-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
:lol: ...Oh yes!!!....όταν εσυ εκανες στην ακρη να περασω...Μεγαλη στεναχώρια μωρε αδερφέ μου έχεις...κάνω στην άκρη όταν βλέπω επικίνδυνους τύπους σαν εσένα , που η δύναμη του οχήματος τους δεν συναγωνίζεται την δύναμη του εγκεφάλου τους...
κρίμα γιατι έχεις και πιτσιρίκι , τίποτα άλλο... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ειναι δυνατον η αλλαγη εξατμισης να αυξησει την ιπποδυναμη κατα 20 ιππους;;
MILTEK 70mm για ΟΚΤΑΒΙΑ 1.8 TSI.αλλα παλι στα 1500 ευρω!!!
δευτερο ερωτημα ο επαναπρογραμματισμος πως αυξανει την ιπποδυναμη ;;;
ένα τσίτα φτιαγμένο 1.8 tsi πάνω από 240-250 άλογα δεν βγάζει με την υπάρχουσα τουρμπίνα (K03 BW)
με πρόγραμμα 1ο στάδιο είσαι με 100αρα στα 200-210 άλογα περίπου. Μαμά πίεση είσαι στο 0.5 - 0.7 μετά θα είσαι στο ~1.2.
αν αλλάξεις εξάτμιση (ολόκληρη πάντα όχι μόνο τελικό), εισαγωγή και βάλεις κ ένα ιντερκούλερ από S3 μαζί με 2 στάδιο πρόγραμμα πας σε αυτά που είπα.αν αλλάξεις τουρμπίνα -μπαίνει κουτί χωρίς πατέντες η ΙΗΙ του 2λιτρου GTi VI χτυπάς 280-290 άλογα.
βέβαια θα πρέπει μετά να αλλάξεις δισκόφρενα μπροστά, να βάλεις καλύτερο δίσκο-πλατό που να αντέχει την ΠΟΛΥ μεγαλύτερη ροπή και βλέπουμε....
Αυτα ειναι , VAG forever!!!! ΕΙναι συναρμολογουμενα , φρενα απο S3 τουρμπινα απο Golf χα χα χα.Πιστευω πως επιτηδες φτιαχνει τοσο δυνατα μοτερ.Υπαρχει ολοκληρο marketing απο πισω γι'αυτο το λογο.Δεν μπορει να ειναι τυχαιο...
Με τερμα σφιγμενη wastegate ξεπερνανε και τα 260 αλογα σιγουρα.Εδω τα 20VT φτανουν τα 275 με την ιδια τουρμπινα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
:lol: ...Oh yes!!!....όταν εσυ εκανες στην ακρη να περασω...Μεγαλη στεναχώρια μωρε αδερφέ μου έχεις...
κάνω στην άκρη όταν βλέπω επικίνδυνους τύπους σαν εσένα , που η δύναμη του οχήματος τους δεν συναγωνίζεται την δύναμη του εγκεφάλου τους...
κρίμα γιατι έχεις και πιτσιρίκι , τίποτα άλλο...Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
-
Κingstonian η διάμετρος που αναφερεις σε παραπέμπει σε αλλαγή με μεγαλύτερη τουρμπίνα.Απο μονη της δεν θα έχει το μέγιστο αποτέλεσμα.
Μια Garrett gt28r με Α/R 0,64 και παροχή για 320ps είναι ότι πρέπει νομίζω. -
-
Σωστός.
Η Garrett του 20vt δουλεύει ρελαντι στις 20.000rpm με κορυφή τις 150.000.Απο κει και πάνω....... -
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σωστός.
Η Garrett του 20vt δουλεύει ρελαντι στις 20.000rpm με κορυφή τις 150.000.Απο κει και πάνω.......ΚΚΚ Κ03 δεν εχει?
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Για το συγκεκριμενο συστημα απ'οτι ξερω ειναι εισαγωγης απο Ιταλια και εχει εγγύηση .Λεπτομερειες στο GROUP A.
Η αντιπροσωπεία δεν αναγνωριζει τέτοιες κατασκευες απο ξενες εταιρίες .Αλλά τι να λεω τωρα.Φιλος μου με 1,8 στον Παπαδόπουλο εφτιαξε ολοκληρη εξατμηση και απο 132 ιππους έδειξε 155.Ειχε φιλτρο bmc με μεγαλυτερο κολάρο εισαγωγής και εργοστασιακή χαρτογραφηση.Ολα στο δυναμόμετρο.Μπροστα μας.
Αν νομίζετε οτι ειναι ψευτικα όλα ....οκ .Παω πάσο και συγνωμη.Δικαίωμά σας.Τα 1500 ευρώ ουτε εγω θα τα έδινα.Ειναι πολλά.
Ποιος 1.8 ηταν αυτος που εβγαζε 132 αλογα ??? Αυτα τα αλογα τα ειχε με το φιλτρο επανω η το εβαλε και αυτο μετα ?
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παρεις 20 αλογα ΜΟΝΟ απο εξατμιση (εκτος και αν εισαι στα 400+...) -
σας ευχαριστω για τις προτασεις, ισως πρεπει και εγω να διευκρινισω τι θελω...
οπως ειναι τωρα προφανως και δεν εχω προβλημα να περασω με ασφαλεια νταλικες και ολα τα μικρα....
το προβλημα αρχιζει με τα 'ισοδυναμα' πανω σε προσπεραση....καποιες φορες το βλεπει ο αλλος σουμαχερ και εκει που πηγαινε κανονικα ή και αργα παταει γκαζι για να με κοντραρει την ωρα που κανω εγω προσπεραση!!!
το να πατησω φρενο απλως και να καθισω στην λωριδα μου ειναι αυτο που κανω ..
