο.
-
Κιμπαρικο δηλαδή.
-
Ντάξει Scirocco R δεν είναι, αλλά ναι...κιμπάρικο το λες...
-
Aν δεν κανω λάθος ο Μπανγκλ εφυγε απο την εταιρία πριν κάποιους μήνες ή χρόνο (εδιτ:οκ, κανω λάθος..)? Για να παρουσιάζεται τώρα το αυτοκίνητο σημαίνει οτι ο Μπανγκλ ΕΧΕΙ βάλει το χεράκι (ή μάλλον το λόγο του) του καθώς φαντάζομαι οτι η εξέλιξη του προτζεκτ (σχεδιαστικά) θα ξεκίνησε τουλάχιστον 3 χρόνια πριν... Αρα μάλλον καλά έκανε και έφυγε... Το μόνο που μου άρεσε ήταν το πίσω μέρος της προηγούμενης σειράς 5... (διακριτικό, δυναμικό και διαχρονικό... καμία σχέση με τη καινούργια... ) και το μπροστά της τωρινής 3 κουπε... όλα τα άλλα....
Συμφωνώμ η 1 ειναι απαράδεκτη αλλά η σχεδιστική γλώσσα της εταιρίας νομίζω ειναι πραγματικά δύσκολο να 'χωρέσει' σε αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους... δε λειτουργέι.. πως να το κάνουμε.. -
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Aν δεν κανω λάθοςΚάνεις λάθος
-
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! ΩΧ! χαχα.. πως περνάνε τα χρόνια έτσι.... όντως... Φλεβάρη του '09 λέει έφυγε...
οκ, λάθος... Οποτε είναι σχέδιο του Ολλανδού... χαχαχαχαχ... δε μου κανει εντύπωση ο αχώνευτος.. τελειώσαμε και το ίδιο πανεπιστήμιο οπότε δε μου κάνει εντύπωση...
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
.... Οποτε είναι σχέδιο του Ολλανδού... χαχαχαχαχ... δε μου κανει εντύπωση ο αχώνευτος.. τελειώσαμε και το ίδιο πανεπιστήμιο οπότε δε μου κάνει εντύπωση...O oλλανδός απλά επιβλέπει Χρέωσε το ανοσιούργημα σε έναν απο τους Karim Habib (7er F01 - Mercedes-Benz F800 Style) και Richard Kim ( X1).
Μάλλον θα πάω αντίθετα στο ρεύμα,αφού δεν την βρίσκω συνολικά χειρότερη από την απερχόμενη 1er, η οποία είχε 'μετατοπισμένους' τους όγκους προς τα πίσω και ένα προφίλ εξαιρετικά βαρύ.Τούτη εδώ μάλλον είναι μια εξέλιξη του σχεδίου της προηγούμενης 1er προς τη σωστή κατεύθυνση,με γραμμές ολίγον πιο επιθετικές και κατανομή των όγκων ελαφρώς πιο επιτυχημένη.Έχει κάποιες λεπτομέρειες-σχεδιαστικά ατοπήματα σε επιμέρους τομείς,αλλά το πίσω μέρος είναι το πραγματικά μεγάλο της πρόβλημα.Πραγματικά δεν βλέπεται....αν και διατηρώ την επιφύλαξη ότι δια ζώσης το αυτοκίνητο δεν θα είναι τόσο χάλια όσο στις φωτο
'Εικαστικά' δεν αντέχει σοβαρής κριτικής..... είτε γιατί 'their goal is to have 60 percent of components shared between engines based on fuel type, 40 percent commonality between gasoline and diesel engines, and 100 percent rear light between 1er and VW Polo'
είτε γιατί εσκεμμένα στην BMW ποντάρουν στα θύματα του fetish.
Tείνω προς τη δεύτερη εκδοχή,βρίσκοντας την F20 ιδανική για συγκεκριμένο τύπο αγοραστών (οι οποίοι είναι και αυτοί που ξοδεύουν χωρίς δεύτερες σκέψεις για αγορά αυτοκινήτου).Κλείνει μια χαρά το μάτι στους αγοραστές του Golf και έχοντας ευχάριστο εσωτερικό και επιτέλους και 'σύγχρονους' βενζινοκινητήρες....δεν βλέπω το πώς δεν θα είναι μια εμπορική επιτυχία. -
Άσχημο είναι αλλά πιστεύω με ένα Μ Pack και όμορφη ζαντούλα, θα ομορφύνει και θα αγριέψει.
-
Το Μ-Pack λένε θα είναι πολύ επιθετικό...βεβαίως έτσι έλεγαν και για αυτή...οπότε go figure...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
O oλλανδός απλά επιβλέπειΤο επιβλέπει δεν είναι και τόσο απλό, δεν περιμένει κανείς από τον επικεφαλεί ενός οποιουδήποτε σχεδιαστικού τμήματος να λιώνει όλη μέρα με μαρκαδόρους ή να έχει carpal tunnel αλλά αυτός καθορίζει την τελική εμφάνιση και αναλαμβάνει και την ευθύνη.
Όλες οι πρόσφατες BMW έχουν πιο ισορροπημένες αναλογίες και το αστείο είναι πως καταλήγουν να είναι χειρότερες σχεδιαστικά ακόμα και εξ'αιτίας αυτού.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
O oλλανδός απλά επιβλέπει
Το επιβλέπει δεν είναι και τόσο απλό, δεν περιμένει κανείς από τον επικεφαλεί ενός οποιουδήποτε σχεδιαστικού τμήματος να λιώνει όλη μέρα με μαρκαδόρους ή να έχει carpal tunnel αλλά αυτός καθορίζει την τελική εμφάνιση και αναλαμβάνει και την ευθύνη.
Όλες οι πρόσφατες BMW έχουν πιο ισορροπημένες αναλογίες και το αστείο είναι πως καταλήγουν να είναι χειρότερες σχεδιαστικά ακόμα και εξ'αιτίας αυτού.
μπορεί να έκανε ελληνική επίβλεψη...
-
παλι καλα την Ε90 την σχεδιασε ενας Ιαπωνας αν θυμαμαι...
αλλιως....
-
χριστέ μου Τι μαλακία είναι τούτη;
Εκεί στην Merc λογικά πρέπει να έχουν στήσει πάρτυ για το δικό τους που θα δώσει ρεσιτάλ σχεδιασμού μπρόστα στην τραγωδια της BMW
-
Μπορεί η νεα A-class να είναι χειρότερη, ας μη προτρέχουμε. Έχεις δει το GLK? Πιστεύω είναι από τα ασχημότερα και πιο κακοσχεδιασμένα αυτοκίνητα όλωνε των εποχώνε
BMW 1 Series (F20) 2011