-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτό ακριβώς, τα teaser μας μάραναν με τέτοια κρίση έξω....Εντάξει μωρέ κι εσύ...θα αλλάξουν όλη τη στρατηγική τους marketing και δε θα βγάλουν teaser επειδή στην Ελλάδα πάμε κατά διαόλου?
-
Δίκιο. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους καλό είναι να χαζεύουμε. Αλλά η ψυχολογία είναι στα τάρταρα. Μόνο όρεξη για teasers δεν εχουμε.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δίκιο. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους καλό είναι να χαζεύουμε. Αλλά η ψυχολογία είναι στα τάρταρα. Μόνο όρεξη για teasers δεν εχουμε.και με τι θα σχοληθουν οι Ελληνες που ζουν σε αλλη διασταση?
-
Πλησιάζουν οι μέρες και διέρρευσαν αυτά:
Το πουλάκι λέει ότι οι κινητήρες βενζίνης, turbo θα ξεκινάνε με Ν20 από 150 άλογα, στα 218hp, 245hp και Ν55 με 306hp.
Diesel 143hp, 204hp.
Και ένα PS:
-
Η τρίθυρη θα παρουσιαστεί από την αρχή ;
-
Αυτο το 'παιχνιδακι' με την παρουσιαση τμηματων του αυτοκινητου, λες και ειναι Lego, εχει καταντησει εκτος απο
σπασ@ρχ@δικο, πολυ ανοητο πλεον...
Πραγματικα, τετοιου ειδους φωτο, για επερχομενο μοντελο, δεν εχω ξαναδει. Οι τυποι ειναι γραφικοι.
Στα της ουσιας τωρα, κατι πηρε το ματι μου σε ξενες δημοσιευσεις, οπου λεγεται οτι, οι της Bmw, 'ψαρευουν' γνωμες/αντιδρασεις για το ενδεχομενο 3κυλινδρων entry level τουρμπατων, στην 1 και 3 αντιστοιχα, και οτι , τα πρωτα δειγματα τουλαχιστον ηταν θετικα, σε μια τετοια ενδεχομενη κινηση.
Εχω την αισθηση, οτι θα κανει τελικα αυτη την κινηση, θα προχωρησει δηλαδη σε μικροτερους κινητηρες με Turbo, ειτε
με το επισημο λανσαρισμα της, σε λιγο λιγοτερο απο ενα μηνα, ή και ισως λιγο αργοτερα.
Νομιζω οτι ειναι αρκετα μεγαλο ατου, η υπαρξη τετοιων κινητηρων, για να μην χρησιμοποιηθουν στις 'αρχικες' εκδοσεις των σειρων 1 και 3 αντιστοιχα, παροτι προοριζονται για τα i μοντελα...
Για να δουμε...P.S Νικο, να πεις στο 'πουλακι' σου , να παει να γ@μηθει, και αυτο, και η 'παρεα' του...
Αμμα τα βγαλουν, απο 2λιτρα και πανω, να παρουν μπολικη βαζελινη, και να τα βαλουν
στον κ@λο τους.
Εκανε παρομοια μ@λ@κια και η AR, οταν πρωτολανσαρε τις 159, αυτη τουλαχιστον ομως δεν ειχε το budget και την οργανωση
του Bmw group... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αυτο το 'παιχνιδακι' με την παρουσιαση τμηματων του αυτοκινητου, λες και ειναι Lego, εχει καταντησει εκτος απο
σπασ@ρχ@δικο, πολυ ανοητο πλεον...
Πραγματικα, τετοιου ειδους φωτο, για επερχομενο μοντελο, δεν εχω ξαναδει. Οι τυποι ειναι γραφικοι.Χαλάρωσε ρε μλκ
Δεν είναι επίσημες οι παραπάνω φώτο, δεν είναι της BMW. Δεν έχει κάνει στην 1, το 'γδύσιμο' που έκανε στην 1Μ. Τα άκουσαν και έστρωσαν. Ακόμα και την Μ5 F10 δεν έκαναν τα ίδια.
Τα παραπάνω είναι spy shots. Τα δε ανταλλακτικά (πόρτες, προφυλακτήρες κλπ) λένε ότι είτε είναι photoshop ή όντως διαρροή και το δεύτερο είναι προφανώς photoshop (rendering).
Δεν έχει ρίξει καθόλου επίσημα teasers για τη νέα 1 η BMW...η οποία λένε ότι από μέρα σε μέρα, σκάει επίσημα!