καποιες στιγμες και περιπτωσεις ειδικα σε δρομους επαρχιακους χωρις δευτερη λωριδα το να πισωγυρισεις δεν αρκει ουτε υπαρχει σαν επιλογη γιατι καποιος εξυπνος θα τρεξει να καλυψει την τρυπα...αρα αυτο που θελω ειναι πατωντας το γκαζι για προσπεραση να εχει τετοια ωθηση που να του κοψει την ορεξη να κανει μαλακιες...ασφαλεια και δικη μου και δικη του τελικα...
-
Ο χρήστης Tim106VTS έγραψε:
Για το συγκεκριμενο συστημα απ'οτι ξερω ειναι εισαγωγης απο Ιταλια και εχει εγγύηση .Λεπτομερειες στο GROUP A.
Η αντιπροσωπεία δεν αναγνωριζει τέτοιες κατασκευες απο ξενες εταιρίες .Αλλά τι να λεω τωρα.Φιλος μου με 1,8 στον Παπαδόπουλο εφτιαξε ολοκληρη εξατμηση και απο 132 ιππους έδειξε 155.Ειχε φιλτρο bmc με μεγαλυτερο κολάρο εισαγωγής και εργοστασιακή χαρτογραφηση.Ολα στο δυναμόμετρο.Μπροστα μας.
Αν νομίζετε οτι ειναι ψευτικα όλα ....οκ .Παω πάσο και συγνωμη.Δικαίωμά σας.Τα 1500 ευρώ ουτε εγω θα τα έδινα.Ειναι πολλά.
Ποιος 1.8 ηταν αυτος που εβγαζε 132 αλογα ??? Αυτα τα αλογα τα ειχε με το φιλτρο επανω η το εβαλε και αυτο μετα ?
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παρεις 20 αλογα ΜΟΝΟ απο εξατμιση (εκτος και αν εισαι στα 400+...)Πάρε τηλ στο 2106251752 group A να σου πει τι δίνει επίσημα η επωνυμη εταιρία της πολλαπλής εξαγωγής σε δύναμη για το 1,8 .Παραγγελία απο Ιταλία φυσικά.Αν λέω λαθος πέστο και σε μενα να τον βρισουμε μαζί.
Εννοήται ότι το συγκεκριμενο κουπε με τα 155 έχει ολόσωμη εξατμηση (εσωτερικη διαμετρο 56mm) με νεα ''καζανακια'' και ελευθερο (100 κυψελες) καταλύτη και νεα εξαγωγή πολλαπλή) .Με κλειστου τυπου φιλτρο bmc και μεγαλύτερο κολλάρο μεχρι την ''πεταλούδα''.
Πολύ καλή δουλειά και με κοστος εξατμησης 800 ευρώ.
Ο πρωην ιδιοκτητης εχει ψευδωνυμο Revager και ανηκει στο κουπε κλαμπ.Μπες και ρωτα.Θα μαθεις πολλά. -
Δεν νομίζω αυτά τα 5-10 άλογα να σου δώσουν την ώθηση που ζητάς.
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Δεν νομίζω αυτά τα 5-10 άλογα να σου δώσουν την ώθηση που ζητάς.να θυσιασω το μισο πορτμπαγκαζ για νιτρομπουκαλα λες;;;....
το πολυ πολυ εαν τον κοβω για μαλακα δεν θα περναω...
-
ο 1800 tsi είναι ένας γραμμικότατος ροπάτος κινητήρας με αρκετή δύναμη. (το έχω σε λεόν)
άστο όπως είναι, μην το χαλάς!
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
σας ευχαριστω για τις προτασεις, ισως πρεπει και εγω να διευκρινισω τι θελω...οπως ειναι τωρα προφανως και δεν εχω προβλημα να περασω με ασφαλεια νταλικες και ολα τα μικρα....
το προβλημα αρχιζει με τα 'ισοδυναμα' πανω σε προσπεραση....καποιες φορες το βλεπει ο αλλος σουμαχερ και εκει που πηγαινε κανονικα ή και αργα παταει γκαζι για να με κοντραρει την ωρα που κανω εγω προσπεραση!!!
το να πατησω φρενο απλως και να καθισω στην λωριδα μου ειναι αυτο που κανω ..
καποιες στιγμες και περιπτωσεις ειδικα σε δρομους επαρχιακους χωρις δευτερη λωριδα το να πισωγυρισεις δεν αρκει ουτε υπαρχει σαν επιλογη γιατι καποιος εξυπνος θα τρεξει να καλυψει την τρυπα...αρα αυτο που θελω ειναι πατωντας το γκαζι για προσπεραση να εχει τετοια ωθηση που να του κοψει την ορεξη να κανει μαλακιες...ασφαλεια και δικη μου και δικη του τελικα...
Θέλεις αυτό που θελουν οι περισσότεροι .Ο Ευγένιος σου είπε ουσιαστικά τι πρέπει να κανεις .Εγω σου προτεινα και τουρμπίνα.Για να βγαινεις με ασφαλεια σε προσπέραση χωρις να σου τη βγαινουν οι Σουμαχερ πρέπει να κανεις μια οκοκληρωμενη και σωστη δουλεια.Απ'οτι γνωριζω υπάρχουν απο την vag λύσεις ,οπότε ακολούθησέ τες.
Πάντως χαιρομαι που καταλαβαίνεις πως η βελτίωση δεν ειναι μονο κοντρα αλλά πανω απ'όλα ασφάλεια.
Μάλιστα όταν οι καινουριες λύσεις ειναι και πιο αξιόπιστες απο τις παλιές ταλαιπωρημενες.
τροποι αυξησης ιπποδυναμης