Στα της ουσιας τωρα, κατι πηρε το ματι μου σε ξενες δημοσιευσεις, οπου λεγεται οτι, οι της Bmw, 'ψαρευουν' γνωμες/αντιδρασεις για το ενδεχομενο 3κυλινδρων entry level τουρμπατων, στην 1 και 3 αντιστοιχα, και οτι , τα πρωτα δειγματα τουλαχιστον ηταν θετικα, σε μια τετοια ενδεχομενη κινηση.
Εχω την αισθηση, οτι θα κανει τελικα αυτη την κινηση, θα προχωρησει δηλαδη σε μικροτερους κινητηρες με Turbo, ειτε
με το επισημο λανσαρισμα της, σε λιγο λιγοτερο απο ενα μηνα, ή και ισως λιγο αργοτερα.
Νομιζω οτι ειναι αρκετα μεγαλο ατου, η υπαρξη τετοιων κινητηρων, για να μην χρησιμοποιηθουν στις 'αρχικες' εκδοσεις των σειρων 1 και 3 αντιστοιχα, παροτι προοριζονται για τα i μοντελα...
Για να δουμε...Τα 3κυλ 1.5λτ turbo ανακοίνωσε επίσημα η BMW ότι ΔΕΝ θα μπούνε σε 1 και 3.
Θα μπει ΜΟΝΟ σε μπροστοκίνητες εκδόσεις είτε της BMW είτε της Mini.
Τον έχω ξαναγράψει το λόγο και αναφέρεται και στο άρθρο.
P.S Νικο, να πεις στο 'πουλακι' σου , να παει να γ@μηθει, και αυτο, και η 'παρεα' του...
Αμμα τα βγαλουν, απο 2λιτρα και πανω, να παρουν μπολικη βαζελινη, και να τα βαλουν
στον κ@λο τους.
Εκανε παρομοια μ@λ@κια και η AR, οταν πρωτολανσαρε τις 159, αυτη τουλαχιστον ομως δεν ειχε το budget και την οργανωση
του Bmw group...Στο'χω πει πολλάκις...στα @@ της γράφει η BMW AG την Ελλάδα και την ηλίθια νομοθεσία της περί κυβικών και απαγόρευσης diesel
-
Πραγματικα, τετοιου ειδους φωτο, για επερχομενο μοντελο, δεν εχω ξαναδει. Οι τυποι ειναι γραφικοι.
Oι τύποι είναι απλώς επαγγελματίες. Γραφικοί και τελειωμένοι-εξαρτημένοι, είναι αυτοί που τα έχουν περί πολλού και τα περιμένουν πως και πως.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πραγματικα, τετοιου ειδους φωτο, για επερχομενο μοντελο, δεν εχω ξαναδει. Οι τυποι ειναι γραφικοι.
Oι τύποι είναι απλώς επαγγελματίες. Γραφικοί και τελειωμένοι-εξαρτημένοι, είναι αυτοί που τα έχουν περί πολλού και τα περιμένουν πως και πως.
Ακριβώς!
Είναι ο μοναδικός, φθηνός τρόπος να κάνεις ΟΛΟ το ίντερνετ μαζί με όλα τα φόρουμ που ασχολούνται με BMW να μιλάει για σένα.
It's called marketing...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πραγματικα, τετοιου ειδους φωτο, για επερχομενο μοντελο, δεν εχω ξαναδει. Οι τυποι ειναι γραφικοι.
Oι τύποι είναι απλώς επαγγελματίες. Γραφικοί και τελειωμένοι-εξαρτημένοι, είναι αυτοί που τα έχουν περί πολλού και τα περιμένουν πως και πως.
+1
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...Τα 3κυλ 1.5λτ turbo ανακοίνωσε επίσημα η BMW ότι ΔΕΝ θα μπούνε σε 1 και 3.Θα μπει ΜΟΝΟ σε μπροστοκίνητες εκδόσεις είτε της BMW είτε της Mini.
Τον έχω ξαναγράψει το λόγο και αναφέρεται και στο άρθρο. ...
Νίκο πιστεύεις πως 1er και 3er στις ιπποδυνάμεις από 122 μέχρι και 245 θα έχουν διάφορες εκδόσεις του Ν20;
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
...Τα 3κυλ 1.5λτ turbo ανακοίνωσε επίσημα η BMW ότι ΔΕΝ θα μπούνε σε 1 και 3.
Θα μπει ΜΟΝΟ σε μπροστοκίνητες εκδόσεις είτε της BMW είτε της Mini.
Τον έχω ξαναγράψει το λόγο και αναφέρεται και στο άρθρο. ...
Νίκο πιστεύεις πως 1er και 3er στις ιπποδυνάμεις από 122 μέχρι και 245 θα έχουν διάφορες εκδόσεις του Ν20;
Θα σου πω τι πιστεύω.
Η BMW μας έχει συνηθίσει σε πολυσέλιδες ανακοινώσεις και μεγάλες δηλώσεις με φωτογραφίες, βίντεο κλπ...το marketing στο μεγαλείο του δηλαδή, για οτιδήποτε νέο.
Αν είχε βγάλει νέο μοτέρ, 1.6Τ, το οποίο θα έμπαινε σε πισωκίνητη έκδοση, θα το είχαμε μάθει. Έτσι έκανε με τον Ν20.
Οπότε πιστεύω ότι προς το παρόν δεν θα δούμε 1600άρι turbo μοτέρ σε πισωκίνητη BMW. Τώρα κανείς δε ξέρει στο μέλλον τι μπορεί να γίνει...αλλά τουλάχιστον για τον επόμενο χρόνο δε βλέπω κάτι τέτοιο να γίνεται.
Οι εκδόσεις των 150, 218 και 245 φαίνεται ότι θα φοράνε τον Ν20. Για 122 δεν έχει αναφερθεί κάτι. Πολύ πιθανόν να μην υπάρξει καν ή αν υπάρχει θα είναι ατμόσφαιρα 1600 κυβικά.
Μη ξεχνάτε ότι όταν πρωτοπαρουσιάστηκε η Σειρά 1 το 2004-5, δεν είχε 1600άρι μοτέρ από την αρχή. Αργότερα προστέθηκε αν θυμάμαι καλά.
Σε λίγες μέρες θα μάθουμε. Μέσα στο μήνα θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από την εταιρία.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πραγματικα, τετοιου ειδους φωτο, για επερχομενο μοντελο, δεν εχω ξαναδει. Οι τυποι ειναι γραφικοι.
Oι τύποι είναι απλώς επαγγελματίες. Γραφικοί και τελειωμένοι-εξαρτημένοι, είναι αυτοί που τα έχουν περί πολλού και τα περιμένουν πως και πως.
@Nikos
Ρε Νικολα, αφου δεν ειναι επισημα, και ειναι renderings, TI τα βαζεις τοτε? Για να βγαλουμε συμπερασμα στο...ακομα πιο περιπου, για το πως θα ειναι η 1?...
@dstou
Ενταξει λοιπον, να αναμενουμε και ξεχωριστα τα εμπρος και πισω φλας?
Θα ειναι αναμμενα ή σβηστα? Τρελοι επαγγελματιες, οι Photoshopaδες, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ καμμια AΜΕΣΗ σχεση με την Bmw... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα 3κυλ 1.5λτ turbo **ανακοίνωσε επίσημα η BMW **ότι ΔΕΝ θα μπούνε σε 1 και 3.
Θα μπει ΜΟΝΟ σε μπροστοκίνητες εκδόσεις είτε της BMW είτε της Mini.
Τον έχω ξαναγράψει το λόγο και αναφέρεται και στο άρθρο.
'According to some unofficial sources'
Aυτο το λεμε, 'επισημα η Bmw'?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πραγματικα, τετοιου ειδους φωτο, για επερχομενο μοντελο, δεν εχω ξαναδει. Οι τυποι ειναι γραφικοι.
Oι τύποι είναι απλώς επαγγελματίες. Γραφικοί και τελειωμένοι-εξαρτημένοι, είναι αυτοί που τα έχουν περί πολλού και τα περιμένουν πως και πως.
@Nikos
Ρε Νικολα, αφου δεν ειναι επισημα, και ειναι renderings, TI τα βαζεις τοτε? Για να βγαλουμε συμπερασμα στο...ακομα πιο περιπου, για το πως θα ειναι η 1?...Ρε Γρηγόρη...βρισκόμαστε στα Μελλοντικά Μοντέλα και σε τόπικ που ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα η νέα 1.
Τα renderings τι σε πειράζουν?
Άμα είναι να μη γράφουμε τίποτα, παραμόνο όταν παρουσιαστεί επίσημα.
Τα renderings βοηθάνε για να δει κάποιος πως θα είναι στο περίπου το νέο μοντέλο.
Για το real thing...μπες πάλι στο τόπικ στο τέλος του μήνα που θα υπάρξουν οι επίσημες φώτο.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Θα σου πω τι πιστεύω.Η BMW μας έχει συνηθίσει σε πολυσέλιδες ανακοινώσεις και μεγάλες δηλώσεις με φωτογραφίες, βίντεο κλπ...το marketing στο μεγαλείο του δηλαδή, για οτιδήποτε νέο.
Αν είχε βγάλει νέο μοτέρ, 1.6Τ, το οποίο θα έμπαινε σε πισωκίνητη έκδοση, θα το είχαμε μάθει. Έτσι έκανε με τον Ν20.
Οπότε πιστεύω ότι προς το παρόν δεν θα δούμε 1600άρι turbo μοτέρ σε πισωκίνητη BMW. Τώρα κανείς δε ξέρει στο μέλλον τι μπορεί να γίνει...αλλά τουλάχιστον για τον επόμενο χρόνο δε βλέπω κάτι τέτοιο να γίνεται.
Οι εκδόσεις των 150, 218 και 245 φαίνεται ότι θα φοράνε τον Ν20. Για 122 δεν έχει αναφερθεί κάτι. Πολύ πιθανόν να μην υπάρξει καν ή αν υπάρχει θα είναι ατμόσφαιρα 1600 κυβικά.
Μη ξεχνάτε ότι όταν πρωτοπαρουσιάστηκε η Σειρά 1 το 2004-5, δεν είχε 1600άρι μοτέρ από την αρχή. Αργότερα προστέθηκε αν θυμάμαι καλά.
Σε λίγες μέρες θα μάθουμε. Μέσα στο μήνα θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από την εταιρία.
OK, σ'ευχαριστώ, με κάλυψες με την απάντησή σου. Μου κάνει εντύπωση το χάσμα από τους 150 στους 218 και πόσο
κοντά μετά είναι οι 245 ίπποι. Θα περίμενα μία διαδοχή του στυλ 156, 184, 218, 265 ή, με δεδομένη την εμφάνιση στην Χ1
και τη Ζ4 των 245, κάτι σε 156, 184, 211, 245. Επιμένω στο 184 γιατί εκεί κοντά έχουν αντίστοιχους κινητήρες οι βασικοί
ανταγωνιστές (Audi 2.0TFSI/180, Mercedes 200 CGI/184, Volvo T4/180, Saab 1.6T/180).Κακά τα ψέμματα, ο 1.6Τ των Μίνι σε εκδόσεις 156 και 184 ίππων θα ήταν ιδανικός για τις βασικές 1er, 3er αλλά και τις
Χ1, Χ3, Ζ4 για να μην πω και για 520i... Κι αφού τρώγεται με τον 3κύλινδρο η BMW ας έβγαζε έναν κύλινδρο από τον
1.6Τ φτιάχνοντας έναν 1.2Τ για τις απολύτως βασικές 1er και φυσικά για τα Μίνι. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τα 3κυλ 1.5λτ turbo **ανακοίνωσε επίσημα η BMW **ότι ΔΕΝ θα μπούνε σε 1 και 3.
Θα μπει ΜΟΝΟ σε μπροστοκίνητες εκδόσεις είτε της BMW είτε της Mini.
Τον έχω ξαναγράψει το λόγο και αναφέρεται και στο άρθρο.
'According to some unofficial sources'
Aυτο το λεμε, 'επισημα η Bmw'?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τα 3κυλ 1.5λτ turbo **ανακοίνωσε επίσημα η BMW **ότι ΔΕΝ θα μπούνε σε 1 και 3.
Θα μπει ΜΟΝΟ σε μπροστοκίνητες εκδόσεις είτε της BMW είτε της Mini.
Τον έχω ξαναγράψει το λόγο και αναφέρεται και στο άρθρο.
'According to some unofficial sources'
Aυτο το λεμε, 'επισημα η Bmw'?
BMW says new 3-cylinder engine might not make it to next 3-Series
BMW customers may balk at what has always been an longitudinally-mounted engine in a rear-wheel drive 3-Series. BMW also says there are costs involved in making the modifications required to mount the 3-cylinder transversely in the next 3er.
BMW may simply opt to use the engine on MINI models as well as on its upcoming lineup of front-drive vehicles including models such as the i3.
Read more: http://www.worldcarfans.com/11104153264 ... z1OCBfFEcF
-
Και η 3θ:
Ενδιαφέρον το πίσω φούσκωμα.
Το πίσω φως παίζει να μοιάζει με του Focus.
Τέλος, διαβάζω ότι σίγουρα ΟΧΙ Mini μοτέρ στην 1 ή 3άρα.
-
αν ειναι σαν του φοκους απατο θα παει....
οχι οτι δεν θα παει ετσι και αλλιως στην Ελλαδα αλλα λεμε...
BMW 1 Series (F20) 2011